• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 12:43 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan.

    Ze likt zich wat beter voelen als ze mijn trui aanheeft en kreunt en hoest weer. Ze kreunt en schiet naar links waar ze overgeeft. Bezorgd aai ik haar rug en pak het flesje van de tafel. 'Hier drink maar wat'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte


    Ik haat mn vader. en hij zal het weten ook. Niall bied me een flesje aan. Ik pak het en drink wat. Langzaam maar toch. Ik kijk Niall aan. Mijn ogen vallen bijna dicht. Ik kan niet meer. Ik voel mezelf zwak worden maar houd me sterk. 'Niall?' kreun ik. 'Laat me niet alleen!' zeg ik angstig. Ik hoest en kijk hem aan.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan

    Ik zie dat ze moe is, 'Niall?' kreunt ze en ik kijk haar aan. 'Laat me niet alleen!" angstig kijkt ze me aan terwijl ze hoest. 'Nooit niet'mijn rolstoel zegt ik dicht bij haar en leg haar hoofd op mijn schoot terwijl ik door haar haren ga


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte

    'Ik wil bij je zijn vannacht..' zeg ik zachtjes, bang dat Lisa of iemand het hoort. Ik voel hoe hij met mijn haar speelt en ik wordt al rustig. Mijn ademhaling wordt normaler, en het hoesten zachter.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    NIall Horan.

    'Ik wil bij je zijn vannacht..' Ik knik 'dat regelen we wel' fluister ik en druk een kus op haar neusje.'als w hier weg mogen gaan we in de jongenstent en dan gaan we samen bij elkaar liggen' fluister ik belovend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte


    Niall belooft me dat het goed komt, ik knik instemmend. 'Echt?' Vraag ik nog even voor de zekerheid. Ik knipper even met mijn ogen want een vaag beeld van een zwangere vrouw komt in beeld, gevolgd door een regenboog en een paddenstoelmannetje. Ik knipper nog een keer, en ze zijn allemaal weer weg. 'Wat is dat toch..' Mompel ik.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    nIall Horan

    Ik knik naar haar'ja echt'. Ik kijk even naar Lisa die nog niet echt bezig leek. 'Lisa, zou Marlotte naar de tent mogen? Dan kan ze daar verder rusten, en eerlijk gezegd ben ik ook nog best moe.' vragend en afwachtend kijk ik haar aan. 'Ik wil vanavond wel bij het kampvuur zijn want dan gaan we muziek maken en zingen' glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( We gebruiken ook pittig vaak flesjes water...xD )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Marlotte

    Ik glimlach en kus Niall's wang zachtjes en snel. 'Youre my everything.' Ik grinnik en doe mijn ogen even dicht als dat vage beeld weer tevoorschijn springt. Zal vast van de medicijnen komen, denk ik in mezelf.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    [ahah ik vandaaag, wij mogen flesjes spa pakken bij de examens, vanochtend 1 die half op was, vanmiddag en ik besloot er nog een te pakken, flesjes zijn altijd handigl

    NIall Horan.

    Ik glimlach als ze me kust'Youre my everything' grinnikt ze. 'Het liefste zou ik hier bij je op het bedje komenliggen maar ik denk dat Lisa dat niet leuk vind, dus hopelijk mogen we zo naar de tent en kunnen we een uurtje slapen want ik kan wel wat slaap gebruiken' ik wrijf even door mijn gezicht. Ik was doodop, ik had veel bloed verloren en veel gedaan. Ik wist en voelde dat ik super wit was maar ik voelde me gewoon goed

    [douche]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lisa:

    'Lisa, zou Marlotte naar de tent mogen? Dan kan ze daar verder rusten, en eerlijk gezegd ben ik ook nog best moe.' vraagt Niall aan me. Ik zucht even en denk even na. 'Regels zijn regels.' zeg ik. 'Maar...' begin ik. 'We hebben 2 caravans. Ik kan wel iets regelen. Marlotte heeft nu wel even rust nodig. Jij ook natuurlijk. Hier de sleutels, ik moet nu bezig met een operatie' zeg ik met een soort van glimlach. Echt blij kan ik niet zijn want Liam gaat hier bijna dood van de pijn. Ik gebaar dat ze naar buiten moeten gaan en ga naar de wasbak om mijn handen te wassen en alles gaat overnieuw.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    'Regels zijn regels.' zegt ze en ik knik maar, ik kon er niets tegen doen. 'maar' begint ze 'We hebben 2 caravans. Ik kan wel iets regelen. Marlotte heeft nu wel even rust nodig. Jij ook natuurlijk. Hier de sleutels, ik moet nu bezig met een operatie' zegt ze glimlachend dankbaar knik ik. 'Dankje Lisa' glimlach ik, ik rol naar buiten en tik Erik aan. 'Erik, Marlotte en ik mogen in een caravan hier even rusten zodat Lisa kan operen maar zou je Marlotte er dan heen kunnen brengen en mij de caravan in willen helpen?' schaapachtig kijk ik hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Erik:

    'Eh, tuurlijk' zeg ik. Die Lisa toch, wil vanalles regelen voor die kinderen. Ach, daardoor is ze wel een goede begeleidster. Ik loop met ze mee naar de caravan en help ze beide er in. 'Nou, jullie kunnen jezelf verder redden?' vraag ik.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall horan.

    'ehh tuurlijk' zegt hij en loopt mee. Eerst tilt hij Marlotte op terwijl ik hem achterna rol. Ik doe de deur open en zie dat het best groot is, hij legt haa rop het bed en helpt mij vervolgens naar binnen 'Nou jullie kunnen jezelf verder redden?' vraagt hij en ik knik 'dankje, owja zou je mij wakker willen maken voor het kampvuur?' vragend kijk ik hem aan en til de dekens op die er lagen. Pijnlijk doe ik mijn been goed leggen zodat die ook lekker lag en ga dicht tegen Marlotte aanliggen in zover dat ging met mijn been. Zonder enige antwoord van Erik viel ik in slaap.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Erik:

    Nou, nu kan ik de spullen wel klaarzetten voor het kampvuur. Ik open de deur van de (andere) caravan. Ik had de spullen al in een doos(je) gedaan. Ik pak hem en loop de hoek weer om. Ik sluit de deur achter me en loop fluitend het bos in. Opeens kom ik een plekje tegen. Een leeg stukje gras en daar omheen een kring van bomen. Ik buk om de doos neer te zetten en open hem meteen. De dekens liggen onderin en de kleine dingen zoals lucifers bovenop. Ik sta eerst op om stenen, takken en bladeren. Ik heb het binnen no-time gevonden en loop terug. Ik maak de opstelling. Als het bijna af is merk ik dat ik nog wat takken en bladeren nodig heb. Weer ga ik op zoek en zet het in de opstelling. Ik sta op en veeg de rommel van mijn handen. Done. Ik loop weer terug om straks te vertellen dat we snel kunnen beginnen. Ik doe de deur van de caravan open en zie Niall slapen. Die moet doodop zijn. Moet ik hem wakker maken?

    [ bericht aangepast op 21 mei 2013 - 21:19 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3