• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    P.s. dit is geen Twitter, just saying.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 21:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    life's a bitch and then you die.


    True friends stab you in the front.

    Doet iemand mee aan levensruil? Mijne staat te koop voor ieder aannemelijk bod!


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    I'm so fucking mad.Klote kut vakantie! In de zomer komen baantjes vrij, ook voor de weekenden. Winkels willen goedkoop en makkelijk mensen inwerken in de zomer en dan daarna doorgaan met de weekenden. Maar als je ouders een klote vakantie hebben geboekt waarnaar je al 10 keer in je leven bent geweest van de 15 jaar dat je bestaat, dan ben je pissig dat je niet kan werken. Ik had ZO'N leuke baan kunnen hebben bij mijn stageplek, maar nee hoor, de weken dat ze mij nodig hebben ben ik op vakantie. En dan kan ik weer een godvergeten klote kut geldloos jaar wachten tot ik weer kan zoeken en dan zul je zien dat ik EFTGFD niks vind. Zak allemaal door de stront met je kut Zwitserland waarin ik drie weken doorbreng terwijl ik kan werken. Shit shit shit!!!!

    [ bericht aangepast op 24 mei 2013 - 14:41 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ugh, chocola. Ik haat je.


    Your make-up is terrible

    Pabiloso schreef:
    I'm so fucking mad.Klote kut vakantie! In de zomer komen baantjes vrij, ook voor de weekenden. Winkels willen goedkoop en makkelijk mensen inwerken in de zomer en dan daarna doorgaan met de weekenden. Maar als je ouders een klote vakantie hebben geboekt waarnaar je al 10 keer in je leven bent geweest van de 15 jaar dat je bestaat, dan ben je pissig dat je niet kan werken. Ik had ZO'N leuke baan kunnen hebben bij mijn stageplek, maar nee hoor, de weken dat ze mij nodig hebben ben ik op vakantie. En dan kan ik weer een godvergeten klote kut geldloos jaar wachten tot ik weer kan zoeken en dan zul je zien dat ik EFTGFD niks vind. Zak allemaal door de stront met je kut Zwitserland waarin ik drie weken doorbreng terwijl ik kan werken. Shit shit shit!!!!

    Vraag of je thuis kan blijven ;o.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    (...)
    Vraag of je thuis kan blijven ;o.


    Citaat van mijn moeder: ,,Maar Myke, je kan toch niet drie weken thuis blijven?''. Let op: op 25 juli word ik 16 jaar. Let op twee: Mijn zus mocht al wel thuisblijven op haar 16e. (cat)

    [ bericht aangepast op 24 mei 2013 - 15:00 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Damn, gefaald. Ik haat eetbuien zo erg. (no_chears)


    Your make-up is terrible

    Uhm, wanneer houden jullie eens rekening met mij?


    'Darling, just hold on'

    Gadverdamme. Ik heb zo'n haat aan alles op het moment. :/


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Lekker begripvol, mam, dank je.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Jemig, ik zei het alleen. Ga je tegen mij zeggen dat je het niet leuk vind dat ik chaggie ben, ga je even later zelf chaggie doen.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2013 - 16:10 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Straks niet gaan zeuren. Het is je eigen schuld.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2013 - 17:20 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het toetsrooster is al bekend. Oh, oh, oh, het einde van het jaar is in zicht! (hoera)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Godverdomme ik baal hier zo van. Ik snapte wiskunde helemaal, ook tijdens de toets, op de laatste opdracht na. Bekijk ik dus net m'n cijfers, staat er een verdomde 4.8 ik kan wel huilen gvd tering wiskunde.

    Ik wil je vasthouden, knuffelen, zoenen en je vertellen hoeveel ik van je hou. Ik wil dat het weer zoals eerst word.. Ik wil dat je weer zegt dat je van me houd. :C Ach ik wil zoveel dingen.


    -