• Wat als je moeder zegt dat je op kamp moet..
    Wat als er geen begeleiding mee gaat..
    Wat als je met een jongen of een meisje in èèn tent moet..
    Wat als je op een gegeven moment verder van de groep weg moet met je partner..
    Wat als het bos overdags mooi is en 's nachts eng en donker..
    Wat als er 's nachts rare dingen gebeuren..


    Rules;
    -One Direction bestaat niet
    -Sowieso 3 regels.
    -Niemand is perfect.
    -Niemand is beter dan de ander, iedereen staat gelijk.
    -Iedereen is sowieso voor 1 ding bang.. (Komt later in het verhaal aan toepassing)
    -Blijf actief reageren, als je een tijdje afwezig bent meld het eerst even.
    -Als je offtopic gaat berichten tussen haakjes: [.........]
    -16+ mag maar hou het netjes .

    Jongens;
    1. Niall Horan || 24121993
    2. Harry Styles || Hersheys
    3. Liam Payne || Dempsey
    4. Louis Tomlinson || 24121993
    5. Zayn Malik || Cheeseburger

    Meisjes
    1. Lauren Ariana Williams || iPayphone
    2. Alyson Rose Valentino || Malino
    3. Maddison Fay Rylance || BlueHeaven
    4. Anna Rose Prime || Hazzakins
    5. Yasmin Amelia Jones || Depay

    De brief:

    Hallo,
    Welkom bij ons kamp. Helaas kan er dit maal geen begeleider(s) mee. Ivb angst voor het bos.
    Als je in het bos bent kan je niet meer terug. Je zou moeten overleven.

    Tip; Neem sowieso vèèl eten en drinken mee. Er is geen supermarkt in de buurt, de begeleider zou voor het eten zorgen maar
    Aangezien deze dit maal er niet is moeten jullie zelf voor eten etc. zorgen.

    Je zou echt moeten overleven. Er kunnen rare dingen gebeuren in het bos.. Meer zeggen wij niet.

    Dan hier de tenten indeling;
    Alyson Valentino en Zayn Malik in tent blauw.
    Lauren Williams en Niall Horan in tent groen.
    Yasmin Jones en Louis Tomlinson in tent rood.
    Maddison Rylance en Harry Styles in tent geel
    Anna Prime en Liam Payne in tent paars.

    Bij elk tentje staan wchokjes met een toilet erin (neem zelf toiletpapier mee)
    Bij het kampvuur voor elk tentje staan ook kookgelegenheiden op gas.
    Derest zal je zelf moeten uitvinden.


    Mvg, Meneer McCurdy
    Ps. Je angsten zullen niet veilig zijn...


    -
    Je begint dat je bij het kamp aankomt.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 22:51 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Lauren Williams.

    "Ik heb de tijd. Het word een bijzonder iemand, dat weet ik zeker. Net zo bijzonder als jij bent." Zei Niall en het liet me licht blozen. "Zo bijzonder bennik niet." Zei ik bijna fluisterend. Na mijn volgende woorden antwoorde Niall al snel. "Ik kan het prima vinden met jou. Het hoeft dus echt niet zo snel." Zei hij net zo zacht zoals ik gedaan had. Hij gaf me nog een knuffel. "Heel erg bedankt voor alles." Met twinkelende oogjes keek ik in Nialls ogen. "Geen dank, Cookie Monster." Zei ik grijnsend en gaf hem een knuffel terug. Knuffelen had ik altijd al fijn gevonden. Ik wist niet wat het was maar ik was erg van de knuffels en troetels. "En jij ook bedankt trouwens." Zei ik nog steeds grijnsend en met twinkelende ogen.

    [Sowrryy voor het kleine stukje :x ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Niall Horan
    Mijn woorden zorgde ervoor dat Lauren een lichte blos op haar wangen kreeg en ik een glimlach. "Zo bijzonder ben ik niet." Zei ze bijna fluisterend. Een zacht protesterend geluid verliet mijn mond. 'Iedereen heeft iets bijzonders en jij bent helemaal bijzonder. Misschien zie je het zelf niet in, maar ik zie het wel en deze Leprechaun heeft altijd gelijk.' zei ik zacht. Na mijn volgende woorden volgende woorden en daden, keek ze met twinkelende oogjes in mijn ogen. Ik bleef gewoon terugkijken en grinnikte zacht door haar volgende woorden en bijnaam. "Geen dank, Cookie Monster." Zei ze grijnzend en gaf me een knuffel terug. Ik was blij dat Lauren ook van de knuffels was, want ik kon gewoon niet zonder knuffels. Je zag dus al dat het een probleem was geworden, als het niet zo was. '"En jij ook bedankt trouwens." Zei ze nog steeds grijnzend en met twinkelende ogen. 'Geen dank, Snowflake.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Depay schreef:
    (...)

    Yasmin Jones
    'Omdat me vaak genoeg duidelijk is gemaakt dat ik dat niet kan. Ik doe het voor mijn plezier, mensen gerust te stellen en dat soort dingen. Maar mijn beroep zit er echt niet in.' antwoordde hij waarna ik mijn opmerking maakte. Hij kreeg een stralende glimlach op zijn gezicht, iets wat mij ook weer deed lachen. 'Denk je dat echt? En heel erg bedankt.' zei hij. Ik grinnikte en knikte. 'Ja, dat denk ik zeker Louis. Je stem is echt heel mooi.' zei ik en besloot toen maar op een ander onderwerp over te gaan, deze discussie zou namelijke eindeloos worden. Een diepe zucht verliet mijn mond toen mijn blik door de tent gleed. 'Superman, ik wil iets doen.. Ik verveel me.' zuchtte ik toen ik mijn vingers onbewust over zijn rug liet glijden. Kleine tekentjes tekende ik over zijn shirt heen. Ik glimlachte, ik had echt geluk met Louis als zogenaamde kamergenoot. Mijn vingers gleden heel licht en zacht over zijn rug, iets wat ik niet snel zou doen bij iemand die ik net kende.
    'Louis, ik heb echt geluk met jou als kamergenoot.' zei ik zachtjes met een lichte grijns op mijn gezicht.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Lauren Williams.
    "Geen dank, Snowflake." Zei Niall. Mijn grijns werd een glimlach. "Okè, Cookie Monster." Fluisterde ik waarna ik mijn tong naar hem uitstak. Ik pakte het blik met soep. En stond op zoekend naar dat gasstel. Ik liep langzaam rond de tent en zag dat hij achter de tent stond. "Bingo." Zei ik blij. Ik zette het blik neer en liep naar mijn plastictas waar ik twee pastic kommetjes en lepels uit haalde. Ook pakte ik er een pan uit. Huppelend ging in weer naar achter de tent en zette alles naast me neer behalve de pan. De pan zette ik op het vuur em kiepte het blik soep erin. -zonder de blik xD-. Zachtjes zuchtte ik, over een paar minuten ou het wel klaar zijn. Ik liet me neer vallen in het gras, in de verte zag ik iets kronkelends bewegen. Ik negeerde het maar en keek naar mijn handen. Lichtelijk raakte ik in paniek. Het was al best donker. Ik vond het raar dat ik er niks van gemerkt had. Gelukkig kon je nu nog wel een beetje zien. Maar ik wist zeker dat het zometeen pikke donker werd.

    [Slecht stukje, i know :'/ ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    AppleBottom schreef:
    i]Dank jee[/i
    Anna Rose Prime

    "Vind je het erg?" De jongen wijst naar de plek naast mijn matje. Ik knik dat hij gerust zich daar mag installeren en begin mijn slaapzak uit te rollen. "Mooi weertje niet?" Goede poging Anna, heel goede poging, zo zal er nooit een gesprek beginnen. Ik geef hem een glimlach en zet me neer op mijn matje. "Um, ik weet niet echt wat te zeggen, behalve dat de brief die we gekregen hebben best raar is, je hebt toch ook een brief gekregen toch?" Vraag ik zachtjes, ik haal mijn hand door mijn haar en neurie zachtjes de melodie van What You Know, het laatste liedje dat ik nog geluisterd heb, natuurlijk zit dat nu weer in mijn hoofd.

    Nadat ze had geknikt legde ik ook mijn slaapzak naast de hare en rolde mijn slaapzak uit. Ik pakte mijn kussen uit mijn grote tas en legde mijn pyjama dat bestond uit alleen een joggingbroek, onder mijn kussen. Toen ik besefte dat ik niets meer kon doen ging ik zitten en keek een beetje voor mij uit. Ugh, ik was zo slecht in gesprekken uit te voeren. " Mooi weertje niet?" vroeg het meisje een beetje twijfelend. Het was duidelijk dat zij ook niet goed wist wat ze zeggen, gelukkig was ik niet de enige. " Ik vind het heerlijk," vertelde ik vrolijk. "Ik hou echt van dit weer, je kunt er alles mee doen. En alles is tenminste beter dan regen en onweer," vertelde ik verder. Terwijl ik het woord onweer uitsprak voelde ik dat mijn stem even 'dichtklapte'. Ik probeerde even te vergeten dat ik waarschijnlijk knalrood was geworden en staarde maar weer naar mijn slaapzak. Ik begon aan mijn slaapzak te frumellen en voelde me niet zo op mijn gemak. Waarom had mijn moeder mij dan hier ook voor ingeschreven? Anna glimlachtte eventjes naar me en ging vervolgens ook op haar matje zitten. "Um, ik weet niet echt wat te zeggen, behalve dat de brief die we gekregen hebben best raar is, je hebt toch ook een brief gekregen toch?" vroeg ze zachtjes waarna ze haar hand door haar haar haalde. " Ik ben gelukkig niet de enige," lachde ik."En ik vind die brief maar eng hoor. Wat een ozin dat er geen begeleiding meekomt, vooral die laatste zin bevalt mij helemaal niet," vervolgde ik mijn zin. Anna begon een liedje te neuriën wat mij nogal bekend voorkwam. "Hoe heet dat lied ookal weer, ik ben de naam kwijt," vroeg ik toen. Bij iedere zin die ik met Anna sprak begon ik mij meer op mijn gemak te voelen bij haar. Misschien zouden deze weken toch niet zo verschrikkelijk worden als gedacht.


    •*• Lululu •*•

    Niall Horan
    Haar grijns werd een glimlach. "Okè, Cookie Monster." Fluisterde Lauren waarna ze tong naar me uitstak. Langzaam volgde ik haar voorbeeld door ook op te staan te helpen zoeken. Een "Bingo."liet me weer naar Lauren toelopen, want maakte me duidelijk dat ze het gasstel gevonden had. Ik ging in het gras zitten en keek toe hoe ze bezig was met de groentesoep. Als ze mijn hulp nodig had, dan zou Lauren wel roepen toch? En volgens mij viel er ook weinig te helpen op dit moment. Zachtjes zuchtte ze en ik keek haar aan toen ze zich liet neer vallen in het gras. Zacht begon ik één niet al te bekend liedje te zingen, om de tijd door te komen. Nou ja, het was niet het enige, want zo probeerde ik ook mijn gedachten te verzetten. Er kwam steeds meer duisternis om ons heen en ik wilde niet aan mijn angst toegeven. Waarschijnlijk opnieuw een mislukte poging, maar ik zou niet opgeven.

    ( Louis komt eraan)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    De stralende glimlach was iets wat zorgde dat Yasmin ook weer kon lachen. Het was goed om te horen, net als het grinnik door mijn volgende woorden. 'Ja, dat denk ik zeker Louis. Je stem is echt heel mooi.' zei ze en besloot toen maar op een ander onderwerp over te gaan. Iets wat ik een goede zet vond, want we zouden het er niet snel over eens worden en in een discussie had ik geen zin. Daar was het te gezellig voor. 'Dankjewel. En dat zijn gelijk de laatste woorden die ik erover zeg.' Een diepe zucht verliet haar mond waardoor ik haar weer aankeek. Ik zag dat Yasmin haar mijn blik door de tent gleed. 'Superman, ik wil iets doen.. Ik verveel me.' zuchtte ze toen ik haar vingers over mijn rug voelde glijden. Een lichte grijns verscheen op mijn gezicht door beide dingen. 'We kunnen is kijken wie hier nog meer is. Of ik weet niet of je honger hebt? Alleen moet ik wel gelik zeggen dat Superman niet zo super in de keuken is.' zei ik lachend. Dat laatste vond ik op zich best wel jammer, want vond het wel altijd leuk. 'Louis, ik heb echt geluk met jou als kamergenoot.' waren de woorden die zorgde voor een nog bredere grijns. 'En ik heb geluk met jou, Yasmin. Ik heb geluk dat jij degene bent met wie ik dit door mag brengen.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lauren Williams.
    Opeens begon Niall zacht te zingen. Zoiets had ik totaal niet bij hem verwacht. Ik hield me adem in om hem nog beter te horen. Hij zong zacht maar alsnog kon je het best duidelijk horen. Het was erg goed tot nu. Ik keek hem aan en glimlachte. Toen hij klaar was gaf ik een klein applausje. "Je kan erg mooi zingen." Zei ik zacht en stond op. Sloffend op mijn Vans liep ik weer richting het gasstel. De soep zou vast wel klaar zijn. Kort roerde ik door de groente soep en pakte de twee plastic kommetjes. Rustig probeerde ik om niet te morsen wat soep in beide kommetjes te schenken. Ik draaide het vuur uit en liep terug naar Niall. Èèn van de kommetjes gaf ik aan hem en de ander zette ik op het gras. Langzaam liet ik me neerzakken op het gras en staarde naar de hemel. Ik liet eerst het soep even afkoelen. Het was vaak het geval dat ik me tong verbrandde , en dit keer wou ik geen pijnlijke tintelende tong.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Niall Horan
    Voor een kleine vijf minuten was ik even alles om me heen vergeten en ging mijn aandacht alleen maar naar de muziek. Wel wist ik dat Lauren bij me in de buurt was, dus harder zingen deed ik echt niet. Ik keek opzij toen ik klaar was en een klein applausje kreeg. "Je kan erg mooi zingen." Zei Lauren zacht en stond op. 'Dankjewel, het is iets wat ik heel erg leuk vind om te doen.' zei ik zacht terwijl ze sloffend weer richting het gasstel liep. Ik krabbelde overeind om te kijken of ik een handje kon helpen. De soep zou vast wel klaar zijn. Allee voor ik bij Lauren aan was gekomen, liep ze alweer mijn kant op. Èèn van de kommetjes gaf ik aan me en de ander zette ze op het gras. 'Heel erg bedankt voor alles. En ik ben echt blij dat je bij me in de buurt bent of dat ik überhaupt met je ingedeeld ben.' zei ik nogmaals en keek even opzij. Ondertussen had ik me namelijk ook alweer in het gras laten neerzakken. 'Maar hoe gaan we dit vannacht eigenlijk doen?' vroeg ik zacht doelende dat het steeds donkerder werd.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ugh, ik wil een nieuwe 1D RPG erbij maken, alleen ben totaal inspiratieloos D:

    Lauren Williams.
    "Heel erg bedankt voor alles. En ik ben blij dat je bij mij in de buurt bent of dat ik überhaupt met je ingedeels ben." Zei hij nogmaals en in mijn ooghoek zag ik dat hij even opzij keek. Daardoor draaide ik mijn hoofd zijn kant op. "Daar ben ik ook blij voor, Cookie Monster." Zei ik tegen hem en stopte weer een verdwaald plukje achter mijn oor. "Maar hoe gaan we dit vannacht eigenlijk doen?" Vroeg hij zacht en duidwlijk doelend op dat het steeds donkerder werd. "Als ik heel eerlijk moet zijn.-" zachtjes beet ik op mijn lip."-Heb ik werkelijk geen idee. Het komt vast wel goed." Ik slikte en liet een klein zuchtje tussen mijn lippen door
    rollen. Het kommetje soep pakte ik vast en vouwde mijn handen er om heen. Het was lekker warm, niet te heet en niet te koud. Ik pakte met èèn hand een plasticlepeltje vast en schepte wat soep uit de kom die ik daarna in mijn mond deed.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    (WishingLarry- 24121993 )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Aangepast in beginpost ;x ]

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 19:24 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    ( Haha, dankjewel. Ik was echt zo slim om verkeerd te klikken ._. Ik ga zo even reageren)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    24121993 schreef:
    ( Haha, dankjewel. Ik was echt zo slim om verkeerd te klikken ._. Ik ga zo even reageren)


    [Wat was er dan? XD. Is goed. ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    iPayphone schreef:
    (...)

    [Wat was er dan? XD. Is goed. ]


    Ik wilde een andere naam, maar klikte op verkeerd knop)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer