• Wat als je moeder zegt dat je op kamp moet..
    Wat als er geen begeleiding mee gaat..
    Wat als je met een jongen of een meisje in èèn tent moet..
    Wat als je op een gegeven moment verder van de groep weg moet met je partner..
    Wat als het bos overdags mooi is en 's nachts eng en donker..
    Wat als er 's nachts rare dingen gebeuren..


    Rules;
    -One Direction bestaat niet
    -Sowieso 3 regels.
    -Niemand is perfect.
    -Niemand is beter dan de ander, iedereen staat gelijk.
    -Iedereen is sowieso voor 1 ding bang.. (Komt later in het verhaal aan toepassing)
    -Blijf actief reageren, als je een tijdje afwezig bent meld het eerst even.
    -Als je offtopic gaat berichten tussen haakjes: [.........]
    -16+ mag maar hou het netjes .

    Jongens;
    1. Niall Horan || 24121993
    2. Harry Styles || Hersheys
    3. Liam Payne || Dempsey
    4. Louis Tomlinson || 24121993
    5. Zayn Malik || Cheeseburger

    Meisjes
    1. Lauren Ariana Williams || iPayphone
    2. Alyson Rose Valentino || Malino
    3. Maddison Fay Rylance || BlueHeaven
    4. Anna Rose Prime || Hazzakins
    5. Yasmin Amelia Jones || Depay

    De brief:

    Hallo,
    Welkom bij ons kamp. Helaas kan er dit maal geen begeleider(s) mee. Ivb angst voor het bos.
    Als je in het bos bent kan je niet meer terug. Je zou moeten overleven.

    Tip; Neem sowieso vèèl eten en drinken mee. Er is geen supermarkt in de buurt, de begeleider zou voor het eten zorgen maar
    Aangezien deze dit maal er niet is moeten jullie zelf voor eten etc. zorgen.

    Je zou echt moeten overleven. Er kunnen rare dingen gebeuren in het bos.. Meer zeggen wij niet.

    Dan hier de tenten indeling;
    Alyson Valentino en Zayn Malik in tent blauw.
    Lauren Williams en Niall Horan in tent groen.
    Yasmin Jones en Louis Tomlinson in tent rood.
    Maddison Rylance en Harry Styles in tent geel
    Anna Prime en Liam Payne in tent paars.

    Bij elk tentje staan wchokjes met een toilet erin (neem zelf toiletpapier mee)
    Bij het kampvuur voor elk tentje staan ook kookgelegenheiden op gas.
    Derest zal je zelf moeten uitvinden.


    Mvg, Meneer McCurdy
    Ps. Je angsten zullen niet veilig zijn...


    -
    Je begint dat je bij het kamp aankomt.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 22:51 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Cheesburger schreef:
    [maakt niet uit joh, het was nog van voordat jij niall was dus je kan er niks aan doen ;)]


    [Ik had het ook niet gezien, :'P. ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [:O nooooooooooooooooo hoe durf je
    nee joh grapje xD Het is niet alsof de wereld is vergaan omdat ik het moest zeggen hoor]


    The big big bang The reason I'm alive

    Niall Horan

    Ik keek recht vooruit en beet op mijn lip. Het viel op zich wel mee van hoe bang ik nu was. Waarschijnlijk kwam het door het gezelschap en het feit dat ik nu niet de enige was. Ik was voor het eerst niet de enige die bang was voor het donker. Het stelde me toch wel wat meer gerust, want nu hoefde ik geen uitleg te geven of gelach aan te horen, als ik nu in paniek raakte. "Niall, ben je Ie-" Ze stopte ik met praten en slaakte een gilletje. Ik keek opzij om te zien wat er aan de hand was en zag dat ze een heel eind naar achter schoof. Daardoor viel ze van haar koffer in het gras. 'Gaat het wel?' vroeg ik en ging iets verzitten waardoor ik haar beter aan kon kijken. Mijn hand stak ik naar haar uit en schonk een licht bezorgd blik. Zachtjes liet ze haar lichaam beter in het gras zakken en keek naar de sterrenhemel. "Oeps." Zei ze grinnikend en droog. Daardoor schoot ik ook weer in de lach en liet mijn arm weer naast me hangen. Ik keek om bij het horen van stemmen. 'Niall Horan. Leuk om jullie te ontmoeten, ondanks de situatie.' zei ik zacht, maar met een lichte glimlach. Ik voelde me wel op mijn gemak bij Lauren, maar bij andere werd ik toch weer onzeker.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Ik was een beetje verbaasd toen het meisje naar achter viel en ik vroeg me af of het onze schuld was. 'Niall Horan. Leuk om jullie te ontmoeten, ondanks de situatie', zei hij zachtjes. Hij lachte er wel bij. Hij leek me best aardig. Hoewel het wel duidelijk was dat hij ongemakkelijk was met ons in de buurt. Ik fronste mijn wenkbrauwen. 'We bijten niet hoor, hoewel met Alyson weet je het maar nooit', zei ik. Het was een grapje, ik had geen idee of Aly beet. Hoewel ik het vermoeden had van niet, anders zou ik zeker ongemakkelijk zijn met haar in de buurt.


    The big big bang The reason I'm alive

    [Ugh, bij ons thuis stond vannacht de pan kippensoep nog op het vuur . Slimslimslim. En toen was de kippensoep helemaal verbrand xd. Eennkapot vieze geur in huis :s Niet op mijn kamer yayy. Het kon ook anders aflopen. Moet er niet aandenken, huis in de fik , bah .]

    Lauren Williams.
    Niall schoot in de lach. Waardoor ik ook moest lachen. Zijn lach is erg aanstekelijk. Hij liet zijn arm weer naast zich hangen, en keek om. Ik hoorde twee stemmen. Ik leunde op mijn ellebogen en keek naar de richting waar de stemmen vandaan kwamen. Het waren een jongen en een meisje die onze richting aankwamen lopen. Zachtjes beet ik op de binnekant van mijn wang en keek naar de rug van Niall. Langzaam liet ik me weer in het gras vallen en deed voor even mijn ogen dicht. Opzich was het nog best warm voor in de avond. Ik ademde diep in en dacht terug aan thuis. Aan Tobias en ik, vroeger. Hij was altijd al mijn grote broer geweest. Altijd beschermde hij me op de basisschool. Waar ik van groep èèn tot en met vier gepest werd. Dankzij mijn broer niet meer. Ik was zijn prinssesje. Zachtjes beet ik op mijn lip. En verdronk in meer gedachtes van vroeger.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 17:00 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [Ik ga even eten. ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Niall Horan
    Door mijn lach begon Lauren ook te lachen. Ik liet me voorzichtig naar achtervallen, want zat echt niet lekker meer op de koffer. Wel bleef ik zo zitten, of beter gezegd liggen, zodat ik de jongen die zich voorgesteld had als Zayn. 'We bijten niet hoor, hoewel met Alyson weet je het maar nooit', zei hij. Volgens mij had hij door dat ik nog me best ongemakkelijk voelde. 'Dat weet ik wel, maar het is iets wat in mijn karakter zit. Het is soms iets onbewust.' zei ik zachtjes. Het duurde altijd even tot ik me op mijn gemak voelde of echt wat losser werd. Mijn benen legde ik weer op de koffer neer en ging schuin liggen. Ik zag hoe Lauren steeds meer in gedachten verzonk en keek toen maar weer naar Zayn en Alyson. 'Hoe komen jullie ier eigenlijk terecht en bevalt het een heel klein beetje?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ik ga ook ff eten, maar eerst reageren ^^]

    Zayn Malik
    'Dat weet ik wel, maar het is iets wat in mijn karakter zit. Het is soms iets onbewust', zei Niall. Mijn wenkbrauwen gingen even omhoog, maar ik zei er niks van. Iedereen had zo zijn vreemde trekjes. Ikzelf gaf misschien een beetje heel veel om mijn uiterlijk. Hij was inmiddels ook gaan liggen trouwens en dat zorgde er voor dat wij boven hen uit torende. 'Hoe komen jullie ier eigenlijk terecht en bevalt het een heel klein beetje?' zei hij. 'Ik was hier ingeschreven, geen idee waarom, maar ik had er niet echt bezwaar tegen dus ik ben gewoon komen. Het bevalt me trouwens prima, ik ben niet zo snel bang', zei ik. 'En jullie?'


    The big big bang The reason I'm alive

    -

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 20:06 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Lauren Williams.

    Rustig opende ik mijn ogen toen ik iets hoorde vallen. Ik draaide mijn hoofd de kant uit van het geluid. Het was Niall die ook ging liggen in het gras. Ik luisterde mee met het gesprek van Niall en Zayn. Het is al best donker. Ook krijg ik meer een drukkend gevoel, dat betekent als het gevoel nog erger gaat worden dat ik hem ga flippen. En daar zit ik niet op te wachten. Niall denk ik ook niet.
    "Ik was hier ingeschreven, geen idee waarom, maar ik had er niet echt bezwaar tegen dus ik ben gewoon gekomen. Het bevalt me trouwens prima, ik ben niet zo snel bang." Antwoordde Zayn op een vraag van Niall. "En jullie?" Vervolgde hij. "Mijn broer heeft me voor de 'grap' opgegeven. Heel grappig. Dus niet." Zei ik zuchtend en keek weer naar de sterrenhemel. "Maar, ik ga zometeen de tent in en daar nog even zitten. En dan slapen, tenminste.. Als het me lukt." Na mijn zin keek ik naar Niall, nog steeds liggend in het gras.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Niall Horan
    Langzaam kwam er een angstige blik in mijn ogen, maar bleef rustig doorademen. Heel even keek ik opzij naar Lauren en schoof iets dichter naar haar toe. Een arm sloeg ik weer om haar middel heen, want was op zich best wel van de knuffels. Vooral als deze ook één beetje voor de geruststelling was. Daarbij hoopte ik dat Lauren hem niet niet zou flippen, want dat was mijn plan zo meteen al. "Ik was hier ingeschreven, geen idee waarom, maar ik had er niet echt bezwaar tegen dus ik ben gewoon gekomen. Het bevalt me trouwens prima, ik ben niet zo snel bang." Antwoordde Zayn en ik knikte. "En jullie?" Vervolgde hij waarna ik luisterde naar de woorden van Lauren. Daarna gaf ikzelf ook antwoord. 'Geen idee eigenlijk. Ergens was ik best benieuwd, maar wist dat ik ook niet tegen mijn ouders in kon gaan.' zei ik en beet op mijn lip. "Maar, ik ga zometeen de tent in en daar nog even zitten. En dan slapen, tenminste.. Als het me lukt." Na Lauren haar zin keek ze naar mij, nog steeds liggend in het gras. 'We zorgen wel dat het allemaal goedkomt. Echt, want sowieso kom je nu ook niet meer van me af.' zei ik met een lichte glimlach, wetende dat ik straks zelf ook met het probleem zat.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lauren Williams.

    Het was vreemd dat ik nu en zo snel al een jongen vertrouwde. Het voelde gewoon zo veilig bij Niall. Stiekem schoof ik nog een stukje dichter naar hem toe. Zijn knuffels waren fijn en ze stelde me gerust.
    Het drukkende gevoel werd erger. Het was niet al te bepaalt prettig, wat ook begrijpelijk is. "We zorgen wel dat het doedkomt. Echt, want sowieso kom je nu niet meer van af." Zei Niall. Zachtjes grinnikte ik en keek hem aan. "Hmm. Hopelijk komt het goed. En daarbij kom je ook niet meer van mij af." Ik porde in zijn zij en stak plagend mijn tong uit. "Of, ik wordt naar dit kamp gewoon je persoonlijke stalker." Zei ik wenkbrauw wiebelend. "Of wacht nee, stalken is niet leuk." Pruillipte ik.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 21:54 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Niall Horan
    Stiekem schoof Lauren nog een stukje dichter naar me toe en sloeg ik mijn arm nog iets steviger om haar heen. Dit was voor mij toch wel een teken dat ze ook wel wat vertrouwde. Dat dit nog wel een gezellig tijd kon worden.
    Toch zag ik nog wel altijd op tegen straks, als het echt donker werd. Maar was nog de enige volgens mij. Na mijn woorden grinnikte het meisje naast me toch en ik keek opzij. "Hmm. Hopelijk komt het goed. En daarbij kom je ook niet meer van mij af." Ze porde in mijn zij en stak plagend mijn tong uit. "Of, ik wordt naar dit kamp gewoon je persoonlijke stalker." Zei ze wenkbrauw wiebelend. "Of wacht nee, stalken is niet leuk." Pruillipte ze erna. 'Dat komt goed uit, want ik wil ook helemaal niet van je af.' Een grinnikt verliet mijn mond en stak mijn tong ook uit. 'Een stalker kan leuk zijn. Maar alleen als jij het bent.' zei ik en lachte alleen maar harder. 'Dan gaan we het een andere benaming geven.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lauren Williams.
    "Dat komt goed uit, want ik wil ook helemaal niet van je af." Een grinnik verliet zijn mond en stak zijn tong ook uit. "Een stalker kan leuk zijn. Maar alleen als jij het bent." Zei hij en begon harder te lachen, waardoor ik begon te blozen.. "Dan gaan we het een andere benaming geven."
    "We zullen het nog wel eens zien of ik dan nog zo leuk ben." Grapte ik en lachte zachtjes. Niet dat ik echt van plan was om hem te gaan stalken, dat zou wel een beetje raar zijn. Kort keek ik op zij naar Niall. "Stalken lijkt mij best vreemd. En wat is daar eigenlijk leuk aan?" Zei ik en keek bedenkelijk.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Niall Horan
    "We zullen het nog wel eens zien of ik dan nog zo leuk ben." Grapte ze en lachte zachtjes. 'Ja, je ben denk ik nog steeds zo leuk bent.' Ik dacht dat ze toch niet van plan was om me te gaan stalken, dat zou wel een beetje raar zijn. Daarbij had Lauren mijn aandacht toch al, want we zaten samen in dit bos. Kort keek ze op zij naar mij. "Stalken lijkt mij best vreemd. En wat is daar eigenlijk leuk aan?" Zei ze en keek bedenkelijk. 'Je bent gezellig, dus dat zou ik niet erg vinden. Misschien is het wel een beetje vreemd, maar alsnog.' antwoordde ik. Met twinkelde oogjes keek ik haar aan waarna ik toch weer ging liggen. Ik was lui en had honger, maar was zoals al eerder gezegd te lui. Iets wat een wonder was.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer