• Als One Direction op tour,en hun vriendinnen mee mogen breekt er ruzie uit tussen Zayn en Louis.Ze willen allebei niet meer met elkaar optreden.Harry,Niall en Liam verzinnen een plan.Maar daar moeten de vriendinnen van Zayn en Louis wel mee helpen,en de anderen ook.


    One Direction zelf:

    Harry Styles - Cannibal
    Louis Tomlinson - Pardoes
    Niall Horan - xxxHappiness
    Liam Payne - Llamarmy
    Zayn Malik - VRIJ Nu kan iedereen hem besturen...

    Girlfriends:

    Harry - Esmee Luna McCoy - xxxHappiness
    Louis - Daniëlle Jane Westlize - xxxHappiness TIJDELIJK
    Niall - Singel
    Liam - Emily Ashley Dorner - MaitePayne
    Zayn - Skylar Grace Violet Valencia - HurtedHeart

    Achtergrond band leden:

    Gitarist - Lianne Petronella Williams - Hour
    Pianist - Jaylin Cecille Heard - Rider
    Drummer - Finn Daniel von Monroe - Danosaur TIJDELIJK
    Andere Gitarist - Tony 'Turtle' Perry - LIamary

    Regels:

    - Ervaren RP'er graag
    - OOC tussen haakjes []
    - 16+ mag maar probeer de anderen er bij te betrekken.
    - Geen mary-sue aka perfecte personage's
    - Minimaal 3 Regels per post.
    - Zet de naam erboven als je een stukje schrijft anders is het onoverzichtelijk.
    - Niet vanuit ander mans personage schrijven of niet ander mans personage besturen

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 17:44 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Liam Payne
    Ik knikte. "Is goed." Ik dronk het laatste beetje water op en gooide het flesje weg voor ik opstond en haar optilde. Voor mij hoefde ze niet te lopen. Mijn ene arm hield ik onder haar knieën en de ander achter haar rug zodat ze als een soort bruidje in mijn armen lag voor ik begon te lopen. Bij de anderen zag ik dat Zayn er ook was. Nu waren we zo'n beetje compleet. Al was Zayn Sky zo te zien wel kwijt. Ik ging zitten en hield Emily op mijn schoot. Eerlijk gezegt wist ik het zelf ook niet. Ik was te gespannen geweest voor Emily om hier te komen.


    Bowties were never Cooler

    Niall James Horan

    'Ik ben wel blij voor Harry en Liam dat ze eindelijk weer eens hun vriendinnen terugzien.'Zegt Emma.'Ja anders hadden hun de tour niet vol gehouden denk ik.'Antwoord ik lachend.
    'Em,wil je ook kaartjes voor het concert?'Vraag ik haar terwijl mijn wangen rood worden.Ik zou haar super graag bij het concert hebben.Dat zou gewoon geweldig zijn!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ben er weer had een onvoldoende dus internetstraf :(]
    Skylar Grace Violet Valencia
    Ik zucht. Ik bestel nog een Caramel koffie om mee te nemen nu moest ik naar de bus. Ik strijk mijn witte topje strak en mijn leren jasje. Mijn hoedje op mijn hoofd zwart zoals altijd. Ik huppel, ja huppel dont judge me, naar waar we met zijn alle afgesproken hadden. Ik liep richting waar de bus zou zien, maar weer word ik gestopt door meisjes. 'Hee Skylar.' Zegt ze. Ik weet niet wat te doen dus ik glimlach maar. 'Hee.' Zeg ik een beetje akward. Dan zie ik de camera's. Dat was de Pap. Wauw daar was ik zo blij mee. 'Heb je tijd Voor een paar vragen?' Vragen ze. Ze waren op zich vrij beleeft. 'Nee sorry, misschien een andere keer aangezien ik ergens heen moet.' Zeg ik vriendelijk. Deze waren aardig. Ze zuchten een beetje teleurgesteld, maar knikken. Ik glimlach en loop versnelt door. Dan zie ik de bus en ren ik erheen. Zo te zien was ik de laatste. Die nog moest komen dus ik glimlach verontschuldigend met de koffie in mijn hand.'Hee jongens.' Begroet ik iedereen even. 'Sorry ik maakte een stop voor koffie.' Zeg ik beschuldigend. Ik glimlach en zie Zayn. Ik loop naar hem toe en geef hem een klein kusje op de lippen. 'Je fans zijn trouwens wel super lief voor me.' Zeg ik met een kleine glimlach op mijn lippen. Ze was wel heel lief. Ze leek bijna een vriendin al was ze een shipper. Zo noemde je dat toch?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Louise Emma Loverwoods

    'Ja anders hadden hun de tour niet vol gehouden denk ik"zegt hij lachend en ik grinnik even ,waarna ik een slokje van mijn drankje neem.
    'Em,wil je ook kaartjes voor het concert?' vroeg hij me en ik keek om en zag hem blozen ,wat er dus ontzettend schattig uitzag.
    "Ja ,tuurlijk wil ik graag kaartjes,dolgraag zelf."glimlach ik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Emily Ashley Dorner

    Liam tilt me op en loopt naar de rest. Oke dat had ik niet verwacht haha.Toen we er waren zette hij me op zijn schoot. Zayn was er ondertussen al en Sky kwam ook net toe. Ik hoopte echt dat ze niks zouden zien.Ik zeg gedag tegen iedereen en lach zacht. "Om hoe laat moeten jullie optreden vanavond?",vroeg ik aan hen,eigenlijk het meest aan Liam.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 20:35 ]


    Do what you love, love what you do

    Liam Payne
    Ik keek rond. Nu ook Sky er was maakte ik me om niet veel meer zorgen. Iedereen zou het deze tour volgens mij wel goed hebben. Ik maakte me alleen zorgen om Tony's mentale gesteldheid, aangezien hij nu op de bus stond te headbangen op Starships, maar goed, die zorg had ik eigenlijk altijd wel. Ik schudde mijn hoofd bij haar vraag. "Geen idee, schat. Daar moet je niet bij mij voor wezen." Ik gaf haar een kusje in haar nek en draaide een van haar haarlokken rond mijn vinger. Mijn andere hand lag rustig op haar buik.


    Bowties were never Cooler

    Niall James Horan

    'Ja ,tuurlijk wil ik graag kaartjes,dolgraag zelf.'Glimlacht Emma.Yes,ze komt!Ik staar Emma een paar seconden aan,maar ik schrik op als ik mijn mobiel hoor.
    Greg: Hoi,broertje succes met je concert vanavond! ;)
    - Dank,waar ben jij nu trouwens,thuis,of bij mam of pap?
    Greg: Wie denk je Ni?
    - Ik denk mam.
    Greg: Correct!
    - Maar ik moet nu gaan doei.
    Greg: Doei en nogmaals succes!


    En ik leg mijn mobiel weer weg.'Weet je dat ik het echt geweldig vind om beroemd te zijn.Soms is het irritant door dat je geen privacy hebt.Maar verder is het echt super tof.'Zeg ik uit het niets.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Emily Ashley Dorner

    hij antwoordde op mijn vraag maar blijkbaar wist hij het ook niet echt.ik antwoordde gewoon"Oke". Ik draai mijn hoofd en geef een knuffel aan Liam."Ik wil je echt nooit meer kwijt",fluisterde ik in zijn oor.Als ik me terug omgedraaid heb hoor ik mijn Iphone trillen, ik neem hem uit mijn zak en kijk wie het is.Het mijn moeder
    waarom belde zij."Hi Emily, wat heb ik gehoord word ik oma?"hoorde ik aan de andere kant van de lijn. Ik draaide mijn hoofd geschrokken naar Liam. "Ehm......van wie heb je dat gehoord" antwoordde ik weer.


    Do what you love, love what you do

    Louise Emma Loverwoods

    Niall was bezig met zijn mobiel ,waardoor ik even naar buiten keek en daarna nam ik een slokje van mijn drankje.
    'Weet je dat ik het echt geweldig vind om beroemd te zijn.Soms is het irritant door dat je geen privacy hebt.Maar verder is het echt super tof." zei hij ,waardoor ik hem even aankijk.
    "Het ziet er wel leuk uit."glimlach ik zachtjes. Het enige nadeel is dat hij nooit veel tijd heeft.
    "Dus ,zullen we nog wat gaan doen ,of gaan we terug?"vraag ik hem dan als mijn koffie op is.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne
    Ik sloeg mijn armen om haar heen en legde glimlachend mijn hoofd op haar schouder. "Ik jou ook nooit meer. Ik hou van je met heem mijn hart." fluisterde ik terug tegen haar schouder. Ik drukte een kusje op haar schouder en keek op toen ze haar telefoon opnam. Ik bleef rustig zitten. Pas toen ik haar plots voelde bewegen ging ik weer recht zitten en ik keek recht in haar wilde ogen. Die was echt in paniek geschoten. "Rustig, schat. Alles komt goed. Moet ik het afhandelen?" vroeg ik zacht. voor ik een kusje op haar wang drukte. Ik kon vaak me nog wel iets rustiger houden. Ik haatte liegen, maar dit was nu nog het beste.


    Bowties were never Cooler

    (Ik heb zojuist mijn pta rooster gekregen en ik denk dat ik een aantal keuzes zal moeten maken. Ik kan Zayn dus niet meer tijdelijk doen. Er zal toch echt een vervanger moeten komen.)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Ik heb zojuist mijn pta rooster gekregen en ik denk dat ik een aantal keuzes zal moeten maken. Ik kan Zayn dus niet meer tijdelijk doen. Er zal toch echt een vervanger moeten komen.)


    [Heb het aangepast.]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Ik stap eruit, met alles wat ik nu heb gaat het gewoon niet.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    [Ik stap eruit, met alles wat ik nu heb gaat het gewoon niet.]


    [Okee,veel sterkte x]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Emily Ashley Dorner

    'Ehm mama Liam wil iets zeggen"zei ik weer snel. En duwde m'n gsm in Liam's handen. Omg hoe wist ze dat nu weer?Oke mijn moeder kwam alles te weten maar ik was de hele tijd ver van haar geweest en niemand anders wist het. Ik kan echt niet goed liegen.Maar mama hoeft dit gewoon nog niet echt te weten ze zou er toch alleen maar lastig vragen stellen en overbezorgd zijn.Misschien zal ze wel boos zijn. Allemaal gedachten zweefden rond in mijn hoofd.


    Do what you love, love what you do