• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Jaimes


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Jaimes
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -
    Augustus Phoenix Simeon - Kodaline


    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.

    -Vervolg op Nightschool, 17 jaar later, het is niet nodig om aan het vorige topic meegedaan te hebben.-

    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 19:21 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik kleed me snel om. 'Klaar.' Ik pak 2 handdoeken en doe slippers aan. Dan loop ik naar de deur, de gang op. 'Kom je?' vraag ik Leslie zachtjes. Ik weet niet of ik er klaar voor ben, maar wat ik wel weet is als dat niet het geval is, ik er nooit klaar voor ben.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Joshua "Josh" Christopher "Chris" Gayle
    Als ze opkijkt krijg ik meteen een bot antwoord en ik grijns even en schud mijn hoofd. 'Ziet het er soms uit alsof ik aangesproken wil worden?' zegt ze. Ik grijns nog steeds en kijk haar even aan. 'Someone's a bit moody.' lach ik zacht en kijk even om me heen en dan weer terug naar het meisje. 'En als je me echt zo graag weg wilt hebben kan ik wel gaan, maar of dat zo gezellig is zo alleen.' zeg ik dan, ik zie gewoon dat ze me weg wilt hebben, maar zo makkelijk ben ik niet weg.


    [Wist even niks beters]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik reageer straks als ik in bed lig en NaoomBoom, het is goed hoor!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Caritate Mansue May
    Ik liep naar een grote wilg en ging eronder zitten. Ik sloot mijn ogen en genoot van de stilte.
    Mijn gedachten liet ik gaan. Even een moment in mezelf. Helaas voor mij wordt die moment verstoord.
    Zozo, nog steeds in leven zie ik. Zo onschuldig, zo puur.
    Mijn ogen vlogen verschrikt open. Ik besloot ertegen te vechten.
    'Je krijgt me niet. Nooit niet.'
    Van waar komt die zelfvertrouwen? Geloof je die oude gek nog steeds? Hij is je krachten te temperen. Je talenten te verwaarlozen!
    'Dat is niet waar! Hij helpt me. Ik blijf de Oude Koning trouw!'
    In een flits was de stem weer weg. Ik begin zachtjes te zingen.
    'In my field of paper flowers and candy clouds of lullaby. I lie inside myself for hours and watch my purple sky fly over me...'

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 10:22 ]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    [Ik denk eraan om een nieuwe story te beginnen: Slytherin Pride ~ Draco Malfoy , Doen of niet doen?]

    [ bericht aangepast op 21 mei 2013 - 22:08 ]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Judy Faith
    Mijn blik wordt nog chagrijniger als de onbekende jongen zegt: "Someone's a bit moody."
    Wat ik eigenlijk met mijn blik nu probeer te zeggen, is 'val dood.'
    "Someone is a bit annoying," kaats ik het dan gewoon terug naar de jongen.
    Ik ben echt niet voor een klap te vangen en zeker niet door typetjes zoals hij met die grijns op zijn gezicht.
    "En als je me echt zo graag weg wilt hebben kan ik wel gaan, maar of dat zo gezellig is zo alleen."
    Een korte zucht verlaat mijn mond en ik kijk de jongen met een verveelde blik aan. Hij heeft me uit de donkere wereld getrokken wat eigenlijk wel fijn is. Het is niet goed voor me om alleen te zijn, maar dat zal ik helemaal nooit toegeven.
    "Doe wat je niet laten kan, dan doe ik ook mijn eigen ding," zeg ik en ik glimlach even nep-vriendelijk naar hem. "Het verging me prima voordat jij hier was." Ook al is dat een leugen en gaat het eigenlijk nog steeds niet prima.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik kleed me snel om. 'Klaar.' Ik pak 2 handdoeken en doe slippers aan. Dan loop ik naar de deur, de gang op. 'Kom je?' vraag ik Leslie zachtjes. Ik weet niet of ik er klaar voor ben, maar wat ik wel weet is als dat niet het geval is, ik er nooit klaar voor ben.


    Les
    Alexi neemt de benodigdheden mee en ik volg haar dan de gang op. Ik sluit de deur af achter ons en neem dan een handdoek over. "Het komt wel goed," zeg ik tegen Alexi. "En als je je niet goed voelt, dan gaan we gewoon terug naar de kamer. Dan komt het een andere keer wel weer goed."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi Parker
    Ik glimlach en loop naar het bos. Het is al redelijk donker aan het worden maar dat kan me niet veel schelen. We lopen naar het meer en ik laat mijn handdoek vallen en stamp mijn slippers uit. Ik loop direct het water in, aarzel even, en duik dan onder. Genietend zwem ik wat verder van de rand weg. Ik weet dat ik straks zal opvallen met mijn nat kleedje maar het kan me niet schelen. Nu ben ik even vrij van dat alles. 'Hallo.' klinkt er plots achter me, waardoor ik schrik en even kopje onder ga. Ik kom terug boven. Mijn eerste herinnering aan Axton. Een traan rolt over mijn wangen en voor ik het weet word ik meegesleurd in een tweede. 'Hey.' zeg ik glimlachend tegen Axton. En kijk even naar de grond. Zou het gas nat zijn? Nou ja we zien wel. Ik laat me in het gras vallen. Even kijk ik naar boven of er al sterren zijn. Maar het is nog niet donker genoeg. 'Oh... geen sterren.' mompel ik teleurgesteld. Hij gaat naast me zitten. 'Alexi mag ik iets proberen?' vraagt hij dan. Vragend kijk ik hem aan. 'Wat?' vraag ik zachtjes. Hij draait zich op zijn zij, zodat zijn gezicht vlak bij het mijne is. 'M- Mag ik je kussen?'Verbaast kijk ik hem aan. Normaal zou ik nee zeggen maar ik kan het niet. Ik knik zwakjes en weet niet echt wat te doen. Dit gaat heel raar klinken maar... dit zou mijn eerste kus ooit zijn. Een beetje genant voor een 17 jarige... Zijn lippen beroeren dan zachtjes de mijne... Snakkend naar adem kom ik terug boven, blijkbaar was ik gezonken tijdens de herinnering.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Even zie ik de glimlach op Alexi haar gezicht en aan dat sorry dingen weet ik wel dat ze het moeilijk heeft, maar ook dat het wel weer goed meet haar gaat komen. Ik leg mijn handdoek neer naast die van Alexi. Zelf heb ik ook redelijk wat herinneringen bij het meer...ik denk dat het voor zowel mij als Alexi een plek is om op terug te vallen. Hier heb ik met Jake naakt gezwommen en daarna nog de geweldigste nacht van me leven gehad. Hoewel mijn huwelijksnacht gelijk staat met die nacht. Ook hoe ik hier heen ging nadat ik verdrietig was omdat ik dacht dat Jake iets had gedaan met Ashley, wat ook zo bleek. Hoe Bradley nog naar me toe kwam en hij me kuste om me afleiding te geven. Dat Jake me hier naartoe achterna kwam na een andere ruzie. Hoe Nick mijn leven hier heeft gered, omdat ik in de macht was van de dolk en een oude geest. Zoveel herinneringen...ik let ondertussen wel op Alexi en ik zie dat ze onderwater is. Ik laat haar - haar gang gaan aangezien ze toch niet kan verdrinken als demon zijnde. Ze komt dan weer boven water en ik zwem naar haar toe. "Herinneringen?" vraag ik zacht aan aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik knik lichtjes en er rolt een snik over mijn lippen. 'En er zijn er zoveel.' zeg ik zachtjes. 'Zoveel gebeurt in maar een jaar tijd.' Ik veeg ruw de tranen weg en adem een paar keer goed in en uit. 'Onze eerste ontmoeting, kus, de eerste keer dat...' lichte blosjes staan op mijn wangen als ik de woorden niet kan uitspreken en ga gewoon verder. 'Samen bij Oma,Hij beschermde me tegen mijn vroegere beste vriendin, hij in de club die de jongen in elkaar sloeg, toen hij zijn ribben gekneusd had en geen zalf wilde,...' Ik zucht en stop met opsommen, het zijn er veel te veel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik ga nog dichterbij haar staan en ga zachtjes met mijn hand over haar natte haren. "Hey, het komt wel goed, kleine meid," zeg ik tegen haar. "Je gaat hier net zo vaak terug komen totdat je zo iets hebt; ik ben nu wel klaar met die herinneringen en dat ik me er zo rot bij voel. Tijd om door te gaan met het leven." Ik glimlach lief naar haar. "En die tijd komt wel. Er is inderdaad veel gebeurd in een jaar en die dingen lijken zelfs nog heel groot in die zeventien jaar, maar niet als je voor eeuwig leeft. Deze dingen zullen vervagen en zelfs als je Mayra ziet, want ik weet dat ze eng veel op Axton lijkt, dan gaat dat ook gewoon goed en zonder een grote pijn." Mijn hand ligt nu op haar wang en streelt daar zachtjes, zodat ze me bleef aan kijken gedurende wat ik zei.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi Parker
    Ik pers er een glimlachje uit en probeer alle herinneringen buiten te houden. 'Mam?' hoor ik zachtjes van aan de oever en zie daar Tyler en Jake staan. Ze komen ook het water in en Tyler heeft me een knuffel. 'Alles ok?' fluister hij zachtjes en ik glimlach zachtjes. 'Maak je geen zorgen. Alles gaat prima.' Ik lieg tegen mijn zoon, maar ik wil niet zwak overkomen op hem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Alexi heeft er volgens mij niet veel vertrouwen in, maar ze zal vanzelf zien dat het weg gaat. Dan kijk ik richting de oever als ik iemand ''mam" hoor zeggen. Het is Tyler en samen met Jake komt hij het water in. Zelf loop ik naar Jake toe en geef hem een kus waarna ik hem aan kijk. "Je had mijn briefje dus gehad?" vraag ik aan hem en begin ook weer terug te zwemmen naar Alexi en Tyler.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ja, Tyler wilde naar Alexi gaan dus zijn we hierheen gekomen. Waar is Brandon eigenlijk?' vraag ik me nu pas af. Ik zie hoe Tyler Alexi in een knuffel trekt en glimlach eventjes. Ze heeft de steun van 4 mensen; Ze komt er wel overheen.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 7:20 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Brandon Sadler
    Ik loop rond om te kijken of ik iemand kan vinden zoals Tyler of misschien wel papa. Dan vang ik toevallig papa's stem op en ik laat me er dan heen verschijnen. "Oh shit, water," zeg ik dan als ik ineens helemaal nat ben. Mama schrikt als ik ineens hier ben en ik grijns onschuldig. "Hoi."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.