• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 12:43 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Louis Tomlinson:

    "Lijkt me leuk." zegt ze. Ergens ben ik wel verbaasd maar dan glimlach ik toch. "Zou je niet bij de jongens willen zitten?" vraagt ze. Daar had ik amper aan gedacht. Ik kijk om me heen en kan net zien dat er wat mensjes bij de EHBO post staan. 'Nou, dat is sowiso lastig als ik ze niet kan vinden, of als ze bij de EHBO post zitten.'. Dan komt het pas bij me binnen. 'EHBO POST?!' roep ik en ik ren naar de post. Ik kijk naar binnen en zie dat een jongen geopereerd wordt en een meisje daar halfdood ligt. Ja, niks aan de hand. Met grote ogen kijk ik even, maar zo te zien weten ze het wel? Wat kan ik anders doen? Mijn bezorgde blik richt zich op de grond en ik sjok wat verlamd naar Violet. Ik bijt even op mijn lip en kijk haar dan aan. Ik open mijn mond om iets te zeggen. Eerst lukt het niet maar dan zeg ik toch: 'Ehm. Een wordt dus geopereerd en daar ligt een meisje en de rest is dus n-niet te vinden' zeg ik waarna ik slik. 'Dat hebben we allemaal niet meegekregen' mompel ik in mezelf. Ik haal een hand door mijn haar en tja.. heb behoefte aan iets. Maar wat? Waarom heb ik behoefte aan iets. Beter: Waarom weet ik niet wat. Ik zie mijn appel op de tafel liggen. Niet dat ik daar behoefte aan heb, maar toch moet ik wat eten. Ik pak hem op en zet mijn tanden er in om vervolgens mijn lippen er omheen te klemmen. Ik bijt harder en het stuk appel laat los van de rest. Ik ga op de grond liggen en ga dan meteen weer rechtop zitten om even flink te hoesten. Godver, er zit een stuk appel in mijn keel. Met een vuist druk ik tegen mijn torso maar het lukt niet. Serueus, dit lijkt wel sneeuwwitje! Ik sluit mijn ogen en probeer zo kalm mogelijk te blijven. Met het laatste beetje zuurstof hoest ik 1X goed en het stuk vliegt uit mijn keel. 'Godver man!' roep ik. Ik laat de appel van me weg rollen en ga in kleermakerszit zitten. Ik huiver naar de hemel. Karma? LOL, nee. Meteen beginnen de melige gedachtes door mijn hoofd te vliegen en ik grinnik. MAAR WAAR HEB IK NOU "BEHOEFTE" AAN?!'

    (Sorry >:-) Ik wou het gewoon ff graag doen... :$)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    Lpuis rent als een idioot rond en schreeuwt wat over eten hoest en schreeuwt weer wat. 'heey Lou" begroet ik hem. Ik rol me naar hem toe. 'hoi waar waren jullie?' ik bedenk me het kleedje en trek die snel onder mojn kont vandaan en leg hem snel over mijn been. De hechtingen zaten met opedroogd bloed en mijn been was blauw mer groen en paars gekleurd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Sry, moet nu ff druk bezig -.- Ik ben zo lui!)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Marlotte

    Ik droom. Over Niall. Over kindjes. Over mij.
    Ik open de deur van het huis. Een klein meisje komt naar me toe rennen. Ik giechel en til haar op. Ze verstopt zich in mijn armen en fluistert: 'papa zoekt mij. Verstoppertje doen we.' Ik giechel en niet veel later rent Niall de huiskamer in. 'Hey beauty' zegt hij en drukt een kus op mijn lippen. 'Hey' zeg ik. 'Heb je misschien een meisje gezien die nogal graag verstoppertje doet?' Grapt hij. Ik grinnik. 'Nee?' Lieg ik. Niet veel later beweegt mijn kleine meisje zich uit mijn armen en roept vrolijk: ' kijk papa! Hier ben ik! Je kon me niet zien he!' Ze giechelt en strekt haar armpjes richting haar vader. Ik geef haar aan Niall en loop naar de keuken om aan het eten te beginnen. Ik zucht en niet veel later voel ik twee armen om mijn middel. Ik draai me om en krijg een kus. Een kus van Niall. Van mijn man.
    Ik glimlach.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Louis Tomlinson:

    'heey Lou" hoor ik opeens. Ik kijk om me heen en zie Niall naar me toe...rollen? Mijn ogen vallen meteen op zijn voet. 'hoi waar waren jullie?' vraagt hij aan me maar ik reageer niet. Ik ben nog aan het staren naar Niall's voet. Wat is er gebeurt? Dan legt hij er een kleedje overheen en ik schud mijn hoofd. 'Bij het strandje.' antwoord ik. 'Maaruuh... wat is..dat?' en ik wijs naar zijn voet. 'Whats gebeurd?' voeg ik er nog aan toe. Ik heb echt genoeg gemist...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [khad gister ruzie waardoor mijn mobiel benee meost blijven-_-]

    Niall Horan.

    Ik grinnik zacht als zijn ogen bijna ui zijn hoofd rollen. Hij staart naar mijn voet tot het dekentje erop ligt en shud zijn hoofd. 'bij het strandje, maaruuh wat is dat what gebeurd?' hij wijst naar mijn been. Oké Niall dit zou niet de eerste keer zijn. 'Harry en ik gingen jullie zoeken en aangezien ik nog wou trainen gingen we hardlopen. Maar toen regende het nogal hard en het was glad waardoor ik viel en tsja ik kwam niet echt goed neer. Dus nu heb ik acht hechtingen en een gekneusde been. Maar ik mag morgen misschien met krukken' glimlach ik. 'dat blauw is van de kneuzing want ze ging eerst de hechtingen doen omdat er anders teveel bloed uitkwam dus daarna kon het pas gekoeld worden'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson:

    'Harry en ik gingen jullie zoeken en aangezien ik nog wou trainen gingen we hardlopen. Maar toen regende het nogal hard en het was glad waardoor ik viel en tsja ik kwam niet echt goed neer. Dus nu heb ik acht hechtingen en een gekneusde been. Maar ik mag morgen misschien met krukken' rateld hij. Ik houd mijn lippen stevig op elkaar en luister verder. 'dat blauw is van de kneuzing want ze ging eerst de hechtingen doen omdat er anders teveel bloed uitkwam dus daarna kon het pas gekoeld worden' zegt Niall. Is hij klaar? Ja hij is klaar. Ik sta op en veeg het gras van mijn broek. Ik kijk nog even naar de appel, die door mij dus nu vervloekt is. Dan schiet me iets te binnen. 'We zouden toch zingen bij het kampvuur, right?' vraag ik. Ik kijk om me heen en fluister: 'Wat als wij met de jongens die mee willen doen iets gaan zingen?'


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    . 'We zouden toch zingen bij het kampvuur, right?' vraagt hij en ik knuk. 'tenmiste Erik zou me qakker maken als we kampvuur zouden hebben zodat ik me wat kon opfrissen maarja.vgrinnik ik.fluister: 'Wat als wij met de jongens die mee willen doen iets gaan zingen?' ik knik 'ik heb mijn gitaar bij en dan kunnen jullie zongen. Alleen'ik rol me wat dichter naar hem 'Liam wordt nu geopereerd en Marlotte heeft een dodelijke ziekte. Ik bijt even op mijn lip.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson:

    'ik heb mijn gitaar bij en dan kunnen jullie zongen. Alleen' en hij fluisterd verder: Liam wordt nu geopereerd en Marlotte heeft een dodelijke ziekte.'. Ik bijt op mijn lip. 'Eh..'. Ik bijt nog harder op mijn lip zodat mijn hersenen beginnen te werken. Pling! 'Wat als we, gewoon met zijn tweeen, een liedje maken. Niet te moeilijk, lekker simpel houden. Over Iedereen. Dan worden de namen ook even herhaalt enzo. En?' vraag ik aan hem met een glinstering in mijn ogen. Dat zou leuk zijn!


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [yeeeeh ben er en als je wil kan ik komen cammen als iemand me uitlegt hoe dat aanmoet hahaha

    Niall Horan

    'wat als we gewoon met zijn tween gewoon een liedje maken, niet te moeilijk lekker simpel houden. over iedereen. dan worden de namen ook even herhaalt enzo en?' ik knik 'ik kan alleen niet goed zingen' zegt ik zacht. Ik glimlach 'maar als jij zingt kan ik wel gitaar spelen hoor' ik glimlach even. 'en we gaan marshmallows maken' glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson:

    'ik kan alleen niet goed zingen' zegt hij. 'maar als jij zingt kan ik wel gitaar spelen hoor'. Mijn ogen worden groot. Ja zeker, alsof ik kan zingen!'en we gaan marshmallows maken'. Ik grinnik. 'Ja, marshmellows klinkt super! Maar ik kan ook niet zingen' zeg ik. LOUIS! Van mijn gedachten krijg ik een tik op mijn vingers. Je durft alles, en dan niet zingen? Je bent slap, een lafbek, een angsthaas. Ik ga rechtop staan en zeg: 'Ik zin wel... Alleen voor de groep!'. EN stiekem vooral voor Violet...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam:

    LAngzaam word ik wakker. Ik open mijn ogen. Oja, ik ben geopereerd. Ik laat mijn hoofd weer zakken in het kussen. Hoe kan ik ooit 'zomaar' een inwendige bloeding krijgen? Ik ben altijd gezond geweest. Voor zover ik weet. Ik sport genoeg, niet te veel, ik eet gevarieerd met mate en gezond. En ik heb ook nooit ergens last van gehad. Het is een onduidelijke boel. Ik kijk even om me heen. Fijn, er is ook niemand.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    Ik grinnik "oke dan ik zing en speel mee. Zeg naar wat voor iets je wilt en ik verzin wat. Kun je me helpen naar de gitaar?' vragend kijk ik hsm aan.
    'Ik weet niet wat voor iets je wilt, vrolijk, snel, langzaam, mee zingbaar? Misschien kun je doen dat je per naam iets over hem of haar iets verteld, iets grappigs of kenmerkend. Dus bij jou zou ehm grapjas en zegt wat hij denkt ofzo' ik dacht even na.'Ik hoop echt dat ik krukken mag, ik haat dit, het is supermoeilijk om jezelf hierin vooruit te bewegen, zeker nu mijn been nog omhoog ligt'

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 17:13 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson:

    'Ik weet niet wat voor iets je wilt, vrolijk, snel, langzaam, mee zingbaar? Misschien kun je doen dat je per naam iets over hem of haar iets verteld, iets grappigs of kenmerkend. Dus bij jou zou ehm grapjas en zegt wat hij denkt ofzo' zegt Niall. Ik grinnik even, ik een grapjas? 'Ja, alleen dat bij mij.. gaat niet werken. We hoeven ons er niet bij te doen.' zeg ik. 'Ik hoop echt dat ik krukken mag, ik haat dit, het is supermoeilijk om jezelf hierin vooruit te bewegen, zeker nu mijn been nog omhoog ligt' zegt hij dan. 'Blijf hier' zeg ik en ik ren naar de EHBO kamer. Ik zie Liam liggen. Ik kan niet zien of hij slaapt, maar ik doe toch maar stil. Net op dat moment komt Lisa. 'Lisa, mag Niall alsje asje asje blieeeft met krukken. Dat is makkelijker voor hem...'. Ze moet eerst even alles laten bezinken en drukt dan 2 krukken in mijn handen. Ze glimlacht en ik glimlach dankbaar. 'Thanks' zeg ik en meteen loop ik weer naar Niall. 'Hier' zeg ik en ik leg de krukken op zijn schoot. 'Kom je mee? Dan kunnen we ergens apart beginnen met het lied. Oh! En vergeet je gitaar niet!' zeg ik. I'm so exited! Maar dat verminderd als ik me weer bedenk dat ik het voor iedereen moet...zingen. Ik moet me niet zo aanstellen, maar toch.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    BNiall Horan

    'Ja, alleen dat bij mij.. gaat niet werken. We hoeven ons er niet bij te doen.' ik grinnik en haal mijn schouder op. 'Blijf hier' Verbaasd kijk ik hem na als hij wegrent naar de EHBO tent, hij was echt zo lekker onvoorstelbaar.IK kijk afwachtend, dan komt hij terug en ik begin te grijnzen al sik de krukken zie. 'ahh thanks' bedankt ik ehm. 'kom je mee? Dan kunnen we ergens apart beginnen met het llied. Oh en vergeet je gitaar niet' ik grinnnik en kom onhandig omhoog. Ik buig mijn been een beetje en negeer de pijn. Ik liet de rolstoel staan en even onwennig hink ik richting de tent. Oke dit was dus zoveel makkelijker, en ik kon zelf gaan en staan waar ik wou. Ik doe mijn gitaar om me en hink weer terug. 'let's go, waar wil je heen?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan