• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    P.s. dit is geen Twitter, just saying.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 21:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zie nu al op tegen maandag :C Ik wil niet naar het ziekenhuis voor onderzoek :/


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sibyllin schreef:
    Nog twee weken en het is examens toetsweek. En de leerkrachten verwachten dat wij met al die werk vooraf ons daarop kunnen focussen en voorbereiden? Ja, zal wel. Ik in elk geval niet.


    Dit precies.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ein-de-lijk.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb pas toetsen over 4/5 weken. En dat zijn gewone toetsen, dus niks moeilijks. Soms vind ik HBO geweldig :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sibyllin schreef:
    Nog twee weken en het is examens. En de leerkrachten verwachten dat wij met al die werk vooraf ons daarop kunnen focussen en voorbereiden? Ja, zal wel. Ik in elk geval niet.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Laat nooit je ingegroeide teennagel lang ingegroeid blijven, laten we zeggen: voor vijf jaar, want na die vijf jaar en je hebt nog steeds geen afspraak gemaakt voor een operatie, doet je teen heel, heel erg pijn. En vooral als je andere teen óók al een paar jaar is ingegroeid. Au. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    Laat nooit je ingegroeide teennagel lang ingegroeid blijven, laten we zeggen: voor vijf jaar, want na die vijf jaar en je hebt nog steeds geen afspraak gemaakt voor een operatie, doet je teen heel, heel erg pijn. En vooral als je andere teen óók al een paar jaar is ingegroeid. Au. (cat)

    True story :Y) Ik had eerst aan mijn linkerkant eentje, zeker 3 jaar lang of zo. En toen die geopereerd was begon de ander :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jesus christ, blijkbaar kan ik niet eens pannenkoeken bakken. (cat)

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 15:17 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    True story :Y) Ik had eerst aan mijn linkerkant eentje, zeker 3 jaar lang of zo. En toen die geopereerd was begon de ander :W


    Das ook lekker lullig. .___. Maar goed, ik hoor van de één dat de huisarts 'm ewoon eronder uit lepelt, Wat ik nogal sterk vind, en van de ander hoor ik dat de huisarts 'm opereert maar het beter is om het in het ziekenhuis te doen. What to do? D':

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 15:28 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hahahhaha dat ik dat echt zei! :'D Oeps!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    IK HEB EEN NE-HE-GEN VOOR DUITS. JONGEN, IK HEB MET 4 CIJFERS EEN 4,5 NAAR EEN 5,7 OPGEHAALD. THE WINNER TAKES IT ALLLL. (yeah)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    I miss you...


    Bad decisions make good stories.

    Pabiloso schreef:
    IK HEB EEN NE-HE-GEN VOOR DUITS. JONGEN, IK HEB MET 4 CIJFERS EEN 4,5 NAAR EEN 5,7 OPGEHAALD. THE WINNER TAKES IT ALLLL. (yeah)
    Proficiat! Dat zou ik dus nooit kunnen, weet je 8D


    Some people are art and do art at the same time

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Das ook lekker lullig. .___. Maar goed, ik hoor van de één dat de huisarts 'm ewoon eronder uit lepelt, Wat ik nogal sterk vind, en van de ander hoor ik dat de huisarts 'm opereert maar het beter is om het in het ziekenhuis te doen. What to do? D':

    Ik heb het laten opereren in het ziekenhuis.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yesh, ik heb weer heel wat leuke nintendo ds spellen gevonden c";


    26 - 02 - '16