• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 12:43 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    Ik grinnik " ik weet het niet, ik heb er gewoon een gepakt en gespoten. En naar je toe gestrompeld, en ik denk dat je me beter terug kunt helpen in de rolstoel voordat Lisa dit ziet" zeg ik glimlachend. En ja hoor als je het over de duivel had kwam Lisa bezorgd aan gerent. " Niall waarom ben je uit de rolstoel, je weet dat jij en je been moeten rusten en je weet ook dat het zo kan ontsteken" stremg em afwachtend kijkt ze me aan. " en nuu?" Fluister ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte


    Niall kijkt me een beetje angstig aan. Ik hoest even, en begin te praten tegen Lisa. 'sorry Lisa. Het is mijn schuld. Ik ben ziek. en ik had een erge aanval. Ik moest overgeven *rilling* en hard hoesten. Niall kwam me mijn spuit geven, maar zijn rolstoel zat vast..' Ik kijk haar afwachtend aan. Dit is toch een geldige reden. 'anders overleef ik het niet.' zeg ik en ik kijk Niall aan en kus hem eventjes. Jammer voor Lisa.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan.

    Ik zie Lisa hoofdschuddend knikken " en ik had al om jullie geroepen maar er kwam niemand" zeg ik zacht. Ze vraagt omMarlotte van me af te gaan en ik hoef niet overeind , ze tilde me gewoon op om me terug in de rolstoel te zetten. Daarna kijk ze naar de hechtingen " dat moet ik weer even ontsmetten, mag gewoon hier" glimlacht ze en loopt naar de ehbo tent voor de spullen. Ik kreun zacht " dat brand zo erg" fluisster ik en ik merkte dat mijn verdoving echt ver begom uit te werken. " Mar de verdoving" piep ik angstig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte


    Ik dacht nogwel dat Lisa aardig was, maar mijn vertrouwen in haar is best wel laag op het moment. Ik geef Nialler een paracetamol en water. Ik kus zijn hand zachtjes, aangezien ik nog steeds op de grond zit. Ik glimlach als hij glimlacht. Ik hoest zacht en kijk naar mijn telefoon. Het ligt er verlaten bij, op het gras. Ik heb het voorlopig ook nog niet weer nodig. Ik pak het toch maar op, Justin Bieber zijn liedjes staan erop. Ik pak snel oortjes uit mijn zak en geef er één aan Niall. Ik zet Baby op en zing zachtjes mee. Zo voelt hij hopelijk de pijn niet. 'Al beter?' vraag ik na het liedje is afgelopen.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Liam:
    (Zit op mob ;)

    Marlotte geeft Niall een kus op zijn wang. Oke... die zijn dus blijkbaar samen. Ik ga gewoon veder met mijn soep met een vork eten. Ik kijk dan weer naar Niall en Marlotte. Eigenlijk zijn ze wel leuk samen. Dan zie ik dat Marlotte verdacht wit is... en haar gezicht betrekt ook nadat ze een berichtje heeft gelezen. Vlak daarna verdwijnt ze ook bij een paar bosjes waar kotsgeluiden vandaan komen. Wat zou er met haar zijn? Niet veel later 'rolt' Niall in zijn rolstoel naar dezelfde bosjes. Ik besluit om hier maar te blijven. Ik ben volgens mij niet zo'n goed gezelschap op dit moment...

    (Someone for Leeyum? )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan
    Ze heeft mijn hand vast en geeft haar een oortje waar Justin Bieber uitschalt. Glimlachend neem ik hem aan en leun met mijn hoofd wat naar achter. Ik merkte dat ik best moe was en de pijn was niet te harden. Snel neem ik de tweede paracetamol in en glimlach zwak naar Marlotte. Ik open even mijn ogen en alles draaide. "'Mar, alles draait" fluister ik angstig. Ik was bang, ik bedoel we waren in het boe.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zie je gb)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( WACHT. Sinds wanneer besturen jullie Lisa? :$ en waar zij ze nu precies? Ik volg t ff niet...)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Hahaha we dachten dat os handiger, ik had je gb gestuurd met uitleg. Ze waren bij een bosje maar Lisa heeft Niall vijf meter van de tafel in zijn rolstoel. Niall ging marlotte helpen en uit. Zijn rolstoel dus we deden dat ze een beetje boos was en ze moet de wond weer ontsmetten omdat hij zonder doek ofwat op de grond heeft gelegen. Maar moet kneuzingen nooit gekoeld worden of niet? Je vind het hopelijk niet erg?)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte


    'Alles draait' zegt Niall angstig, ik kijk hem verschrikt aan. 'Goed drinken! En eten!' Zeg ik snel. 'Het is vast de pijn of iets in die richting!' Ik kijk hem bang aan. Hij mag niet flauw vallen. Dus mooi niet dat ik hem vannacht alleen laat hea. Ik kijk Niall aan. Hij doet zijn ogen dicht. Ik kus zijn hand. 'Ik ben bij je. Ik ben bij je.' Sus ik hem toe. Hij knikt een beetje. Ik speel wat met zijn haar. 'Ik ben bij je.' Zeg ik nog een keer. 'Vannacht ook.' Zeg ik zachtjes. Okee, het mag niet. Okee, ik moet. Fuck the Rules. Heb wel wat anders aan m'n hoofd. Ik kijk naar Niall en plant nog een kusje op zijn hand. 'Bij me blijven Niall.' Fluister ik.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan.

    'goed drinken en eten'zegt ze snel en verschrikt kijkt ze me aan. 'het is vast de pijn of iets in die richtin'g Ik haal een beetje moeilijk adem en sluit even mijn ogen. 'ik ben bij je. Ik ben bij je' sust ze me en zachtjes knik ik. Ik voel haar met mijn haren spelen maar dat mag ze. 'ik ben bij je. Vannacht ook' zegt ze zacht en zwak glimlach ik. 'bij me blijven Niall' Ik schraap even een paar keer mijn keel. 'het is zo moeilijk' flusiter ik schor. Mijn ademhaling klonk erg zwaar, meer alsof ik hijgde. Ik sluit weer even mijn ogen en probeer alleen op mijn adem haling te letten. Ze kon wel zeggen eten en drinken maar ik had niks van eten en drinken.Ik hoopte maar dat Lisa snel kwam met de desinfecteer spullen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik probeer wel wat. Ik snap er niks meer van. :$

    Lisa:

    Ik loop naar Niall toe en dep meteen met het doekje op zijn wond. 'Nietweer gaan staan hoor! Dat kan ernsige gevolgen hebben. ' welke vervolgen zeg ik niet want dan maak ik hem alleen maar bang. Als de wond ontsmet is sta ik weer op. 'Ik ga even een icebag halen' zeg ik terwijl ik naar de EHBO post loop. Ik schuif wat spullen aan de kant en zie dan de zak. Ik pak het en neem het mee naar buiten. Ik loop naar de caravan e open de vriezer daar. Ik stop een lading ijsblokjss in de zak en loop weer terug. Ik kniel weer neer en plaats de icebag voorzichtig op zijn wond. 'Voorrzichtig oke? Ik wil gewoon dat je snel geneest en dat het snel goedkomt' zeg ik wat snel.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ( fack, WAT? )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [nu klopt het toch gewoon?]

    Niall Horan.


    Terwijl ik nog steeds loop te worstelen met mijn ademhaling duwt Lisa doodleuk het doekje op de wond en ik begin weer te schreeuwen van de pijn. 'verdomme!' sis ik zacht en hijg zacht. 'Niet weer gaan staan hoor! Dat kan ernstige gevolgen hebben. ' Nee joh alsof ik nu wel zou gaan staan, met een na brandende been en moeilijke ademhaling. Lekker snugger zeg ík ga even een icebag halen' zegt ze en loopt weer vrolijk weg.
    ze komt terug met een doek vol ijs en legt het voorzichtig op de gehechte wond waardoor ik ineen krimp van ellende 'Voorzichtig oke? Ik wil gewoon dat je snel geneest en dat het snel goedkomt' 'je bent niet de enigste' zeg ik iets wat chagerijnig. Sorry maar ik was dood op van alle ellende met mezelf en Marlotte, mijn ademhaling was moeilijk, ik had een klote been die verschrikkelijk veel pijn deed en ik had geen zin meer in het kamp, wat kon ik nou nog mee doen? potje kaarten nou geweldig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte

    Ik kijk Niall aan. Wat deed Lisa stom naar hem, niet opstaan. Goh. Lekker slim. Hij kan niet staan. Ik zucht en ben eigenlijk best moe, net als Niall, die gaapt. Ik denk na over de nacht. Oh, ik moet dat nog regelen. Nu Lisa weer weg is kan ik wel naar Liam denk ik. Hij slaapt geloof ik met Niall. 'Niall? Je slaapt toch bij Liam?' Vraag ik. Hij knikt. Ik kus zijn wang. 'Ik ga even met hem praten oké? Red je het alleen wel? Moet ik nog wat voor je halen? Wil je anders mee?' Ik vraag WEER te veel. En bloos dus. 'Sorry...' Zeg ik weer blozend. Ik moet ophouden met zoveel vragen. Ik kuch eventjes. En kijk Niall verwachtingsvol aan als ik met zijn haar speel.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .