• Afgelopen week is er een meisje in elkaar geslagen in Eindhoven. Zij had blijkbaar wiet gestolen van haar vriendin. Mijn vader liet mij dat filmpje zien dat zij in elkaar was geslagen en ik zag dat dat een meisje was waar ik in groep acht het hele jaar naast heb gezeten. Het bleek haar dus ook te zijn. Zij ligt nu in het ziekenhuis met een gebroken neus, een scheurtje in haar knieband, een hersenschudding en een gescheurde lip.
    Het is zo raar dat een meisje, die ook gewoon echt een leuk meisje was, nu zo veranderd is. Ze rookt sigaretten en jointjes en blijkbaar heeft ze ook een bangalijst gemaakt op haar school enzo. En ze is nota bene pas vijftien.
    Ze heeft misschien wel erge dingen gedaan, maar die kinderen die haar in elkaar hebben geslagen, zijn ook echt gek in hun hoofd. Ik ben blij dat ze van school zijn gestuurd. Mijn broertje zit daar namelijk op school en ik vind het niet zo'n fijn gevoel dat er twee (drie) gestoorde meisjes op school lopen.
    Dit wilde ik even delen.

    Het filmpje is niet geschikt voor gevoelige ogen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 mei 2013 - 21:18 ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Bieberen schreef:
    What.The.Fuck.


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Haguro schreef:
    Eigen schuld of niet, 't is verschrikkelijk dat ze zo erg toegetakeld is voor zo'n domme reden, vind ik.
    Geweldige vriendin, trouwens.


    i put the fun in funeral

    Dat mensen daar ook gewoon rustig bij gaan staan en filmen.


    Pretty is just a pretty word.

    Bieberen schreef:
    What.The.Fuck.


    Music is life :)

    Haguro schreef:
    Eigen schuld of niet, 't is verschrikkelijk dat ze zo erg toegetakeld is voor zo'n domme reden, vind ik.
    Geweldige vriendin, trouwens.


    Het was mijn vriendin hè, ik heb bijna geen contact meer met haar gehad na de basisschool.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Lol. Ik vind het té erg dat dit tegenwoordig als 'normaal' wordt beschouwd.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Lol. Ik vind het té erg dat dit tegenwoordig als 'normaal' wordt beschouwd.

    Ehm, wie beschouwt dit als "normaal" dan? Dit filmpje gaat momenteel het internet hier in Nederland over.


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Ehm, wie beschouwt dit als "normaal" dan? Dit filmpje gaat momenteel het internet hier in Nederland over.

    Ik heb het meer over dit:
    Cas schreef:
    Ik vind het niet té erg, zo gaat het tegenwoordig. Moet ze zich ook maar niet in zulke zaken mengen op die leeftijd, sowieso niet doen.

    Niks persoonlijks, overigens, aangezien heel veel mensen zo denken. Ik vind het erg dat de wereld dit gewend is.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Page394 schreef:
    (...)

    Het was mijn vriendin hè, ik heb bijna geen contact meer met haar gehad na de basisschool.


    Ik had het over de 'vriendin' die haar in elkaar heeft geslagen omdat ze wiet van haar heeft gestolen. ^^


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Macabre schreef:
    (...)
    Niks persoonlijks, overigens, aangezien heel veel mensen zo denken. Ik vind het erg dat de wereld dit gewend is.

    Oh op die manier. Het is waar dat kinderen op steeds jongere leeftijd bezig zijn met drugs, seks en "bangalijsten". Dieptriest, inderdaad.


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Oh op die manier. Het is waar dat kinderen op steeds jongere leeftijd bezig zijn met drugs, seks en "bangalijsten". Dieptriest, inderdaad.

    Precies. Kinderen van twaalf zijn bijvoorbeeld al ontmaagd en serieus, ik speelde toen nog met barbies. :W Bij wijze van.
    En dit begint naar 'normaal' te neigen. Bah.

    Ik heb overigens het filmpje gezien en ik kan tegen dit soort dingen, hoor, maar ik werd gewoon echt misselijk om het feit dat het gebeurde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Licet schreef:
    Een grammetje wiet is rond de 10 euro, goedkope wijven dat het zijn :Y)

    Kansloze figuren


    ©1998

    Licet schreef:
    Een grammetje wiet is rond de 10 euro, goedkope wijven dat het zijn :Y)


    Goedkoper zelfs, het is ongeveer 5 euro per gram in een shop, en als je het bij een 'dealer' koopt, meestal veel goedkoper.

    OT: Mensen veranderen nogal snel in hun pubertijd, maar om meteen iemand in elkaar te slaan omdat diegene wiet jat.....


    Alleen maar tranen van geluk

    Adele schreef:
    (...)

    Goedkoper zelfs, het is ongeveer 5 euro per gram in een shop, en als je het bij een 'dealer' koopt, meestal veel goedkoper.

    OT: Mensen veranderen nogal snel in hun pubertijd, maar om meteen iemand in elkaar te slaan omdat diegene wiet jat.....


    Hangt ervan af - meestal ligt het in de shop voor 7/8


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'