• || One Direction || Love Heaven ||Topic 1||

    One Direction is een grote band die heel de wereld kent , Harry , Zayn , Louis , Liam en Niall zijn al meer dan 3 jaar vrienden sinds X-Factor hebben ze elkaar bijna elke dag gezien . Iedere jongen krijgt gevoelens voor de ander in de band . Maar er zijn problemen als One Direction uit de kast zou komen dan zullen ze geen band meer zijn en zullen ze gewoon weer naar school moeten . De Ladz weten niet dat ze op elkaar verliefd zijn . Het word moeilijk om dit grote geheim te verbergen .



    ||Rollen||

    Jongens
    Zayn Malik: ZaynieBoy
    Niall Horan :ZaynieBoy
    Harry Styles: Danosaur
    Louis Tomlinson:AppleBottom
    Liam Payne : Depay


    De beste vriendinnen van de jongens :
    Yasmin Hailey Peck: Romarin
    Jaclynn 'Jackie' Brown: Gehenna

    Andere mensen :
    Charlot "Charlie" Danesse Payne het zusje van Liam: Luminoase

    Bijvoorbeeld familie broertjes enzv
    .

    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.




    LET OP : Als joun personage een relatie wil beginnen met de andere word dat overlegt met de speler die de andere personage speelt!

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 11:24 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles
    De buitenlucht is verfrissend. Stevig hou ik Louis zijn hand vast, terwijl hij me de straat overtrekt. achter ons hoor ik nog net hoe Zayn en Niall de aandacht trekken van mensen op straat. We waren net optijd. Snel trek ik Louis mee de hoek om. Wij zouden vast ook wel fans tegenkomen straks. 'Ik wil wel de grootste bak popcorn he.' plaag ik, terwijl ik onze arm heen enw eer wieg, tussen ons in. Het was best stom dat wij derest van de jongens hadden uitgenodigd om te gaan eten en we er zelf vandoor gingen. Maar daar waren we twee net verliefde personen voor toch? Ik kon gewoon nergens anders, dan Louis, mijn aandachgt op leggen. ik kon er niets aan doen. 'Ik hou ook van jou.' Snel drukte ik een kusje op Louis zijn kaak, waarna ik hem helemaal los liet. De straat werd drukker en als we geen problemen wilde, konden we niet anders.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson

    "Ik wil wel de grootste bak popcorn he." Zegt Harry, ik knik. "Natuurlijk." Voor mij kon hij alles krijgen wat hij wou. Hij drukt een kusje op mijn kaak en ik kan een glimlach niet tegen houden. Hij laat mijn hand vallen en ik merkte al dat het drukken begon te worden. En waarom besloot ik weer om beroemd te worden? Ik kan ten minste zingen, ik heb gewoon mijn droomjob en Harry. Als dat niet je droom leven is, dan weet ik het ook niet meer, maar toch, ik kon niet zijn hand vast houden in het openbaar.


    The artist is the kid that survived.

    Niall Horan

    Zayn was druk bezig met smsen ik denk met Liam. Pff ik kan er niet tegen . Ik wil Zayn graag.. Maar hij is al op Liam... Maar als Liam niet op hem is dan heb ik geluk ! Ik loop naar de koelkast en pak een fles cola. Daarna loop ik naar de kast en pak de koekjes. '' Zoow jij hebt weer honger ?'' vroeg een hese stem. '' Ja ?'' zei ik . '' Je hebt net eten gehad !'' zei Zayn . '' Ja maar geen na gerecht '' zei ik en ging eten . Ik deed de TV aan en klikte op MTV een clip van ons was op tv. Ik sprong op tafel en begon mee te dansen en te zingen. '' You don't know you beautiful !!!'' zong ik . '' Jawel dat weet ik wel Niall '' grinikkte Zayn. '' Pff arrogantje '' zei ik met een glimlach .. '' Wat zei je ?'' vroeg hij en hij tilde me op en zette me op de grond. Hij was 2 centimeter verwijderd van mijn lippen. '' Ik zei dat je arrogant bent'' zei ik en zoende hem . Gek genoeg zoende hij ook mee. '' Sorry'' zei ik en stopte de zoen . '' Nee het is mijn fout'' zei hij

    ( Hier is de link voor de 2e topic http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=152229&message=391 )


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles
    Het was oneerlijk. Ik wilde ook als ieder ander, de hand van de jongen waarvan ik hield, vast kunnen houden in het openbaar. Aan heel de wereld kunnen laten zien dat Louis van mij was en dat niemand anders meer aan mocht zitten. We konden het gewoon doen. Ik kon nu gewoon zijn hand vastpakken en al het kritiek op me af laten komen. Maar de kans dat ik dan problemen had met het mangemant was zo groot, dat ik het toch niet aandrufde. Al vroeg ik me af hoe lang ik dit ging volhouden. Het was pas een dag en ik had er nu al moeite mee. Gelukkig waren we al snel bij de bioscoop en trok ik Louis mee naar binnen. Voor het frote scherm me draaiende films bleef ik staan en hupste ik licht op en neer. 'Waar gaan we heen?'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson

