• vanwege te weinig aanmeldingen gesloten

    hallo iedereeen!
    ik hou een songtekst wedstrijd! (ik heb toestemming)
    de wedstrijd kan helaas alleen starten met 8 of meer deelnemers dus geef je snel op!
    Neem een abo op de story want ik waarschuw niet! kijk ook vaak op het topic!
    dit is de story
    puntentelling:
    Natuurlijk is het prettig om te weten hoe de punten worden geteld voor alle rondes.
    taal (goed Nederlands of andere talen) maximaal 10 punten
    tekst (gaat het ergens over? of is het niet te volgen?) maximaal 30 punten
    rijm (het hoeft niet helemaal te rijmen maar wel af en toe) maximaal 25 punten
    hoeveelheid (voldoet het aan de voorwaarde van de opdracht? heb je daarnaast nog meer?) maximaal 20 punten
    ritme (heb je een ritme van youtube gehaald waar het op gezongen kan worden? heb je zelf een ritme of youtube gezet of heb je niks?) maximaal 15 punten
    de punten (in totaal 100) delen door 10 en dat word je cijfer.

    tijd:
    per ronde heb je een week de tijd om de opdracht in te leveren. denk je dat dit niet lukt? dan kun je om uitstel vragen, maar alleen met goede reden.
    ik heb 3 dagen nodig om na te kijken en een nieuwe opdracht erop te zetten.
    in totaal duurt het dus 10 dagen. er zijn minimaal 3 rondes en maximaal 5 (afhankelijk van het aantal deelnemers)

    de rondes:

    01: maak een Nederlandstalig lied over iets wat jou bezig houd. het kan dus van alles zijn iets uit het nieuws, iets op school of iets totaal anders!
    het is minimaal 1 refrein en 2 coupletten lang (langer mag dus ook.) hoe stuur je dit in? gewoon via een privé bericht.


    Deelnemers:
    geef je op door middel van een reactie op dit topic of een privé bericht.
    minimaal 8 maximaal 18 deelnemers! onder de 8 deelnemers gaat de wedstrijd helaas niet door!
    denk na of je jezelf opgeeft. eenmaal opgegeven moet je de hele tijd meespelen en minimaal 1x per week online zijn.
    ik haal niemand meer van de lijst.

    Gwenx1D

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 16:51 ]


    Follow your dreams, they won't follow you

    Ik wil wel meedoen xD


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    Ik twijfel nog...

    Het lijkt me echt een leuke uitdaging, vooral omdat ik het nog bijna nooit gedaan heb

    Schrijf me maar in, maar verwacht niet teveel van me.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ach waarom ook niet, ik doe mee


    Can't control my second personality