• Afgelopen week is er een meisje in elkaar geslagen in Eindhoven. Zij had blijkbaar wiet gestolen van haar vriendin. Mijn vader liet mij dat filmpje zien dat zij in elkaar was geslagen en ik zag dat dat een meisje was waar ik in groep acht het hele jaar naast heb gezeten. Het bleek haar dus ook te zijn. Zij ligt nu in het ziekenhuis met een gebroken neus, een scheurtje in haar knieband, een hersenschudding en een gescheurde lip.
    Het is zo raar dat een meisje, die ook gewoon echt een leuk meisje was, nu zo veranderd is. Ze rookt sigaretten en jointjes en blijkbaar heeft ze ook een bangalijst gemaakt op haar school enzo. En ze is nota bene pas vijftien.
    Ze heeft misschien wel erge dingen gedaan, maar die kinderen die haar in elkaar hebben geslagen, zijn ook echt gek in hun hoofd. Ik ben blij dat ze van school zijn gestuurd. Mijn broertje zit daar namelijk op school en ik vind het niet zo'n fijn gevoel dat er twee (drie) gestoorde meisjes op school lopen.
    Dit wilde ik even delen.

    Het filmpje is niet geschikt voor gevoelige ogen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 mei 2013 - 21:18 ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Haguro schreef:
    (...)

    Ik had het over de 'vriendin' die haar in elkaar heeft geslagen omdat ze wiet van haar heeft gestolen. ^^


    Haha ja, dat dacht ik al nadat ik hem gepost had :')


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik heb een waarschuwing bij je filmpje gezet. ^^

    OT: ik vind zoiets erover. Mensen slaan en schoppen, gaat er bij mij niet in.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik zou me er, als ik jou was, niet zo druk om maken. Ja, je kende dit meisje en was bevriend met haar, maar als iemand zulke dingen doet, zou ik naar zo'n filmpje kijken en afkeurend mijn hoofd schudden, bij wijze van spreken. Niemand verdient zoiets natuurlijk, maar het was haar eigen schuld. Sommige mensen groeien nou eenmaal anders op dan we verwachten.


    From these ashes, I will rise

    Ik ga heel wijselijk het filmpje niet kijken. Maar ik vind sowieso dat niemand in elkaar geslagen zou moeten worden.


    Bad decisions make good stories.

    Ik heb het filmpje gezien. Maar die vuilniszak meisjes gaan wel iets te ver ja. Ik snap dat ze pissed zijn omdat hun wiet is gestolen, maar dan hoor je geen mensen in elkaar te trappen en ze helemaal verrot te schelden. Stoer hoor blackberry sletjes.


    26 - 02 - '16

    Oh god :'D Dit slaat nergens op


    -

    Jemig echt niet normaal. Ja, stelen en dat soort dingen hoef ook niet, maar dit is echt overdreven..


    Believe in yourself.

    Moet ze maar niet stelen.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Royce schreef:
    Moet ze maar niet stelen.

    Waar slaat dat nou weer op? Oké, stelen is niet goed, maar dat men daar zo op reageert gaat écht te ver.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cyborg schreef:
    Ik heb het filmpje gezien. Maar die vuilniszak meisjes gaan wel iets te ver ja. Ik snap dat ze pissed zijn omdat hun wiet is gestolen, maar dan hoor je geen mensen in elkaar te trappen en ze helemaal verrot te schelden. Stoer hoor blackberry sletjes.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Macabre schreef:
    (...)
    Waar slaat dat nou weer op? Oké, stelen is niet goed, maar dat men daar zo op reageert gaat écht te ver.

    Nou als ze niet had gestolen was het ook niet gebeurd. Het is en blijft haar schuld. Natuurlijk vind ik het erg dat ze zo in elkaar geslapen is, maar alsnog, eigen schuld dikke bult.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nou als ze niet had gestolen was het ook niet gebeurd. Het is en blijft haar schuld. Natuurlijk vind ik het erg dat ze zo in elkaar geslapen is, maar alsnog, eigen schuld dikke bult.

    Dat weet ik en ik praat het ook niet goed, maar iemand daar voor het ziekenhuis in slaan is gewoon sick.
    Ach, ik zal wel weer te goedaardig zijn, dan. :W


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Dat weet ik en ik praat het ook niet goed, maar iemand daar voor het ziekenhuis in slaan is gewoon sick.
    Ach, ik zal wel weer te goedaardig zijn, dan. :W

    Het is ook sick, daar geef ik je helemaal gelijk in.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Stelen of niet, tegen iemands hoofd schoppen doe je niet. --'


    You are beautiful, you are love.

    Scandal schreef:
    Ik heb een waarschuwing bij je filmpje gezet. ^^

    OT: ik vind zoiets erover. Mensen slaan en schoppen, gaat er bij mij niet in.


    Bedankt haha (flower)


    "I solemnly swear that i am up to no good."