• Als One Direction op tour,en hun vriendinnen mee mogen breekt er ruzie uit tussen Zayn en Louis.Ze willen allebei niet meer met elkaar optreden.Harry,Niall en Liam verzinnen een plan.Maar daar moeten de vriendinnen van Zayn en Louis wel mee helpen,en de anderen ook.


    One Direction zelf:

    Harry Styles - Cannibal
    Louis Tomlinson - Pardoes
    Niall Horan - xxxHappiness
    Liam Payne - Llamarmy
    Zayn Malik - VRIJ Nu kan iedereen hem besturen...

    Girlfriends:

    Harry - Esmee Luna McCoy - xxxHappiness
    Louis - Daniëlle Jane Westlize - xxxHappiness TIJDELIJK
    Niall - Singel
    Liam - Emily Ashley Dorner - MaitePayne
    Zayn - Skylar Grace Violet Valencia - HurtedHeart

    Achtergrond band leden:

    Gitarist - Lianne Petronella Williams - Hour
    Pianist - Jaylin Cecille Heard - Rider
    Drummer - Finn Daniel von Monroe - Danosaur TIJDELIJK
    Andere Gitarist - Tony 'Turtle' Perry - LIamary

    Regels:

    - Ervaren RP'er graag
    - OOC tussen haakjes []
    - 16+ mag maar probeer de anderen er bij te betrekken.
    - Geen mary-sue aka perfecte personage's
    - Minimaal 3 Regels per post.
    - Zet de naam erboven als je een stukje schrijft anders is het onoverzichtelijk.
    - Niet vanuit ander mans personage schrijven of niet ander mans personage besturen

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 17:44 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Louise Emma Loverwoods

    Niall deed de deur ding en stapte zelf in aan de bestuurderskant. Het duurde niet heel lang tegen dat we bij Starbucks waren.
    Ik stap de auto uit en ga met Niall mee de Starbucks binnen.
    'En wat wil jij drinken ,schat ? "vroeg hij me en ik dacht even na. "Een latte graag."glimlach ik.
    "Ik zal alvast een plekje zoeken ,goed?"vraag ik hem,maar ik wacht niet echt op een antwoord en ga me aan een leeg tafeltje zetten.
    Ik hield van Niall ,maar het enige nadeel was,dat we nooit zonder starende mensen wat konden doen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne
    Ik glimlachte naar haar en keek nog even naar de anderen, maar die waren allemaal te druk bezig met elkaar. Ik pakte haar hand en liep rustig met haar naar de bus. Daar haalde ik uit het onderstel waar ook onze tassen met gewone kleren enzo stonden een flesje water. Ik draaide me weer naar haar om. "Weet je het zeker?" vroeg ik aan haar. Ik was echt heel erg blij met haar. Ze was lief, beeldschoon en ze kon omgaan met alle heisa om me heen. Ik had het echt goed getroffen. Ik wikkelde een arm om haar middel en nam een slok water uit het flesje. Dat was lekker. Al stoorde Tony's muziek me nu wel een beetje. "Zullen we een rustig plekje zoeken?" vroeg ik zacht aan haar.


    Bowties were never Cooler

    Niall James Horan

    'Een latte graag.'Antwoord Emma glimlachend.Ik knik,en Emma zegt dat ze alvast een plekje gaat zoeken.
    Op mijn eigen gemakje loop ik naar de balie.'Hoi John,1 latte graag en 1 cappuccino .'Zeg ik lachend.John knikt en zet de koffie.Als de koffie klaar is geef ik hem het geld,en ik zoek Emma op.Als ik haar gevonden heb,ga ik tegenover haar zitten en ik geef haar,haar latte.Opeens komen er 2 meisjes aan.'Niall? Waarom is dat wijf je vriendin,ze is echt lelijk.'Zegt de een.Ik kijk naar Emma.'Dat is ze niet.Ik hou van haar en niks kan dat veranderen.'Antwoord ik rustig.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Louise Emma Loverwoods

    Niall kwam aangelopen ,met de 2 drankjes in zijn handen .Hij ging tegenover me zitten en glimlachend neem ik mijn Latte.
    Ik kijk op als ik 2 meisje op ons zie aflopen. Ik had eerder gedacht dat ze met Niall op de foto wilden of een handtekening gingen vragen ,maar...
    'Niall? Waarom is dat wijf je vriendin, ze is echt lelijk.' zei de ene. Geschrokken keek ik haar aan en een verdrietig gevoel bekroop me.
    'Dat is ze niet .Ik hou van haar en niks kan dat veranderen.' antwoorde hij rustig en ik kijk hem even aan en glimlach dan lichtjes.
    Ik moest niet luisteren ,naar wat die andere mensen van me zeggen, maar toch deed het pijn. Gelukkig is Niall er om me het gevoel te geven ,dat hij mijn minpuntjes ,niet erg vind.
    En ,nu hoopte ik dus echt dat 2 twee meiden zouden ophoepelen. Als ze weg lopen kijk ik hem dankbaar aan."Dankje ,ik hou ook heel erg veel van jou."zeg ik zachtjes met een zwak glimlachje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall James Horan

    'Dankje ,ik hou ook heel erg veel van jou.'Zegt Emma zachtjes met een zwak glimlachje.Waarom moeten onze fans altijd kritiek hebben op onze vriendinnen?Ik bedoel ik weet dat ze ons super vinden,maar dat is geen reden om hun te haten.
    'Ze hebben geen reden om jou te haten.Want jij bent perfect.'Zeg ik haar.Dat is zeker zo.Ze is lief,vrolijk en haar onzekerheid maakt haar schattig.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Emily Ashley Dorner

    Toen we in de bus stapten hoorde ik de luide muziek van Tony, haha hij is echt niet normaal.Maar ik begrijp hem hij kan zichzelf niet helemaal geven op de concerten van de jongens.Liam draaide zich naar me om en vroeg:"Weet je het zeker" "Ja hoor", antwoordde ik en glimlachte."zullen we een rustig plekje zoeken ?"zei hij na een tijdje."Oke",antwoordde ik weer en nam zijn hand.


    Do what you love, love what you do

    Louise Emma Loverwoods
    'Ze hebben geen reden om jou te haten. Want jij bent perfect.' zei hij en ik bloosde licht. Hij was echt de liefste ,leukste ,schattigste ,aardigste jongen die je ,je maar kon voorstellen. Hij was de perfectie zelf.
    "Aawh."glimlach ik vertederd. Mijn humeur ,was weer wat vrolijker dan daarnet. Ik neem mijn Latte en neem een klein slokje.
    "Wat is jullie planning eigenlijk vandaag?"vraag ik hem dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Naill James Horan

    'Wat is jullie panning eigelijk vandaag?'Vraagt Emma mij.'Euhh....we moeten vanavond een concert geven.En verder niks vandaag morgen moeten we in de studio volgens mij en weer concerten!'Antwoord ik op haar vraag.
    Als een beroemd iemand heb je het echt druk.Het concert van vanavond begint om 22.00 en duurt tot 00.00.Lang dus.
    En na het concert hebben we nog een meet&greet met 2 fans.Hopelijk niet met die twee meiden van net.Want dan word het denk ik niet leuk.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Niemand reageert :(]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Liam Payne
    Ik glimlachte naar haar en dronk rustig van mijn water. Ik was blij dat ze mee wilde. "Zie ik je vanavond sober, Turtle?" riep ik naar boven. Hij knikte en ging verder met dansen. Rare jongen, maar ook zo aardig en nog wel gekker op schildpadden dan ik. Ik voelde haar hand in de mijne en liep met haar over het terrein. Uiteindelijk vond ik een bankje in de schaduw aan de rand van het terrein. Het was perfect. Ik liet me vallen en trok haar op mijn schoot. Nu konden we ook gewoon praten over alles. "Heb je al over namen gedacht?" vroeg ik alsnog zacht. Niet fluisterend, maar ik ging het nogsteeds niet van de daken gillen.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 21:42 ]


    Bowties were never Cooler

    [Yeehh! Liam lief hij reageert altijd op de juistje momenten!]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    (Sorry zit nu op mijn gsm)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    xxxHappiness schreef:
    [Yeehh! Liam lief hij reageert altijd op de juistje momenten!]


    [Ben ik gepromoveert tot Liam?]


    Bowties were never Cooler

    Llamarmy schreef:
    (...)

    [Ben ik gepromoveert tot Liam?]


    [Jepp k noem je vanaf nu Liam xd]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Gezelli XD]


    Bowties were never Cooler