• Afgelopen week is er een meisje in elkaar geslagen in Eindhoven. Zij had blijkbaar wiet gestolen van haar vriendin. Mijn vader liet mij dat filmpje zien dat zij in elkaar was geslagen en ik zag dat dat een meisje was waar ik in groep acht het hele jaar naast heb gezeten. Het bleek haar dus ook te zijn. Zij ligt nu in het ziekenhuis met een gebroken neus, een scheurtje in haar knieband, een hersenschudding en een gescheurde lip.
    Het is zo raar dat een meisje, die ook gewoon echt een leuk meisje was, nu zo veranderd is. Ze rookt sigaretten en jointjes en blijkbaar heeft ze ook een bangalijst gemaakt op haar school enzo. En ze is nota bene pas vijftien.
    Ze heeft misschien wel erge dingen gedaan, maar die kinderen die haar in elkaar hebben geslagen, zijn ook echt gek in hun hoofd. Ik ben blij dat ze van school zijn gestuurd. Mijn broertje zit daar namelijk op school en ik vind het niet zo'n fijn gevoel dat er twee (drie) gestoorde meisjes op school lopen.
    Dit wilde ik even delen.

    Het filmpje is niet geschikt voor gevoelige ogen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 mei 2013 - 21:18 ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Een grammetje wiet is rond de 10 euro, goedkope wijven dat het zijn :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Gadverdamme


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Okee, dit gaat echt te ver gek! En dan ook nog eens op zo'n site als dumpert zetten.. Ik dacht dat daar léuke filmpjes op stonden, niet gestoorde filmpjes van een stel idiote kindjes die iemand in elkaar slaan! Werkelijk, waar gaat het heen met deze wereld?!


    Inspiration can hit you any time

    What.The.Fuck.

    Licet schreef:
    Een grammetje wiet is rond de 10 euro, goedkope wijven dat het zijn :Y)


    Precies wat ik ook al dacht.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik wilde dat ik dat filmpje niet bekeken had.

    Fucked up gewoon.


    Tijd voor koffie.

    :| en dat ze dat gewoon filmen...

    aangifte doen ?
    misschien in dit geval niet heel erg verstandig...


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Licet schreef:
    Een grammetje wiet is rond de 10 euro, goedkope wijven dat het zijn :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind het niet té erg, zo gaat het tegenwoordig. Moet ze zich ook maar niet in zulke zaken mengen op die leeftijd, sowieso niet doen.


    Your make-up is terrible

    Het zijn ook wel weer die bepaalde typetjes...


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Woodstockie schreef:
    :| en dat ze dat gewoon filmen...

    aangifte doen ?
    misschien in dit geval niet heel erg verstandig...


    De politie zegt dat je niet moet ingrijpen, maar moet filmen. Dan hebben ze bewijsmateriaal.
    Dat meisje heeft aangifte gedaan, maar zij zal zelf ook problemen krijgen. Ze had blijkbaar geld gejat van de vader van een meisje die haar in elkaar geslagen had en ze had dus ook wiet van haar gestolen. Dus sowieso krijgt zij ook problemen.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Tsja, ik vind het erg dat ze haar in elkaar slaan, maar aan de andere kant heeft Cas gelijk, moeten ze zich maar in zulke zaken mengen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cas schreef:
    Ik vind het niet té erg, zo gaat het tegenwoordig. Moet ze zich ook maar niet in zulke zaken mengen op die leeftijd, sowieso niet doen.


    Het meisje die in elkaar is geslagen, was een goede vriendin van me, dus ik vind dit wel tè erg, snap je?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Page394 schreef:
    (...)

    Het meisje die in elkaar is geslagen, was een goede vriendin van me, dus ik vind dit wel tè erg, snap je?


    Nee. Alsnog haar eigen schuld.


    Your make-up is terrible

    Tsja, dat risico loop je als je je met dat soort praktijken gaat bezighouden.


    ars moriendi