• Londen, UK - De wereldberoemde popsensatie One Direction is na vele delicten in de gevangenis beland. Wat ze hebben gedaan word stilgehouden door hun management. Toch zijn verschillende bronnen achter de delichten gekomen. Zo hebben ze een zestien-jarig meisje, Lyra Quins, ontvoerd, een winkel overvallen, drugs gedeald en er zijn zelfs bewijzen gevonden voor een moord. Hun fans zijn geschokt maar blijven hen steunen. Lees meer op pagina vier.

    [Het idee is dus dat de leden van One Direction na verschillende delicten, zijn opgepakt. Ze zitten allemaal afgezonderd in een cel, maar ieder heeft een celgenoot. Dit kan een meisje zijn maar ook een jongen. In de gevangenis hebben ze het best goed, ze mogen naar buiten (natuurlijk zijn er speciale tijden) en ze krijgen fatsoenlijk eten.]

    De rollen:

    De jongens:
    - Niall Horan - iPayhone
    - Harry Styles - AppleBottom
    - Louis Tomlinson - Confortare
    - Zayn Malik - Luminoase
    - Liam Payne - Dallam

    De meisjes: VOL.
    - Autumn Frost - Sempra
    - Tilly Jillian Clears - AppleBottom
    - Dessy Amelia Jackson - Depay
    - Allison Freaux - Confortare
    - Taylor Angel Brown - DamnBieber

    De regels:
    • Meer dan vier regels!
    • 16+ mag.
    • Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    • Geen ruzie OOC, ICC mag wel.
    • Alleen ik, Sempra, maak nieuwe topics aan.
    • Geen sneltrein.

    Het begin:

    De meisjes zijn net terug van het ontbijt en zitten nu in hun cel. Sommige liggen op bed, anderen schrijven of lezen de krant. De jongens worden door bewakers in hun cellen gegooid. De eerste indruk dus.

    Enjoy !

    Taylor Angel Brown

    ''Alweer. Je moet echt stoppen. Hoe Lang zit je nu in de gevangenis'' ratel ik door. ''Wacht'' verbaasd kijk ik hem aan. ''Jij kent Louis'' ik kijk hem voorzichtig van onder mijn wimpers aan. Waren ze vrienden? Nee, dat kan niet. Zayn was geen kneus en was niet echt lelijk. Tegenovergestelde van Louis dus. Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik hem aan. ''Jij. Hebt. Ook. Een. Celgenoot.'' ik kon mijn lach nog net inhouden. Ik wist hoe Zayn het haatte om dingen met mensen te delen dus dit was zeker niet gemakkelijk. Verontwaardigend kijk ik hem aan. ''Het is niet mijn schuld zij wou dat ik het ging doen en ze had mij gewoon in haar macht oke. Ik wist überhaupt niet eens dat je 5 jaar kon zitten vanwege een ring stelen'' waarschuwend keek ik hem aan. ''Hoe gaat het met perrie'' glimlach ik om de sfeer wat op te vrolijke. Perrie kwam wel eens langs het half jaartje dat Zayn in de bak zat.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Zayn Javadd Malik

    'Alweer. Je moet echt stoppen. Hoe Lang zit je nu in de gevangenis' ratelde ze door. Onverschillig haalde ik mijn schouders op. 'Paar jaar? Oh, en nog wat keren dingen gestolen' vertelde ik. Ja, ik had genoeg geld om alles te kopen alleen waarom niet stelen? 'Wacht' zei Taylor en ze keek me verbaasd aan. 'Jij kent Louis' vroeg ze, waardoor ik mijn wenkbrauwen optrok. 'Het is min of meer èèn van mijn beste vrienden en bandleden. Ben je me dan helemaal vergeten?' pruilde ik. 'Ik zat, nou zit eigenlijk, in die band genaamd One Direction' meldde ik haar. 'Jij. Hebt. Ook. Een. Celgenoot' Ik zag dat ze bijna in lachen uitbarstte. 'Ja' mompelde ik. Helaas wel, arme ik. Wat wilde ik graag een eigen ruimte. 'Het is niet mijn schuld zij wou dat ik het ging doen en ze had mij gewoon in haar macht oke. Ik wist überhaupt niet eens dat je 5 jaar kon zitten vanwege een ring stelen' zei ze. 'Tja, die tijden zijn belachelijk. Het zijn maar spullen, daar geeft niemand om' mompelde ik. Waarom zouden ze Taylor vastzetten voor een ring? Een ring was gewoon een sieraad. 'Hoe gaat het met Perrie' glimlachte ze. 'Perrie mag doodvallen, de slet' gromde ik. 'We kregen ruzie, waarna ze mijn spullen heeft gepakt en me eruit heeft gegooid' kefte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Ik ben moe wil lezen en gaan slapen. reageer morgen word waarschijnlijk rond 3/4 uur toch weer wakker om te gaan schrijven)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Mijn iPod viel uit o-o. Maar het is me gelukt, de hele nacht opgebleven ;D]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Edward Styles

    "Ik weet niet zeker of ik het wel uit ga houden in die cel."Mompelt Louis. "Ik kan er niet eens normaal praten en waarschijnlijk kom ik haar naam toch never nooit te weten." Ik grinnik. "En ik mis die geweldige krulletjes van je nog." Ik voel hoe een zachte stom tegen mijn arm gooit en een giechel zijn mond verlaat. "Ik ben gewoon hier, de hele tijd." Zeg ik dan terwijl ik mijn vinger op zijn linkerborst leg. "En mijn krulletjes ook." Ik haal mijn hand door mijn krullen in een slow motion en trek een modellen gezicht, zoals Zayn dat zou doen. Ik grinnik zachtjes en kijk om me heen, heel veel is er niet te zien, maar ik ben er zeker van dat er hier wel ergens plaatsjes zijn met meer privacy of waar ze drugs uit handelen, het is bijna onmogelijk dat er hier niet nog iets van illegale handel gebeurd, de meeste gevangenissen hebben nog wel een drugs dealer in hun midden.


    The artist is the kid that survived.

    Louis William Tomlinson
    Harry legt zijn vinger op mijn linkerborst, op de plaats waar mijn hart zit. Als hij over zijn krullen begint, moet ik een beetje lachen. 'Wel, als die schattige krulletjes van je in mijn hart zitten, dan denk ik dat ik niet zo lang meer leef,' grap ik. Hij haalt zijn hand door zijn krullen en trekt een modellen gezicht. Ik grinnik. 'Jij bent niets veranderd. Nog steeds mijn Hazza Styles.' Net zoals hij doet, begin ik om me heen te kijken. Iedereen is nu bezig met zijn of haar eigen dingen en ik zucht eventjes opgelucht, omdat ik niet zo enorm veel van aandacht houd. Nou ja, aandacht van onbekenden. Aandacht van de lads of van de Directioners vind ik nooit erg, maar dit is iets heel anders. 'Voor hetzelfde geld vermoorden onze "lieve" celgenoten ons nog in onze cel omdat we beste vrienden zijn wat voor hun iets heel anders lijkt,' zucht ik zachtjes en stiekem wat angstig.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Harry Edward Styles

    "Voor hetzelfde geld vermoorden onze "lieve" celgenoten ons nog in onze cel omdat we beste vrienden zijn wat voor hun iets heel anders lijkt." Hij zucht zachtjes en ik giechel eventjes. "Ik denk dat Autumn me zelfs zonder reden wil de kop afhakken." Zeg ik dan. "Ze mag er wel lief uitzien, maar ze is de duivel, nee, ze is nog erger dan de duivel." Een rilling loopt over mijn rug wanneer ik denk aan wat ze allemaal zou kunnen doen met me in mijn slaap, slechte dingen, hele slechte dingen. Ik haal mijn hand door Louis' haar. "Denk er maar niet aan, anders slaap je straks niet." Fluister ik in zijn oor, terwijl ik zachtjes een kus op zijn haar druk. Het komt altijd goed, altijd.


    The artist is the kid that survived.

    Iedereen wordt weer opgehaald en naar zijn/haar cel gebracht.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 19:13 ]

    Autumn Frost.

    Geamuseerd volgde ik het gesprek van Zayn en Taylor. Ik heb die jongen eigenlijk geen kans gegeven, en het lijkt erop dat hij een van ons is.
    'Sorry.' Mompelde ik gauw. Als hij mijn excuses niet accepteerde, dan was dat zijn probleem. Plotseling werd ik van achter gegrepen. Mijn boeien werden weer omgedaan en ik werd terug gebracht naar mijn cel -die ik nu overigens met Harry deelde-. Het bange eendje. Ik zuchtte opgelucht toen de boeien werden losgeklikt. Ik wreef over mijn polsen en ging op het bed liggen. Moet ik niet wat aardiger doen tegen Harry? Hij moet namelijk ook wel een slechte kant hebben, anders zou hij niet in de gevangenis zijn beland. Ik grijns even en bedenk dan hoe ik het beste alles kan aanpakken.

    Louis William Tomlinson
    'Ik slaap heus wel, maak je geen zorgen,' glimlach ik naar hem en ik zie hoe er een paar bewakers naar iedereen toelopen. Tijd om terug de cel in te gaan dus. Ik kijk naar Harry. 'We blijven via de tralies praten hè?' vraag ik zachtjes waarna ik, alsof het de normaalste zaak van de wereld is, een kus op zijn wang druk. Er worden weer handboeien om mijn polsen geklikt en word ik weggetrokken van Harry. Ik zucht, stuur hem nog mijn liefste glimlachje en word dan weer mee naar binnen genomen. Ik werd in de cel geduwd en mijn handboeien worden weer losgemaakt. Ik klim omhoog op het bed en ga er op de rand zitten, verveeld. Buiten is het veel leuker dan binnen. En nu moest ik wachten op die celgenoot van me, wat zou ze me nu eens gaan aandoen nu ze me een beetje samen met Harry heeft gezien?

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 19:25 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Taylor Angel Brown.

    Ik gaf hem een kusje op zijn wang maar deinsde al snel naar achter als hij Perrie een slet noemde. ´Uitgemaakt´ vragend keek ik hem aan. Ik snapte uberhaupt niet eens waarom ik dat vroeg. Je zag het aan zijn hele gezicht. Hij was kwaad op perrie maar hield nog steeds van haar. ´Wat is er gebe....´ geïrriteerd kijk ik naar de man die me ruw bij mijn arm pakt en mijn handboeien omdoet. Ik heb geen tijd om gedag te zeggen tegen Zayn. ´Ik haat hier´ grom ik. Ik keek de man aan die me met een stalen blik achter de tralies gooide, hem ruw dicht maakte en vervolgens weg liep. Toen pas dringde het tot mij door. Ik had een celgenoot en dat zou voorlopig ook zo blijven.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Dessy Amelia Jackson
    De bewakers kwamen weer aanlopen en snel liep ik naar het hek waar ze klaar stonden met de handboeien. Een paar mensen gingen me voor maar al snel was ik aan de beurt en werden de dingen om mijn polsen geklikt. Twee bewakers pakte me vast bij mijn armen, maar zodra ze merkte dat ik niet van plan was om me te verzetten tegen ze, verslapte hun grip alweer. Ze brachten me naar mijn cel. De deur werd open gedaan en ze namen de handboeien weer af. Ik klim naar mijn bed, aangezien ik het bovenste stapelbed had en ga weer op mijn oude plek zitten. Met mijn rug leunde ik weer tegen de muur. Mijn haren hing ik snel over één schouder en daarna pakte ik mijn kussen en zette ik deze tussen mijn rug en de muur. Ik was benieuwd of mijn celgenoot, waarvan ik de naam nog steeds niet wist, nu wel iets ging zeggen. Hij moest toch gaan beseffen dat hij geen hele dagen met me door kon brengen zonder iets te zeggen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Harry Edward Styles

    De bewakers waren al weer op weg om iedereen naar binnen te halen, was het al zo snel voorbij? God dit is net school. Alleen moet je hier niet echt leren. Louis drukt nog snel een kus op mijn wang waarna hij bij me wordt weggetrokken, ik zucht en sla mijn armen achter mijn rug. Niet te strak niet te strak. De boeien werden rond mijn polsen geklikt en met een zucht schud ik mijn hoofd, te strak, veel te strak. Een zucht rolt over mijn lippen, ze duwen me weer richting binnen. Ik kijk rond me heen, het was wit, veel wit, ik zucht en word ik weer de cel geduwd, ik haal mijn hand door mijn krullen wanneer ze de boeien rond mijn polsen afhalen. Dank U. Ik knik naar ze en de cel wordt weer gesloten. Autumn lag op het bed, ik zuchtte zachtjes, ik was nog niet verder dan de tralies geraakt,.

    Tilly Jillian Clears

    Ik kijk om me heen en wandel richting een paar agenten die met veel gemak mijn armen achter mijn rug kregen getrokken, ik werd de cel ingeduwd, de boeien werden weggehaald en de tralies vlogen dicht, eventjes knipper ik met mijn ogen om gewend te raken aan het licht, Liam hadden ze blijkbaar nog niet binnen gebracht, ik zucht, eventjes rust, de drukte was verschrikkelijk vandaag, iedereen had gehoord dat One Direction was binnengebracht, ze vielen best op tussen al de anderen, nieuwe gezichten krijgen meestal in de eerste paar dagen ook te maken met de groupies, of de mensen die zich hier meer voelen dan anderen, sommigen worden erin opgenomen, worden beschermd, maar dat gebeurd maar heel weinig. Als je niet in een groep zat stond je er alleen voor, letterlijk helemaal alleen.


    The artist is the kid that survived.

    Louis William Tomlinson
    Ik zuchtte wanneer mijn celgenoot binnenkwam en ik keek naar haar. 'Jij had het bepaald goed met Zayn,' mompelde ik en ik sloeg mijn armen wat over elkaar. Ik legde mijn benen daarna op het bed en keek naar het plafond. Ik had de bewakers de krullenbol hier tegenover in de cel geduwd zien worden en ik mompelde zachtjes of ze dat niet gewoon wat aardiger konden doen. Ik legde mijn handen op mijn buik en ging op mijn zij liggen, om die meid in de gaten te houden. Harry wist tenminste de naam van zijn celgenoot. Ik bleef zachtjes in mezelf mompelen over de bewakers.

    Allison Freaux
    We werden allemaal weer opgehaald en ook bij mij werden er handboeien aangedaan. Ik zuchtte en werd naar binnen geleid, terug naar mijn cel. Ik werd erin geduwd waarna mijn handboeien los werden gemaakt. De cel werd weer dichtgemaakt en ik zuchtte toen ik zag dat Niall er nog niet was. Hij werd vast snel hierheen gebracht omdat niemand nog buiten mocht zijn. Het was wel achterlijk snel gegaan moet ik zeggen, sneller dan anders eigenlijk. Ik legde mijn handen weer ontspannend onder mijn hoofd. Dat werd wachten op Niall.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Taylor Angel Brown

    Ik keek Louis even aan. Het leek wel of hij Jaloers was. Natuurlijk iedereen is jaloers op de fantastische Taylor Angel Brown. Met haar 2 mooie piercings fel bruine ogen en zwartkrullend haar. En dan had ze ook nog jukbeenderen waarop je gewoon jaloers op moet zijn. Ik lach even hardop en wuif het daarna weg. 'Zayn en ik zijn beste vrienden. Vorig jaar was hij ook in de gevangenis en dat was eigenlijk het leukste maandje van de 3 jaar dat ik in de gevangenis zat, kneus'' Ik kijk Louis kort aan. Hij moest zeker even wennen aan het idee dat ik tegen hem praat. Hij moest er zeker niet aan wennen. Ik verschiet even van kleur. ''Uhm.. Ik bedoel Louis'' roep ik geïrriteerd uit. ''3 Jaar dat ik in de gevangenis zat, Louis'' verbeter ik mijn zin.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,