• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Jaimes


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Jaimes
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -
    Augustus Phoenix Simeon - Kodaline




    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Leeftijd Demon/Engel:
    Kant:
    Gave:
    (engel/demon)
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    (bij demonen of engelen de geschiedenis?)

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Reserveringen blijven max 3 dagen staan
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Even veel jongens als meisjes alsjeblief
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.

    -Vervolg op Nightschool, 17 jaar later, het is niet nodig om aan het vorige topic meegedaan te hebben.-

    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 19:20 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Kom net van mijn werk... uitgeput. Opdienen is leuk maar lastig


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik wil me graag uitschrijven, ik had het al eerder gemeld, maar ik denk dat er daar overheen is gelezen ^^

    owkee sorry


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik denk dat ik deze RPG ga verwaarlozen... Dus ik denk dat ik me uitschrijf, I'm sorry ):


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    owke


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik blijf hoor ;)


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    haha dank je !!!!


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    TOPIC 1


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Gimme a badass human (duivel)


    kindness is never a burden.

    I got Callum, Callum is awesome.


    Don't be like the rest of them, darling

    Or wizard.
    Naam: Augustus Phoenix Simeon.
    Bijnaam: Gus, Phoenix.
    Rol: Male witch. Tovenaar dus.
    Leeftijd: 19
    Leeftijd tovenaar: 582
    Kant: Nieuwe Koning
    Gave: Magie, hij heeft de lucht en de oceaan in zijn macht.
    Karakter: Gus is heel erg nonchalant. Hij maakt vaak sarcastische uitspraken en doet zich charmanter voor dan hij is. Gus is niet de gezelligste of überhaupt vriendelijk. Hij geeft soms de indruk dat hij de meeste mensen in minachting neemt en zichzelf beter voelt. Augustus is een echte ladiesman. Hij houd ervan te flirten en is erg rebels.
    Verder is Gus erg koppig. Wanneer hij iets wil gaat hij ervoor totdat hij zijn zin krijgt. Hij heeft altijd de juiste argumenten klaarliggen en raakt geïrriteerd door mensen die hem zijn gelijk niet geven. Ook is de man nogal impulsief. Hij denkt nooit lang na over acties, maar krijgt er nooit spijt van. Telkens vind hij wel een reden waardoor alles goed komt, of op z'n minst minder erg lijkt.
    Uiterlijk:


    Klik & klik.
    Nathaniel Buzolic.
    Gus is eerder groot. Hij meet 1 meter 86, wat vrij groot is in vergelijking met de andere mannen op Cimmeria. Zijn huid draagt een natuurlijke lichtbruine kleur. Doordat Jared geregeld gaat trainen heeft hij vele spieren gekweekt en zelfs een beginnende sixpack. Zijn haar is licht- tot donkerbruin -evenals zijn wenkbrauwen en de stoppeltjes die de man heeft- en staat vaak alle kanten uit. Zijn ogen hebben een mooie zeeblauwe kleur. Augustus' kledingstijl is vrij nonchalant.
    Extra: Augustus is geboren in Rusland in 1431 als Avgust Simonov waar hij leefde met zijn Russische moeder Inga en Duitse vader Emeric. In 1443, toen Augustus 12 jaar was, werden ze beide bruut vermoord. Augustus ging bij zijn oom en tante in Duitsland wonen waar hij August werd genoemd en daar lessen kreeg. Augustus wist toen al dat hij anders was. Na zijn 19e verjaardag merkte Augustus dat hij niet meer veranderde. Hij verouderde niet meer. Het leek alsof het verouderingsproces in zijn lichaam op halt werd gezet. Na een accident in de stad waar Augustus woonde met zijn oom en tante liep hij weg van huis. Drie mensen kwamen om in het accident en Augustus was verantwoordelijk voor hun dood. Hij reisde door Europa zonder zich ergens te vestigen. Op zijn tocht kwam hij een oudere tovenaar tegen die Augustus de knepen van het vak leerde.
    Augustus vocht mee in vele oorlogen aan beide kanten. De reden waarom hij naar Cimmeria teruggaat is omdat de oudere tovenaar, Melchinor, Augusts aanraadde zijn jeugd opnieuw te beleven vlak voor hij stierf.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 16:15 ]


    kindness is never a burden.

    Je zorgt er elke keer weer voor dat ik van je personages houd Leensel ^^

    Maar als hij de hemel in zijn macht heeft, betekent dat ook engelen?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Haha xd
    Met de hemel bedoel ik eerder de lucht. Je weet wel zoals Zeus. Bliksem, regen, blabla. Ik dacht niet na toen ik hemel schreef, lol, laat me dat even aanpassen.


    kindness is never a burden.

    Kodaline schreef:
    Haha xd
    Met de hemel bedoel ik eerder de lucht. Je weet wel zoals Zeus. Bliksem, regen, blabla. Ik dacht niet na toen ik hemel schreef, lol, laat me dat even aanpassen.


    Dat dacht ik al, maar ik wilde het zeker weten (krul)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Naam: Judy Faith
    Bijnaam: Heeft ze niet echt, hoewel sommige haar bij haar achternaam noemen
    Rol: Mens
    Leeftijd: 18 jaar
    Leeftijd Demon/Engel:
    Kant:
    Gave: (engel/demon)

    Karakter: Met Judy weet je nooit zo goed wat je kunt verwachten. Het ene moment gaat het wel oké met haar en het volgende moment is ze geïrriteerd door alles en iedereen. Vroeger was ze vrolijker, maar doordat ze in een depressie is geraakt, voelt ze zich nooit oprecht helemaal vrolijk meer. Ze is uit haar depressie, maar nog steeds slikt ze daar elke dag medicijnen voor om te voorkomen dat ze weer zal terug vallen.
    Naast weinig gevoel hebben, is Judy degene die geen uitdaging of weddenschap uit de weg gaat, tenzij het iets te maken heeft met haar familie of wat daar nog van over is.

    Uiterlijk: Judy's uiterlijk
    Extra: Judy heeft in haar relatief korte leven al redelijk wat meegemaakt. Eerst rookte ze, maar door een grote gebeurtenis is ze gestopt. Dankzij haar aansteker, die ze verborgen hield altijd, is hun huis in de fik gegaan. In het huis waren haar vader, moeder en kleine broertje. Dit is twee jaar geleden gebeurd en het voelt nog steeds alsof het haar schuld is. Hierdoor is ze in een depressie geraakt, waar ze nu weer uitgekomen is met veel moeite en veel medicijnen. 5 september 2011 was de dag dat alles gebeurde. Niemand weet dat het haar aansteker was die er per ongeluk voor heeft gezorgd dat het huis in vlammen opging, behalve Judy.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.