    Harry was onderweg diep in zijn gedachten verzonken, waarschijnlijk aan het denken aan de stukje pizza dat hij bijna had laten liggen, hij denkt wel vaker aan rare dingen. Dan trekt hij me ineens met zich mee, oh we waren er al. Hij stopte voor het grote informatiescherm, je kon voelen hoe opgewonden hij was. "Waar gaan we heen?" Vraagt hij, ik kijk naar hem en grinnik zachtjes. "Kalm, pumpkin." Ik sla losjes mijn arm rond zijn schouders, dat kunnen vrienden doen. Ik bedoel jongens kunnen dat toch doen? Ik denk dat het een soort mannen knuffel is of zoiets dergelijks. "Wat dacht je van.. The Big Wedding?" Stel ik voor. "Het is een grappige film, denk ik."


    The artist is the kid that survived.

    Zayn Malik

    Waar ben ik mee bezig ? Waarom zoen ik Niall.. '' Uhh Ja'' zei ik na een lange stilte.. '' ik ga maar even een stukje lopen ..'' zei ik en liep de deur uit. Ik moest er voor zorgen dat ik geen gestoorde fans tegen kwam. Fans zijn heel lief en zo maar somige kunnen wel heel ver gaan .. Ik loop naar een terras en ga zitten .. 'Heey ben jij niet Zayn Malik van 1D ?'' vroeg een Jongen.. '' Ja dat ben ik'' zei ik met een knipoog. '' Ow Hoi ! Ik ben Tim mijn zusje is een hele grote fan.. Zou ik een handtekening mogen ?'' vroeg hij. '' Tuurlijk ''zei ik en zette mijn handtekening op een klein papiertje .. '' Wat moet ik er bij zetten ?'' vroeg ik . '' Uhmm lieve Tim k hou van je '' zei hij snel.. '' Weet je zeker dat het je zusje is ?'' vroeg ik met een grinnik en hij knikte ja . Ik gaf hem het papiertje en liep weer terug naar huis..


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles
    Ik giebelde zachtjes en zetten mezelf stil. 'Sorry.' Piepten ik als een klein kind, dat betrapt was op het stelen van een koekje. Ik nestelde mezelf iets dichter tegen Louis aan, toen hij zijn arm om mijn schouder sloeg. 'Omg.' Met een ruk draaide ik me om, nog voor ik kon instemmen met de film die Louis voorstelden. Ik knipperde na een flits en keek naar drie meisjes die hyperactief voor mijn neus stonden. 'Hoi.' De glimlach die altijd op kwam spelen, zodra er fans waren, was nu ook weer van de partij. Ik trok snel aan de zoom van Louis zijn shirt, als teken dat ik weg wilden. 'Sorry, we moeten gaan, de film begint bijna.' Zei ik, nog voordat de meisjes iets konden zeggen. En snel trok ik Louis mee naar de rij, voor de kaartjes.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 22:56 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Cannibal schreef:
    Harry Styles


    ( Hhahahahahhaahha )


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    ZaynieBoy schreef:
    (...)

    ( Hhahahahahhaahha )

    Ja, drukte perongelijk al op verzende. Maar hij is al weer ingevuld ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall Horan

    Duizenden Jongens en Meisjes stonden opeens voor mijn huis .. Wie heeft het adres verklikt ? Ik vraag me af hoe Zayn door die menigte heen komt. Ik moet hem smsen '' Zayn kom via de achterkant straks naar binnen voor is alles bezet met duizenden Fans x Niall'' stuurde ik hem ''Oke x Zayn'' stond in het smsje wat ik terug kreeg van hem . Zayn en ik hebben net gewoon fucking gezoent ! Mijn droom is werkelijk heid geworden .. Nu nog er voor zorgen dat hij verliefd op me word. Of is dat al gelukt ? Ik weet het allemaal niet meer.. Ik moet met iemand praten .. Over mij gevoelens voor Zayn.. Met Louis ? Ja dat kan . Maar hij is nu met Hazz dus k ga hem niet lastig vallen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Sorry dat ik het zeg, maar ik krijg nu al het zoveelste mailtje om te reageren, maar er is al zo'n twee weken niet meer gepost en Ziallerslove RPG't meer met zichzelf dan met anderen, dus ik zie het nut er niet van in om moeite te doen om een lange post te schrijven eigenlijk..]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [ I'm sorry.. Nee kijk de gene die Hazz en Louis spelen hebben er voor gezorgt dat louis en harry in de bios zijn.. En tjah dan moet ik wel met mezelf spelen xd. ieuw klinkt best verkeerd maar ja. Ik probeer wel om niet meer zoveel met me zelf te posten xd]

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 22:17 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    i]Sorry voor mijn lak aan reacties de laatste tijd, heb een aantal grote problemen. :\[/i

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 20:26 ]


    The artist is the kid that survived.

    { Geef niet x}


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik