• || One Direction || Love Heaven ||Topic 1||

    One Direction is een grote band die heel de wereld kent , Harry , Zayn , Louis , Liam en Niall zijn al meer dan 3 jaar vrienden sinds X-Factor hebben ze elkaar bijna elke dag gezien . Iedere jongen krijgt gevoelens voor de ander in de band . Maar er zijn problemen als One Direction uit de kast zou komen dan zullen ze geen band meer zijn en zullen ze gewoon weer naar school moeten . De Ladz weten niet dat ze op elkaar verliefd zijn . Het word moeilijk om dit grote geheim te verbergen .



    ||Rollen||

    Jongens
    Zayn Malik: ZaynieBoy
    Niall Horan :ZaynieBoy
    Harry Styles: Danosaur
    Louis Tomlinson:AppleBottom
    Liam Payne : Depay


    De beste vriendinnen van de jongens :
    Yasmin Hailey Peck: Romarin
    Jaclynn 'Jackie' Brown: Gehenna

    Andere mensen :
    Charlot "Charlie" Danesse Payne het zusje van Liam: Luminoase

    Bijvoorbeeld familie broertjes enzv
    .

    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.




    LET OP : Als joun personage een relatie wil beginnen met de andere word dat overlegt met de speler die de andere personage speelt!

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 11:24 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles
    Vreemd keek ik op naar Louis. 'Waar komt dat vandaan?' Lachte ik verbaasd. Soms vroeg ik me echt af wat er in die jongen zijn hoofd afspeelde, dat hij uit het niets met zulke dingen kwam. Rustig speelde hij met mij haar, terwijl ik zachtjes over zijn bovenbeen bleef kriebelen. Ik hielt hiervan. Lekker knus, kriebelen en knuffelen met Louis. Wie wilde dat nu niet. Ik grinnikte zachtjes toen hij over mijn krullen begon en haalde mijn schouder op. 'Ik weet het niet boo.' Zei ik eerlijk. Louis pakte mijn hand en drukt er een kusje op. Ik sloeg mijn arm uiteindelijk over zijn middel en ging iets beter tegen hem aanzitten. Mijn vingers kriebelde over zijn heup en ik duwde mijn neus in Louis zijn wang toen hij me bedankte. 'Voor jou doe ik alles bebie. Dat weet je.' Mijn neus maakte plaats voor mijn lippen en ik legde mijn hoofd weer op zijn schouder.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Malik

    Ik ben er gewoon nog niet klaar voor om seks te hebben met een jongen .. Hmm ik ben moe ik ga maar eens slapen. ik liep naar boven en ik ging mijn kamer in . Ik kleedde me uit en ging slapen . Een paar minuten later voelde ik dat er iemand naast me lag. Niall.. Pff ik kon ook nooit eens alleen slapen . Ach ik besloot maar weer om verder te gaan slapen . Toen ik daarna wakker werd .. Zag ik dat Niall naakt in mijn bed lag. Niet dat ik daar problemen mee had. Maar het lijkt nu net alsof we getrouwd zijn en net onze huwelijksnacht hebben door gebracht. Niall kwam steeds dichterbij in zijn slaap.. En opeens voelde ik iets prikken tegen me bil. XD Het was Niall's kleine vriend. Hij heeft zeker weer een spannende droom. Heeft hij wel vaker. Ik draaide me om stapte uit bed en ging naar beneden . Ik zette de tv aan en ik zag dat OWOA op tv was. Ik zette hem zo luid als het kon .. En ik begon kei hard mee te zingen..


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Depay schreef:
    (...)


    Liam Payne
    'Ja, nou... Nee.' stotterde ze zachtjes. 'Ze hadden toestemming gegeven voor deze, maar ik denk niet dat ze het van die weten.' zei ze terwijl ze naar haar rug wees. Ze draaide weer met haar gezicht naar mij toen en ik zag dat ze zich schuldig voelde. 'Ik weet het, ik had het nooit mogen doen. Alleen hij is echt heel vet.' jammerde ze. Ik schudde verward mijn hoofd, kleine rebel die Charlot. 'Wil je alsjeblieft niks tegen ze zeggen?' zei ze op een smekende toon. Ik knikte voorzichtig, 'Oke, maar alleen omdat jij het bent zusje. Je weet zelf wat er gaat gebeuren als papa en mama er wel achter komen he..' zei ik met een licht strenge toon in mijn stem. 'Ben je boos?' vroeg ze met een tikkeltje onzekerheid. Ze keek me voorzichtig van onder haar wimpers door aan. Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, maar doe dit gewoon niet meer Charlie..' zei ik zachtjes. Ik hield er echt niet van als ze stiekem dingen deed. 'Nou, tijd voor leuke dingen, wat wil je nog doen vandaag?' vroeg ik daarna grijnzend.


    Charlot Danesse Payne

    Liam knikte. 'Oke, maar alleen omdat jij het bent zusje. Je weet zelf wat er gaat gebeuren als papa en mama er wel achter komen he..' zei hij met een lichtelijke strenge toon. 'Dan ben ik dood' verklaarde ik. Op mijn vraag of hij boos was, schudde hij zijn hoofd. 'Nee, maar doe dit gewoon niet meer Charlie' zei Liam zacht. Een kleine, en bijna niet hoorbare sorry verliet mijn mond. Ineens kwam er een grijns op zijn gezicht, wat mij aanstak waardoor ik er ook een op mijn mond kreeg. 'Nou, tijd voor leuke dingen, wat wil je nog doen vandaag?' grijnsde Liam. Bedenkelijk fronste ik even. Ik had het me aangeleerd toen ik nog klein was, en het ging nog eens erg worden. 'Uh..' mompelde ik. 'Misschien zwemmen? Het is mooi weer. Of gaan shoppen? Nee, jij bent een jongen, daar hou jij niet van. We kunnen echt van alles doen. Stel me niet zulke moeilijke vragen' grinnikte ik. 'Wat wil jíj gaan doen? Ik vind alles wel goed' zei ik tegen hem. Wat hij wilde doen, wilde ik vast ook wel.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Hoe laat is het in de RPG eigenlijk haha?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Ik denk rond twee uur in de middag?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ Half 2 ongv. Maar Zayn houd van slapen xd]

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 16:15 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Luminoase schreef:
    (...)

    Charlot Danesse Payne

    Liam knikte. 'Oke, maar alleen omdat jij het bent zusje. Je weet zelf wat er gaat gebeuren als papa en mama er wel achter komen he..' zei hij met een lichtelijke strenge toon. 'Dan ben ik dood' verklaarde ik. Op mijn vraag of hij boos was, schudde hij zijn hoofd. 'Nee, maar doe dit gewoon niet meer Charlie' zei Liam zacht. Een kleine, en bijna niet hoorbare sorry verliet mijn mond. Ineens kwam er een grijns op zijn gezicht, wat mij aanstak waardoor ik er ook een op mijn mond kreeg. 'Nou, tijd voor leuke dingen, wat wil je nog doen vandaag?' grijnsde Liam. Bedenkelijk fronste ik even. Ik had het me aangeleerd toen ik nog klein was, en het ging nog eens erg worden. 'Uh..' mompelde ik. 'Misschien zwemmen? Het is mooi weer. Of gaan shoppen? Nee, jij bent een jongen, daar hou jij niet van. We kunnen echt van alles doen. Stel me niet zulke moeilijke vragen' grinnikte ik. 'Wat wil jíj gaan doen? Ik vind alles wel goed' zei ik tegen hem. Wat hij wilde doen, wilde ik vast ook wel.


    Liam Payne
    'Uh..' mompelde ze, 'Misschien zwemmen? Het is mooi weer? Of gaan shoppen? Nee, jij bent een jongen, daar hou jij niet van. We kunnen echt van alles doen. Stel me niet zulke moeilijke vragen.' grinnikte ze uiteindelijk. 'Wat wil jij gaan doen? Ik vind alles wel goed.' zei ze. Bedenkelijk beet ik even op mijn lip en haalde een hand door mijn haar. 'We kunnen wel even gaan zwemmen als je daar zin in hebt ja?' stemde ik toe. Het was inderdaad lekker weer en ik had wel zin om even rustig aan in de zon te liggen. 'We moeten wel ergens gaan waar het rustig is, anders hebben we de hele tijd fans om ons heen hangen..' bedacht ik ineens. Dat was wel een nadeel aan beroemd zijn, je kon nooit ergens even rustig naartoe, overal waren wel fans.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [toen ik dat vroeg was het nog 5 uur ofzo ;x ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [ Een mens maakt ook wel is een foutje xd]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [maar wat is het nu?..]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [ Half 2-2 uur


