• Wat als je moeder zegt dat je op kamp moet..
    Wat als er geen begeleiding mee gaat..
    Wat als je met een jongen of een meisje in èèn tent moet..
    Wat als je op een gegeven moment verder van de groep weg moet met je partner..
    Wat als het bos overdags mooi is en 's nachts eng en donker..
    Wat als er 's nachts rare dingen gebeuren..


    Rules;
    -One Direction bestaat niet
    -Sowieso 3 regels.
    -Niemand is perfect.
    -Niemand is beter dan de ander, iedereen staat gelijk.
    -Iedereen is sowieso voor 1 ding bang.. (Komt later in het verhaal aan toepassing)
    -Blijf actief reageren, als je een tijdje afwezig bent meld het eerst even.
    -Als je offtopic gaat berichten tussen haakjes: [.........]
    -16+ mag maar hou het netjes .

    Jongens;
    1. Niall Horan || 24121993
    2. Harry Styles || Hersheys
    3. Liam Payne || Dempsey
    4. Louis Tomlinson || 24121993
    5. Zayn Malik || Cheeseburger

    Meisjes
    1. Lauren Ariana Williams || iPayphone
    2. Alyson Rose Valentino || Malino
    3. Maddison Fay Rylance || BlueHeaven
    4. Anna Rose Prime || Hazzakins
    5. Yasmin Amelia Jones || Depay

    De brief:

    Hallo,
    Welkom bij ons kamp. Helaas kan er dit maal geen begeleider(s) mee. Ivb angst voor het bos.
    Als je in het bos bent kan je niet meer terug. Je zou moeten overleven.

    Tip; Neem sowieso vèèl eten en drinken mee. Er is geen supermarkt in de buurt, de begeleider zou voor het eten zorgen maar
    Aangezien deze dit maal er niet is moeten jullie zelf voor eten etc. zorgen.

    Je zou echt moeten overleven. Er kunnen rare dingen gebeuren in het bos.. Meer zeggen wij niet.

    Dan hier de tenten indeling;
    Alyson Valentino en Zayn Malik in tent blauw.
    Lauren Williams en Niall Horan in tent groen.
    Yasmin Jones en Louis Tomlinson in tent rood.
    Maddison Rylance en Harry Styles in tent geel
    Anna Prime en Liam Payne in tent paars.

    Bij elk tentje staan wchokjes met een toilet erin (neem zelf toiletpapier mee)
    Bij het kampvuur voor elk tentje staan ook kookgelegenheiden op gas.
    Derest zal je zelf moeten uitvinden.


    Mvg, Meneer McCurdy
    Ps. Je angsten zullen niet veilig zijn...


    -
    Je begint dat je bij het kamp aankomt.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 22:51 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Lauren Williams.
    Hij zette zijn schaaltje soep aan de kant en sloeg zijn armen om me heen. "Snowflake, denk je nu echt dat ik je na dit kamp in de steek laat? Je komt niet meer van me af, want daar ben je veel te lief voor." Licht werden mijn wangen rood. En knikte lichtjes. Hij
    staarde weer naar voren, het bos in. Hij keek weer opzij op het moment dat er een rilling over mijn rug liep. Door dat ding of diegene die ik zag. "Schrikken is niet nodif. Ik zal je beschermen." Zei Niall zacht en drukte een klein kusje op mijn wang, die daardoor nog roder werd. Ik hoopte dat hij het niet kon zien in het donker. "Dankjewel, Cookie Monster." Fluisterde ik. Snel zette ik mijn kom soep, die ik niet meer hoefde, In het gras en sloeg zacht mijn armen om Niall heen.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Niall Horan
    Licht werden haar wangen rood. En knikte lichtjes. Ik sloeg mijn armen nog steviger om haar heen. 'Je bent schattig met rode wangetjes.' zei ik met een zachte grinnik. Ik besloot er verder toch niets over te zeggen, want had het idee dat haar wangen dan nog roder zouden kleuren. Daardoor keek ik toch weer naar voren, om erachter te komen om wie of wat ze schrok. Door mijn woorden en actie, zag ik vanuit mijn ooghoeken haar wangen nog roder werd. Volgens mij hoopte ze dat ik het niet had gezien, dus besloot er niets over te zeggen. Zo lief kon ik ook wel weer zijn. "Dankjewel, Cookie Monster." Fluisterde ik waardoor ik toch weer opzij keek. Een glimlach wierp ik Lauren daarna toe. 'Geen dank, Snowflake.' zei ik zachtjes. Snel zette ze haar kom soep in het gras en sloeg zacht mijn armen om Niall heen. Daardoor schoof ik nog een klein stukje naar haar toe. Het voelde niet ongemakkelijk, zoals ik wel eens vaker had meegemaakt, maar dit voelde vertrouwd.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Kopieëer en plak je de tekst? Er staan wat foutjes in :x. En wat een knuffelkonten zijn Niall en Lauren :D ]

    Lauren Williams.
    Niall wierp me een glimlach toe. "Geen dank, Snowflake." Zei hij zachtjes. Licht begon ik te glimlachen.
    Doordat ik mijn armen om Niall heen sloeg schoof hij nog een klein stukje naar me toe. Ik vouwde mijn benen onder me zodat ik hem beter kon knuffelen. Onopgemerkend snuifte ik zijn geue op. Hij rook erg lekker mocht ik zeggen. Mijn glimlach werd lichtelijk breder. Voorzichtig legde ik mijn hoofd op zijn borstkast en sloot mijn ogen kort. "Niall, je bent speciaal." Fluisterde ik zachtjes. Lichtelijk werden mijn wangen nog èèn tint roder.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    ( toevallig deze keer wel, want zit op mijn telefoon, dus dat is makkelijker en sorry voor de fouten (A) maar helemaal mee eens x'D maar ik reageer morgen want mijn mobiel is leeg. )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    24121993 schreef:
    ( toevallig deze keer wel, want zit op mijn telefoon, dus dat is makkelijker en sorry voor de fouten (A) maar helemaal mee eens x'D maar ik reageer morgen want mijn mobiel is leeg. )


    [Okidoki, is goed :'3. Slaaplekker alvast.]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    iPayphone schreef:
    (...)

    [Okidoki, is goed :'3. Slaaplekker alvast.]


    ( jij ook alvast (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nadat ze had geknikt legde ik ook mijn slaapzak naast de hare en rolde mijn slaapzak uit. Ik pakte mijn kussen uit mijn grote tas en legde mijn pyjama dat bestond uit alleen een joggingbroek, onder mijn kussen. Toen ik besefte dat ik niets meer kon doen ging ik zitten en keek een beetje voor mij uit. Ugh, ik was zo slecht in gesprekken uit te voeren. " Mooi weertje niet?" vroeg het meisje een beetje twijfelend. Het was duidelijk dat zij ook niet goed wist wat ze zeggen, gelukkig was ik niet de enige. " Ik vind het heerlijk," vertelde ik vrolijk. "Ik hou echt van dit weer, je kunt er alles mee doen. En alles is tenminste beter dan regen en onweer," vertelde ik verder. Terwijl ik het woord onweer uitsprak voelde ik dat mijn stem even 'dichtklapte'. Ik probeerde even te vergeten dat ik waarschijnlijk knalrood was geworden en staarde maar weer naar mijn slaapzak. Ik begon aan mijn slaapzak te frumellen en voelde me niet zo op mijn gemak. Waarom had mijn moeder mij dan hier ook voor ingeschreven? Anna glimlachtte eventjes naar me en ging vervolgens ook op haar matje zitten. "Um, ik weet niet echt wat te zeggen, behalve dat de brief die we gekregen hebben best raar is, je hebt toch ook een brief gekregen toch?" vroeg ze zachtjes waarna ze haar hand door haar haar haalde. " Ik ben gelukkig niet de enige," lachde ik."En ik vind die brief maar eng hoor. Wat een ozin dat er geen begeleiding meekomt, vooral die laatste zin bevalt mij helemaal niet," vervolgde ik mijn zin. Anna begon een liedje te neuriën wat mij nogal bekend voorkwam. "Hoe heet dat lied ookal weer, ik ben de naam kwijt," vroeg ik toen. Bij iedere zin die ik met Anna sprak begon ik mij meer op mijn gemak te voelen bij haar. Misschien zouden deze weken toch niet zo verschrikkelijk worden als gedacht.


    Anna Rose Prime

    "Ik vind het heerlijk." Zegt hij vrolijk. "Ik hou echt van dit weer, je kunt er alles mee doen. En alles is tenminste beter dan regen en onweer," Zijn stem slaat lichtjes over wanneer het woordje onweer wordt uitgesproken en ik giechel zachtjes, aw, hoe lief, een tienerjongen die bang is van onweer? Oké, dat is gewoon schattig. "Ik ben gelukkig niet de enige." antwoord hij op mijn vraag over de brief. "En ik vind die brief maar eng hoor. Wat een onzin dat er geen begeleiding meekomt, vooral die laatste zin bevalt mij helemaal niet." Vervolgd hij dan, ik knik gelijk heeft hij. "Hoe heet dat lied ookal weer, ik ben de naam kwijt." Vroeg Liam dan, ik kijk op naar hem en grinnik. "What You Know, van Two Door Cinema Club." Antwoord ik hem, dus hij kent Two Door Cinema Club, te gek! Zouden we meer dingen gemeen hebben? Hm, misschien. "Dus wat vind je zoal leuk om te doen, Liam?" Vraag ik dan, met mijn nieuwsgierige neus. Wel, Liam is vrolijk en aardig en hij heeft een lieve glimlach en prachtige ogen, dit overleef ik wel.


    The artist is the kid that survived.

    [AppleBottom goes Hazzakins]


    The artist is the kid that survived.

    BlueHeaven schreef:
    (...)

    [Sorry dat ik nu pas kan reageren, had het erg druk en was het hele weekend weg..]
    Maddison Fay Rylance
    Hij grinnikt even na mijn reactie, als mijn ogen groot worden, en ik schud dan uiteindelijk toch even mijn hoofd met toch een klein glimlachje rond mijn lippen. Hij slaakt dan een verontwaardigd zuchtje nadat ik hem zacht tegen zijn arm aan sla en ik steek weer mijn tong naar hem uit. 'Die had je verdiend,' zeg ik dan grijnzend. 'Bang? Dat is toch leuk om te zien...' Ik schud even mijn hoofd en kijk hem "dreigend" aan, waarin ik dan ook erg faal. 'Niet leuk.' Mompel ik. Hij grinnikt en knikt dan. Ja, dat lijkt me echt leuk. Alles onderzoeken, leuke collega's, gezellig.' Antwoord hij na mijn vraag. Ik knik dan even en glimlach. 'Het lijkt me wel leuk hoe je het nu zo zegt, maar als het er echt aan toe komt zou ik er denk ik niet echt een type voor zijn. Moord, lijken, bloed. Niet echt allemaal mijn favourite dingen.' Zeg ik dan eerlijk en haal even mijn schouders op en krijg dan toch weer een klein glimlachje rond mijn lippen. Ik kijk even naar Harry en kijk dan weer voor me. Ik knijp mijn ogen lichtjes samen als ik wat in de verte zie en een grijns verschijnt rond mijn lippen als ik besef wat het is. 'Ik denk dat we misschien een meertje hebben gevonden.' Zeg ik grijnzend als ik even Harry aankijk en dan wijs in de verte waar ik het had gezien.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Niall Horan
    Licht begon Lauren te glimlachen na mijn woorden. Ik voelde me gewoon als mezelf en op mijn gemak nu en dat was iets wat bij mij niet heel snel het geval was. Ik was dan ook blij dat -dat nu wel zo was, want we zaten nog een tijd met elkaar 'opgescheept.' Ze vouwde mijn benen onder zich zodat ze me beter kon knuffelen. Ik maakte geen aanstalten om de knuffel of om de stilte te verbreken. Voorzichtig legde Lauren haar hoofd op mijn borstkas waardoor mijn armen iets verplaatste en beter om haar heen sloeg. "Niall, je bent speciaal." Fluisterde ze zachtjes. Lichtelijk werden haar wangen nog één tint roder. Ik schudde langzaam mijn hoofd en wist dat ik hier een discussie mee zou veroorzaken. 'Ik ben niet speciaal. De enige die dat her is ben jij.' zei ik naar de waarheid.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik heb totaal geen puf om iets te schrijven door het verrekt warme weer, Ugh. Maar ik doe het toch :) ]

    Lauren Williams.
    "Ik ben niet speciaal. De enige die dat hier is ben jij." Zei Niall naar de waarheid. Langzaam schudde ik met mijn hoofd.
    "Niall, je bent ècht wel speciaal. Je moet niet weten wat voor een soort jongens normaal rond me hangen. Meestal vermijd
    ik jongens, behalve jou, mijn broer en mijn pa." Fluisterde ik. "Je hebt vanaf het eerste moment mijn vertrouwen gewonnen, ik zeg je èèn ding, beschadig mijn vertrouwen in jou niet." Zei ik zacht en begon figuurtjes te maken met mijn vingers op zijn rug.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    hazzakins schreef:

    Anna Rose Prime

    "Ik vind het heerlijk." Zegt hij vrolijk. "Ik hou echt van dit weer, je kunt er alles mee doen. En alles is tenminste beter dan regen en onweer," Zijn stem slaat lichtjes over wanneer het woordje onweer wordt uitgesproken en ik giechel zachtjes, aw, hoe lief, een tienerjongen die bang is van onweer? Oké, dat is gewoon schattig. "Ik ben gelukkig niet de enige." antwoord hij op mijn vraag over de brief. "En ik vind die brief maar eng hoor. Wat een onzin dat er geen begeleiding meekomt, vooral die laatste zin bevalt mij helemaal niet." Vervolgd hij dan, ik knik gelijk heeft hij. "Hoe heet dat lied ookal weer, ik ben de naam kwijt." Vroeg Liam dan, ik kijk op naar hem en grinnik. "What You Know, van Two Door Cinema Club." Antwoord ik hem, dus hij kent Two Door Cinema Club, te gek! Zouden we meer dingen gemeen hebben? Hm, misschien. "Dus wat vind je zoal leuk om te doen, Liam?" Vraag ik dan, met mijn nieuwsgierige neus. Wel, Liam is vrolijk en aardig en hij heeft een lieve glimlach en prachtige ogen, dit overleef ik wel.


    "What You Know, van Two Door Cinema Club," antwoorde ze nadat ze grinnikte. Ik glimlachte voorzichtig terug terwijl ik het liedje verder in mijn hoofd zong. "Dus wat vind je zoal leuk om te doen, Liam?" vroeg ze nieuwsgierig. Ik keek even naar de grond waarna ik voorzichtig weer opkeek. Ik vond het moeilijk om mensen aan te kijken, vooral voor een lange tijd."We zouden misschien het kamp een beetje kunnen verkennen, misschien heeft iemand een briefje of zo achtergelaten?"opperde ik. Ik wist niet hoe lang we nog hadden voordat het donker werd, maar ik wilde graag nog eventjes kijken waar ik nou precies was en wat de bedoeling was.
    [Sorry een beetje kort, ik heb het nogal druk. ;3]

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 18:18 ]


    •*• Lululu •*•

    Niall Horan
    Langzaam schudde ze met haar hoofd. Iets waardoor mijn gedachten van net werden bevestigd. "Niall, je bent ècht wel speciaal. Je moet niet weten wat voor een soort jongens normaal rond me hangen. Meestal vermijd ik jongens, behalve jou, mijn broer en mijn pa." Fluisterde Lauren en ik besloot het er maar bij te laten. Iets zei me dat ze het echt meende, maar dat betekende nog niet dat ik speciaal was. Ik was gewoon anders, zoals me altijd werd duidelijk gemaakt. 'Ik zal deze woorden geloven, want ik zou je op je woord vertrouwen.'' zei ik met een glimlach en haalde een hand door haar haren. "Je hebt vanaf het eerste moment mijn vertrouwen gewonnen, ik zeg je een ding, beschadig mijn vertrouwen in jou niet." Zei Lauren zacht en begon figuurtjes te maken met op mijn rug met haar vingers. 'Ik speel liever met papierenvliegtuigjes en één kind genoemd, dan dat ik met het vertrouwen en het hart van iemand speel waardoor ik een man word genoemd.' zei ik zachtjes. Hopende dat ze zo zou weten dat ik dat niet zo doen. 'Daarbij vertrouw ik jou ook sinds het begin en zou het dan al helemaal niet kunnen.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jullie moeten weten dat het al avond is, en dat het al aardig donker begint te worden. Was ik even vergeten te melden. :'] en, als het donker wordt kunnen er rare dingen gebeuren ;D Ghehe.

    Lauren Williams.
    "Ik speel liever met papierenvliegtuigjes en een kind genoemd, dan dat ik met het vertrouwen en het hart van iemand speel waardoor ik een man word genoemd." Zei hij zachtjes. Een glimlach verscheen op mijn gezicht, dat waren erg mooie woorden. "Daarbij vertrouw ik jou ook sinds het begin en zou het dan al helemaal niet kunnen." Zei hij daar achterna. "Ik geloof je en dat waren erg mooie woorden, Cookie Monster." Zachtjes grinnikte ik en plaatste mijn vingers op een andere gedeelte van zijn rug en ging daar figuurtjes tekenen. Opeens voelde ik me bekeken en kreeg weer die ene rilling die ik eerder had gehad. Ik voelde me op eens absoluut niet veilig. "Niall, ik ben bang." Fluisterde ik zachtjes tegen hem en sloot mijn ogen opnieuw.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Niall Horan
    Een glimlach verscheen op haar gezicht door mijn woorden. Daar was ik blij mee, want het waren woorden die recht uit mijn hart kwamen en tot de laatste letter meende. Ik zou het niet kunnen om het voor elkaar te krijgen. "Ik geloof je en dat waren erg mooie woorden, Cookie Monster." Zachtjes grinnikte ze en plaatste haar vingers op een andere gedeelte van mijn rug en ging daar figuurtjes tekenen. 'Ik ben blij om allebei de dingen te horen, Snowflake.' zei ik met twinkelende oogjes. Zulke woorden deden me echt goed. Lauren kreeg opnieuw een rilling die ze eerder had waardoor ik opzij keek. "Niall, ik ben bang." fluisterde ze en sloot opnieuw haar ogen. In een simpele beweging zat ze dicht tegen me aan. 'Er is niet om bang voor te zijn. Ik ben bij je, dus er kan je niets gebeuren.' fluisterde ik en keek naar onze koffers en de tent. 'Wil je anders de koffer in de tent gooien en zorgen voor wat licht? En wat is er dat je ineens bang bent?'

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 20:23 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer