• Afgelopen week is er een meisje in elkaar geslagen in Eindhoven. Zij had blijkbaar wiet gestolen van haar vriendin. Mijn vader liet mij dat filmpje zien dat zij in elkaar was geslagen en ik zag dat dat een meisje was waar ik in groep acht het hele jaar naast heb gezeten. Het bleek haar dus ook te zijn. Zij ligt nu in het ziekenhuis met een gebroken neus, een scheurtje in haar knieband, een hersenschudding en een gescheurde lip.
    Het is zo raar dat een meisje, die ook gewoon echt een leuk meisje was, nu zo veranderd is. Ze rookt sigaretten en jointjes en blijkbaar heeft ze ook een bangalijst gemaakt op haar school enzo. En ze is nota bene pas vijftien.
    Ze heeft misschien wel erge dingen gedaan, maar die kinderen die haar in elkaar hebben geslagen, zijn ook echt gek in hun hoofd. Ik ben blij dat ze van school zijn gestuurd. Mijn broertje zit daar namelijk op school en ik vind het niet zo'n fijn gevoel dat er twee (drie) gestoorde meisjes op school lopen.
    Dit wilde ik even delen.

    Het filmpje is niet geschikt voor gevoelige ogen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 mei 2013 - 21:18 ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Cas schreef:
    (...)

    Nee. Alsnog haar eigen schuld.


    Het is haar eigen schuld, maar dan nog. Ik zou deze zaak de politie laten afhandelen en niet als gekken dat meisje in elkaar gaan slaan.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Page394 schreef:
    (...)

    Het is haar eigen schuld, maar dan nog. Ik zou deze zaak de politie laten afhandelen en niet als gekken dat meisje in elkaar gaan slaan.


    Ja, want gestolen wiet van underaged girls is echt iets waar je de politie bij vraagt natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 16:16 ]


    Your make-up is terrible

    Page394 schreef:
    (...)

    Het is haar eigen schuld, maar dan nog. Ik zou deze zaak de politie laten afhandelen en niet als gekken dat meisje in elkaar gaan slaan.


    Tsja, je kan lastig als 15-jarige tegen de politie zeggen dat je wiet gestolen is. Dan komen je ouders het waarschijnlijk ook wel te weten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bran schreef:
    (...)

    Tsja, je kan lastig als 15-jarige tegen de politie zeggen dat je wiet gestolen is. Dan komen je ouders het waarschijnlijk ook wel te weten.


    Ze heeft nog wel meer dingen gedaan hoor.. Geld gestolen van de vader van haar vriendin en much more.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Page394 schreef:
    (...)

    Ze heeft nog wel meer dingen gedaan hoor.. Geld gestolen van de vader van haar vriendin en much more.


    Des te meer reden om het niet té erg te vinden, maar haar eigen schuld.


    Your make-up is terrible

    Page394 schreef:
    (...)

    Ze heeft nog wel meer dingen gedaan hoor.. Geld gestolen van de vader van haar vriendin en much more.


    Als je zelf zegt dat ze nog meer erge dingen gedaan heeft, hóé kun je dan niet inzien dat ze dit over zichzelf heeft afgeroepen?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Bieberen schreef:
    What.The.Fuck.


    •*• Lululu •*•

    Viserys schreef:
    Gadverdamme


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Valentino schreef:
    (...)

    Als je zelf zegt dat ze nog meer erge dingen gedaan heeft, hóé kun je dan niet inzien dat ze dit over zichzelf heeft afgeroepen?


    Tja, ik weet niet.. Ik vind niet dat mensen het verdienen om zo toegetakeld te worden, zelfs niet na alles wat ze heeft gedaan.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ribery schreef:
    Tsja, dat risico loop je als je je met dat soort praktijken gaat bezighouden.


    26 - 02 - '16

    Page394 schreef:
    (...)

    Tja, ik weet niet.. Ik vind niet dat mensen het verdienen om zo toegetakeld te worden, zelfs niet na alles wat ze heeft gedaan.


    Lieve schat, verdienen is heel iets anders als dat het iemands eigen schuld is.
    Het is wel haar eigen schuld, ze heeft zelf de keuze gemaakt om die dingen te doen, maar in mijn ogen is dat niet hetzelfde als het verdienen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Toch altijd verschrikkelijk dat mensen dat filmen. Maar aan de andere kant weten ze wel meteen wie het gedaan heeft. Oh jeejtje dit allemaal voor een jointje, die hebben precies ook niks beter te doen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Domme wijven.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Wauw, wat een drama, wiet jatten...


    Searching heavens for another earth

    Eigen schuld of niet, 't is verschrikkelijk dat ze zo erg toegetakeld is voor zo'n domme reden, vind ik.
    Geweldige vriendin, trouwens.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.