• Hee

    Ik heb eigelijk een vraag die iets anders is dan de andere rpg hier
    Zelf schrijf ik ze op msn/skype en dan ook kleine stukjes zoals dit(Tokio Hotel);

    Bll: Al 2 weken zit ik met ene Tom op de kamer. Ik houd me gedeinsd bang om op te vallen met me behoeftes. Als je hier bovennatuurlijk bent, ben je meteen populair. No way dat ik die meiden om me heen wil hebben. Ik lig op bed met muziek op. Af en toe worden we van onze kamer gehaald voor een inwijding. Tot nu toe viel het mee.
    Tom: Ik loop naar de tafel toe en start mn laptop op. 'Ik bestel alvast chinees voor vanavond,' zeg ik en kijk even om naar de iets vreemde jongen die op zn bed ligt. 'Heb je een voorkeur?'

    Zelf schrijf ik graag over Tokio Hotel, Black Veil Brides, Escape The Fate en bovennatuurlijke wezens waaronder ook Twilight en The Vampire Diaries.
    One Direction mag wel maar zelf ben ik geen fan, vind ze niet verschrikkelijk ofzo, gewoon neutraal.
    Justin Bieber absoluut niet.


    Interesse?
    Love your life


    Love your life

    Je hebt nu twee topics over hetzelfde onderwerp aangemaakt. 1 topic was wel genoeg hoor en bovendien mag je niet eens twee topics over hetzelfde ding aanmaken.


    26 - 02 - '16

    Ik wil wel op msn (:


    El Diablo.

    Wacht wat? Ik volg niet helemaal wat je nou wil...


    ©1998