• Als One Direction op tour,en hun vriendinnen mee mogen breekt er ruzie uit tussen Zayn en Louis.Ze willen allebei niet meer met elkaar optreden.Harry,Niall en Liam verzinnen een plan.Maar daar moeten de vriendinnen van Zayn en Louis wel mee helpen,en de anderen ook.


    One Direction zelf:

    Harry Styles - Cannibal
    Louis Tomlinson - Pardoes
    Niall Horan - xxxHappiness
    Liam Payne - Llamarmy
    Zayn Malik - VRIJ Nu kan iedereen hem besturen...

    Girlfriends:

    Harry - Esmee Luna McCoy - xxxHappiness
    Louis - Daniëlle Jane Westlize - xxxHappiness TIJDELIJK
    Niall - Singel
    Liam - Emily Ashley Dorner - MaitePayne
    Zayn - Skylar Grace Violet Valencia - HurtedHeart

    Achtergrond band leden:

    Gitarist - Lianne Petronella Williams - Hour
    Pianist - Jaylin Cecille Heard - Rider
    Drummer - Finn Daniel von Monroe - Danosaur TIJDELIJK
    Andere Gitarist - Tony 'Turtle' Perry - LIamary

    Regels:

    - Ervaren RP'er graag
    - OOC tussen haakjes []
    - 16+ mag maar probeer de anderen er bij te betrekken.
    - Geen mary-sue aka perfecte personage's
    - Minimaal 3 Regels per post.
    - Zet de naam erboven als je een stukje schrijft anders is het onoverzichtelijk.
    - Niet vanuit ander mans personage schrijven of niet ander mans personage besturen

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 17:44 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Finn Daniel von Monroe
    Ik voelde metotaal genegeerd. Maar wat wilde je dan ook. De jongens waar alles om draaide hadden hun vriendin en ik was maar een aanhangsel. Altijd geweest, en dan zou altijd zo blijven. ik stak ondertussen mijn derde sigaret op en keek op toen Tony naast me neer ploften. 'Hey' mompelde ik terug. De geur van alcohol drong meteen door en het was duidelijk dat hij weer net zo ver heen was als normaal. 'NIets voor mij bewaard?' vroeg ik grijnsend toen ik zag dat hij niet eens een fles bij zich had. ik observeerde hem iets verder, maar Jaylin was sneller en concludeerde dat hij naar het ziekenhuis moest. En ik gaf haar geen ongelijk. Zijn arm hing wel een een heel onmogelijke houding. "Waarom? Ik ben alleen door het dakraam van de bus gevallen. No worries." ja, te ver heen om ook nog maar te beseven wat er allemaal gebeurden. vrolijk begon ik iets in het spaans te meimeren en ik schudden even mijn hoofd. 'Laat zingen maar aan de jongens over. Kom we rijden even naar de slijterij. en gaan we samen feesten.' Ik wist dat ik hem zonder smoes, nooit het ziekenhuis in kreeg. dus dan maar zo.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jaylin Cecille Heard

    Ik trok mijn wenkbrauwen op, toen hij er echt geen last van leek te hebben. Hoeveel alcohol had hij in godsnaam op? In ieder geval genoeg om zijn pijn flink te verlichten, want het was niet bepaald een pretje, wanneer één van je lichaamsdelen uit de kom gingen. Niet dat ik dat ooit echt gehad had, maar ik had het wel een keer zien gebeuren en die persoon trok helemaal wit weg.
    Langzaam hief ik mijn hand op en pakte de pols van Tony vast om zijn handen weg te halen bij mijn haar. 'Laat zingen maar aan de jongens over. Kom we rijden even naar de slijterij. en gaan we samen feesten,' zei Finn plots. Ik keek naar hem op en besloot dat dit haast wel een smoes moest zijn om Tony zo ver te krijgen om naar het ziekenhuis.
    'Ja, misschien is dat wel een goed idee. Als je er geen last van hebt,' zei ik schouderophalend. 'Het is hier toch maar een dooie boel.' Hoewel ik over het algemeen een rustig meisje was, hield ik wel van een feestje en was ook wel vaker redelijk ver heen geweest, dus kwam het niet eens echt raar uit mijn mond. In ieder geval normaal genoeg om het niet op te laten vallen voor Tony dat we hem gewoon naar het ziekenhuis zouden brengen.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 17:11 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Tony 'Turtle' Perry
    Ik grinnikte naar Finn's woorden. "Er staan nog wat flessen in onze bus." zei ik vrolijk. In de bus stonden altijd wel een aantal flessen. Dat ik een bijna volle fles whiskey had leeggezopen maakte neit veel uit. Jay mengde zich in het gesprek. Ze was erg bezorgd. Ik wuifde het maar weg, want veel pijn deed het niet. Ik begon vrolijk in het Spaans te zingen, mijn moedertaal, tot Finn aangaf dat ik beter kon stoppen. Hij had waarschijnlijk wel gelijk. Zelfs lam wist ik dat ik niet kon zingen. Ik grijnsde toen hij over de slijterij begon. Dan werd het alleen maar nog gezelliger en we hadden toch genoeg drank nodig om dit te overleven. Ik ten minste wel, en dat wisten de meesten heir ook. Ik was geen alcoholist, maar als ik er echt doorheen zat hielp dat gewoon weer het beste mijn stemming te verbeteren. Mijn grijns werd nog wat breder toen Jay ook mee wilde. Dan werd het hier echt gezellig. Ik sprong op, nogsteeds mijn ene voet was ontlastend. Ik maakte een paar gekke danspasjes met een arm, de ander hing nogsteeds leveloos naast me, waar ik geen weet van had. "Kom we gaan!" riep ik vrolijk.

