• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Jaimes


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Jaimes
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Jaimes - Demon

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 10:03 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle Fox
    "Het verbaast me dat je me los laat," zeg ik dan grijnzend en sla Drew een keer zacht op zijn kont. Dan ga ik ook mijn koffer uitpakken en ik merk dat Drew het extra snel doet. Daarom doe ik het rustiger aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik ben al snel klaar en loop dan naar Mich haar koffer. Ik begin er al de leuke dingen - ondergoed - uit te halen en grijns lichtjes voor ik die wegleg voor haar. 'Haast je, haast je want ik sta te wachten.' fluister ik haar lachend toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    (...)

    Leslie Sadler
    Ik lach en kijk Damon aan. "Je bent pas net weer terug, je knapt vanzelf wel op," zeg ik tegen hem. "Volgens mij moeten we dat ook nog een keer overnieuw doen." Ik knik instemmend. "Lijkt me leuk, het is lang geleden dat we iets samen gedaan hebben." Er staat een glimlachje op mijn gezicht. "Waar is Lily nu? Moet je niet terug naar haar toe, ze zal je ook wel gemist hebben. Ze is al die 17 jaar door blijven zoeken..."


    Damon
    Ze knikt wanneer ik zeg dat we het wedstrijdje poolen nog maar weer eens overnieuw moeten doen. 'Ja, ik ga maar eeer eens terug' antwoord ik wanneer ze vraagt of ik niet terug moet naar lily. 'Ik zie je later wel weer' zeg ik en haal haar haar door de war, 'ik ga nergens heen' help ik haar herinneren voordat ik de kamer uit loop en aangezien ik belooft had Nick het ook te laten weten belde ik hem op. 'Wie is dit?' Had Nick's stem gevraagt, niet wetent wat hemvte wachten stonnd. 'Je broertje' antwoorde ik met een grijns die hij niet kon zien, het werd een best lang gesprek en toen ik ophing liep ik weer terug naar Lily. Ze zat nu op het bed, en een glimlach verscheenop mijn gezicht, alleen maar doordat ik haar zag.


    Don't be like the rest of them, darling

    Michelle Fox
    Drew pakt ondergoed uit mijn koffer. "Wat ben je toch weer een typisch geval van een jongen zijn," merk ik dan op. "En ik denk dat ik er nog heeeeeel lang over moet doen." Ik grinnik dan en ga op een rustig tempo verder.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Sadler
    Langzaam ga ik weer zitten op mijn bed en ik kijk even beduusd voor me uit. Dit was alles behalve wat ik had verwacht toen er aangeklopt werd. Even verdwijn ik in mijn eigen wereld en vergeet dat Alexi, Jake en Brandon ook nog in de kamer zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik grijns en bekijk even een rood setje. 'Die heb ik nog nooit gezien.' grijns ik. 'Nieuw? I like it.' Oke nu was ik expres zo aan het doen omdat ze het daarnet zei maar het is gewoon zo leuk om haar een beetje te plagen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi Parker
    Mijn arm prikkelt door de zalf en ik krijg terug een flashback. 'Ax zit stil, die zalf moet erop.' zeg ik streng en smeer dan wat zalf over zijn ribben terwijl hij probeert om weg te komen. 'Zie je zo moeilijk was dat toch niet?' zeg ik met een glimlach en hij begint te schreeuwen. 'Het brand, Haal het eraf!' en ik veeg het snel weg dan begint hij te hikken van het lachen. Ik kijk hem verongelukt aan. Zo'n mooie tijd eigenlijk, ik dacht dat die vooraltijd ging voortduren en zie me nu zitten. Ik kijk naar Leslie die even van de wereld lijkt te zijn en zorg dat mijn tranen verdampen. 'Leslie? Alles ok?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimes?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    "Nee, dat klopt," grinnik ik dan, "dat is mijn setje en die noem ik Drew-is-een-kleine-jongen- setje. Leuk he?" Ik grijns en houd me handen op voor het setje. "Mag ik het soms terug hebben of wil je het houden?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    'Enkel als je het zo aandoet.' grijns ik speels en druk mijn lippen terug zachtjes op de hare. 'Ben je nu klaar met uitpakken.' fluister ik tegen haar lippen aan. 'Er zijn véééél leukere dingen dan dat.' Mijn lippen glijden even speels naar haar hals en dan terug naar boven.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle Fox
    Er staat een grijns op zijn gezicht en ik voel gewoon dat hij heel speels bezig is. Zijn aanwezigheid altijd doet me nog steeds goed voelen. "Mm, ik weet niet of het veel zin heeft om aan te doen," fluister ik dan terug en kus hem terug. Als zijn lippen naar mijn hals afglijden, zucht ik even zachtjes aangezien het prettig aanvoelt. "Drew...stop," mompel ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MusicAngel schreef:
    Alexi Parker
    Mijn arm prikkelt door de zalf en ik krijg terug een flashback. 'Ax zit stil, die zalf moet erop.' zeg ik streng en smeer dan wat zalf over zijn ribben terwijl hij probeert om weg te komen. 'Zie je zo moeilijk was dat toch niet?' zeg ik met een glimlach en hij begint te schreeuwen. 'Het brand, Haal het eraf!' en ik veeg het snel weg dan begint hij te hikken van het lachen. Ik kijk hem verongelukt aan. Zo'n mooie tijd eigenlijk, ik dacht dat die vooraltijd ging voortduren en zie me nu zitten. Ik kijk naar Leslie die even van de wereld lijkt te zijn en zorg dat mijn tranen verdampen. 'Leslie? Alles ok?'


    Leslie Sadler
    Alexi zorgt ervoor dat ik uit mijn gedachtenwereld word gehaald. "Eh ja," zeg ik dan, "ik denk het wel." Ik glimlach eventjes een beetje naar haar. "Het is gewoon zo raar om Damon nu weer gezien te hebben...ik dacht zeventien jaar lang dat hij dood was." Op de een of andere manier schijnt het wel vaker te gebeuren dat mensen waarvan ik dacht dat ze dood waren opnieuw terug komen. Luna...Katherine...Damon...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik zucht en laat haar dan los. Ik doe een stap van haar weg en leg mijn koffer dan onder mijn bed. Ik pak mijn gsm met oortjes en ga op mijn bed liggen. ik steel de oortjes in mijn oren en sluit mijn ogen terwijl ik mijn hoofd vul met muziek.

    Alexi Parker
    Ik glimlach lichtjes. 'Het is wel fijn volgens mij voor je en een opluchting.' Jake loopt naar haar en trekt haar in een knuffel waarna hij haar liefdevol zoent. Ik moet wel wegkijken, anders pijnig ik enkel mezelf.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    BlueHeaven schreef:
    Joshua "Josh" Christopher "Chris" Gayle
    Als ze dan bloos grinnik ik even, het zag er schattig uit. 'Bedankt, ik hoop het.' zegt ze kan en ik knik even. 'De Oude Koning zegt dat ook steeds. Het is echt een schat. De teleportatie lessen waren vooral grappig.' zegt ze dan en een grijns verschijnt rond mijn lippen als ze de Oude Koning noemt, hij is een goede vriend, ik heb hem net bijna een week niet gezien en mis hem nu wel al een beetje, normaal zag ik hem wel elke dag, en bijna 24uur per dag als hoofdadviseur en vriend van hem. Mijn familie kent hem dan ook al heel lang en hebben dezelfde band met hem, ze kenden hem zelfs al voor ik geboren was volgensmij en hij heeft mij ook verandert tot wat ik nu ben, een demon. Ze slaat dan haar handen voor haar mond alsof ze iets fout heeft gezegd, wat normaal ook zo zou zijn, wat ze zou zichzelf dan verraden hebben, maar ze heeft geluk dat ik het ben. 'Hmmm, dat lijkt me niet echt informatie die je aan iedereen moet vertellen, wie weet wie je wel of niet kan vertrouwen.' zeg ik met een grijns om haar toch even een schuldgevoel aan te praten, ja zo kan ik zijn, ik blijf een demon. Ik zie nog wel of ik het vertel over mijn band met de Oude Koning, het blijft vertrouwelijke informatie die ze tegen je kunnen gebruiken. Maar iets in me zegt dat Cari niet zo is, maar je weet het maar nooit..

    Caritate Mansue May
    Ik keek om me heen om te kijken of ik iets zag wat me zou helpen. Ik heb een vrij grote fantasie.
    'Hmmm, dat lijkt me niet echt informatie die je aan iedereen moet vertellen, wie weet wie je wel of niet kan vertrouwen.' zeg hij met een grijns
    Oke, ik moest iets verzinnen en snel.
    'Eh...ik bedoelde...eh...de...eh.' ik streek een van mijn bruine lokken uit mijn gezicht. Ik keek hem verschrikt aan. Maar toen zag ik het.
    'Je zat me gewoon de hele tijd op te fokken!' zei ik verontwaardigd en toen begon ik lichtjes te grinniken. Ik porde hem zachtjes met mijn elleboog.
    'Viezerik! Ik schrok echt, ik dacht dat het mijn dood zal zijn!' zei ik op een lacherig ondertoontje.


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    MusicAngel schreef:
    Drew
    Ik zucht en laat haar dan los. Ik doe een stap van haar weg en leg mijn koffer dan onder mijn bed. Ik pak mijn gsm met oortjes en ga op mijn bed liggen. ik steel de oortjes in mijn oren en sluit mijn ogen terwijl ik mijn hoofd vul met muziek.

    Alexi Parker
    Ik glimlach lichtjes. 'Het is wel fijn volgens mij voor je en een opluchting.' Jake loopt naar haar en trekt haar in een knuffel waarna hij haar liefdevol zoent. Ik moet wel wegkijken, anders pijnig ik enkel mezelf.


    Michelle Fox
    Het verbaast me als Drew me echt loslaat. Even kijk ik naar hem, maar dan ga ik verder met mijn koffer uitruimen. Ik pak mijn douchespullen en ga daarmee naar de badkamer. Ook pak ik gauw het rode lingerie setje mee. In de badkamer zet ik de spullen weg en kleed me dan snel om in de rode lingerie. Mijn kleren trek ik er overheen aan en dan loop ik terug. Ik laat mezelf op Drew vallen dan.

    Leslie Sadler
    "Het is inderdaad wel fijn...alleen weer iemand die voor mijn gevoel ineens opstaat uit de dood. Hoewel ik er blij mee ben." Jake komt naar me toe en ik kus hem dan zachtjes terug. Ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder aan en kijk voor me uit eventjes. "Ik denk dat ik maar niet al te laat ga slapen vandaag."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.