• Als One Direction op tour,en hun vriendinnen mee mogen breekt er ruzie uit tussen Zayn en Louis.Ze willen allebei niet meer met elkaar optreden.Harry,Niall en Liam verzinnen een plan.Maar daar moeten de vriendinnen van Zayn en Louis wel mee helpen,en de anderen ook.


    One Direction zelf:

    Harry Styles - Cannibal
    Louis Tomlinson - Pardoes
    Niall Horan - xxxHappiness
    Liam Payne - Llamarmy
    Zayn Malik - VRIJ Nu kan iedereen hem besturen...

    Girlfriends:

    Harry - Esmee Luna McCoy - xxxHappiness
    Louis - Daniëlle Jane Westlize - xxxHappiness TIJDELIJK
    Niall - Singel
    Liam - Emily Ashley Dorner - MaitePayne
    Zayn - Skylar Grace Violet Valencia - HurtedHeart

    Achtergrond band leden:

    Gitarist - Lianne Petronella Williams - Hour
    Pianist - Jaylin Cecille Heard - Rider
    Drummer - Finn Daniel von Monroe - Danosaur TIJDELIJK
    Andere Gitarist - Tony 'Turtle' Perry - LIamary

    Regels:

    - Ervaren RP'er graag
    - OOC tussen haakjes []
    - 16+ mag maar probeer de anderen er bij te betrekken.
    - Geen mary-sue aka perfecte personage's
    - Minimaal 3 Regels per post.
    - Zet de naam erboven als je een stukje schrijft anders is het onoverzichtelijk.
    - Niet vanuit ander mans personage schrijven of niet ander mans personage besturen

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 17:44 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Llamarmy schreef:
    [Gezelli XD]


    [Yupp ;)]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Louise Emma Loverwoods

    'Euhh....we moeten vanavond een concert geven.En verder niks vandaag morgen moeten we in de studio volgens mij en weer concerten!'antwoorde hij en ik knikte ,waarna ik nog een slokje van mijn drankje nam . Dat betekende dus ,dat hij heel laat terug zou zijn en ik hem vannacht niet ga zien of kunnen knuffelen.
    Ik knikte even zacht. "Ik ben wel blij voor Harry en Liam dat ze eindelijk weer eens hun vriendinnen terugzien."zeg ik dan om van onderwerp te veranderen.
    Ik vond het echt schattig toen ik hun zag.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rider schreef:
    (Als Zayn ergens gewild is, moeten jullie het maar zeggen, dan stuur ik hem daar heen c;
    Kan ik nog iets doen met Jay? of is iedereen druk :p )


    (dus, nu iemand voor Jay? Of nog steeds niet?)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (dus, nu iemand voor Jay? Of nog steeds niet?)
    '

    [Zayn kan wel af komen op het gegil van Daniëlle.En dan heel raar kijken als ze dat drinken en dat koekje op zn hoofd doet?]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    xxxHappiness schreef:
    (...)'

    [Zayn kan wel af komen op het gegil van Daniëlle.En dan heel raar kijken als ze dat drinken en dat koekje op zn hoofd doet?]


    (Kijk, ik was bereid Zayn tijdelijk op mij te nemen, maar als ik niet eens kan rpg'en met het personage waar ik mee wilde rpg'en, vind ik het nutteloos en een beetje jammer. Dus... Ik denk dat ik mij uit ga schrijven)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Kijk, ik was bereid Zayn tijdelijk op mij te nemen, maar als ik niet eens kan rpg'en met het personage waar ik mee wilde rpg'en, vind ik het nutteloos en een beetje jammer. Dus... Ik denk dat ik mij uit ga schrijven)


    [Maar jij komt ook niet naar iedereen toe? Je kan ook komen,net zoals Finn.En dan een praatje maken met iemand?]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    xxxHappiness schreef:
    (...)

    [Maar jij komt ook niet naar iedereen toe? Je kan ook komen,net zoals Finn.En dan een praatje maken met iemand?]


    (ooit een keer gedaan, toen'verstoorde' ik iemands plannen, dus tegenwoordig vraag ik altijd of ik ergens heen kan/mag. Maar ik krijg alleen reacties voor Zayn)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (ooit een keer gedaan, toen'verstoorde' ik iemands plannen, dus tegenwoordig vraag ik altijd of ik ergens heen kan/mag. Maar ik krijg alleen reacties voor Zayn)


    [Meis je mag gewoon overal heen gaan.Gewoon naar de groep of waar je heen wilt.Die persoon kiest niet wat jij doet?']


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jaylin “Jay” Cecille Heard || Pianiste

    Toen de stilte weer was wedergekeerd en mijn vingers moe waren, stond ik op en verliet ik de studio. Langzaam liep ik met de helderblauwe koffer naast mij -het was zo'n handige met vier wieltjes, anders zou ik het echt niet overleven- richting de plaats waar de bussen zouden moeten staan. Daar aangekomen merkte ik dat er al flink wat mensen waren en naar mijn mening leek het wel een totale chaos. Ik hoorde harde muziek, waarschijnlijk van Tony en toen ik even verder zocht, merkte ik dat hij waarschijnlijk redelijk ver heen was. Verder werd er veel gepraat en alleen Finn zat zeer rustig op zijn koffer.
    'Hi allemaal,' groette ik iedereen en ik zette mijn koffer zo neer dat ik erop kon gaan zitten en aanschouwde het hele gebeuren.

    (Als ik de posts goed begrepen heb, waren de meesten nog bij de bus?)


    Happy Birthday my Potter!

    "Heb je al over namen nagedacht?",vroeg Liam toen we op een bakje gaan zitten waren."Eigenlijk heb ik daar nog niet echt over nagedacht,jij?",zei ik terug. Ik had er echt nog niet over nagedacht eigenlijk was dat best raar normaal ben ik op alles voorzien maar ik had nog niet echt nagedacht over namen. Ik wachtte op een antwoord van Liam. Zo hij er al over nagedacht hebben?


    Do what you love, love what you do

    Liam Payne
    Ik kek haar aan. Ze zei dat ze er nog niet overna had gedacht. "Niet echt. Het liefst wel iets normaals. Ik wil niet weer een van die beroemdheden zijn met kinderen met zielige namen als Blanket of Apple." Dat wilde ik zeker niet. Gewoon een leuke Britse naam als Lily, Amy of Gwen. Ik keek weer even naar haar buik. Als je goed keek zag je een bobbeltje, maar dat kon ook prima nog door gaan voor een buikje van te veel eten. Ik keek even naar de groep en zag dat Jay er ook was. Nu waren we bijna compleet. Nu nog hopen dat Tony sober genoeg was om vanavond te spelen, al had ik zo'n gevoel dat het hem half dronken ook nog wel ging lukken.


    Bowties were never Cooler

    Esmee Luna McCoy

    'Hi, allemaal.'Groette Jay ons.'Heei Jay!'Antwoord ik vrolijk.Jay is echt een super aardige meid.'Wacht eens even over een 3 uur hebben jullie toch het concert?'Vraag ik hun.Vandaag word het niet backstage maar in het publiek.Dat leek me altijd al super.
    Tussen al hun fans staan,en doof worden.Een grinnik verlaat mijn mond.

    [Kort want ik moet op verjaardag.]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hij had er ook nog niet over nagedacht."Zullen we terug naar de groep gaan"vraag ik aan Liam. Nu was bijna iedereen daar. Ik vind het nog altijd grappig van Tony hij was echt heel erg dronken en vanavond moest hij spelen.Ik hoop dat hij al wat soberder was. Waar was Zayn eigenlijk. Ik had hem hier nog niet echt gezien.Ik zal hem wel nog tegenkomen misschien was hij bij Skylar.


    Do what you love, love what you do

    Zayn Malik

    Een felle zonnestraal scheen in mijn gezicht. Ik kreunde en draaide mij om, zodat ik weer verder kon slapen. Wacht... zonlicht? Mijn ogen vlogen open en geschrokken wierp ik een blik op de klok. Holy crap! Hoelang had ik in vredesnaam geslapen? Straks kwam in nog te laat voor het concert. Snel sprong ik uit mijn bed en zocht kleren bij elkaar, poetste mijn tanden en deed mijn haar goed. Ik pakte mijn spullen, die ik gelukkig gister middag al klaar had gezet en sprong mijn auto en reed met volle vaart richting de plek waar de bus zou moeten staan.
    Daar aangekomen sprong ik uit mijn auto en liep in een rustig tempo richting de groep. Vanbinnen was ik super opgelucht dat ze nog niet weg waren, maar van buiten was daar natuurlijk niks van te merken. 'Hey Guys, heeft iemand Sky gezien?'


    Happy Birthday my Potter!

    (Zo, Zayn is er ook ^^)


    Happy Birthday my Potter!