• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    P.s. dit is geen Twitter, just saying.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 21:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Haal dat uit mijn buurt, ik heb genoeg gehad voor vandaag.


    •*• Lululu •*•

    Cas schreef:
    (...)

    Gewoon melden bij de mods. Er staan namelijk waarschuwingen en bans op.

    OT: Pfft, waarom doet mijn lichaam zo vervelend? Zoveel heb ik nou ook weer niet gedaan hoor.


    Ik heb even een mod een pb'tje gestuurd.


    26 - 02 - '16

    Ik ben een beetje trots op mezelf nu dat ik gewoon echt bezig ben met mijn PO zodat ik niet op het laatste moment hoef te stressen (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    I don't even... Yeah. Whatever.


    26 - 02 - '16

    IK BEN NIET GRAPPIG.


    Some people are art and do art at the same time

    Yes, ik heb bij deze besloten GEEN wiskunde als 8e examenvak te kiezen. Aangezien die Mbo-opleiding die ik wil kiezen GEEN wiskunde vereist en eigenlijk alle opleidingen op die school, op eentje na die ik sowieso niet wil volgen, geen wiskunde vereissen, ga ik mooi Spaans volgen. Olé, señorita!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Proudfoot schreef:
    IK BEN NIET GRAPPIG.


    Dat klopt (cat) hahahah, ahh, nee hoor, zie je, ik ben ook niet grappig :Y) mensen hebben weleens de neiging om te lachen als ik een flauwe woordgrap maak >< maar dat is altijd beleefd gedoe denk ik haha


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Dat klopt (cat) hahahah, ahh, nee hoor, zie je, ik ben ook niet grappig :Y) mensen hebben weleens de neiging om te lachen als ik een flauwe woordgrap maak >< maar dat is altijd beleefd gedoe denk ik haha
    Ik ben echt goed in woordgrapjes maken, maar irriteer me eraan omdat mensen me dan grappig vinden. Like seriously, het is niet grappig. --'


    Some people are art and do art at the same time

    Jaimes schreef:
    (...)

    Dat klopt (cat) hahahah, ahh, nee hoor, zie je, ik ben ook niet grappig :Y) mensen hebben weleens de neiging om te lachen als ik een flauwe woordgrap maak >< maar dat is altijd beleefd gedoe denk ik haha


    Dat is de magie van woordspelingen :P
    Zelfs de allerflauwste woordgrappen blijven grappig.
    Ik vind dat niet echt beleefd gedoe, ik bekijk het van een iets andere kant.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Já hoor het is weer eens mijn schuld dat ik wagenziek ben en dat we daardoor niet naar het buitenland kunnen. Jij mag wel naar Londen met papa, wat gigantisch veel kost, en dan mag ik niet met mijn vriend mee op vakantie? Krijg de tyfus, je gunt me ook nooit wat.


    26 - 02 - '16

    Proudfoot schreef:
    (...)Ik ben echt goed in woordgrapjes maken, maar irriteer me eraan omdat mensen me dan grappig vinden. Like seriously, het is niet grappig. --'


    ... het heet woordgrapjes, dat hoort grappig te zijn en daarom lachen mensen.


    Your make-up is terrible

    Cyborg schreef:
    Já hoor het is weer eens mijn schuld dat ik wagenziek ben en dat we daardoor niet naar het buitenland kunnen. Jij mag wel naar Londen met papa, wat gigantisch veel kost, en dan mag ik niet met mijn vriend mee op vakantie? Krijg de tyfus, je gunt me ook nooit wat.


    Awh, jouw tijd komt nog wel, volgend jaar misschien? :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Zal ik je een bericht sturen? Ik mis je zo ookal heb ik maar twee dagen niet met je gepraat. Ik weet het dat je het druk hebt. ;3


    •*• Lululu •*•

    Cyborg schreef:
    (...)

    Ik werd gewoon fucking gepb't. Ben er nog steeds pissig van D:

    Jij ook al? Ik heb het pb'tje ook gemeld.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Awh, jouw tijd komt nog wel, volgend jaar misschien? :c


    I hope so. Ik vind dit vet oneerlijk. Qua kleding koop ik ook altijd zo goedkoop mogelijk en qua schoenen ook. De schoenen die ik nu heb, waren maar 20 euro. En dan klagen ze dat ik te duur ben teveel wil. Terwijl ik me altijd nog aanpas aan iedereen thuis.


    26 - 02 - '16