• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Jaimes


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Jaimes
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -
    Augustus Phoenix Simeon - Kodaline


    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.

    -Vervolg op Nightschool, 17 jaar later, het is niet nodig om aan het vorige topic meegedaan te hebben.-

    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 19:21 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    De gekwetste blik is iets waar ik gewoon doorheen kijk. "Alexi, het blijven tobben is voorbij. En als je er geen behoefte aan hebt, prima, maar kwel jezelf in ieder geval niet." ik verschijn op het bed dat normaal gesproken die van Axton zou zijn. Dan begin ik erop te springen. "dit is gewoon een bed. Niet dat van Axton."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik kijk haar aan. 'Leslie ga van dat bed af.' fluister ik en probeer de herinneringen weg te bannen. Ik zie terug voor me hoe Jake en Sky aan het vechten zijn met kussen op Axtons bed. Diezelfde dag heeft Axton me gekust en me verteld dat hij van me hield. 'Leslie ga van dat bed af!' roep ik nu en er rollen terug tranen over mijn wangen.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2013 - 18:32 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Caritate Mansue May
    Ik liep in gedachten verzonken door de gang. Ik stopte en deed de deur van mijn kamer open.
    In ieder geval de deur van wat ik dacht dat het mijn kamer was.
    'Dit is gewoon een bed. Niet dat van Axton.' zei een meisje
    'Oops, verkeerde deur.' zei ik met rode wangen
    Een meisje met regenboogkleurig haar zegt iets. Ik ben midden in een discussie beland. Echt iets weer voor mij...

    [ bericht aangepast op 21 mei 2013 - 18:46 ]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Leslie Sadler
    Ik hoor wat ze zegt, aangezien ik nog altijd een Demon ben. Toch ga ik door met springen. "Sorry, wat zeg je, ik versta je niet?" zeg ik dan,"ik hoor alleen een klein muisje piepen." ik spring over heel het bed heen. Op het kussen, het voeteneinde, alles. Dan zegt ze het ineens harder en rollen de tranen over haar wangen. "kom op, is dat alles wat je in je hebt? De Alexi die ik ken heeft veel meer in zich."

    [ bericht aangepast op 21 mei 2013 - 18:41 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi Parker
    Mijn knieën knikken en het draait voor mijn ogen. Ik ben niet meer de Alexi die ze kende. Ik was vroeger soms al fragiel maar het lijkt alsof, nu ik een demon ben, het nog 10 keer erger is terwijl het nu normaal beter zou moeten gaan. ik zie een meisje in de kamer staan en zoek grip aan de muur. 'Ga van dat bed.' zeg ik zo hard mogelijk maar het lukt me maar niet.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2013 - 18:59 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Caritate Mansue May
    Ik zie dat het meisje met regenboogkleurig haar op het punt staat om flauw te vallen.
    Ik snel naar haar toe. Het maakt me even niet uit dat dit niet mijn kamer is, dat ik dit meisje helemaal niet ken.
    Het maakt me ook niet uit dat er andere in deze kamer zijn. Dat is nu onbelangrijk.


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Leslie Sadler
    Ik had het meisje niet eens gehoord aangezien ik op het bed aan het springen was. Alexi zegt weer dat ik van het bed af moet gaan en even wil ik haar naar me toe laten verschijnen, maar dan staat er ineens een meisje bij haar. Ik frons. "Wat doe jij hier?" vraag ik aan het meisje. Ik heb haar vandaag nog niet eerder gezien en ik heb geen idee waarom ze ineens naar Alexi toe is gegaan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Caritate Mansue May
    Eindelijk merkt iemand me op.
    'Wat doe jij hier?' vraagt de andere meisje met een frons
    'Ik had de verkeerde deur open gemaakt en toen zag ik dat ze bijna flauwviel. Jullie deden niks, dus vond ik dat ik haar moest helpen.'
    Nu ik erover nadenk was het heel idioot om zoiets te doen. Misschien waren ze aan het oefenen voor iets. Weet ik veel.
    Het waren niet eens mijn zaken. Ik stormde de kamer van wildvreemde mensen binnen. Weer typisch iets voor mij...


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Alexi Parker
    Ik steun op het meisje en fluister zachtjes. 'Dank je.' tegen haar. ik probeer terug op mijn eigen benen te staan. 'Maar misschien kan je beter gaan.' Ik sla mijn ogen iets beschaamd neer. Dat Leslie en Jake me zo zien, ok, maar de rest.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Caritate Mansue May
    'Dank je.' fluisterde het meisje terwijl ze op eigen benen probeerde te staan. 'Maar misschien kan je beter gaan.'
    Ik zag dat zich schaamde. Ik wist niet voor wat. Ik keek haar even bezorgd aan. maar leidde haar na haar bed.
    Toen ze zat fluisterde ik in haar oor:
    'Het is mij ook overkomen. Na een nachtmerrie. Al ken je me niet kan je met me praten, oké? Ik heb de kamer hier links.'
    Toen liep ik zachtjes weg.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2013 - 19:27 ]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Leslie Sadler
    Het meisje geeft een uitleg en als ik naar Alexi gaat, zie ik inderdaad pas dat het niet zo heel goed met haar gaat. Dan kijk ik naar Jake en weer terug naar Alexi en het meisje. "Ze kan hier best wel blijven," zeg ik dan tegen Alexi. Het kan namelijk goed voor Alexi zijn om met anderen om te gaan. Het maakt niets uit dat ze een mens is, dan kun je alsnog vrienden worden. "Ik ga wel," aangezien ik volgens mij niet echt iets goed kan doen voor Alexi. Ik loop al richting de deur.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Leslie blijf alsjeblief.' smeek ik zachtjes. 'Je hebt gelijk maar ik... ik kan het gewoon niet. Er zijn hier overal herinneringen.' zeg ik zachtjes en kijk haar aan. 'Jake wil je Tyler voor me zoeken?' vraag ik hem zachtjes en hij knikt en loopt de deur open. 'Les... kunnen we niet gewoon naar een film kijken?' vraag ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Damon
    Ik zag dat haar wangen een rode kleur kregen toen ze haar ogen opendeed en de glimlach op haar gezicht werd breder toen ze merkte dat ik naar haar keek. 'Hey, hoe voel je je?' Vraagt ze met een slaperige stem en ze buigt zich voorover om vervolgens een zacht kusje op mijn lippen te plaatsen. 'Gaatwel, heb je lekker geslapen?' Vraag ik haar dan 'Sinds wanneer is de school weer begonnen trouwens?' vraag ik haar en haal mijn telefoon van het nachtkastje om vervolgens in mijn contacten Leslie op te zoeken. "Ik ben terug, en op school, in mijn oude kamer met Lily. Ik leg het je allemaal zo snel mogelijk uit oke?'' stuurde ik naar Leslie.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik zucht zachtjes en draai me weer om. Mijn ogen ontmoeten die van Alexi. "Die herinneringen zijn niet erg, Alexi. Het enige wat erg is, is dat jij jezelf ermee blijft kwellen." Dan stem ik in. "Is goed.. Dat kan wel. Welke film-" ik maak mijn zin niet af omdat ik een sms krijg. Mijn ogen worden iets wijder als ik de afzender zie. "Damon?" ik laat mijn telefoon uit mijn handen vallen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi Parker
    Voor dat de gsm de grond raakt laat ik hem op haar bed verschijnen. 'Ik weet niet, geen drama of romantische film, jij mag kiezen.' zeg ik zachtjes terwijl ik mijn wenkbrauwen frons wie is Damon? En waarom is ze zo geschrokken?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'