• Wat als je moeder zegt dat je op kamp moet..
    Wat als er geen begeleiding mee gaat..
    Wat als je met een jongen of een meisje in èèn tent moet..
    Wat als je op een gegeven moment verder van de groep weg moet met je partner..
    Wat als het bos overdags mooi is en 's nachts eng en donker..
    Wat als er 's nachts rare dingen gebeuren..


    Rules;
    -One Direction bestaat niet
    -Sowieso 3 regels.
    -Niemand is perfect.
    -Niemand is beter dan de ander, iedereen staat gelijk.
    -Iedereen is sowieso voor 1 ding bang.. (Komt later in het verhaal aan toepassing)
    -Blijf actief reageren, als je een tijdje afwezig bent meld het eerst even.
    -Als je offtopic gaat berichten tussen haakjes: [.........]
    -16+ mag maar hou het netjes .

    Jongens;
    1. Niall Horan || 24121993
    2. Harry Styles || Hersheys
    3. Liam Payne || Dempsey
    4. Louis Tomlinson || 24121993
    5. Zayn Malik || Cheeseburger

    Meisjes
    1. Lauren Ariana Williams || iPayphone
    2. Alyson Rose Valentino || Malino
    3. Maddison Fay Rylance || BlueHeaven
    4. Anna Rose Prime || Hazzakins
    5. Yasmin Amelia Jones || Depay

    De brief:

    Hallo,
    Welkom bij ons kamp. Helaas kan er dit maal geen begeleider(s) mee. Ivb angst voor het bos.
    Als je in het bos bent kan je niet meer terug. Je zou moeten overleven.

    Tip; Neem sowieso vèèl eten en drinken mee. Er is geen supermarkt in de buurt, de begeleider zou voor het eten zorgen maar
    Aangezien deze dit maal er niet is moeten jullie zelf voor eten etc. zorgen.

    Je zou echt moeten overleven. Er kunnen rare dingen gebeuren in het bos.. Meer zeggen wij niet.

    Dan hier de tenten indeling;
    Alyson Valentino en Zayn Malik in tent blauw.
    Lauren Williams en Niall Horan in tent groen.
    Yasmin Jones en Louis Tomlinson in tent rood.
    Maddison Rylance en Harry Styles in tent geel
    Anna Prime en Liam Payne in tent paars.

    Bij elk tentje staan wchokjes met een toilet erin (neem zelf toiletpapier mee)
    Bij het kampvuur voor elk tentje staan ook kookgelegenheiden op gas.
    Derest zal je zelf moeten uitvinden.


    Mvg, Meneer McCurdy
    Ps. Je angsten zullen niet veilig zijn...


    -
    Je begint dat je bij het kamp aankomt.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 22:51 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Zayn Malik
    Ze schudde haar hoofd. 'nee, ik doe het zelf ook', lachte ze en pakte een pakje Marlboro. 'Mooi', zei ik. 'Ik weet je te vinden als de mijne op zijn! Een schoorsteen is namelijk niets vergeleken met mij'. Het was waar, soms rookte ik 2 hele pakjes op een dag. Dat waren 40 sigaretten of zo! Ik nam een hijs van mijn sigaret en blies de rook in cirkels uit. Dat vond ik altijd wel geinig te doen, kunstjes met de rook. 'Heb je honger? Dan kunnen we beter nu het eten maken', zei ik. Nou ik denk dat het beter voor onze gezondheid was en voor ons eten dat ik niet meehielp met koken. Ik was niet echt een keukenprinses, laat staan prins. Een ei was al te veel gevraagd. Bovendien had ik zelf niet echt honger.


    The big big bang The reason I'm alive

    WishingLarry schreef:
    Niall Horan
    Verbaasd keek Lauren me aan. "Ik lieg niet. En ook al eet je teveel. Je ziet er niks van. Volgens mij kom je geen grammetje aan." Zei ze nog steeds wat verbaasd. Dat verbaasde zag ik toevallig doordat ik achterom keek. Uiteindelijk gooide ik een zak chips en een pak koekjes naar achter die ze ving. 'Vind je echt?' vroeg ik zacht en onzeker en keek naar mijn eigen lichaam. Ik vond juist het tegenovergestelde en hoorde vaak genoeg mensen die het met me eens waren. Ze stond op en liep naar me toe. Waarna Lauren naast me ging zitten voor de koffer. Weer begon ze zacht te lachen. "Zou ik anders wat warm eten klaar maken? In de brief stond dat er ergens hier een gasstel stond." Ze keek afwachtend op zij en ik liet het eten uit mijn handen vallen. "Of wil je gewoon van alles en nog wat snoepen." Zachtjes grinnikte ze waardoor ik toch ook een zachte lach liet horen. 'Ik ben benieuwd wat onze keukenprinses allemaal kan. Ik wil je helpen maar ben een ramp, dus waarschuw je vast.' Ik wilde Nandos, maar dat onmogelijk en wist ook dat het onmogelijk was om zolang zonder dat te leven. Ik keek naar Zayn en zwaaide terug.


    Lauren Williams.
    Niall liet een zachte lach horen. "Ik ben benieuwd wat onze keukenprinses allemaal kan. Ik wil je helpen maar ben een ramp,dus waarschuw je vast." Ik begon te grijnsen. "Verwacht maar ook niet te veel van mij. Met sommige dingen ben ik echt een ramp. En alle hulp is welkom." Zei ik en stopte een verdwaald plukje haar achter me oor. Ik keek naar het voedsel voor me neus en probeerde een keuze te maken voor wat we gingen eten. Uiteindelijk pakte ik een blik groente soep. Het was makkelijknom klaar te maken. Gewoon in een pan gooien, die ik voor de zekerheid mee genomen had, en warm maken. Een kind kan de was doen zei
    mijn moeder altijd. En zo wist ik ook zeker dat ik de pan niet in de fik zette. Wat al een paar keer eerder gebeurt was. "En Niall, nog over net. Dat vind ik echt. Je moet niet zo onzeker zijn, je bent een knappe jongen. Echt waar." Zei ik glimlachend tegen Niall en sloeg zacht mijn armen om hem heen in een knuffel.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Niall Horan
    Lauren begon te grijnsen. "Verwacht maar ook niet te veel van mij. Met sommige dingen ben ik echt een ramp. En alle hulp is welkom." Zei ze en stopte een verdwaald plukje haar achter haar oor. Mijn blik was nu meer op haar gericht dan op het voedsel. Iets wat voor mij toch nog nieuw was. Integendeel tot Lauren, want zij keek naar het voedsel voor ons neus en probeerde een keuze te maken voor wat we gingen eten. Uiteindelijk keek ik toch weer naar de koffer en zag dat ze een blik groentesoep pakte. Een glimlach verscheen op mijn gezicht en klapte vrolijk in mijn handen. 'Voedselllll' zei ik waarna een geluid, als teken dat ik luisterde, mijn mond verliet. Als bevestiging keek ik ook nog opzij. "En Niall, nog over net. Dat vind ik echt. Je moet niet zo onzeker zijn, je bent een knappe jongen. Echt waar." Zei Lauren glimlachend tegen me en sloeg zacht mijn armen om hem heen in een knuffel. Mijn armen sloeg ik ook stevig om haar heen. 'Je bent echt heel erg lief. En ik ben ook blij dat wij hier samen zitten.' zei ik zachtjes.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lauren Williams.
    Hij sloeg zijn armen stevig om me heen waardoor mijn glimlach nog breder werd. "Je bent echt heel erg lief. En ik ben ook blij dat wij hier samen zitten." Zei hij zachtjes tegen me. Kort knikte ik. "Jij bent ook erg aardig. En daar bij ben ik ook blij dat ik hier met jou 'opgescheept' zit. Gelukkig ben je tot nu toe geen klootzak." Bij dat laatste lachte ik zachtjes. "Niet dat ik dacht dat je een klootzak was hoor. Maar de meeste jongens die ik ken zijn eikels." Een paar seconden was ik stil. "Wauw, dat kwam er verkeerd uit." Grinnikte ik en haalde mezelf uit onze omhelsing. "Weetje, ik denk als jij ooit een vriendin krijgt, of misschien heb je er wel èèn, dat zij dan heel gelukkig met jou is. En daarbij hoop ik dan dat ze je goed behandelt en je niet kwetst." Zei ik waarna ik mijn hoofd omdraaide naar Niall en hem aan keek. Kort glimlachte ik, iedereen verdient wel een Niall.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Niall Horan
    Kort knikte ze. "Jij bent ook erg aardig. En daar bij ben ik ook blij dat ik hier met jou 'opgescheept' zit. Gelukkig ben je tot nu toe geen klootzak." Bij dat laatste lachte ze zachtjes en kon ik een klein lachje ook niet onderdrukken. "Niet dat ik dacht dat je een klootzak was hoor. Maar de meeste jongens die ik ken zijn eikels." Een paar seconden was Lauren stil. "Wauw, dat kwam er verkeerd uit." Grinnikte ze toen en haalde zichzelf uit onze omhelsing. "Weetje, ik denk als jij ooit een vriendin krijgt, of misschien heb je er wel èèn, dat zij dan heel gelukkig met jou is. En daarbij hoop ik dan dat ze je goed behandelt en je niet kwetst." Zei ze waarna Lauren haar mijn hoofd omdraaide naar me en me aan keek.
    De hele tijd had ik geen woord gezegd, maar uiteindelijk tok ik toch mijn mond open. Mijn wangen waren ondertussen rood gekleurd, maar de glimlach was niet te ontbreken. 'Ik vatte het zo ook helemaal niet op, maar ik ben wel heel erg blij om te horen dat je me geen klootzak vindt. En omdat ik je snap, komt het ook helemaal niet verkeerde.' zei ik met een zachte grinnik. Nee, ik snapte Lauren haar woorden wel. 'Maar ik snap wel dat je het zegt, want het komt vaak voor dat het zo is.' zei ik. Ik kon er echt niet tegen als mensen zich zo gedroegen. 'Ik wacht nog steeds op mijn prinses. Ze is zeker weten onderweg. Alleen ik hoop echt dat je gelijk hebt en vooral met dat laatste.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik reageer zometeen, ben Madagascar 2 aan het kijken. XD.]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    ( Ik ook al, maar is goed x'D)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    WishingLarry schreef:
    ( Ik ook al, maar is goed x'D)

    [Madagascar is geniaal ='3]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    iPayphone schreef:
    (...)
    [Madagascar is geniaal ='3]


    ( Helemaal mee eens*O*'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    WishingLarry schreef:
    (...)

    ( Helemaal mee eens*O*'


    [ Alex of Alakay ofzo, was echt een cutie in het begin ^-^ ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    iPayphone schreef:
    (...)

    [ Alex of Alakay ofzo, was echt een cutie in het begin ^-^ ]


    (Net als die kleine giraffe)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    WishingLarry schreef:
    (...)

    (Net als die kleine giraffe)


    [ En Marty, die zebra. ^-^]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    WishingLarry schreef:
    Niall Horan
    Kort knikte ze. "Jij bent ook erg aardig. En daar bij ben ik ook blij dat ik hier met jou 'opgescheept' zit. Gelukkig ben je tot nu toe geen klootzak." Bij dat laatste lachte ze zachtjes en kon ik een klein lachje ook niet onderdrukken. "Niet dat ik dacht dat je een klootzak was hoor. Maar de meeste jongens die ik ken zijn eikels." Een paar seconden was Lauren stil. "Wauw, dat kwam er verkeerd uit." Grinnikte ze toen en haalde zichzelf uit onze omhelsing. "Weetje, ik denk als jij ooit een vriendin krijgt, of misschien heb je er wel èèn, dat zij dan heel gelukkig met jou is. En daarbij hoop ik dan dat ze je goed behandelt en je niet kwetst." Zei ze waarna Lauren haar mijn hoofd omdraaide naar me en me aan keek.
    De hele tijd had ik geen woord gezegd, maar uiteindelijk tok ik toch mijn mond open. Mijn wangen waren ondertussen rood gekleurd, maar de glimlach was niet te ontbreken. 'Ik vatte het zo ook helemaal niet op, maar ik ben wel heel erg blij om te horen dat je me geen klootzak vindt. En omdat ik je snap, komt het ook helemaal niet verkeerde.' zei ik met een zachte grinnik. Nee, ik snapte Lauren haar woorden wel. 'Maar ik snap wel dat je het zegt, want het komt vaak voor dat het zo is.' zei ik. Ik kon er echt niet tegen als mensen zich zo gedroegen. 'Ik wacht nog steeds op mijn prinses. Ze is zeker weten onderweg. Alleen ik hoop echt dat je gelijk hebt en vooral met dat laatste.'


    Lauren Williams.
    Hij had de heletijd nog niks gezegd. Ook waren zijn wangen ondertussen rood geworden en een glimlach was niet te ontbreken,
    "Ik vatte het zo ook helemaal niet op, maar ik ben wel heel eeg blij om te horen dat je me geen klootzak vindt. En omdat ik je snap, komt het ook helemaal niet verkeerde" Zei Niall met een zachte grinnik waardoor er weer een klein glimlachje op mijn gezicht verscheen. "Mooizo. Het kwam er volgens mij wat verkeerd uit." Zei ik en keek weer naar voor. "Maar ik snap wel dat je het zegt, want het komt vaak voor dat het zo is." Zei hij. Licht knikte ik. "Ik wacht nog steeds op mijnnprinses. Ze is zeker weten onderweg. Alleen ik hoop echt dat je gelijk hebt en vooral met dat laatste." Weer liet ik een knikje zien. "En nu maar hopen dat je Prinses snel komt." Zei ik met een licht glimlachje en keek hem weer aan. Het verbaasde me dat zijn oogkleur steeds veranderde. Dit keer hadden zijn ogen een Aquamarijn achtige tint. Het was erg mooi. Ik zelf had gewoon een bruine qua oog, hier en daar zat wat groen em geel. Speciaal vond ik het niet, maar dat was mijn mening. "Ik hoop voor je dat ze snel komt, je verdient echt een vriendin." Zei ik zacht. En dat meende ik serieus. Niall verdient een vriendin. Het is zo'n lieve jongen. Tot hoe ver ik hem ken.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Niall Horan
    Een klein glimlachje op haar gezicht verscheen. "Mooizo. Het kwam er volgens mij wat verkeerd uit." Zei ze en keek weer naar voor. Bij haar woorden, knikte ze lichtjes. Net als bij mijn volgende woorden, want toen liet ze ook één knikje zien. "En nu maar hopen dat je Prinses snel komt." Zei ze met een licht glimlachje en keek me weer aan. 'Ik heb de tijd. Het word een bijzonder iemand, dat weet ik zeker. Net zo bijzonder als jij bent.' Lauren was nu al één geweldig persoon en zou zeker een van mijn beste vrienden kunnen worden. We kenden elkaar nog niet heel lang, maar mijn gevoel zat er niet heel vaak naast. "Ik hoop voor je dat ze snel komt, je verdient echt een vriendin." Zei ze zacht. 'Ik kan het prima vinden met jou. Het hoeft dus echt niet zo snel.' zei ik net zo zacht. Ik gaf haar nog een knuffel. 'Heel erg bedankt voor alles.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Essink schreef:
    Harry Styles.
    Ik grinnik als ik merk dat haar ogen groter worden na mijn woorden over een lijk. 'Harry! Zo'n dingen moet je niet zeggen, daar word ik alleen maar bang van!.' Zegt ze, terwijl ze me tegen mijn arm aan slaat. Ik slaak een verontwaardigd geluidje. 'Bang? Dat is toch leuk om te zien...' Fantastisch. 'Ugh, nu wil ik niet meer door dit bos lopen. Maar zou je echt het werk dat ze bij de recherche doen willen doen?' Ik grinnik opnieuw en knik dan. 'Ja, dat lijkt me echt leuk. Alles onderzoeken, leuke collega's, gezellig.' Dan had ik wel liever vrouwen collega's natuurlijk, maar dat maakte niets. Hopelijk lag er inderdaad ergens een meertje, want als je de hele dag zo door moest blijven lopen, dat zouden we waarschijnlijk niet eens overleven, oke, dat was overdreven, maar het was nou eenmaal erg heet.


    stay safe because I like being alive at the same time as you