Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
Ugh, ik vind het zo vervelend wanneer iemand een nieuwe relatie heeft en mensen die die personen helemaal niet kennen allemaal dingen gaan zeggen als "Raar" of "Ze passen helemaal niet bij elkaar". Ik heb dan zoiets van, laat ze toch lekker, je kent ze niet en wees blij dat zij gelukkig zijn.
Wat een kut nacht. Bijna niet geslapen omdat ik niet moe was en toen werd ik ook nog om kwart over 5 wakker terwijl mijn wekker 6 uur ging ._. Gelukkig ben ik half 1 alweer vrij van werk en ga ik weer op bed.
Morgen voor een paar uur naar Enschede afreizen. Leuk; drie uur in de trein zitten; en dat voor een workshopje van een uur of anderhalf. Ach, het had natuurlijk erger gekund. En het is vast de moeite waard.
xPOMPOMS schreef:
Morgen voor een paar uur naar Enschede afreizen. Leuk; drie uur in de trein zitten; en dat voor een workshopje van een uur of anderhalf. Ach, het had natuurlijk erger gekund. En het is vast de moeite waard.
Ik woon in Enschede. Alleen de lucht ademen die ik ook adem is het al waard om hier naar toe te komen :x
Wauw, heb ik al een verwarrend rooster door de wijzigingen, leek het school leuk om ons te bellen dat we eerder moeten komen, vanwege de inspectie. Ha. Ha.
Met deze stortbui en geen geld op mn OV..