• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    P.s. dit is geen Twitter, just saying.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 21:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ugh. Laat het alsjeblieft gewoon ophouden. Ik wil gewoon mijn beste vriendin terug, helemaal gezond en liefst ook helemaal gelukkig en dat kan ik niet en dat is zo verschrikkelijk frustrerend. Laat me je gewoon helpen, ik weet heus wel wat het is om je miserabel te voelen. Waarom denk je dat ik je niet alleen wil laten op deze manier. Je verdient het om terug gezond te zijn en om gelukkig te kunnen zijn en moest ik kunnen zou ik het zo allemaal van je overnemen. :/


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    I feel like crap. I just want somebody that holds me, where I could cry my heart out, and says that everything is gonna be alright.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    I feel like crap. I just want somebody that holds me, where I could cry my heart out, and says that everything is gonna be alright.

    Voor mij ook. Ik voel me zo ontzettend kut en het lijkt niemand wat te schelen. Waarom doet iedereen zo stom tegen mij? Zeg dan verdomme wat ik verkeerd doe ipv zo geniepig achter mijn rug te kletsen!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik wil iedereen in dit topic echt doodgraag een knuffel geven en hen vertellen dat alles wel goed komt :/

    Bij deze:


    Alles komt goed, lieverds c:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Voor mij ook. Ik voel me zo ontzettend kut en het lijkt niemand wat te schelen. Waarom doet iedereen zo stom tegen mij? Zeg dan verdomme wat ik verkeerd doe ipv zo geniepig achter mijn rug te kletsen!

    Nou, ik vind je de laatste tijd niet irritant :Y) Of dat jou helpt weet ik niet, maar ik denk ik zeg het toch even.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bah, wat haat ik die mensen. Ik ga echt geen foto laten maken voor een __ die ik liever een elleboogstoot toewens.


    Searching heavens for another earth

    Danosaur schreef:
    Ja ik snapt het wel hoor. Dat je het eten belangrijker vind dan hoe het gaat met je eigen dochter.
    Het is ook altijd hetzelfde liedje.
    Nou, sorry dat ik besta.

    Klote onie. There were a dozen times when I felt like twisting someone's throat.


    No growth of the heart is ever a waste

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nou, ik vind je de laatste tijd niet irritant :Y) Of dat jou helpt weet ik niet, maar ik denk ik zeg het toch even.

    Thanks. Alle beetjes helpen nietwaar? (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Thanks. Alle beetjes helpen nietwaar? (:

    Dat dacht ik dus ook :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik krijg het gewoon voor elkaar om echt PRECIES op tijd wakker te worden -kwart voor zeven- zonder wekker aangezien ik normaal op dat tijdstip op moet staan om naar school te gaan x____x nu maar weer verder slapen *zucht*


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Het stappen was echt zó leuk :3 Alleen heb ik 5 uurtjes geslapen, heb ik hoofdpijn, ben ik misselijk en voel ik me onwijs brak. Maarrrrr ik mag gezellig van 12 tot 7 gaan werken zo.. :Y)


    -

    Echt waar?
    Val haar eens niet lastig, het is toch duidelijk dat ze geen reclame wilt in haar gb? En dan nog om het lef om te zeggen dat je vind dat het er niet duidelijk genoeg staat. Vind je die rode blokletters niet genoeg? En je gaat gewoon verder omdat je geen "straf" hebt gekregen.


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    Echt waar?
    Val haar eens niet lastig, het is toch duidelijk dat ze geen reclame wilt in haar gb? En dan nog om het lef om te zeggen dat je vind dat het er niet duidelijk genoeg staat. Vind je die rode blokletters niet genoeg? En je gaat gewoon verder omdat je geen "straf" hebt gekregen.


    Meld het, het is namelijk tegen de regels sowieso. Als ze verder gaat kan ze een ban krijgen.


    Your make-up is terrible

    Lolicia schreef:
    I feel like crap. I just want somebody that holds me, where I could cry my heart out, and says that everything is gonna be alright.


    Ja, shit, dit dus. Ik voel mij zo klote de laatste tijd en mijn ouders zijn echt geweldig, maar ik heb niet die vriendschap die dit kan en ook het gevoel geeft dat het ook goed komt. Ouders zeggen áltijd dat het goed komt, vrienden zijn veel rationeler op dat punt. Ik ben een emotioneel wrak op sommige punten en moest verdorie sinds een jaar weer naar de psycholoog, en dan heb je een vriendschap nodig waarin je elkaar begrijpt, elkaar helpt en elkaar steunt. :c

    Kom op, Myke, je weet hoe je die story wilt gaan afschrijven, let's do it.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 11:48 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nog twee weken en het is examens. En de leerkrachten verwachten dat wij met al die werk vooraf ons daarop kunnen focussen en voorbereiden? Ja, zal wel. Ik in elk geval niet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.