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Charlot Danesse Payne

    Liam dacht even na, terwijl ik rondkeek. Ik kende dit appartement uit mijn hoofd, wist waar alles lag, welke deur van welke kamer was. 'We kunnen wel even gaan zwemmen als je daar zin in hebt ja?' stemde Liam er mee in. 'Yay' zei ik, waarna ik een keer in mijn handen klapte. Koud was het al helemaal niet, maar stikheet was ook overdreven. Laten we het maar op de tweeëntwintig graden houden. Lekker weer dus, in Engeland want hier was het bijna nooit echt mooi weer, en een goede dag om met je familie wat te gaan doen zonder dat iemand zijn been breekt of je chagrijnig gezeur naar je hoofd toegeslingerd krijgt. 'We moeten wel ergens gaan waar het rustig is, anders hebben we de hele tijd fans om ons heen hangen..' adviseerde Liam. 'Goed idee. Misschien naar dat zwembad dat net buiten Londen ligt? Het is er niet echt druk maar ook weer niet te stil. Leuk zwembad, véél beter dan hier' vertelde ik hem. Het zwembad daar was ook echt veel leuker. Het was een buitenzwembad voor vrij zwemmen op warme dagen, en het binnenzwembad voor zwemles.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Bleg sorry, men broertje is jarig ugh]
    Louis William Tomlinson

    Harry had zijn hoofd op mijn schouder gelegd, de plaats op mijn wang waar hij een kusje had geplaatst voelde warm aan, een glimlach verscheen op mijn gezicht en ik haalde mijn hand door mijn haar. "Ik denk niet dat de tv nog moet opstaan." Langzaam verlos ik mezelf van Harry's grip en rol van de zetel om richting de tv te kruipen, letterlijk, ik sla het dekentje om me heen en druk op het knopje om 'm af te zetten. "Curly, catch me!" Roep ik terwijl ik opspring en lachend naar de gang loop, dan de badkamer, via de badkamer naar de slaapkamer en van daaruit terug naar de gang.


    The artist is the kid that survived.

    Harry Styles
    Ik piepte zachtjes als protest toen Louis zich uit mijn grip bevreed en van me wegkroop. Al was het enkel om de tv uit te zetten. 'Maar wat gaan we dan doen?' Vroeg ik zielig, al werd me dat snel duidelijk. 'Boo!' Jammerde ik, toen de oudere jongen opsprong en door het huis begon te rennen, met mijn dekentje om zich heen gewikkeld. Het was af en toe net een klein kind. Maar misschien was dat wel hetgene wat me zo aantrok tot de doncaster jongen. Ik eist dat er niets anders opzat dan Louis achterna te gaan en ik sprong op. Ik rende hem achterna. 'Ik krijg je wel.' De badkamer, slaapkamer. Ik kwam steeds dichterbij en toen zodra we Weer bij de gang waren had ik hem. Ik greep hem bij zijn heupen en hield hem halt. 'Waar dacht jij heen te gaan?' Zei ik mysterieus, terwijl ik mijn borstkas tegen zijn rug duwde.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 18:08 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall Horan

    Ik werd wakker door Zayn. Want hij had de tv weer heel hard gezet. Ik keek naar mezelf en zag dat mijn Vriendje weer gegroeid was. Ik ben blij dat Zayn dit wel vaker had gezien dus ik liep naar beneden en ging naar de koelkast. Ik pakte de cola fles en ging er mee op de bank zitten . '' Zayn Malik ? Waarom heb je die tv zo hard gezet ? Ik was net lekker aan het slapen . '' Zei ik . '' Dat komt omdat wij gaan zwemmen Horan . Hier net iets buiten de stad zit een zwembad . En je hoeft je geen zorgen te maken over de fans want ik heb al geregeld dat wij er via de achter ingang mogen en dat wij het zwembad voor ons alleen hebben .. Nou ja alleen ze hebben wel gezegt dat er een paar mensen zijn maar die boeien ons niks '' zei hij . '' Ben jij helemaal gek geworden ? Jij kunt helemaal niet zwemmen '' zei ik .. Het was de waarheid Zayn kon niet zwemmen. '' Nou en ? We gaan gewoon in het ondiepe en als ik verdrink dat red jij me wel toch ?'' zei Zayn .. '' Ja oke ik zou je dan wel redden '' zei ik . Ik liep naar boven pakte mijn spullen bij elkaar en kleedde mij aan . Maar ik wist niet dat Zayn in mijn kamer stond .. En ik was naakt . Fail. '' Zo Zo meneer Horan jij staat hier gewoon te strippen voor mij ?'' zei hij lacherig . '' Heel grappig Zayn . Heel grappig . Ga jij je nou maar ook omkleden'' zei ik brommend .. '' Ja papa ik ga al '' zei Zayn.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik