• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 12:43 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan.

    Ik was in een diepe slaap, mijn mond stond weer eens een stukje open en een klein snurk geluidje verlaat telkens mijn mond.
    Het sliep fijn, mijn been deed even geen pijn meer, Mar kon uitrusten, ik was zeker toe aan een slaapje. Mijn been lag half gestrekt op het bed, het was super lief gewest van Lisa dat we hier mochten liggen want dit lag natuurlijk veel lekkerder.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte


    Ik viel in notime in slaap en droomde weer dezelfde droom. Ik werd er eigenlijk wel gek van. Ik draaide, maar dat leverde pijn op en ik kreunde. Ik murmelde wat in mijn slaap over Niall en geeuwde in mijn slaap. Na een poosje droomde ik niks meer, ik was gedachtenloos en kapot.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    [Shit sorry ik ben de hele dag druk geweest met opruimen en oppassen.]
    Violet Ambre Sparks

    "VIOLET! KOM EENS." Meteen kijk ik op en mijn oog valt op Louis die bij een tafel met eten staat, ik sta op van het bankje en loop richting Louis, de natte kleren die rond mijn lichaam hangen zijn super vervelend, en koud, dus ik ben al weer trager dan normaal, ik stop wanneer ik langs hem sta en kijk naar het eten, mijn oog valt op een appel, een groene appel, meteen grijp ik hem uit het mandje, ik eet nooit rode appels, ik weet niet waarom maar zuur is gewoon mijn ding. "Wat ga je nemen?" Ik draai lichtjes met mijn bovenlichaam heen en weer en kijk op naar Louis. Hij ziet er schattig uit, in zijn haar zit een slag en het begint al lichtjes te drogen, ik bijt op mijn onderlip, oh God, dit gaat nog moeilijk worden.


    The artist is the kid that survived.

    (Canhappen yo ;P)
    Louis Tomlinson:

    Opeens zie ik dat ze al een appel pakt. Oke, dat is ook weer klaar. "Wat ga je nemen?" vraagt ze. Daar had ik nog niet eens aan gedacht. 'Hm, niet zo'n zin' zeg ik. 'Maar.... ik moet wat binnenkrijgen dus...' zeg ik en ik pak een appel. 'Applebuddy's!' zeg ik vrolijk waarna ik me omdraai naar Violet. Ik zie haar op haar lip bijten, oh god. Ik ben gewoon zo zwak als ik dit soort dingen zie, net als bij pruillipjes. Alhoewel dit wel moeilijker is om tegen te houden. Ik slik een keer en draai me om om naar de tafel te lopen. Ik pak Violet bij haar pols zodat ze met me meeloopt. Als we bij de tafel komen draai ik me meteen naar Volet en zeg: 'Sorry, maar ik zou met je eten. Right?'. Slechte tekst Lou, SLECHTE TEKST! Een beetje gefrustreerd rolt er een zucht over mijn lippen. Ik ga aan de tafel zitten en haal een hand door mijn haar. Ik en mijn zwaktes toch. Ik voel mijn hoofd draaien naar Violet. Nee, pas op Lou! Straks gaat het mis! Hoor ik ergens vaag, maar mijn hoofd is te sterk en draait zich om. Ik snap eigenlijk niet wat mijn probleem is. Ik ben gewoon een jongen en zij een aantrekkelijk meisje. Komopp... Ik denk te veel. Zeg iets Lou! Hoor ik weer. 'Ja ja!' mompel ik. Euhm... onderwerp? Kampvuur. 'Hey, zullen we samen naar het kampvuur gaan?' zeg ik tegen haar.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 15:32 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Erik:

    Ik kijk op mijn horloge. Jah, ik kan hem wel wakker maken. Dan kan hij zich voorbereiden op het kampvuur. Ik por Niall een beetje. 'Niall, wake up!' als hijnog niet wakker wordt denk ik even na. Alsof er een gloeilamp boven mijn hoofd verschijnt zeg ik: 'We hebben eten!'. (Oke, dat faalt want Erik weet dat volgens mij niet eens. MAAR GOED). Ik hoop wel dat ze het kampvuur allemaal leuk vinden. Echt zo typisch op een boomstronk zitten en naar een vuurtje kijken.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan.

    Vaagjes hoor ik iemand mijn naam zggen. 'Niall eten 'ik schrik wakker waardoor een pijnscheut door mijn been gaat. Ik slaak een kreetje en laat ne terugvallen op bed. Nog moe kijk ik naar de gene die me wakker maakte. 'ow hoi Erik' ik wrijf wat ib mijn ogen en haal een hand door nikn haren.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MYxLoubear schreef:
    (Canhappen yo ;P)
    Louis Tomlinson:

    Opeens zie ik dat ze al een appel pakt. Oke, dat is ook weer klaar. "Wat ga je nemen?" vraagt ze. Daar had ik nog niet eens aan gedacht. 'Hm, niet zo'n zin' zeg ik. 'Maar.... ik moet wat binnenkrijgen dus...' zeg ik en ik pak een appel. 'Applebuddy's!' zeg ik vrolijk waarna ik me omdraai naar Violet. Ik zie haar op haar lip bijten, oh god. Ik ben gewoon zo zwak als ik dit soort dingen zie, net als bij pruillipjes. Alhoewel dit wel moeilijker is om tegen te houden. Ik slik een keer en draai me om om naar de tafel te lopen. Ik pak Violet bij haar pols zodat ze met me meeloopt. Als we bij de tafel komen draai ik me meteen naar Volet en zeg: 'Sorry, maar ik zou met je eten. Right?'. Slechte tekst Lou, SLECHTE TEKST! Een beetje gefrustreerd rolt er een zucht over mijn lippen. Ik ga aan de tafel zitten en haal een hand door mijn haar. Ik en mijn zwaktes toch. Ik voel mijn hoofd draaien naar Violet. Nee, pas op Lou! Straks gaat het mis! Hoor ik ergens vaag, maar mijn hoofd is te sterk en draait zich om. Ik snap eigenlijk niet wat mijn probleem is. Ik ben gewoon een jongen en zij een aantrekkelijk meisje. Komopp... Ik denk te veel. Zeg iets Lou! Hoor ik weer. 'Ja ja!' mompel ik. Euhm... onderwerp? Kampvuur. 'Hey, zullen we samen naar het kampvuur gaan?' zeg ik tegen haar.


    -Aangepast :)-


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Erik:

    Hij begroet me en ik geef hem een glimlach.
    'Ik wou je niet beslist wekken, maar dan kan je je even klaarmaken voor het kampvuur' zeg ik tegen Niall. Dat was het toch? Ja. Toch? Vast wel. Toch? Ik schud mijn hoofd en zeg tegen Niall:
    'Er zullen marshmellows zijn bij het kampvuur, maar hier ligt ook nog wel wat fruit dat je kan eten.'. Ik ben benieuwd wat hij gaat doen. Is hij een eter-eter, of een eter? Beslist suiker of niet? Of heeft hhij gewoon honger? Vaaage vragen Erik. Vage vragen...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [haha irik]

    'IK wou je beslist niet wekken maar dan kan je je even klaarmaken voor het kampvuur' zegt hij zacht en dankbaar glimlach ik. 'dankje, laat Mar maar slapen, ze is bek af' Mijn ene been til ik pijnlijk op en zorg dat hij bungelt. 'Kan ik nu wel met krukken lopen nu ik hem weer voel en kan bewegen?" ik praat op een egdempte toon. 'Er zullen marshmellows zijn bij het kampvuur, maar hier ligt ook nog wel wat fruit dat je kan eten' zegt hij en ik knik. Dan ging ik dadelijk een appel eten en straks lekker marshmellows. Ik begin onbewust te glimlachen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Erik:
    'Kan ik nu wel met krukken lopen nu ik hem weer voel en kan bewegen?" vraagt hij.
    ''Pff, geen idee. Ik weet niet of dat zo verstandig is. Anders vraag je Lisa even?' zeg ik. Ik help hem daarna om in zijn rolstoel te gaan zitten en sluit de deur van de caravan.

    (Srry. Donno...)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    owfaaal

    Niall Horan.

    'pfff geen idee ik weet niet of dat zo verstandig is. Anders vraagje Lisa even?' zegt hij en helpt me de rolstoel weer in en doet de deur dicht. Snel had ik een appel mee gepakt waarin ik nu hap. 'Lisa moest Liam opereren dus anders doe ik wel morgen met krukken' glimlach ik. Tevreden kijk ik naar de appel 'is iedereen aan het rond spoken ofwat?' grinnikend kijk ik rond. 'owja ik moet nog even mijn gitaar gaan halen uit de tent'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte

    Ik schrik wakker en begin zomaar uit het niets te huilen. Ik had een vreselijke droom. Ik ben nu heel bang en beweeg me niet meer. Niet alleen vanwege angst, ook vanwege pijn. Ik huil en huil en hoest maar beter wordt het niet. Het beeld blijft in mijn hoofd. Hoe mijn vader daar stond. Met een mes en een geweer. Gericht op mij. Ik was namelijk mislukt en had m'n moeder gebeld. Ik schreeuw. En laat me achterovervallen. Het doet pijn. Ik gilde. Alles werd zwart.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Erik:

    Niall zijn woorden ben ik al lang weer vergeten als ik Marlotte huilend zie opstaan. Niet veel later valt ze weer op het bed. Ik zucht een keer en loop dan de caravan binnen om haar op te tillen. Ik begin nu te wennen aan dit soort omstandigheden. Gek he? Ik leg haar op het bedje naast het bed waar Liam geopereerd wordt. Ik kijk weer naar Lisa en ze knikt. Ik loop de tent weer uit en zeg tegen Niall: 'Ze zal er zo naar kijken. Het komt vast wel goed'


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    Geschrokken kijk ik op als ik gehuil hoor en zie nog net hoe Mar neer valt. Geschokt staar iik voor me uit. Erik tilt haar op en loopt naar de EHBO tent wanneer hij weer terug loopt zegt hij 'Ze zal er zo naar kijken. Het komt vast wel goed'. Ik knik trillerig. Waar ging dit allemaal heen?

    [cathlynn de schoollove is begonne


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Violet Ambre Sparks

    "Hey, zullen we samen naar het kampvuur gaan?" Louis had me al terug richting de tafel getrokken en langzaam zet ik me langs hem neer. "Lijkt me leuk." Antwoord ik hem, de blik op zijn gezicht zit me goed tegen, zachtjes zucht ik. "Zou je niet bij de jongens willen zitten?" Vraag ik dan. Waarschijnlijk wel, ik kan hem toch niet de hele dag voor mezelf houden, ik geef hem mijn best glimlach en bijt eens in mijn appel. Ik moet toch nog nieuwe mensen leren kennen, dus zo erg zal het wel niet zijn, toch? Ik haal mijn hand door mijn haar en kijk naar de lucht het was al weer aan het opklaren en glimlach verspreid zich op mijn gezicht, dan kijk ik weer terug naar Louis, de altijd vrolijke jongen, de lieve jongen en de mooie natuurlijk. Ik voel mijn wangen rood worden en kijk naar de grond, dat was misschien niet zo slim om te denken.


    The artist is the kid that survived.