• Wat als je moeder zegt dat je op kamp moet..
    Wat als er geen begeleiding mee gaat..
    Wat als je met een jongen of een meisje in èèn tent moet..
    Wat als je op een gegeven moment verder van de groep weg moet met je partner..
    Wat als het bos overdags mooi is en 's nachts eng en donker..
    Wat als er 's nachts rare dingen gebeuren..


    Rules;
    -One Direction bestaat niet
    -Sowieso 3 regels.
    -Niemand is perfect.
    -Niemand is beter dan de ander, iedereen staat gelijk.
    -Iedereen is sowieso voor 1 ding bang.. (Komt later in het verhaal aan toepassing)
    -Blijf actief reageren, als je een tijdje afwezig bent meld het eerst even.
    -Als je offtopic gaat berichten tussen haakjes: [.........]
    -16+ mag maar hou het netjes .

    Jongens;
    1. Niall Horan || 24121993
    2. Harry Styles || Hersheys
    3. Liam Payne || Dempsey
    4. Louis Tomlinson || 24121993
    5. Zayn Malik || Cheeseburger

    Meisjes
    1. Lauren Ariana Williams || iPayphone
    2. Alyson Rose Valentino || Malino
    3. Maddison Fay Rylance || BlueHeaven
    4. Anna Rose Prime || Hazzakins
    5. Yasmin Amelia Jones || Depay

    De brief:

    Hallo,
    Welkom bij ons kamp. Helaas kan er dit maal geen begeleider(s) mee. Ivb angst voor het bos.
    Als je in het bos bent kan je niet meer terug. Je zou moeten overleven.

    Tip; Neem sowieso vèèl eten en drinken mee. Er is geen supermarkt in de buurt, de begeleider zou voor het eten zorgen maar
    Aangezien deze dit maal er niet is moeten jullie zelf voor eten etc. zorgen.

    Je zou echt moeten overleven. Er kunnen rare dingen gebeuren in het bos.. Meer zeggen wij niet.

    Dan hier de tenten indeling;
    Alyson Valentino en Zayn Malik in tent blauw.
    Lauren Williams en Niall Horan in tent groen.
    Yasmin Jones en Louis Tomlinson in tent rood.
    Maddison Rylance en Harry Styles in tent geel
    Anna Prime en Liam Payne in tent paars.

    Bij elk tentje staan wchokjes met een toilet erin (neem zelf toiletpapier mee)
    Bij het kampvuur voor elk tentje staan ook kookgelegenheiden op gas.
    Derest zal je zelf moeten uitvinden.


    Mvg, Meneer McCurdy
    Ps. Je angsten zullen niet veilig zijn...


    -
    Je begint dat je bij het kamp aankomt.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 22:51 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [Het spijt me dat ik een tijdje niet reageerde, maar ik had het erg druk. Bovendien wacht ik op een post.^^]


    •*• Lululu •*•

    Lauren Williams.

    "Je bent gezellig, dus dat zou ik niet erg vinden. Misschien is het wel een beetje vreemd, maar alsnog." Antwoordde hij en met twinkelende oogjes keek hij mij aan. Wat overgens erg schattig was. "Hmm, niet een beetje vreemd maar heel erg vreemd." Zei ik grinnikend en keek hem speels aan waarna ik weer naar de lucht keek. Af en toe zag je een ster blinken. Ook zag ik de maan achter wat wolken schijnen. Zover ik kon zien was het bijna volle maan. "Ik heb honger." Pruillipte ik. "Sinds ik in dit bos ben heb ik niks gegeten. Misschien een Liga koekje maar dat vult niks." Langzaam draaide ik mijn hoofd weer naar Niall en keek naar de vormen van zijn gezicht. Zachtjes pulkte ik aan de onderkant van mijn pastelkleurige blousje en beet kort op mijn lip.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mallory schreef:
    [Het spijt me dat ik een tijdje niet reageerde, maar ik had het erg druk. Bovendien wacht ik op een post.^^]


    [Maakt niet uit.:) Misschien kan je degene waar je op wacht een berichtje sturen ? ^-^.]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    iPayphone schreef:
    (...)

    [Maakt niet uit.:) Misschien kan je degene waar je op wacht een berichtje sturen ? ^-^.]

    [ Oké dat zal ik eventjes doen.^^]

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 19:23 ]


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    (...)
    [ Oké dat zal ik eventjes doen.^^]


    i]Alright, we hebben een probleem, want ik check elke dag voor een nieuwe post van je maar ik heb nooit een post gevonden? :')[/i


    The artist is the kid that survived.

    Mallory schreef:
    (...)

    Toen ze voorstelde om de tent klaar te maken liep ik achter haar de tent in. Ik liep naar mijn weekendtas en haalde ook mijn spullen eruit. Ik twijfelde even waar ik mijn matje kon nerleggen en besloot dat de enige optie naast Anna's matje was. " Vind je het erg?" vroeg ik voorzichtig terwijl ik met mijn hand naar de plek wees.
    [ Sorry een korte, ik zit op mijn mobiel en type heel langzaam.]


    •*• Lululu •*•

    i]Dank jee[/i
    Anna Rose Prime

    "Vind je het erg?" De jongen wijst naar de plek naast mijn matje. Ik knik dat hij gerust zich daar mag installeren en begin mijn slaapzak uit te rollen. "Mooi weertje niet?" Goede poging Anna, heel goede poging, zo zal er nooit een gesprek beginnen. Ik geef hem een glimlach en zet me neer op mijn matje. "Um, ik weet niet echt wat te zeggen, behalve dat de brief die we gekregen hebben best raar is, je hebt toch ook een brief gekregen toch?" Vraag ik zachtjes, ik haal mijn hand door mijn haar en neurie zachtjes de melodie van What You Know, het laatste liedje dat ik nog geluisterd heb, natuurlijk zit dat nu weer in mijn hoofd.


    The artist is the kid that survived.

    Niall Horan
    "Hmm, niet een beetje vreemd maar heel erg vreemd." Zei ze grinnikend en keek me speels aan waarna Lauren weer naar de lucht keek. Ik stak mijn tong naar haat uit en richtte mijn blik toen ook lachend weer naar de lucht. Af en toe zag je een ster blinken. Mijn ouders vertelde me altijd dat het dierbaren waren dieop je neerkeken. Je in de gaten hielden, beschermde en je overal in steunde.Ook zag ik de maan achter wat wolken schijnen."Ik heb honger." Pruillipte ze. "Sinds ik in dit bos ben heb ik niks gegeten. Misschien een Liga koekje maar dat vult niks." Langzaam draaide Lauren haar hoofd weer naar mij. 'Deze jongen heeft ook honger, maar dat is altijd zo. Ik eet echt veel te veel volgens mij.' zei ik lachend waarna ik me omdraaide. Ik ritste mijn koffer open en ging opzoek naar wat te eten. Er zat genoeg in, want zou het anders echt niet overleven. 'Wat zou je willen eten?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lauren Williams.
    "Deze jongen heeft ook hongee, maar dat is altijd zo. Ik eet echt teveel volgens mij." Zei hij lachend waarna hij zich omdraaide. Met grote ogen keek ik hem aan. Hij en teveel eten? Hij heeft niet eens een buikje, en volgens mij komt hij geen grammetje aan. " Jij en teveel eten? Je hebt een mooie buik. Je bent niet dik, dus je eet ook niet teveel." Zei ik plagend waarna ik recht op ging zitten. Niall ritste zijn koffer open en rommelde er wat in. Waarschijnlijk op zoek naar iets te eten. "Wat zou je willen eten?" Vroeg hij aan me. "Maakt mij niet echt uit." Grijnste ik en pakte mijn iPhone uit mijm broek zak om te kijken of ik bereik had. Ik zag dat er geen bereik had. Damn it. Ik zette mijn telefoon uit en stopte hem weer in mijn zwarte skinny jeans.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Niall Horan
    Met grote ogen keek ze me aan. Ik beet op mijn lip en richtte mijn blik kort op mijn buik. " Jij en teveel eten? Je hebt een mooie buik. Je bent niet dik, dus je eet ook niet teveel." Zei ze plagend waarna ze recht op ging zitten. Ik schudde gelijk mijn hoofd. 'Ik eet veel teveel en je hoeft niet te liegen. Ik heb genoeg gehoord van andere, want ik weet nu ook wel beter.' zei ik zachtjes. Ik ritste mijn koffer open en rommelde er wat in. Op zoek naar iets te eten. "Maakt mij niet echt uit." Grijnsde ze. Ik keek even achterom waarna ik weer in mijn koffer rommelde. Uiteindelijk gooide ik een zak chips naar achter en een pak koekjes. Ik wist echt niets en kon niet kiezen ook. 'Help meeeeeeeeeeee.' zei ik zielig waarna ik een pruillipje trok. Met eten was ik heel erg moeilijk of makkelijk, maar kon niet kiezen. Normaal zou ik voor Nandos gaan, maar dat was moeilijk.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lauren Williams.
    "Ik eet teveel en je hoeft niet te liegen. Ik heb genoeg gehoord van andere, want ik weet nu ook wel beter." Verbaasd keek ik Niall aan. "Ik lieg niet. En ook al eet je teveel. Je ziet er niks van. Volgens mij kom je geen grammetje aan." Zei ik nogsteeds wat verbaasd. Hij keek heel even achterom en rommelde nog wat in zijn koffer. Uiteindelijk gooide hij een zak chips en eem pak koekjes naar achter die ik ving. "Help meeeeeeee" Zei hij zielig met een pruillipje. Zachtjes begon ik te lachen. Langzaam
    stond ik op en liep naar Niall toe. Waarna ik naast hem ging zitten voor de koffer. Weer begon ik zacht te lachen. Het was niet normaal hoeveel hij mee had genomen. Maar wat moet je anders? Er stond tenslotte nergens hoe lang dit kamp ging duren. Nu hoefde we in ieder geval niet aan hongersnood te denken. Ik had ook nog een hele weekendtas vol met eten en drinken."Zou ik anders wat warm eten klaar maken? In de brief stond dat er ergens hier een gasstel stond." Ik keek afwachtend op zij. "Of wil je gewoon van alles en nog wat snoepen." Zachtjes grinnikte ik, het moest me denken aam Tobias en mij. Soms aten we als avond eten allemaal snoep, chips enzo. Erg gezond was het niet, maar dat maakte niks uit.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [woops vergeten hier te reageren]
    Zayn Malik
    Het begon langzaam steeds donkerder te worden en ik dacht dat het misschien tijd werd om weer terug naar de tent te gaan. Ik stak mijn hand op als afscheid, maar ik geloof niet dat ze het door hadden. Ze waren nogal druk met elkaar. Ik pakte Aly haar hand en trok haar mee in de richting van de tent. 'Tijd om terug te gaan', zei ik. Honger had ik niet. Ik had al een appel gehad net en ik had thuis nog gegeten. Terug gekomen bij de tent besloot ik dat het tijd was voor een sigaretje. 'Vind je het erg als ik rook? Anders ga ik wel even verderop staan', zei ik terwijl ik een pakje met aansteker uit mijn tas viste.


    The big big bang The reason I'm alive

    Niall Horan
    Verbaasd keek Lauren me aan. "Ik lieg niet. En ook al eet je teveel. Je ziet er niks van. Volgens mij kom je geen grammetje aan." Zei ze nog steeds wat verbaasd. Dat verbaasde zag ik toevallig doordat ik achterom keek. Uiteindelijk gooide ik een zak chips en een pak koekjes naar achter die ze ving. 'Vind je echt?' vroeg ik zacht en onzeker en keek naar mijn eigen lichaam. Ik vond juist het tegenovergestelde en hoorde vaak genoeg mensen die het met me eens waren. Ze stond op en liep naar me toe. Waarna Lauren naast me ging zitten voor de koffer. Weer begon ze zacht te lachen. "Zou ik anders wat warm eten klaar maken? In de brief stond dat er ergens hier een gasstel stond." Ze keek afwachtend op zij en ik liet het eten uit mijn handen vallen. "Of wil je gewoon van alles en nog wat snoepen." Zachtjes grinnikte ze waardoor ik toch ook een zachte lach liet horen. 'Ik ben benieuwd wat onze keukenprinses allemaal kan. Ik wil je helpen maar ben een ramp, dus waarschuw je vast.' Ik wilde Nandos, maar dat onmogelijk en wist ook dat het onmogelijk was om zolang zonder dat te leven. Ik keek naar Zayn en zwaaide terug.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 14:13 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson Rose Valentino

    Zayn trok me na een tijdje weer mee en al snel stonden we weer bij de tent. 'Tijd om terug te gaan' zei hij en ik knik even. 'Inderdaad, niet heel spraakzaam die twee' lach ik. 'Vind je het erg als ik rook? Anders ga ik wel even verderop staan' zei hij terwijl hij een pakje sigaretten uit zijn tas viste. Ik schud mijn hoofd, 'nee, ik doe het zelf ook.' lach ik en vis een pakje Marlboro uit mijn tas. Ik klem een sigaret tussen mijn lippen en steek hem aan. Ik blaas de rook uit en kijk kort om me heen..

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 14:58 ]


    El Diablo.

    WishingLarry schreef:
    Louis Tomlinson
    Het meisje dat ik net los had gelaten schudde haar hoofd. 'Nee, echt niet.' grinnikte ze. Ik sloeg mijn armen over elkaar en nam niet de moeite om een kleine glimlach te onderdrukken. Of om op mijn eigen matras te gaan zitten, maar dat was één ander verhaal. Rustig sprak ik mijn volgende woorden uit. Iets waardoor Yasmin weer verbaasd recht ging zitten. 'Hoezo werkt dat niet?' vroeg ze toen ik merkte dat ze me ook gelijk even vanaf de achterkant bestudeerde. Niet dat ik dat erg vond. 'Omdat me vaak genoeg duidelijk is gemaakt dat ik dat niet kan. Ik doe het voor mijn plezier, mensen gerust te stellen en dat soort dingen. Maar mijn beroep zit er echt niet in.' antwoordde ik. Het bleef jammer, want had dat wel graag gewild. Nu zou het waarschijnlijk toch weer dramadocent worden of iets. 'Je zingt echt heel mooi hoor..' zei ze waarna ze me even op zijn schouder tikte en weer terug met haar rug op het matras ging liggen. 'Ik weet zeker dat je een beroemde zanger zou kunnen worden.' De woorden zorgde voor een stralende glimlach op mijn gezicht, want iets liet me weten dat ze het echt meende. 'Denk je het echt? En heel erg bedankt.'


    Yasmin Jones
    'Omdat me vaak genoeg duidelijk is gemaakt dat ik dat niet kan. Ik doe het voor mijn plezier, mensen gerust te stellen en dat soort dingen. Maar mijn beroep zit er echt niet in.' antwoordde hij waarna ik mijn opmerking maakte. Hij kreeg een stralende glimlach op zijn gezicht, iets wat mij ook weer deed lachen. 'Denk je dat echt? En heel erg bedankt.' zei hij. Ik grinnikte en knikte. 'Ja, dat denk ik zeker Louis. Je stem is echt heel mooi.' zei ik en besloot toen maar op een ander onderwerp over te gaan, deze discussie zou namelijke eindeloos worden. Een diepe zucht verliet mijn mond toen mijn blik door de tent gleed. 'Superman, ik wil iets doen.. Ik verveel me.' zuchtte ik toen ik mijn vingers onbewust over zijn rug liet glijden. Kleine tekentjes tekende ik over zijn shirt heen. Ik glimlachte, ik had echt geluk met Louis als zogenaamde kamergenoot. Mijn vingers gleden heel licht en zacht over zijn rug, iets wat ik niet snel zou doen bij iemand die ik net kende.
    'Louis, ik heb echt geluk met jou als kamergenoot.' zei ik zachtjes met een lichte grijns op mijn gezicht.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.