• Als One Direction op tour,en hun vriendinnen mee mogen breekt er ruzie uit tussen Zayn en Louis.Ze willen allebei niet meer met elkaar optreden.Harry,Niall en Liam verzinnen een plan.Maar daar moeten de vriendinnen van Zayn en Louis wel mee helpen,en de anderen ook.


    One Direction zelf:

    Harry Styles - Cannibal
    Louis Tomlinson - Pardoes
    Niall Horan - xxxHappiness
    Liam Payne - Llamarmy
    Zayn Malik - VRIJ Nu kan iedereen hem besturen...

    Girlfriends:

    Harry - Esmee Luna McCoy - xxxHappiness
    Louis - Daniëlle Jane Westlize - xxxHappiness TIJDELIJK
    Niall - Singel
    Liam - Emily Ashley Dorner - MaitePayne
    Zayn - Skylar Grace Violet Valencia - HurtedHeart

    Achtergrond band leden:

    Gitarist - Lianne Petronella Williams - Hour
    Pianist - Jaylin Cecille Heard - Rider
    Drummer - Finn Daniel von Monroe - Danosaur TIJDELIJK
    Andere Gitarist - Tony 'Turtle' Perry - LIamary

    Regels:

    - Ervaren RP'er graag
    - OOC tussen haakjes []
    - 16+ mag maar probeer de anderen er bij te betrekken.
    - Geen mary-sue aka perfecte personage's
    - Minimaal 3 Regels per post.
    - Zet de naam erboven als je een stukje schrijft anders is het onoverzichtelijk.
    - Niet vanuit ander mans personage schrijven of niet ander mans personage besturen

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 17:44 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Liam Payne
    Ik glimlachte naar haar en pakte de telefoon van haar aan. "Hallo, mevrouw Dorner, wat is er?" aan de andere kant van de lijn hoorde ik de vriendelijke stem van haar moeder. "Ik hoorde dat mijn dochter zwanger is van jou." hoorde ik haar zeggen. Ik slikte even. "Kan dat kloppen?" Ik haalde eens diep adem en antwoordde toen: "Nee, mevrouw. U bent de eerste die we het zouden vertellen als het zo was. Maakt u zich echt geen zorgen." Ik hoopte zo dat ze hiermee genoegen nam. "Dan is het goed, jongeman. Maar als ik erachter kom dat jullie dit wel van me achterhouden hebben jullie grote problemen." Ik slikte nogmaals. "Dat snap ik, mevrouw. Wilt u uw dochter nog hebben?" Ik hoorde een weggemoffelde nee aan de andere kant van de lijn en na nog een kort tot ziends hing ze op. Ik gaf Emily haar mobiel terug. "Ze wordt straks echt woest op ons omdat we haar niets vertellen." zei ik zacht in haar oor voor ik haar weer dicht tegen me aan trok.


    Bowties were never Cooler

    [sorry. Wat kan ik doen met Harry of Finn?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Danosaur schreef:
    [sorry. Wat kan ik doen met Harry of Finn?]


    (Ik heb Jay doelloos ergens bij de bus zitten? Maar ben ook aan het leren voor Latijn, dus reageer wel ontzettend traag...)

    [ bericht aangepast op 6 juni 2013 - 20:28 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Danosaur schreef:
    [sorry. Wat kan ik doen met Harry of Finn?]


    [Dit heb ik 5 dagjes geleden gepost: Vanuit Esmee]

    Esmee Luna McCoy

    Harry gaf me nog een kus,en Lux trok een vies gezicht. 'Ja, vind hij kusjes bhah?'Vraagt Harry haar.Oke ik weet al wat er nu gaat komen.Weet je dat zeker.' En hij begon allemaal kusjes op Lux haar gezichtje te blazen.Grinnikend zeg ik:'Plaag haar niet zo.'Ik pak Lux van hem over en zet haar op mijn schoot.'Zal ik jouw haartjes eens mooi maken meis?'Vraag ik haar.Lux knikt.Uit mijn tas pak ik elastiekjes en ik vlecht haar haar.Als ik 1 vlechtje af heb,draai ik het elastiekje erom.Het zelfde doe ik met de andere vlecht.'Zo kijk,nu heb jij mooie haartjes.'Lach ik naar Lux toe,en ik zet haar weer op Harry zijn schoot.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Harry Styles
    Ik piep als een klein kind, waarvan zijn lolly werd afgepakt, toen Esmee, Lux van mijn schoot pakten. Zielig keek ik naar het kleine meisje dat nog altijd hard giechelde. Speels trok ik gekke Bekken naar haar, terwijl Esmee met haar, haar bezig was. Ik kon altijd helemaal in mijn eigen wereld verdwijnen zo. Met mijn twee geweldige meisjes. Als ik het niet zo druk had gehad, had ik het allang met Esmee over kinderen gehad. Maar we hadden allebei een cariere waar we aan moesten denken. En ik wilde er wel altijd voor mijn kind zijn en dat ging een beetje moeilijk, als je altijd weg was. Snel drukte ik nog een kus op Esmee haar wang en nam ik Lux weer van haar over. 'Veel beter.' Grijnsde ik en tuiten mijn lippen toen Lux er een kusje op drukten. 'Kijk uit hoor. Straks word Esmee nog jaloers.' Ik kriebelde even in haar zij, waarna ik haar op de grond zetten en opstond. Ik had wel weer genoeg gezeten. 'Ik wil wat doen.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Emily Ashley Dorner

    Oke nu ging mijn moeder echt boos worden als we het haar zullen vertellen. Het liefst zou ik gewoon nooit meer willen terug gaan naar haar maar ja het was m'n moeder en ik hou van haar. Eigenlijk was het ons probleem niet die van haar en trouwens het was geen probleem zij maakt er gewoon altijd een probleem van."Liam het maakt niet uit wat ze denkt, wij zijn blij met het kindje toch?,fluisterde ik terug


    Do what you love, love what you do

    [Danosaur = Cannibal]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik keek naar haar en knikte. Ik vond het eigenlijk niet echt leuk, want waarschijnlijk kreeg ik de schuld van dit alles, maar goed. Mijn ouders wisten het ook niet, dus dat was misschien nog iets in ons voordeel. Ik drukte een kus op haar wang. "Alles komt goed. Over 6 maanden zitten we hopelijk samen op het balkon met ons kindje." fluisterde ik en ik drukte een kus naast haar oor. Over 5 en een halve maand zouden we terug thuis zijn. Dan kon ik nog helpen schilderen en meubeltjes in elkaar zetten voor ons kindje er was.


    Bowties were never Cooler

    15]Ik ben zo meteen weg en Zondag kom ik weer terug[/15


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Emily Ashley Dorner

    ik was nogal snel ongerust maar Liam stelde me altijd gerust het was echt raar dat het hem altijd lukte. Ik was blij dat ik nu bij hem kon zijn. Ik was boos op mijn moeder maar aan de andere kant begrijp ik haar. Ik was boos op de manier hoe ze het zei"Jullie krijgen grote problemen" Oke mama kon overdrijven maar als ze boos is, is ze heel boos. Maar ik ging het gewoon negeren en niet aan haar denken. Jep dat was ik van plan.Relaxt.


    Do what you love, love what you do

    Liam Payne
    Ik aaide rustig door haar haren en voelde hoe ze langzaam rustiger werd. Ik vond het vreemd hoe rustig ik onder de situatie bleef, maar ik had het dan ook al die 3 maanden moeten verbergen van iedereen, dat het nu bijna een tweede natuur begon te worden. Liegen vond ik natuurlijk niet leuk, maar ik had alles over voor ons kleintje. Ik drukte nog eens een kusje op haar wang, voor ik merkte dat mijn handen ongemerkt naar haar buik waren geschoven. Ik legde ze snel weer terug op haar rug. "Zullen we zo anders weer terug gaan naar de rest?"

    Tony 'Turtle' Perry
    Ik kon me vanzelf wel makkelijk vermaken in mijn eentje, maar toch werd het vrij lonely hierboven. Ik frummelde wat aan de speaker, waardoor het geluid steeds harder en zachter ging en daarna luid ging piepen voor ik het ding uitkreeg. Daarna liep ik naar het dakraam en viel erdoor de bus in, nee handig was ik niet. Ik krabbelde weer op en zwalkte licht de bus uit. Mijn schouder deed pijn en hing in een rare hoek naast mijn lijf, maar het zou vast niets zijn, net als mijn enkel waar ik niet heel goed op kon staan. Ik zwalkte maar door naar de anderen en plofte naast Finn neer die alleen zat te roken. "Hey" zei ik wazig voor ik bloemetjes begon te plukken uit het gras met mijn goede arm.
    [Zijn schouder ligt uit de kom en zijn enkel is verstuikt door de val]


    Bowties were never Cooler

    Jaylin Cecille Heard || Pianiste

    Verveeld keek ik de groep rond. Hoewel de meesten er nu waren, zag het er nog niet echt uit alsof we binnenkort zouden gaan vertrekken. Complete chaos naar mijn mening, aangezien we wel op tijd moesten komen voor het concert. Ik voelde mij echter nog niet aangewezen om er iets van te zeggen, aangezien we nog op tijd konden komen en ik altijd pas dingen zei, wanneer het echt nodig was. Zuchtend haalde ik mijn mobiel tevoorschijn en begon er een random spelletje op te spelen, aangezien ik toch niks beters had te doen. Volgens mij had ik beter nog even in de studio kunnen blijven, dan kon ik tenminste nog spelen.
    Ik hief mijn blik op, toen Tony bezopen de bus uit strompelde en naast Finn ging zitten om vervolgens bloemetjes te plukken. Zijn ene arm hing in een onnatuurlijke positie naast zijn lichaam en hij leek het lopen op zijn ene voet te vermeiden. Hij moest in de bus zijn gevallen of zo, want ik nam aan dat de jongens hem niet zo zouden laten lopen, als ze het eerder hadden gezien.
    'Volgens mij moet Tony naar het ziekenhuis,' mompelde ik, maar ik had geen idee of iemand mij verstaan had. Ach, anders konden ze het zelf ook nog wel bedenken. De halve wereld wist dat, wanneer je schouder of een ander lichaamsdeel uit de kom lag, je deze nooit zelf terug mocht plaatsen.


    Happy Birthday my Potter!

    Emily Ashley Dorner

    "Ja goed idee"antwoordde ik op z'n vraag en stond op. ik drukte een kus op zijn lippen en nam zijn handen vast. Soms wil ik dat het kindje niet bestaat maar als je dan Lou en Lux ziet dan is het zo mooi om zo'n kleintje te hebben en dat je het ziet opgroeien.Ik dacht gewoon teveel na over dingen. Ik keek rond me en zag Tony ,Jayline en Finn zitten."Zullen we eens naar hun gaan?"vraag ik aan Liam.


    Do what you love, love what you do

    Tony 'Turtle' Perry
    Ik keek op van de grond toen ik een bekende stem hoorde. Meestal reageerde ik heel slecht als ik dronken was, maar nu verveelde ik me, dus dan deed ik het wel. met een grote grijns op mijn gezicht keek ik Jaylin aan. Ik kantelde mijn hoofd wat en wikkelde een plukje van haar haren rond mijn goede vinger. Mijn andere arm lag wat doelloos naast me. "Waarom? Ik ben alleen door het dakraam van de bus gevallen. No worries." Vorlijk begon ik een vaag Spaans liedje te meimeren terwijl ik met een hand haar haar probeerde te vlechten.

    Liam Payne
    Ik glimlachte en stond na haar op. even kusje ik haar nog terug waardoor er weer een bom vlinders in mijn buik afging. Zacht kneep ik even in haar hand en begon rustig te lopen. Ik zag Hazza, Lux en Esmee zitten. Ik hoopte dat dat straks ook ons zou zijn, maar dan wel met ons eigen kindje, hoe eng ik het eerlijk gezegt nu ook vond. Ik hield me groot voor Emily en iederen om me heen, maar ik was soms echt bang voor wat de toekomst zou brengen. Zeker als we als de kleine net geboren was weer op tour moest ofzo. De studio in was neit zo'n probleem, want dan was ik nogsteeds veel thuis, maar maanden niet thuis zijn, dan miste ik zoveel. Ik wilde echt een goede vader zijn die er was voor zijn kindje, maar ik had geen idee hoe.


    Bowties were never Cooler

    Emily Ashley Dorner

    Een beetje verder zag ik Esmee,Harry en Lux zitten. Wat was het cute. Ik keek naar Liam die aan ook keek naar hen. Ik zag hem nadenken waarschijnlijk over ons kindje want daar was ik nu ook aan het denken. Hij was cute als hij denkt. Een glimlach verscheen op mijn mond. Hij bleef altijd zo rustig, ik wist echt niet hoe hij het deed.


    Do what you love, love what you do