• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 12:43 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Louis Tomlinson:

    'het klunkt goed. Wacht vanaf het begin?' zegt hij en hij begint te spelen. 'About the people, around us now. They're very special, I don't know how. Who do you know? Not enough no. So we are going to talk about them all. Let's kick off with this amazing boy. He sits here, and plays the guitar. His name is Ni-all he's like a shooting star. Well not that, but you know he's a cool friend. And now about... Harry, Violet en Zaaayn. Emily en Liam Paaayne, Savannah en Marlotteeee, Skyler en wij 2-eh.' zing ik. Ik begin het steeds minder erg te vinden om te zingen, vooral omdat Niall meedoet. 'Weetje, samen klinken we best goed' merk ik op. 'Ja, nu heb ik een probleem. Ik weet niks meer. En van de helft van de mensen weten we niks of weinig. Laten we ze gewoon in 1 of een paar woordjes beschrijven ofzo....


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    Ik kijk met een glimlah naar LOuis terwijl ik speel en zing. Mijn vingers wisten precies waar ze Zich moesten plaatsen en dat was fijn. 'weetje sameb klibken wr echt gowd'zegt hik en ik glimlach bloxend. 'wie weey zingt de rest ook. Je zou mee moeten doen met een talenten show' stel ik voor
    Slape


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    { Goodnight :) x }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Louis Tomlinson:

    'wie weey zingt de rest ook. Je zou mee moeten doen met een talenten show' zegt hij. Ik voel me vanbinnen borrelen. Mijn wenkbrauwen schieten omlaag en mijn vingers knijpen het hout zowat fijn. 'HOUD DAAR NOU EENS MEE OP JA! IK KAN NIET GOED ZINGEN OKE?! IK BEN NIET GRAPPIG, HEB EEN KUTSTEM, HEB GEEN TALENTEN, EEN SLECHTE PERSOONLIJKHEID, ENZOVOORT! EN NIEMAND HOUD VAN ME!' roep ik als ik van de stronk spring en hem met een boze blik aankijk. 'Mijn ouders stuurden me hierheen om van me af te zijn. Met jou, Violet en de anderen leek het eindelijk eens leuk te worden. Eindelijk waren er mensen die mijn persoonlijkheid accepteerden. Gewoon zoals ik ben. Maar nu...'. Door mijn woede pak ik Niall zijn gitaar af en ik sta op het punt om kapot te gooien. Ik voel mijn handen trillen en besluit om zijn gitaar dan maar rustig neer te zetten. Met een ruk draai ik me om en loop stampvoetend(?) weg. 'Ik heb gewoon even tijd nodig' fluister ik terwijl ik wegloop. Ik weet niet of hij me kan horen, maar dat boeit me ook even geen flikker.
    Ik voel mijn ogen waterig worden en veeg het zo snel mogelijk weg. Ik sprint terug en ga rechtstreeks de jongenstent in. Ik laat mezelf zakken op mijn matje. Meteen ga ik weer zitten en leg mijn gezicht op mijn knieen en mijn handen eromheen. Langzaam begin ik te snikken en ik voel hoe de tranen over mijn wangen stromen. Ik ben hopeloos, waardeloos, I'm a piece of shit!. Ik voel hoe de zoutige vloeistof een weg naar beneden volgt. Een paar druppen op mijn broek, maar 1 drupje gaat via mijn mond. Ik voel de vloeistof op mijn lippen. Snel veeg ik alle nattigheid weg.
    Ik pak mij kussen en haal een stiekem vakje open. Er zit een klein fototje in van mij vroeger. Zonder zorgen, zonder slechte dingen, zonder problemen. Ik kan me geen moment herineren dat ik gelukkig was na mijn kindertijd. Behalve net, dat was wel gezellig. En met Violet bij het strand. Nooit gedacht dat je ook zo'n lol met meisjes kunt hebben, als kind ging ik ook altijd met jongens om. Als kind hoefde ik me ook niet anders voor te doen. Heel anders doe ik me niet voor, maar diep van binnen ben ik een emotioneel wrak dat hulp nodig heeft. Ook nu. Maar zoals gewoonlijk is er niemand. Ik weet ook niemand behalve... Maar dat zal toch niet gebeuren... Weer voel ik de woede opkomen. Ik scheur het papiertje in 2 stukken en gooi het op mijn kussen. Met mijn ellebogen steun ik op mijn knieen en mijn handen zitten letterlijk in mijn haar. Ik bijt op mijn lip en begin geluidloos te huilen. Net als thuis. Dagenlang huilend op mijn kamer. Kussens vol huilvlekken, kapotgemaakte knuffels. De tranen blijven stromen en ik ben nog steeds niet duidelijk of ik boos of verdrietig ben. Het is allemaal te onduidelijk. Nee, het is gewoon even te veel!

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 23:16 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [ Wat vinden jullie van zo'n stukje?:$ En iemand voor Lou? ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    'HOUD DAAR NOU EENS MEE OP JA! IK KAN NIET GOED ZINGEN OKE?! IK BEN NIET GRAPPIG, HEB EEN KUTSTEM, HEB GEEN TALENTEN, EEN SLECHTE PERSOONLIJKHEID, ENZOVOORT! EN NIEMAND HOUD VAN ME!' roept hij. Vol angst kijk ik hem aan terwijl tranen in mijn ogen springen. 'Mijn ouders stuurden me hierheen om van me af te zijn. Met jou, Violet en de anderen leek het eindelijk eens leuk te worden. Eindelijk waren er mensen die mijn persoonlijkheid accepteerden. Gewoon zoals ik ben. Maar nu...'. ik zie hoe hij op het punt staat mijn gitaar te vernielen en spring op waardoor ik op de grpnd val. 'NIET MIJN GITAAR ALSJEBLIEFT MIJN HELE LEVEN IS AL NAAR DE KLOTE NIET MIJN GITAAR: krijs ik en gelukkig legt hij hem neer en loopt weg. Goed edaan Niall je enigste vriend heb je zojuist boos gemaakt en ik wist dat dit een hel zou gaan zijn.ik sta niet op maar blijf met mijn gitsar in mijn hanfen geklemd liggen. Mijn bwen deed weer vreselijk veel pijn.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (DRAMAA xD)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Hahahah idd. Miss. Kan erik ze voor kampvuur zoeken en dan ziet hij Niall liggen)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( Ok, want ech niemand verteld het als ze weggaan xD )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Erik:

    Ik kijk op mijn horloge. Het is bijna tijd. Het grootste deel van de groep is gewoon keurig hier maar ik mis... Louis niet meer want die is in een miliseconde in de jongenstent. Niall is nog nergens te bekennen. Ik zie net voor het pad Niall zijn rolstoel. Daar zal hij dan wel heen gegaan zijn. Ik loop het bos in. Mijn ogen open en mijn oren gespitst. Al snel zie ik Niall liggen. En natuurlijk, op zijn been. En tranen? Meteen kniel ik bij hem neer. 'Niall? Wat is er gebeurt? Waarom was je hier?' ik zal eerst maar niet vragen naar de krukken. Te veel vragen in 1X.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horab

    Zwak snik ik verder, ik wou Louis gewoon vertellen dat hij echt goed kon zingen. Als ik wist dat hij dit zou doen had ik nooit wat gezegd.. Niall? Wat is er gebeurt? Waarom was je hier?' ik kijk op naar Erik. Ik snik even en haal een hap adem om me te kalmeren. 'Louis en ik gingem een liedje maken en en en toen zei ik dat hij mee moet doen met een talenten show en hij werd helemaal boos en hij heeft bijna mijn gitaar gesloopt en en straks gaat iedereen net als op school doen'snik ik radeloos yerwijl ik mijn gitaat aai. 'en toeb ik wou staan om hem te helpen ben ik gevallen' fluister ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Erik:

    'Louis en ik gingem een liedje maken en en en toen zei ik dat hij mee moet doen met een talenten show en hij werd helemaal boos en hij heeft bijna mijn gitaar gesloopt en en straks gaat iedereen net als op school' legt hij uit terwijl hij over zijn gitaar strijkt. 'en toeb ik wou staan om hem te helpen ben ik gevallen' fluisterd hij. Het eerste wat ik doe is Niall overeind helpen. 'Niall, ze zullen vast niet zomaar zijn als op school. Je trekt veel te snel conclusies. Bijvoorbeeld Marlotte, is zij zoals op school? Nee, en ik ben er bijna wel zeker van dat de anderen ook niet zo zijn. Maar dat van Louis begrijp ik nog niet helemaal. Kan je dat nog eens uitleggen?'


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Hlran

    Ik lijk hem dankbaar aan als hij me overeind helpt . 'Niall, ze zullen vast niet zomaar zijn als op school. Je trekt veel te snel conclusies. Bijvoorbeeld Marlotte, is zij zoals op school? Nee, en ik ben er bijna wel zeker van dat de anderen ook niet zo zijn. Maar dat van Louis begrijp ik nog niet helemaal. Kan je dat nog eens uitleggen? Ik knik even beschaamd 'ik ben gewoon bang dat niwmand me mag en ze me ook gaan pesten:zeg ik zacht en knik "we gingen een liedje maken voor bij het kampvuur en ik zei dat hij hoe gped kan zingen maar hij geloofde me niet. En toen stelde ik voor om aan een talentenshow mee te doen en toen riep hij dat hij niets waard was en niemand om hem gaf en niet kan zingen. En toen'ik hap even naar adem 'toen pakte hij mijn gitaar om hem kapot te maken en ik sprong zegmaar op waardoor ik virl door mijn been en hij hing weg'zeg ik zacjt en klem de gitaar stevig tehen me aan 'mijn gitaar is mikn alles'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Erik:

    'ik ben gewoon bang dat niwmand me mag en ze me ook gaan pesten. 'Dat valt echt wel mee Niall' zeg ik. "we gingen een liedje maken voor bij het kampvuur en ik zei dat hij hoe gped kan zingen maar hij geloofde me niet. En toen stelde ik voor om aan een talentenshow mee te doen en toen riep hij dat hij niets waard was en niemand om hem gaf en niet kan zingen. En toen' hij hapt even naar adem 'toen pakte hij mijn gitaar om hem kapot te maken en ik sprong zegmaar op waardoor ik virl door mijn been en hij hing weg. 'mijn gitaar is mikn alles' . Hij zit helemaal vast aan zijn gitaar. 'Oke. Waarom is die gitaar eigelijk zo belangrijk voor je als ik vragen mag?'. Ik zit nog een beetje te puzzelen. louis en zingen en een liedje. Ik wist hier helemaal niks van. Ik begin alvast terug te lopen en wacht even op Niall of hij ook meekomet. Na even lopen vraag ik: 'Kunnen jullie goed zingen dan?'

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 11:09 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    'waarom is die gitaar zo belangrijk dan?' ik kijk hem even aa 'ik heb aar sinds mijn zevende en zo kan ik mijn emoties kwijt. Ik voel me fijn bij haar. Ze lacht me niet uit omdat ik mijn haren verf of fan ben van Justin. Ze helpt me met dingen te verwerken en te stoppen' zeg ik alsof mijn gitaar een persoon is. Ik hang haar weer om en pak de krukken en volg Erik. Ik xag er vast nuet uit. Mun haren alle kanten en rpodomrande ogen. "kunnen jullie goed zingen?' ik knik 'Louis heeft ren pracht stem. Ik kan en beetje zingen maarikzing niet graag voor mensen. Wel mrt mijn gitaar alleen' vertel ik hem eerlijk.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan