• Maar ik ben behoorlijk kieskeurig, dus hier een lijstje waar het verhaal zich ook aan moet houden.

    x Niet veel hoofdstukken, ik houd niet van bij lezen, behalve als het verhaal ontzettend goed geschreven is.
    x Genre maakt me niet zo bijzonder veel uit.
    x Vaak posten, niet dat ik elke dag een hoofdstuk verwacht, maar wel minimaal een per twee week.
    x Gelieve link van je verhaal in dit topic zitten (en zo mogelijk kleine samenvatting)
    x Ik zoek echt Harry Potter fanfic's, aangezien ze wel uitgestorven lijken te zijn. (En geloof me ik heb het forum afgezocht naar nieuwe story's)

    Voor wanneer je met een one direction fanfic aankomt:
    x Bromances lees ik als ze heel goed zijn
    x Verhalen die me niet bijzonder lijken, of met ideeën die te vaak zijn gebruikt, ik doe niet eens de moeite om te kijken.

    Kom maar op!


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik probeer het gewoon :3

    ''Throw it away. Forget how they said..
    It could've been a happy ending.''



    ''What's that thing you admire about him?''
    ''The way he just walks straight through hell with a smile on his face.''



    I don't love you, but I always will.
    I can still taste the poison of every thought, every breath I wasted here.

    Soundtrack
    Soundtrack


    Maybe I should tell you that this story is not only about love.
    It's about more than that.
    It's about depression, self harm and eating disorders.
    Don't worry, it's not too late. You can still leave.


    Poison & Wine


    “Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.”

    •••••••••••••••••••••••••••

    She's my best friend.
    No, she's mine.
    Are they twins?






    •••••••••••••••••••••••••••
    You look like me.
    I look like you.
    Are we sisters?






    • One Direction bestaat niet.
    Niall Horan
    Harry Styles
    Alice Avery
    Jenna Marin
    • Start: 28 - 07 * 2013
    • Eind: ~
    • Record:
    • blackXwhite©
    • HarrysWife©
    KLIK!


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    A Thousand Ways • Liam J. Payne



    Door de breuk van de Britse boyband One Direction hebben de vijf jongens die deze groep vormden geen contact meer met elkaar. Vooral voor Liam Payne is dit zwaar. Hij zag de vier andere leden als echte broers, die hij nu plots is kwijtgeraakt. Enkele maanden heeft hij zich volledig afgesloten van de buitenwereld, maar nu probeert hij zijn leven terug op te pakken.
    Liam voelt zowel verdriet als haat voor de vier andere jongens, omdat ze niets van hun laten horen. Voor één jongen is zijn haat het grootste en dat zal voor de grootste wending in zijn leven zorgen – maar daarvoor niet positief.


    Liam James Payne
    Elisabeth Kadee Hastings



    I'm so sorry. Please wake up!

    Een kort verhaal van ongeveer 10 hoofdstukken, bestaande uit 3 delen.




    # iheartgomez
    # Nederlands gesproken en geschreven
    # Start op 15 augustus 2013
    # Ik probeer zo regelmatig mogelijk te posten


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Heeft al wel wat hoofdstukken, maar ik probeer het toch maar:

    Delia Hazana - De alwetende heks



    Delia is als jonge heks opgegroeid bij ouders die een hekel hebben aan tovenarij. Als ze voor het eerst naar Zweinstein vertrekt krijgt ze van haar ouders te horen dat ze nooit meer terug mag komen. Gelukkig vangt haar tante Narcissa, de nicht van haar moeder, haar op.
    Al snel merkt Delia dat ze bijzondere krachten heeft, maar zowel Narcissa als Perkamentus verbieden haar hierover met anderen te spreken. Dit is echter niet zo eenvoudig als het lijkt, zeker niet als een bepaald persoon van haar krachten hoort...

    Bij het begin van dit verhaal zit Harry in zijn vijfde jaar



    - Ik post 2à3 keer per week
    - deeltjes zijn gemiddeld 350 woorden lang


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik weet niet of deze voldoet aan je eisen maar hier gaan we dan: How Could You? || One Direction

    It's funny how people don't want to help.
    But when it's too late;
    people do feel sorry.



    Pesten
    het gedrag waarbij één persoon herhaald en gedurende langere tijd door een of meerdere anderen bejegend wordt op manieren die leiden tot fysieke verwonding en/of psychisch lijden.




    Alles gebeurt zo snel, alsof je geen grip hebt op je leven.
    Soms heb je niet alles in de hand
    en kan één domme opmerking
    het begin van het einde betekenen.
    In iedereen schuilt een verrader.
    Iedereen is een Judas



    Dit is een verhaal over liefde, haat, pesterijen en vriendschap.
    Het is een doolhof van leugens en intriges, waarbij de waarheid niet te achterhalen valt.


    Dit is het begin van je ergste nachtmerrie


    You may not be plastic but you are fan-tastic

    Deze is nog heel kort :p Maar er zullen gauw meer hoofdstukjes opkomen.
    Ik ben net begonnen met herschrijven.

    Teddy Lupos

    Titel zegt het zelf hé. Deze storie gaat over Teddy als hij naar Zweinstein gaat.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Ik ben sinds gisteren begonnen met een harry potter fanfic ;)
    http://www.quizlet.nl/stories/26118/you-are-my-destiney-now--harry-potterstories/ , hopelijk vind je hem wat leuk ;).

