• Heeej allemaal,

    Ik maak graag trailer sinds kort. Ik heb gemerkt dat heel veel mensen op Quizlet trailers nodig hebben en ik weet dat het heel veel tijd kost, daarom dacht ik dat het geen probleem zou zijn om ook een topic te openen. Als je een trailer wilt, vul dan het volgende lijstje in:

    Titel verhaal:
    Gebruikersnaam noemen?: Ja/ Nee
    Verhaallijn:
    Sfeer:
    Liedje: Het liefste titels, anders of het vrolijk, verdrietig of het met zang moet enz.
    Paar filmpjes:
    Teksten die erin moeten:
    Zelf ideeën?:
    Hoe ziet de hoofdrollen eruit? Dit is belangrijk, zodat je in de trailer niet de hele tijd een blond iemand ziet, terwijl je personage bruin haar heeft. Het liefst een naam van de persoon en anders een omschrijving. Dan hou ik daar rekening mee.


    Hier is een voorbeeld:

    Voorbeeld 1

    Gemaakt:

    - JJHamblett - The Stars can be so blinding - Union J
    - Sempra - Pagina Drie
    -Kittychan- After the silence
    -Frodo - Gevleugeld en gekooid
    -Simonella - Untold Stories
    -Fleeko - Cold coffee
    -Silverton - War against our Death
    -Idylls - Falling Down


    Wachtlijst:
    -Croyance
    -Kodaline

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 20:33 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lootus schreef:
    Ja. Alleen beetje druk weeked achter de rug. Ik begi dinsdag. Heb dan toc niks te doen tot de avond (:

    I wil er echt aanwerken, maar naast Q heb ik ook nog mijn sociale leven en school - wat sinds vrijdag - afgelopen is. Hoop dat jullie dat begrijpen...
    ja natuurlijk, ik vroeg het gewoon maar ;)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Jaa is prima haha. Maar gewoon beetje drukte...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Silverton hij is klaar! Ik zet hem vanavond online! Eindelijk hahha (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lootus schreef:
    Silverton hij is klaar! Ik zet hem vanavond online! Eindelijk hahha (:
    yay, stuur je me een gb'tje als hij online staat?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque



    War against our death

    Hoop dat je he mooi vind (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lootus schreef:


    War against our death

    Hoop dat je he mooi vind (:
    Die is super ^^ Je hebt hem echt goed gemaakt ondanks dat het (denk ik) een moeilijkere opdracht was ;)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Jaaaa het was lastig haahah (


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Idylls schreef:
    Titel verhaal: Falling Down
    Gebruikersnaam noemen: Ja.
    Verhaallijn:
    Alyssa Malfidus is een eenzame meisje van 16 jaar. Ze mag dan wel de naam Malfidus dragen, maar wanneer ze voor het eerst op Zweinstein komt doet ze alles om te ver komen dat ze word zoals haar familie. Alyssa ontmoet mensen die hebben geleden door haar famlilie, en ze beseft dat ze alles zou moeten doen om zich zelf te bewijzen.

    Sfeer: Oorlog, liefde, bescherming.
    Liedje:
    Deze.
    Paar filmpjes:
    Ik heb hier een aantal clips die je kan gebruiken. Het liefst wil ik dat Draco er ook in voor komt, en de kus in het laatste filmpje van Selena Gomez.. Je hoeft ze dus niet allemaal gebruiken, maar het liefst heb ik wel dat het hele liedje er in zit. Of dat ie mooi afloopt.

          HP:
    One.
    Two.
    Three.
    Four.
    Five.

          Selena Gomez:
    One.
    Two.
    Three.

    Teksten die erin moeten: It’s not just that she makes him a better person. And she does. He changes her too. He callenges her. Surprises her. He makes her question her life. Beliefs. He is either the best thing for her. Or the worst.
    Zelf ideeën: Iemand had al eerder een Trailer gemaakt voor mijn verhaal, maar ik wou graag een nieuwe. Hier is die trailer zodat je een voorbeeld kan gebruiken.
    Hoe ziet de hoofdrollen eruit: Selena Gomez is de hoofdrol speelster.


    Heej,

    Ik ben nu bezig met je trailer. Maar filmpje 1 en twee van selena gomez pakt hij niet... Ik weet even niet hoe ik dat op moet lossen...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    @Idylls hij is af (:



    Falling Down


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik heb een aantal achtergrondliedjes aan mijn aanvraag toegevoegd. (:


    kindness is never a burden.

    Dankje wel voor mijn trailer (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Welk programma gebruik je hier voor?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Titel verhaal: D-day to the final battle
    Gebruikersnaam noemen?: Ja
    Verhaallijn:
    Engeland:

    William, James, Oliver, Jany en Jhon zijn vijf vrienden, ze worden allemaal opgeroepen om te gaan strijden in Europa tegen de Nazi's ze komen in de negende company waar nog twintig andere jongens zitten. Tijdens het kamp worden vriendschappen gesloten, die ze nodig zullen hebben bij hun tocht door Europa.
    Tijdens deze tocht zien ze verschrikkelijke dingen slechts één vraag houd hen bezig. Overleef ik dit?

    Rusland:

    Vladimir, Dimitrov en Vlad zijn ook drie vrienden die in een company zitten die al wachten ze al een jaar om te gaan vechten in de tweede wereldoorlog. Eind december 1942 krijgen ze alle drie een brief om te gaan vechten in Stalingrad. Alle drie moeten ze vertrekken op 3 januari 1943.

    Dit is een OP dat zich afspeelt in de tweede wereldoorlog met vriendschap, spanning en avontuur

    Sfeer: droevig, spannend
    Liedje: Het liefste titels, anders of het vrolijk, verdrietig of het met zang moet enz.
    Obliviate soundrack HP 7 deel 1
    Paar filmpjes:
    Tja ik geef een paar filmpjes kies zelf maar wat je gebruikt.




    Zo je alleen de zwart-wit beelden willen gebruiken?

    Teksten die erin moeten: Oorlog is gruwelijk, de tweede wereldoorlog was gruwelijk.
    Gevechten op leven en dood, voor vrienden en familie te redden
    Zelf ideeën?:laat je fantasie lopen!:)
    Hoe ziet de hoofdrollen eruit? Dit is belangrijk, zodat je in de trailer niet de hele tijd een blond iemand ziet, terwijl je personage bruin haar heeft. Het liefst een naam van de persoon en anders een omschrijving. Dan hou ik daar rekening mee. Zou je alleen de filmpjes willen monteren? Want er zitten veel meer hoofdrollen in.

    Alvast bedankt

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 17:22 ]


    Queer zijn is gewoon alles