• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 12:43 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Louis Tomlinson:

    'let's go, waar wil je heen?' vraagt hij. Voor ik andtwoord geef pak ik zijn gitaar. 'Die til ik wel, je hebt bovendien die krukken' en ik wijs naar zijn krukken. 'Ík was van plan om een boomstam ergens in het bos te zoeken. Lekker makkelijk.' zeg ik. Ik begin te lopen en te fluiten met mijn handen in mijn zakken. 'Kedingdongding, kedingdongding, kediekediekedoedadingdongding!' zing ik met een catchy deuntje. Wacht. Fuck, ik zong... Meteen stop ik. Ik versnel mijn pas en al snel zie ik een goede boomstam. 'Daar!' zeg ik. Ik plof op de stronk en begin na te denken. 'Misschien geloof je dit niet, maar ik wil het wel serieus nemen. Laten we er een rustig liedje van maken met een vaste melodie'' zeg ik. Nu voel ik me redelijk slim... oke, dat ben ik niet. Maar ik vind het knap dat ik wist hoe ik het moest formuleren. Haha, weer slim met mijn 'formuleren'.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [thank god je bent er...]

    Niall Horan

    'Die til ik wel, je hebt bovendien die krukken' ik knik 'Doe je er wel voorzichtig mee? Ik heb hem al meer dan 10 jaar' zeg ik zacht. 'ik was van plan om een boomstam ergens in het bos te zoeken. Lekker makkelijk' hij loopt wat en fluit daarna. 'Kedingdongding, kedingdongding, kediekediekedoedadingdongding!' tevreden luister ik naar zijn stem en merk dat krukken zwaar zijn maar makkelijker. 'daar!' zegt hij en versnelt zijn pas naar de boomstam en ploft neer. Ik loop/hinkel rustig verder. 'Misschien geloof je dit niet, maar ik wil het wel serieus nemen. Laten we er een rustig liedje van maken met een vaste melodie" zegt hij en ik knik. 'Wacht laat me even denken, een van mijn liedjes dat deuntje kunnen we wel gebruiken. Ik sluit even mijn ogen om na te denken.'mijn favo nummer' mompel ik en denk weer even verder. 'Baby baby' ik zing zachtjes terwijl ik diep in gedachte ben voor de tekst.'Samen op zomerkamp, we maken fun en lol hmm nee' mompel ik en speel het deuntje net iets anders. 'hmm lijkt dit deuntje je wat?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Yeahh :) Maaruh, ook op baby van JB? Anders zoek ik het ff op :) Oh en wat vinden jullie van mijn nieuwe foto? :$)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [ehm kijk maar, ik kom zo op mobiel af en toe]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson:

    'Wacht laat me even denken, een van mijn liedjes dat deuntje kunnen we wel gebruiken.' zegt Niall. Oke, niet origineel maar zo hebben we hem sneller af. .'mijn favo nummer' mompelt hij. Ik ben benieuwd.'Baby baby' begint hij. Even laat ik mijn hoofd zakken, geen Justin Bieber! Ach, we maken er gelukkig een eigen versie van, en het is catchy. Bovendien, zijn stem klinkt echt goed! Hij probeert iets wat niet precies klopt bij het deuntje. Hij maakt er een beetje een eigen versie van en vraag wat ik er van vind. 'Nice!' zeg ik. Ik bijt op mijn lip en denk even na. 'About the people, around us now...' begin ik. 'Hoe begint dat? Maar even los van de tekst, jij moet echt zingen! Jou stem klinkt super! En met mijn strot zullen ze niet eens kunnen luisteren naar de tekst. Hun oren zouden ontploffen en ze zouden voor de rest van hun leven doof zijn' zeg ik.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    Ik glimlach even tevreden. 'About the people, around us now...' begint hij en ik grinnik'Hoe begint dat? Maar even los van de tekst, jij moet echt zingen! Jou stem klinkt super! En met mijn strot zullen ze niet eens kunnen luisteren naar de tekst. Hun oren zouden ontploffen en ze zouden voor de rest van hun leven doof zijn' zegt hij en ik wordt rood 'valt wel mee. Maar dat klibkt goed' zeg ik gem 'jij hebt een eigen geluid echt gaaf:


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson:

    'valt wel mee. Maar dat klibkt goed' zegt hij. 'jij hebt een eigen geluid echt gaaf' Ik kijk meteen naar de grond. 'Nee, dat heet gewoon vals. Maar verder met het lied...' zeg ik. Omdat ik liever niet weer zing zeg ik: 'About the people around us now. They're very special, seperately? klopt dat llatste wel?' vraag ik. 'Of ff iets anders?'


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    'nee het is vals'ik schud mijn hoofd. 'nee Lou het klinkt echt goed en zuiver. Maar ehm tsja grammatica engels is niet mijn beste dusja'ik grinnik zacht. 'maar het deuntje is dus goed gekeurd?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson:

    'nee Lou het klinkt echt goed en zuiver. Maar ehm tsja grammatica engels is niet mijn beste dusja'. Ik zucht en denk even na. 'maar het deuntje is dus goed gekeurd?' vraagt hij. 'Sure' zeg ik vrolijk. Opeens krijg ik een bom van inspiratie. Mijn ogen beginnen te twinkelen en ik zing: 'About the people, around us now. They're very special, I don't know how. Who do you know? Not enough no. So we are going to talk about them all. Let's kick off with this amazing girl/boy. He sits here, and plays the guitar. His name is Ni-all he's like a shooting star. Well not that, but you know he's a cool friend. And now about... en dan de volgende' zeg ik enthousiast. Ik sla een hand voor mijn mond. Whoops... 'Duseeh. wat vind je?' zeg ik beschaamd...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    ' About the people, around us now. They're very special, I don't know how. Who do you know? Not enough no. So we are going to talk about them all. Let's kick off with this amazing girl/boy. He sits here, and plays the guitar. His name is Ni-all he's like a shooting star. Well not that, but you know he's a cool friend. And now about... en dan de volgende' zeg ik enthousiast. Ik sla een hand voor mijn mond. Whoops... 'Duseeh. wat vind je? Zingt en ikspeel met mij gitaar. Hij slaat een hand voor zijn mond 'dat was echt supergoed Lou he moet echt iets met muzoel doen. Ik kan weleezingen ukken de accoorden uit mijn hoofd en nog slapend spelenv


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    { ICarly aflevering metg 1D en elke keer ben ik zo van : YEAHHHH!!!
    En, sorry dat hij niet helemaal klopt maar hij is redelijk... en sommige zijn wel....tja... }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Lol ben ol mobiel disja)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson:

    'dat was echt supergoed Lou he moet echt iets met muzoel doen. Ik kan weleezingen ukken de accoorden uit mijn hoofd en nog slapend spelen.''zegt hij. 'Haha, jaaaa..neeeee. Ik ben gewoon af en toe....nou, dat heet inspiratie. Maar jij moet zeker meedoen! Gewoon samen oke? EN nu het refrein' zeg ik om het gesprek over mijn stem te stoppen. 'Harry, Violet en Zaaayn. Emily en Liam Paaayne, Savannah en Marlotte... Skyler en wij 2. en dat herhalen?'. Ik hoop echt dat de groep het wat vind. Ik weet het nooit met mijn spontane inspiratie momenten.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 21:28 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    IrishNialler schreef:
    Lol ben ol mobiel disja)

    (Haha, understand yo. Ik ben eigenlijk veel te druk bezig met dat lied in rl. Maar whatever :) )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

     'Haha, jaaaa..neeeee. Ik ben gewoon af en toe....nou, dat heet inspiratie. Maar jij moet zeker meedoen! Gewoon samen oke? EN nu het refrein' zeg ik om het gesprek over mijn stem te stoppen. 'Harry, Violet en Zaaayn. Emily en Liam Paaayne, Savannah en Marlotte... Skyler en wij 2. en dat herhalen?' ik glimlach en knik. 'het klunkt goed. Wacht vanaf het begin?' ik wacht tot hij klaar zit en start met spelen en begin mee te zingen. Het was fijn dat ik liedjes zo snel kon onhouden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan