• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 12:43 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Ik ga slapen morgeb bio en geschiedenis examen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Violet Ambre Sparks

    "Heb je honger?" Vraagt hij wanneer we aankomen bij de tafel. Ik knik, ik had eigenlijk best wel honger. Met een glimlach zet ik me neer. Ik trek zachtjes aan zijn arm om hem langs me neer te trekken. Ik geef hem een pruillipje. Hij wil waarschijnlijk bij de jongens gaan zitten, niet dat ik dat erg vind, hij mag gerust bij zijn vrienden gaan zitten, ik moet natuurlijk ook nieuwe mensen leren kennen. Mijn short was lekker doorweekt waardoor de bank waar ik op zat ook helemaal nat is geworden. Ik staar naar de grond en zucht, straks is er nog meer vrije tijd, wat zou ik dan kunnen doen, Louis gaat zich waarschijnlijk bezig houden met anderen dingen, als het droog blijft neem ik mijn tekenblok mee, dan ga ik een wandeling maken. Ik glimlach, ja dat is nog niet zo slecht, zelfs al gaat Louis mee, dan kan ik nog altijd tekenen.


    The artist is the kid that survived.

    Louis Tomlinson:

    Ze knikt en zet zich neer. Dan trekt ze aan mijn arm en automatisch ga ik ook zitten. Ik kijk even achter me, eigenlijk had ik wel even bij de jongens willen zitten. Ik kijk haar weer aan en zie haar veel te lieve pruillipje. Maar met Violet eten is ook prima. Een zucht verlaat mijn mond terwijl ik naar beneden kijk. 'Waarom heb ik toch een zwak voor pruillipjes?' mompel ik wat in mezelf. Nouja, pruillipjes. Eerder schattige dingen, en dat zijn de meeste meisjes met een pruillipje. Ik kijk naast me en zie Violet glimlachen. 'Waar denk je aan?' vraag ik. Nu kom ik wel erg nieuwsgierig over. Ik hoor mijn buik knorren en zeg tegen Violet: 'Sorry ik ben te nieuwsgierig. Ik ga even vfragen of er nog wat te eten valt' en automatich geef ik haar een kus op haar wang. Redelijk snel sta ik op en ik loop naar Danny die relaxed in een stoel zit. Hij ziet me en wijst naar de tafel met eten. Ik knik dankbaar en loop naar de tafel. Eenmaal daar aangekomen kan ik niet kiezen uit al het eten. 'euhm....' zeg ik. 'VIOLET! KOM EENS' roep ik. Wat zou ze willen hebben. Misschien heeft ze wel een bepaald eetpatroon ofzo en dan neem ik iets verkeerds mee. Ik bijt op mijn lip en staar naar het eten.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Erik:

    'na hij lag op de grond in elkaar gekrompen en al eerder had hij last van zijn buik. En hij zei dat hij niet meer kon' legt Niall uit. Ik luister aandachtig en probeer zoveel mogelijk te onthouden voor Lisa. 'eat gaan we vanavond doen' vraagt hij dan.'Eh, kampvuur' antwoord ik. Hij ik blijkbaar klaar met praten. Net voor ik me weer omdraai vraagt hij: 'hoe gaat het met marlotte' zegt hij. 'Ik denk goed, ze heeft net een pilletje en wat water gekregen. Anders loop je even mee'. Ik draai me om en loop met grote passen naar de EHBO post. Ik zie dat Lisa Liam aan het ondervragen is. Dus het maakt niet zo veel meer uit...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horam

    Als een gek knik ik naar Erik.'zou je me alsjeblieft willlen duwen dit is echt veel moeilijk en vermoeiend'zeg ik zacht en afwachtend kijk ik hem aan. Marlotte was dus ook weer wakker felukkig maar

    Mehhhhh exens


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Erik:

    Ik kijk om en zie Niall nog moeite hebben met de rolstoel. Ik heb vast iets niet verstaan. Ik ga terug en duw Niall richting de post. 'En?' vraag ik simpel aan Lisa. Die begrijpt me wel. 'Inwendige bloeding. Zou je Danny kunnen halen? Dit word een operatie.' zegt de tegen me en ik staar haar verbaasd aan. Ik slik een keer en zeg 'T-tuurlijk'. Vlak daarna zie ik wat bloed rond Liam's lip en ik besluit om maar snel weg te gaan voor ik iets zie waar ik niet tegen kan.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    Hij lijkt me niet gehoord te hebben maar merkt het wel. Hij duwt mij naar de post en ik bedank hem .' en?' vragend kijkt hij naar Lisa. Ik duw mezelf richting Marlotte en pak haar hand vast. 'inwendige bloeding'hoor ik Lisa zeggen en mijn ogen worden groot. ' moet hij dan niet naar het ziekenhuis?' vraag ik zacht. Het ging wel lekker de eerste dag gelijk. Ik kijk weer naar Mar ' rustig maar ik ben er weer'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Veel succes alvast :) )

    Erik:

    Ik loop richting de caravan en als ik de deur open zie ik Danny zitten. 'Kom mee' zeg ik bijna bevelend. Braaf loopt hij mee alsof hij bang is dat ik hem meetrek aan zijn oor. Eenmaal bij de EHBO post knikt Danny naar Lisa en is hij meteen weg. Serieus, wat voor geheimtaal is dit. 'Euh, ik let wel even op de kinderen buiten' zeg ik en ik loop uit het tentje.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Dankje

    Niall
    Ik kijk naar Marlotte 'mag ik bij haar blijven of?' vragend kijk ik naar Erik. Hij leek er niet goed tegen te kunnen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Erik:

    Net voor ik wegloop hoor ik Niall vragen of hij bij Marlotte mag blijven. Ik glimlach en knik instemmend. Ik loop naar buiten en leg mijn handen in mijn zij. Alles ziet er goed uit. Ik kan alvast spullen gaan klaarpakken voor het kampvuur. Hm, nee. Daar is het te vroeg voor. Ik ga op het bankje zitten en kijk om me heen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan.

    Ik kijk bezorgd van Mar Naar Liam. 'Mar ik ga even voor je een vest halen. Moet nog iets anders?' ze schud haar hoofd en ik rol me al iets soepeler naar buiten. Zodra ik bij mijn tent ben pak ik een vest van mijn tas, ik kon moeilijk in haar spullen lopen graaien. Met mijn trui kom ik terug en voorzichtig help ik haar zo goed als het kan in de trui


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [omgomg ik streste hem omdat ik dacht dat ik geschiedenis verknalt heb maar ik heb in ineder geval een 6,5 YES wss ben ik dus gewoon geslaagd want bij bio heb ik ook een goed cijfer, en dat waren mijn twee moeilijkste vakken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    { YEAH! Congrats!!! }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [ahah dankje en voor bio hoger dan een 6,5 yes. want vorig jaar waren er 68 punten en dan zou ik een 6,1 maar in 2009 waren r ook 60 punten en dan zou ik een 7,3 hebben Ik ben zo blij...]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte


    Nu ik de trui van Niall aan heb, voel ik me meteen wat warmer. Ik zucht en laat me voorzichtig achterover vallen. Ik ben zo moe, en voel me totaal niet lekker. Ik kreun en hoest weer. Ik haat mijn vader. Ik haar hem heel erg. Ik zit te twijfelen of ik hem moet bellen. Maar dat kost natuurlijk moeite, voor mij en gevolgen voor de rest. Ik kreun als een stekende pijn mijn lichaam vult. Ik schiet naar links, niet naar rechts want Nialler zit daar, en geef over. Ik proef de smaak van bloed en ril. Ik haat dit, en mijn vader. Ik zucht.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .