• Als One Direction op tour,en hun vriendinnen mee mogen breekt er ruzie uit tussen Zayn en Louis.Ze willen allebei niet meer met elkaar optreden.Harry,Niall en Liam verzinnen een plan.Maar daar moeten de vriendinnen van Zayn en Louis wel mee helpen,en de anderen ook.


    One Direction zelf:

    Harry Styles - Cannibal
    Louis Tomlinson - Pardoes
    Niall Horan - xxxHappiness
    Liam Payne - Llamarmy
    Zayn Malik - VRIJ Nu kan iedereen hem besturen...

    Girlfriends:

    Harry - Esmee Luna McCoy - xxxHappiness
    Louis - Daniëlle Jane Westlize - xxxHappiness TIJDELIJK
    Niall - Singel
    Liam - Emily Ashley Dorner - MaitePayne
    Zayn - Skylar Grace Violet Valencia - HurtedHeart

    Achtergrond band leden:

    Gitarist - Lianne Petronella Williams - Hour
    Pianist - Jaylin Cecille Heard - Rider
    Drummer - Finn Daniel von Monroe - Danosaur TIJDELIJK
    Andere Gitarist - Tony 'Turtle' Perry - LIamary

    Regels:

    - Ervaren RP'er graag
    - OOC tussen haakjes []
    - 16+ mag maar probeer de anderen er bij te betrekken.
    - Geen mary-sue aka perfecte personage's
    - Minimaal 3 Regels per post.
    - Zet de naam erboven als je een stukje schrijft anders is het onoverzichtelijk.
    - Niet vanuit ander mans personage schrijven of niet ander mans personage besturen

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 17:44 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    xxxHappiness schreef:
    Esmee Luna McCoy

    Harry tuitte zijn lippen en Lux drukte er een kusje op.Hij was altijd zo lief voor haar.Later wil ik echt een kindje.Maar Harry en ik hebben het allebei te druk met onze carrière.Dus dan wordt het wel moeilijk.Want ik wil wel dat mijn zoon of dochter een goede opvoeding krijgt,waar beide ouders voor hem of haar er zijn. 'Kijk uit hoor.Straks wordt Esmee nog jaloers.'Een glimlachje komt om mijn mond te staan.Mijn blik valt op Emily en Liam.Ze passen echt perfect bij elkaar.Geloof me als ik zegt dat Liam,Emily nooit pijn zal doen.Opeens staat Harry op,en zegt:'Ik wil wat doen.'
    Ik sta ook op en knik.'Gezellig.Ik ga mee!'Zeg ik vrolijk.Langzaam hurk ik even en pak Lux op.Het is ook zo zielig als ze aldoor op de grond moet blijven.


    [Aangepast.]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Tony 'Turtle' Perry
    Ik kreeg opeens een tik op mijn pet en sprong als een soort vreemde teenage mutant ninja turtle rond, tot ik merkte dat het Finn was. Ik kroop snel achterin de auto en prutste met mijn riem tot die vast zat. Toen merkte ik de bekende tonen van het muziekje op. het enige was dat ik hier alleen de Spaanse variant van kende, dus ik begon vrolijk, en veels te laag, de vrouwenpartij in het Spaans mee te zingen. ik was dna maar een halve Mexicaan, Spaans was nogsteeds een van mijn twee moedertalen en de taal van mijn moeder, dus eigenlijk mijn echte moedertaal. Ik ging wat met mijn hoofd van links naar rechts, waardoor mijn haar dat onder mijn pet uit hing heen en weer ging.


    Bowties were never Cooler

    Jaylin Cecille Heard

    Ik ging voorin op de bijrijdersstoel zitten en klikte mijn riem vast. Daarna draaide ik mij half, om te checken of Tony dit ook gedaan had en kwam tot de conclusie dat dit het geval was. Dan kon hij toch nog wel een beetje helder denken, of het was gewoon een automatisme van hem, dat was ook een mogelijkheid. Finn had ondertussen de auto gestart en zette een liedje op, dat Tony -nogal vals naar mijn mening- meezong in het Spaans. Een zucht ontsnapte mijn mond, terwijl ik hem via de spiegel in de gaten hield. Hij ging weer helemaal los en ik vroeg mij langzamerhand af waar hij de energie vandaan haalde. Het kwam vast door de alcohol. Als die was uitgewerkt, piepte hij wel anders.
    'We gaan naar het ziekenhuis hè?' fluisterde ik zachtjes tegen Finn, zodat Tony het niet meekreeg.


    Happy Birthday my Potter!

    Finn Daniël von Monroe
    Tony was makkelijk te vermaken, dus die was nog wel even tevreden met de muziek. Ik klikte mijn gordel vast en reed het parkeervak uit. Ik keek in de achteruitkijkspiegel naar Tony, die gelukkig ook zijn riem om had gedaan en nu vrolijk meezong met de muziek in het Spaans. Ik keek even naar Jaylin en knikte op haar vraag, voordat ik de parkeerplaats afreed. Nu maar hopen, dat de eerste hulp niet zo druk zou zijn en we meteen aan de beurt waren. Ik dacht namelijk niet dat we Tony lang in het ziekenhuis konden houden. Het was rustig op het wegdek dus ik kon aardig doorrijden. Ik tikte mee met de muziek, op het stuur en zong zachtjes, wel gewoon in het Engels, mee. Ik draaide het geluid nog iets open en moest even denken hoe ik moest rijden, maar ik had de goede afslag te pakken en reed al snel het pakeerdek op van het ziekenhuis.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Tony 'Turtle' Perry
    Ik zong vrolijk mee met de radio. Ik had geen idee hoe we reden, het leek me niet de weg naar de slijterij, maar Finn wist vast de weg. Toen het liedje veranderde switchte ik van Spaans naar Engels. Ik kende dit liedje maar al te goed en zong nu best zuiver. Toen we afremden keek ik uit het raampje. Dit was toch niet de likeurzaak? Toen ik het woord ziekenhuis zag en het inzonk werden mijn ogen groot van angst. Ondertussen stonden we stil. Ik begon als een gek met mijn riem te prutsen in de hoop nog te kunnen vluchten. "Dit kunnen jullie niet maken. Ik heb helemaal niets. Alleen een blauwe enkel en blauwe schouder, meer niet. Laat me gaan." riep ik in angst door de auto als een klein kind.


    Bowties were never Cooler

    Jaylin Cecille Heard

    Finn knikte op de vraag, oftewel ik had het goed begrepen. De jongens zongen nu beiden mee met de muziek, terwijl ik automatisch mijn vingers mee liet tikken op mijn benen en naar buiten keek. Het was gelukkig rustig op de weg, dus kon Finn flink doorrijden en waren we eigenlijk zo bij het ziekenhuis. Zo rustig als dat Tony was geweest deze rit -nou ja, rustig- zo druk was hij nu. Hij had doorgekregen dat we waren gestopt bij het ziekenhuis in plaats van een slijterij en probeerde uit alle macht los te komen uit zijn riem. Ik klikte mijn eigen los en draaide mij naar hem om.
    'Dit kunnen jullie niet maken. Ik heb helemaal niets. Alleen een blauwe enkel en blauwe schouder, meer niet. Laat me gaan,' schreeuwde hij angstig en ik rolde met mijn ogen.
    'Relax, je hebt het niet door, maar je schouder is uit de kom en die moet alleen even teruggezet worden. Als je niet rustig doet, moeten ze je straks nog verdoven en geloof mij, dat doen ze zo,' zei ik hem en keek even van Tony naar Finn en weer terug. Hopelijk zou hij rustig worden, want anders moesten ze hem echt gaan verdoven.


    Happy Birthday my Potter!

    (Sorry ,om dit te melden ,maar ik denk dat ik me uit schrijf. Ik doen namelijk al aan veel rpg's mee en heb binnen kort examens ,sorry hiervoor ...)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Finn Daniël von Monroe
    Het kon ook niet anders. Tony kreeg het door en raakte in paniek. Maar ik had er al iets op bedacht om Tony, toch het ziekenhuis in te krijgen. Maar voor ik ook maar iets kon zeggen was Jaylin me voor. Met een giftige blik keek ik haar aan. 'Ja, slim. Nu gaat hij nooit meer mee.' Wie ging nou tegen een dronken persoon, tegen Tony in het algemeen, over verdovingen en prikken praten. Die jongen was al doodsbenouwd. Ik klikte mijn riem los en gooide de deur open. 'Kom Tony. Verdovingen zijn leuk man. Het zorgd ervoor dat je nog veel verder heen gaat, dan met alcohol. Super stoer man. Ik had het wel geweten hoor.' Grijnsde ik naar de jongen op de achterbank. Niet dat hij verdovingen kreeg, maar het was alleen om hem binnen te krijgen. Ze duwde gewoon zijn arm terug en dan was het klaar. Ik wilde het ook wel doen. Maar ik wilde het niet op mijn geweten hebben als het fout ging. En er moest even naar zijn enkel gekeken worden. 'En dan haal ik daarna de grootste fles drank voor je, die ze hebben bij de slijterij.' Spoorde ik hem iets meer aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Tony 'Turtle' Perry
    Bij Jay's woorden draaide ik alleen erger door. Ik kreeg uiteindelijk mijn riem los en duikelde zo over de bank heen de laadruimte in. "Nee, mooi niet. Daar binnen zijn doctors en naalden. Ik ben wel gek als ik meega. Ik blijf mooi lekker hier. Ik heb helemaal niets." Ik voelde dat Finn het probeerde, maar mijn primaire angst voor doctoren en naalden was te sterk, zeker met een extra zetje van de alcohol. Ik zat letterlijk te trillen van angst achter de achterbank. Ik was al jaren niet meer in het ziekenhuis, of bij een doctor in het algemeen geweest. Blauwe plekken heelden vanzelf, net als kneuzingen. Dus mooi niet dat ze me hier naar binnen kregen. Dan moesten ze me vastducktapen aan een rolstoel ofzo, maar anders ging ik toch echt niet.


    Bowties were never Cooler

    [Goed een vraagje: Willen jullie nog mee doen aan de RPG of zal ik hem sluiten want hij is een beetjj dood.]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    (Ik was eigenlijk van plan om zo te reageren, aangezien ik toch klaar ben met proefwerken. *Danst in het rond* Lalalalalala, nooit meer proefwerken! (yeah) )


    Happy Birthday my Potter!

    [Dr zijn al 2 mensen gestopt,en k heb het gevoel dat jullie de RPG niet leuk vinden.]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    IK vind hem echt nice!


    Do what you love, love what you do

    (Wie zijn er dan gestopt?)


    Happy Birthday my Potter!

    Ik denk gewoon dat mensen nu stoppen omdat ze examens hebben


    Do what you love, love what you do