    Mijn storie is sinds gisteren online gezet en bevat nu al 2 delen.
    Ik probeer elke dag een deeltje online te zetten. Dit verhaal gaat over een meisje die speciale toverkrachten bezit, zonder dat ze het zelf beseft. Als haar stiefvader op een dag haar erg toetakelt, dreigt het dan ook fataal af te lopen. Zal er op tijd een redding zijn, zal ze ooit iemand vinden die om haar geeft? En vooral, zal ze ooit haar echte vader vinden die ergens nog rondloopt op de wereld.

    Hopelijk vind je hem goed genoeg om hem te lezen

    x Mysterieus x

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 18:23 ]


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Only Trouble • Harry Styles
    Net pas begonnen. Misschien vind je het iets? :')


    ONLY TROUBLE • HARRY STYLES

    ''I heard you like the bad boys, honey, is that true?'
    ''If you're indirectly asking me if I like you: No, I don't.''
    ''Too bad. You have no idea what you're missing.''


    Too many joy rides in daddy's Jaguar
    Too many white lies and white lines
    Super rich kids with nothing but loose ends
    Super rich kids with nothing but fake friends


    • © Drews
    • Harry isn't famous


    The universal language of art.

    Ik heb een Bieber story!

    What When I'm Dead || ft. Justin Bieber

    What when I'm dead || ft. Justin Bieber

    They think what they think
    but what they think is not true.
    It's my life
    but you have destroyed.

    Nederlands geschreven
    Justin is beroemd
    Started at 30-07-'13



    Klik op de spoiler voor de proloog om een idee te krijgen van het verhaal!

    Met twee cola liep ik de woonkamer weer binnen van het appartement wat ik en Allison deelden. We waren al beste vriendinnen sinds we samen in groep 1 kwamen. Zometeen begon Celeb Gossip, het roddelprogamma. Natuurlijk wisten we dat niets te geloven was, maar zeg nou zelf, kijken was altijd leuk, toch? De presentatrice kwam in beeld met een ernstig gezicht. Op de achtergrond verscheen een foto van Justin Bieber. Ik en Allison waren vanaf het moment dat we hem onder de username Kidrauhl op internet vonden al fan. Tegenwoordig dus een belieber. Ik vroeg me af wat hij nu weer uitgespookt had. Er was tegenwoordig elke dag weer wat met hem en hij was steeds arroganter geworden. Toch bleven ik en Allison Belieber. Maar de presentatrice had dit keer wel een heel ernstig gezicht. 'Tragisch nieuws over popstar Justin Bieber. De zanger is gisterennacht dood gevonden in zijn auto, die in brand heeft gestaan. Autopsie was niet meer mogelijk, maar de politie weet zeker dat de stoffelijke resten van Justin zijn. Waarschijnlijk is hij uit de bocht gevolgen terwijl hij onder invloed van alcohol reed. Een enorm verlies voor alle nabestaande en al zijn Beliebers.' Met een verward gezicht en een traan die over mijn wang gleed keek ik Allison aan. Mijn idool, dood?


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.



    Hailey Miller is een meisje uit Los Angeles, maar sinds die ene gebeurtenis verhuist ze naar de andere kant van Amerika, New York. Ze moet een heel ander leven leiden en ze moet zich voort doen als iemand die ze niet is. Niemand, behalve haar gezin, weet wie ze echt is. Ze houdt een masker voor zich tot ze de jongen Liam Payne leert kennen. Onmiddellijk hebben ze een goede band, maar toch voelt het aan alsof ze de jongen beliegt en bedriegt. Zal ze hem kunnen zeggen wat er in haar leven is gebeurd waardoor ze juist dat masker draagt? Of blijft ze liegen tegen de persoon die het beste met haar voor heeft?




    -Nederlands geschreven en gesproken
    -One Direction bestaat niet
    -Met Liam Payne en Hailey Miller

    Link: You don't know who I really am. || Liam Payne

    NOTE: Elke dag schrijf ik een hoofdstuk

    proloog:
    I don't like you. I hate you.
    I am not attracted to you. Or yes maybe I am. No did I said that? I am not attracted to you. Why did I even though that? Okey I really should stop having weird conversations with myself. But there is one thing I am really sure about. I am not a toy, you can't use me and then drop me away when you're bored.
    This is who I am. I am just me and you can't change that.

    ~ElizaSmith

    -Niall Horan
    -Eliza Smith
    -One Direction bestaat niet
    -Soms 16+
    -Ik-persoon (Eliza)
    -Nederlands geschreven
    -Nederlands gesproken

    http://www.quizlet.nl/stories/117271/he-thinks-he-can-use-me/


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Whispered words || ft. Niall Horan

    Can I ask you a question?
    Do you know the feeling when you say something to someone, and you didn't mean it?
    That feeling that can change your life.
    Those words.
    Those whispered words.
    I thought it was better for me. For us.
    But I thought wrong.
    I want to go back at that place. The same time.
    And then say those three little words




    ~Nederlands geschreven
    ~Engels gesproken
    ~One Direction bestaat

    Love you More ~ Lilo Paynlinson


    It's for those who dare to fucking dream

    Dit is een verhaal, gebaseerd op de boekenreeks 'Harry Potter' van J.K. Rowling.
    Het enige wat ik jullie kan vertellen, is dat Snape een dochter heeft. Ben je benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren tussen wie dan ook? Het is zeker een spannend verhaal waar veel drama en actie in gaat komen.

    Labyrinthine - Draco Malfoy


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh