• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    P.s. dit is geen Twitter, just saying.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 21:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cyborg schreef:
    Wáárom lezen mensen nooit op mijn profiel dat ik GÉÉN reclame wil en al helemaal NIET van fanficties.. For christ sake..


    Het is sowieso verboden.


    Your make-up is terrible

    #HoezoGeenTwitter?
    #LOLSWAG.
    #MyTongueIsPretty is an awesome tumblr name.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn profiel is officieel verandert, godzijdank, alleen ik heb echt geen zin in dat ik wiskunde A als 8e vak moet nemen. Kom op, jullie hebben niet voor niets de regel dat je minimaal een 7,5 moet staan voor een 8e vak, met uitzonderingen, en iemand met een 6,5 die Myke heet WILT geen achtste vak. Dan maar wiskunde op Deltion Sprintcollege, djeez, maar geen 8 examenvakken. Ik vind 7 al meer dan genoeg. Jullie kunnen de boom in, losaaahs. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oké, in het begin vond ik het nog leuk enzo, maar nu we het gaan hebben over jurken die letterlijk reageren op mensen die dichtbij komen, vind ik het eng worden.


    We need a bigger boat.

    Meh, ik heb helemaal geen zin om aan ANW te werken :\


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Some friendships just fade away...


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik moet eigenlijk nog leren. Ik ben echt bang dat ik niet slaag voor die test.


    •*• Lululu •*•

    De ene keer hou ik van je de andere keer kan ik je wel schieten. Als jij nou eens gewoon een keer een week lang een normaal gedrag zou vertonen zou alles minder ingewikkeld zijn. Maar nee, jij moet om het uur weer heel anders tegen me doen. Ja, he, vind je het gek dat ik uiteindelijk ook vreemd terug ga doen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het voelt fijn als mensen je verhaal waarderen (bloos)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Waarom negeer je me?


    Some people are art and do art at the same time

    Bah. Kan niet wachten totdat het dinsdagmiddag half vijf is.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Doe normaal toetsenbord. D:


    •*• Lululu •*•

    Het lijkt weer winter te worden of zo.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Cas schreef:
    (...)

    Het is sowieso verboden.


    Ik werd gewoon fucking gepb't. Ben er nog steeds pissig van D:


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    (...)

    Ik werd gewoon fucking gepb't. Ben er nog steeds pissig van D:


    Gewoon melden bij de mods. Er staan namelijk waarschuwingen en bans op.

    OT: Pfft, waarom doet mijn lichaam zo vervelend? Zoveel heb ik nou ook weer niet gedaan hoor.


    Your make-up is terrible