• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Jaimes


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Jaimes
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -
    Augustus Phoenix Simeon - Kodaline


    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.

    -Vervolg op Nightschool, 17 jaar later, het is niet nodig om aan het vorige topic meegedaan te hebben.-

    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 19:21 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mayra P/Crawford
    'Mayra Pa- eh ik bedoel Crawford.' zeg ik. Ik moet echt onthouden de naam van mijn... vader? verwekker? te gebruiken. Het is zo verwarrend. Welke vader verlaat zijn vriendin en kinderen als ze nog maar een paar maanden oud zijn? Ik vul snel het formulier in en krijg wat blaren en een sleutel. 'Wel... eh welke kamer heb je?' glimlach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Caritate Mansue May
    Ik liep gapend naar beneden. Ik moest mijn rooster nog ophalen.
    De balievrouw was het vergeten het te geven. Zucht.
    Er stonden al twee meisjes beneden. Behalve Viderian kende ik niemand.
    Mijn kamergenoten hebben zich nog niet voorgesteld.


    [Cari gonna meet Liss and May :)]

    [ bericht aangepast op 21 mei 2013 - 17:29 ]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Elisabeth Lucinda Dubois
    'Leuke naam,' complimenteerde ik haar en negeerde de twijfel ik haar stem toen ze haar achternaam had uitgesproken. 'Kamer negenentwintig,' zei ik terwijl ik de gegraveerde cijfertjes in de zilveren sleutel bekeek. 'Tweede verdieping,' mompelde ik er achteraan terwijl ik haar aankeek en glimlachte. 'Jij ?'

    [ bericht aangepast op 21 mei 2013 - 17:31 ]

    Mayra P/Crawford
    'Jij?' vraagt Elisabeth ofwel Liss. '27, dus dat betekend als ik het juist uitreken dat ik je buur ben. Als 28 aan de overkant van de gang is natuurlijk.' glimlach ik naar haar. Ik negeer mijn demonenkant en laat nu gewoon mijn mensenkant spreken. Soms wel handig als je een halfbloed bent.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Weet je, we hebben twee Elizabeth's en een Elisabeth >_<

    En ik reageer zo met Lessel


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Elisabeth Lucinda Jones
    'Gezellig,' glimlachte ik terwijl ik mijn met een snelle beweging geluidloos op de grond naast mijn koffer zette. 'Slaapt iedereen eigenlijk per twee ?' vroeg ik terwijl ik mijn armen ongemakkelijk over elkaar sloeg en haar vragend aankeek. Ik wist niet echt hoe he concept in elkaar zat met dat hele kamerindeling gedoe.

    Mayra Parker
    Ik schud mijn hoofd. 'Ik weet er niet alles van maar mijn ouders hebben hier op school gezeten en die zeiden dat het kamers zijn van 4 maar er in sommige kamers maar 2 of 1 persoon ligt en andere 3of4. Het is te zien.' glimlach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    | Someone for my dearest Augustus? (: |


    kindness is never a burden.

    Caritate Mansue May
    Ik besloot het toch te laten, ik was veel te verlegen om een gesprek te beginnen.
    Dus liep ik om de twee meisjes heen.
    'Ben je iets vergeten?' vroeg de vrouw achter de balie
    'Eh...Ja, ik heb mijn rooster niet gekregen.'
    'Wacht, ik ga het zo halen. Wat was je naam?'
    'Caritate May, juffrouw.'
    'Wat een mooie naam!' kierde ze
    Ik begon te blozen. Ik vind dat echt verschrikkelijk.
    'Dank u wel.' zei ik met rode wangen


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Kodaline schreef:
    | Someone for my dearest Augustus? (: |


    [Je kan hem naar beneden laten komen. Kan hij even met Cari praten. En zich voorstellen, dat heeft hij nog niet gedaan.]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Traitor schreef:
    (...)

    [Je kan hem naar beneden laten komen. Kan hij even met Cari praten. En zich voorstellen, dat heeft hij nog niet gedaan.]


    |Gus is niet echt een persoon die zich spontaan gaat voorstellen, en al zeker niet aan Cari, nu hij een vreemd beeld heeft van zijn kamergenoten xd |


    kindness is never a burden.

    Kodaline schreef:
    (...)

    |Gus is niet echt een persoon die zich spontaan gaat voorstellen, en al zeker niet aan Cari, nu hij een vreemd beeld heeft van zijn kamergenoten xd |


    [Hahaha, snap ik. Cari is ook veelste verlegen om met wie dan ook een gesprek te beginnen. >KLIK< Ik ga mijn moeder smeken voor zo'n hoodie!]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    LostMagic schreef:
    Alexi Parker
    'Welke rest? Oma en opa zijn er niet meer.' zeg ik zachtjes. Toen Axton een jaar bij me weg was zijn ze gestorven. Vredig, in elkaars armen. Het soort einde die ik ook wilde, maar niet zal krijgen. Ik zink terug op het bed en kijk haar aan. 'Het was geen goed idee om naar hier te komen maar ik wilde Tyler en Mayra de kans geven om vrienden te maken van hun eigen soort.'


    Leslie Sadler
    "De rest van de mensen die je dit jaar weer gaat ontmoeten Alexi, je kan niet altijd mensen vermijden," zeg ik tegen haar. "Het was wél een goed idee. Je kan niet blijven morren om Axton." ik hoop dat mijn woorden niet al te hard aankomen. Er moet toch iemand zijn die het tegen haar durft te zeggen?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi Parker
    Ik kijk haar iets gekwetst aan. 'Ik mijd geen mensen, ik heb gewoon geen behoefte aan hen.' verdedig ik mijzelf zachtjes ookal weet ik dat ze gelijk heeft. ik wil het niet toegeven voor mezelf anders lijk ik nog laffer. Geen wonder dat Axton me verlaten heeft.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Mayra Parker
    Ik schud mijn hoofd. 'Ik weet er niet alles van maar mijn ouders hebben hier op school gezeten en die zeiden dat het kamers zijn van 4 maar er in sommige kamers maar 2 of 1 persoon ligt en andere 3of4. Het is te zien.' glimlach ik.

    Elisabeth Lucinda Jones
    'Oh,' zei ik terwijl ik een van mijn rosse lokken achter mijn oor streek. 'Zullen we dan maar eens onze kamers gaan inspecteren ?' vroeg ik na een tijdje omdat ik niet wist wat ik anders moest zeggen. Ongeduldig tikte ik met de tippen van mijn zwarte Vans schoen op de grond en wachtte op haar antwoord.