    Liam Payne
    Ik keek even naar Emily die glimlachend naast me stond. Die dacht vast aan hetzelfde als ik. "Kom" Op dat moment zag ik Tony opspringen en raar dansen met zijn arm duidelijk in een verkeerde positie naast hem. Ik wide niet eens weten hoeveel hij op had en wat er gebeurt was. Ik sloeg mijn arm om Emily's schouders en liep met haar naar Esmee en Harry. Dat leek me toch slimmer dan bij dronken Tony gaan zitten.


    Bowties were never Cooler

    Emily Ashley Dorner

    "Hey guys", zei ik tegen Harry en Esmee. Ik had nog niet echt tegen ze gepraat sinds ik hier ben.Eigenlijk alleen nog maar met Liam. "Wat is er eigenlijk met Tony,z'n schouder hangt niet echt normaal aan zijn lichaam"vroeg ik. Hou hij zo kon drinken en hij moet vanavond spelen op het concert. Maar het was Tony dus het ging hem wel lukken. Finn keek ook niet echt blij.


    Do what you love, love what you do

    Liam Payne
    Ik liep met haar mee naar Hazza en Esmee. "Hey Hazz, Mee." Ik ging naast Emily zitten en trok haar bij me op schoot, zodat ik weer zonder dat mensen vraagtekens gingen zetten mijn handen op haar buik kon leggen. Ik keek even naar Tony en haalde mijn schouders op. "Geen idee en ik wil het eerlijk gezegt ook niet weten. Finn en Jay kunnen het zelf wel aan." Ik zag Hazza met Lux spelen en aaide even door haar zachte babyhaartjes. Ze was zo schattig.


    Bowties were never Cooler

    Emily Ashley Dorner

    "Ja je hebt gelijk"antwoordde ik op Liam's antwoordde.Ik voelde zijn handen op mijn buik. Ik legde mijn handen op de zijne. Ik hoop dat ze niets merken. Maar je zag het nog niet zo goed. Ik zag dat Liam het haar van Lux aaide. Hij ging zo'n goede papa zijn. Eigenlijk zou Harry ook een goeie papa zijn hij zorgt veel voor Lux. Binnenkort zaten ze hier met 2. Lux met Harry en Liam met ons kindje.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 18:11 ]


    Do what you love, love what you do

    Finn Daniël von Monroe
    Even keek ik argwanend naar Jaylin. Als ze maar niet dacht dat ik hem echt naar de slijterij ging brengen. Ja, als het ziekenhuis bezoek goed was gegaan. Want dan had Tony wel een fles sterke drank verdient. Maar het kon toch niet, dat ze dacht dat ik drank belangrijker vond. Tony stond al vrolijk op en ik schudden even mijn hoofd. Die jongen maakte zichzelf nog een keer van kant. Ik krabbelende overeind. 'Nou, kom feestbeest.' Ik zei expres niets over zijn arm of het feit dat hij maar op een voet kon staan. 'Wij gaan even. Nouja. Weg.' Deelde ik mee bij de rest ban de groep. Ik viste mijn autosleutels uit mijn broekzak en wenkte naar Jaylin dat ze mee moest komen. Op naar de auto.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [K ben weer terug zo zal ik met Esmee en Nialler reageren.]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Tony 'Turtle' Perry
    Ik glimlachte toen Finn ook opstond. Feestjes waren altijd goed, zeker met mensen die ook los durfte te gaan. Normaal was ik niet zo'n persoon, hier zonder een druppel op. Maar zelf op het podium met mijn band, of met een flinke slok op was ik Die Ekte Partie Master. Ik hopte wat heen en weer en op en neer op mijn ene voet voor ik vrolijk Finn volgde richting de auto. Handig was ik niet helemaal nee, maar wat maakte het uit. het deed niet veel pijn, dus ik kon ermee leven. Gewoon straks wat ijs erop en ik kon zo het podium op. Ik zag de auto staan en huppelde er vrolijk heen. Mijn pet stond scheef op mijn hoofd en mijn vest hing open, waardoor je de tatoo's op mijn borst kon zien, waarvan de grootste nog niet af was, maar het kleine schildpadje op mijn hart duidelijk zichtbaar was.


    Bowties were never Cooler

    Jaylin Cecille Heard

    Tony reageerde enthousiast op het voorstel, waardoor mijn mondhoeken onbedoeld toch ietwat omhoog krulden. Dronken mensen waren echt te makkelijk voor de gek te houden. Ik leek het blijkbaar toch ook wel goed gespeeld te hebben, want ik kreeg een argwanende blik van Finn in mijn richting geworpen. Ik hield mijn gezicht echter in plooi. Hij kon vast wel bedenken dat ik zijn plan doorhad. Ik bedoel, sinds wanneer was ik zo onverstandig dat ik dat zou doen?
    'Nou, kom feestbeest. Wij gaan even. Nouja. Weg,' vertelde Finn, waarbij dat laatste aan de rest was gericht. Ik mompelde nog een haast onverstaanbare ziekenhuis en volgde toen snel de twee jongens naar de auto. Tony leek helemaal in zijn hum, wat mij even onwillekeurig mijn hoofd deed schudden.
    'Gelukkig is het niet zo ver rijden. Hopelijk is het niet al te druk,' praatte ik in mijzelf. Straks moesten we drie uur wachten. Dan waren we zeker de klos, aangezien we wel weer op tijd terug moesten zijn.


    Happy Birthday my Potter!

    Daniëlle Jane Westlize

    'hmm..niet echt veel bijzonders maar heb je wel verschrikkelijk gemist'Antwoord Louis.Hij loopt de nightliner in en komt terug met 2 zakken chips,2 blikjes redbull en 1 pak met koekjes.Hij opent 1 blikje redbull,en giet dat over mijn hoofd.'LOUIS!'Gil ik.Oh deze krijgt hij terug.'Deze krijg je terug Tomlinson.'Zeg ik met een grijns.Snel open ik het laatste blikje en giet dat over Louis zijn hoofd.Daarna open ik het pak met koekjes.Ik pak een koekje en maak die kapot boven zijn hoofd.En smeer ik het koekje uit over zijn haar.'Zo en nu staan we quit.'Zeg ik weer en ik ga op de grond zitten.


    [Gaat Lou reageren?]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Esmee Luna McCoy

    Harry tuitte zijn lippen en Lux drukte er een kusje op.Hij was altijd zo lief voor haar.Later wil ik echt een kindje.Maar Harry en ik hebben het allebei te druk met onze carrière.Dus dan wordt het wel moeilijk.Want ik wil wel dat mijn zoon of dochter een goede opvoeding krijgt,waar beide ouders voor hem of haar er zijn. 'Kijk uit hoor.Straks wordt Esmee nog jaloers.'Een glimlachje komt om mijn mond te staan.Mijn blik valt op Emily en Liam.Ze passen echt perfect bij elkaar.Geloof me als ik zegt dat Liam,Emily nooit pijn zal doen.Opeens staat Harry op,en zegt:'Ik wil wat doen.'
    Ik sta ook op en knik.'Gezellig.Ik ga mee!'Zeg ik vrolijk.Langzaam hurk ik even en pak Lux op.Het is ook zo zielig als ze aldoor op de grond moet blijven.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 21:32 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Fleeko schreef:
    Louise Emma Loverwoods

    Niall was bezig met zijn mobiel ,waardoor ik even naar buiten keek en daarna nam ik een slokje van mijn drankje.
    'Weet je dat ik het echt geweldig vind om beroemd te zijn.Soms is het irritant door dat je geen privacy hebt.Maar verder is het echt super tof." zei hij ,waardoor ik hem even aankijk.
    "Het ziet er wel leuk uit."glimlach ik zachtjes. Het enige nadeel is dat hij nooit veel tijd heeft.
    "Dus ,zullen we nog wat gaan doen ,of gaan we terug?"vraag ik hem dan als mijn koffie op is.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Liam en Emily zitten bij Hazza en Esmee]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Ik keek naar Liam en Esmee die bij ons kwamen zitten en begroeten ze vrolijk. Lux trok zich op aan mijn broek, zodat ze ook stond en knuffelde mijn been. rustig ging ik met mijn hand door haar blonde haartjes. Ik wilde nog steeds wat doen. Esmee stond ook op en tilde Lux van de grond. 'Hoe laat vertrekken we eigenlijk?' ik keek op mijn ice-watch, maar werd er niet veel wijzer van. Finn deelde mee dat ze even weg waren en vreemd keek ik naar de drie vrienden. Jaylin mompelde iets over ziekenhuis en ik keek meteen naar Tony. Het kon ook niet anders of hij was het die weer eens wat had. Zijn arm hing in een vreemde hoek en hij liep moeilijk. ik slaakte een zucht. Het duurde nog even voordat we weg konden dus.

    Finn Daniel von Monroe
    Het was een feit. mensen die mij raar vonden, hadden Tony nog nooit gezien. Ik haalde de auto van het slot. ik tikte speels op Tony zijn pet. 'Stap die auto nu maar in.' Ik controleerde nog even of ik mijn portemonnee bij me had en trok de autodeur open. Ik stapten in en wachten tot Tony en Jaylin ook zaten. Ik starten de auto alvast en zetten een muziekje op, zodat Tony bezig bleef. Ik wist onderhand doe je met dit kleine kind om moest gaan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''