• Als One Direction op tour,en hun vriendinnen mee mogen breekt er ruzie uit tussen Zayn en Louis.Ze willen allebei niet meer met elkaar optreden.Harry,Niall en Liam verzinnen een plan.Maar daar moeten de vriendinnen van Zayn en Louis wel mee helpen,en de anderen ook.


    One Direction zelf:

    Harry Styles - Cannibal
    Louis Tomlinson - Pardoes
    Niall Horan - xxxHappiness
    Liam Payne - Llamarmy
    Zayn Malik - VRIJ Nu kan iedereen hem besturen...

    Girlfriends:

    Harry - Esmee Luna McCoy - xxxHappiness
    Louis - Daniëlle Jane Westlize - xxxHappiness TIJDELIJK
    Niall - Singel
    Liam - Emily Ashley Dorner - MaitePayne
    Zayn - Skylar Grace Violet Valencia - HurtedHeart

    Achtergrond band leden:

    Gitarist - Lianne Petronella Williams - Hour
    Pianist - Jaylin Cecille Heard - Rider
    Drummer - Finn Daniel von Monroe - Danosaur TIJDELIJK
    Andere Gitarist - Tony 'Turtle' Perry - LIamary

    Regels:

    - Ervaren RP'er graag
    - OOC tussen haakjes []
    - 16+ mag maar probeer de anderen er bij te betrekken.
    - Geen mary-sue aka perfecte personage's
    - Minimaal 3 Regels per post.
    - Zet de naam erboven als je een stukje schrijft anders is het onoverzichtelijk.
    - Niet vanuit ander mans personage schrijven of niet ander mans personage besturen

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 17:44 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Liam Payne
    Ik glimlachte toen ze me opmerkte. Ik kneep mijn ogen even wat ongemakkelijk samen toen ze mijn naam in mijn oor gilde. Ik trok haar dicht tegen me aan. Ik was zo blij haar bij me te hebben. Mooi niet dat ze in een ander bed ging liggen. Ze bleef gewoon bij mij, hoe klein dat bed van me ook was. "Ik jou ook, lieverd. Heel erg." Ik zag haar gaan zitten en ik zakte naast haar neer. Voorzichtig tilde ik haar op mijn schoot en drukte ik een kus op haar kruin. Mijn handen legde ik onwillekeurig weer op haar buik neer. Ik wilde ons kleintje, hoe ongewilt het eigenlijk misschien ook was, beschermen. "Weet je al wat het wordt?" fluisterde ik zo zacht in haar oor dat zij het zelfs amper zou kunnen horen. Ik wilde het geheim houden, maar ze had de eerste echo al gehad. Ik had niet echt een idee hoe het ging, maar als ze het wist wilde ik het wel graag weten.


    Bowties were never Cooler

    xxxHappiness schreef:
    Esmee Luna McCoy

    'En dat zeg je niet even?'Zegt hij na dat ik alles heb vertelt over waarom en hoe ik vrij was.Uit reflex haal ik mijn schouders op.Hij kust me zachtjes.'Ik heb je gemist.'Geeft hij toe.'Ik jou ook,en ik ben blij dat ik terug ben bij jou.'Antwoord ik.Hoe langer ik in Amerika was,hoe langer ik hem ging missen.Dus ik hoopte dat de tour van Justin over 4 maand begon.Dan komen we in Engeland.Ik grinnik even doordat Lux haar ogen groot worden,ik kijk meteen naast me en zie dat Hazz haar speen schoon maakt.Ik pak mijn telefoon en start twitter eens op.@Esmee_McCoy: Back by my sweet BF.I have miss him.And of course the other boys.Tevreden druk ik op verzenden.

    [Sorry zo kort moet naar school toe]


    Harry Styles
    Ik vond het maar chaotisch met zo'n grote groep mensen. Iedereen liep door elkaar en iedereen was iedereen maar kwijt. Volgens mij ging deze tour nog zwaarder worden dan dat hij normaal gesproken al was. Maar ach, iedereen was gelukkig met zijn vriendin om zich heen. Behalve Finn dan, die nog altijd op zijn koffer zat te roken en met zijn mobiel bezig was. Lux die al mijn aandacht op probeerde te eisen en Esmee die onverwachts toch mee ging. Volgens mij ging mijn hoofd straks ontploffen. Gelukkig kon ik me heel goed afsluiten. Ik gaf Esmee nog een kus, waardoor Lux een lelijk gezicht trok e ik grijnsde. 'Ja, vind hij kusjes bhah?' Grijnsde ik naar de kleine dondersteen. 'Weet je dat zeker.' Ik begon allemaal kusjes op haar gezichtje te blazen. Ik had altijd al kinderen gewild, maar lux maakte deze wens alleen maar groter.

    [iemand voor Finn?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Tony staat nogsteeds lekker lonely op de bus]


    Bowties were never Cooler

    Llamarmy schreef:
    [Tony staat nogsteeds lekker lonely op de bus]


    [Ik weet wel iets.Daniëlle hoort allemaal muziek,en kijkt om zich en naar boven en ziet jou dansen?]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Pardoes schreef:
    Louis Tomlinson
    Even verderop gooi ik mijn beker simpelweg in de prullebak langs de weg. Meteen begon ik wat flotter te lopen en alsnel zag ik de bus staan en natuurlijk ook Danielle. Ik laat achter haar langs en leg mijn handen voor haar ogen en trek d'r naar achter tegen me aan. 'Daantje gevonden' zeg ik lachend en bekeek haar. Ze was eigelijk weinig veranderd na de laatste keer dat ik haar zag.

    (Sterkte)


    Daniëlle Jane Westlize

    Rustig sta ik weer op en kijk om me heen.Met een zucht pak ik mijn mobiel en stuur mijn zus maar een berichtje,heb toch niks anders te doen.Opeens voel ik 2 handen voor mijn ogen,en word ik tegen iemand aan getrokken.'Daantje gevonden.'Hoor ik lachend een stem.
    Voorzichtig draai ik me om en kijk in de prachtige ogen van Louis.Lachend kijk ik hem aan,en ik geef hem een kus.

    [K verander de minimaal regels naar 3 XD]

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 7:55 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Louis Tomlinson
    Ik voel haar omdraaien terwij;l ik mijn handen weer los laat hangen langs mijn zij. Mijn ogen kijken recht in de haren en ik voel haar zachte lippen teder op de mijne.Ik trok een wenkbrauw op. Had ze me niet gehoord, of werd ik nu expres compleet genegeerd? Ik kuchte zachtjes. ‘‘Lang niet gezien Daan'' Probeerde ik. Uit mijn verleden had ik geleerd dat je interesse moest tonen. Vragen stellen, en vooral goed luisteren naar de antwoorden. Ookal boeien ze je niets. Ik keek haar afwachtend aan.


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    Emily Ashley Dorner

    hij fluisterde iets bijna onverstaanbaars in mijn oor:"Weet je al wat het word?" "De dokters denken een meisje",fluisterde ik ietsje luider. En drukte een kus op zijn kaak. Nu pas merkte ik zijn handen op mijn buik op. Ik legde mijn handen er voorzichtig op. Dit voelde goed , ons kindje. En binnen zes maanden een gezinnetje. Alleen bij de gedachten al moest ik glimlachen. Er ging gewoon een kleine Liam of kleine mij rond lopen.


    Do what you love, love what you do

    Pardoes schreef:
    Louis Tomlinson
    Ik voel haar omdraaien terwijl ik mijn handen weer los laat hangen langs mijn zij. Mijn ogen kijken recht in de haren en ik voel haar zachte lippen teder op de mijne.Ik trok een wenkbrauw op. Had ze me niet gehoord, of werd ik nu expres compleet genegeerd? Ik kuchte zachtjes. ‘‘Lang niet gezien Daan'' Probeerde ik. Uit mijn verleden had ik geleerd dat je interesse moest tonen. Vragen stellen, en vooral goed luisteren naar de antwoorden. Ookal boeien ze je niets. Ik keek haar afwachtend aan.


    Daniëlle Jane Westlize

    ‘Lang niet gezien Daan.'Zegt Louis.Ik knik en antwoord:'Inderdaad.Ik heb je echt gemist.En heb je nog iets gedaan,voor de tour of iets anders?'We zagen elkaar echt heel weinig.Ik had meestal fotoshoots en Louis moest vaak naar de studio.Maar ik kan me echt geen leven voor stellen zonder Louis.Met heel mijn ziel en hart hou ik van hem.En ik wil hem echt niet kwijt.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Louis Tomlinson
    Ik druk teder een kus op haar wang terwijl ik naar haar luister. ".Ik heb je echt gemist.En heb je nog iets gedaan,voor de tour of iets anders" "hmm..niet echt veel bijzonders maar eb je wel verschrikkelijk gemist" Langzaam stapte ik in de tourbus en zocht kort naar voedsel en vond dit uiteraard ook nog achterin. Twee zakken chips, twee blikjes RedBull en koekjes. Vrolijk en ik terug, draai het blikje open en giet het over Danielle 's hoofd.


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    Liam Payne
    Ik glimlachte toen ze zei dat het een meisje werd. Ik hoopte eigenlijk dat ze dan op haar zou lijken, met mooi lang haar en die prachtige ogen. Ik voelde haar handen op de mijnen en glimlachte even. " Willen jullie wat drinken?" vroeg ik eigenlijk aan niemand in het bijzonder. Ik had best dorst, want het was hier best wel warm. Ook wilde ik zeker niet dat iedereen ging verdrogen. ik keek nog even anar de bussen. Op een van de twee was Tony nogsteeds half dronken aan het dansen. Goed, die jongen moest ook af en toe alles kwijt wat hij er op het podium niet uit drufte te gooien. Ik was een keertje meegeweest naar een van de concerten van zijn band. Dat was toch wel een tikkie heftiger dan de onzen. Die van ons waren groten, maar dat was echt een drukte en een chaos. Goshimikke.


    Bowties were never Cooler

    Fleeko schreef:
    Louise Emma Loverwoods

    'Ik heb jou meer gemist hoor. Weet je wel hoe die dagen in de studio waren zonder jou? In een woord vreselijk!' antwoord hij en ik grinnik zachtjes.
    Hand in hand lopen we richting de auto en ik zwaai de anderen nog vlug even gedag.
    Toen we bij zijn auto aankwamen opende hij het portier en ik glimlach. "Hmm ,gentelman." grinnik ik.
    Ik druk mijn lippen op zijn wang en ga dan in de auto zitten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall James Horan

    'Hmm ,gentelman.'Grinnikt Emma,ze drukt haar lippen op mijn wang en gaat in de auto zitten.Ik sluit de deur en ga zelf in de auto.Rustig start ik hem op en ik rij naar de starbucks.
    Als we binnen staan vraag ik Emma:'En wat wil jij drinken,schat?'Geduldig wacht ik op een antwoord.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Esmee Luna McCoy

    Harry gaf me nog een kus,en Lux trok een vies gezicht. 'Ja, vind hij kusjes bhah?'Vraagt Harry haar.Oke ik weet al wat er nu gaat komen.Weet je dat zeker.' En hij begon allemaal kusjes op Lux haar gezichtje te blazen.Grinnikend zeg ik:'Plaag haar niet zo.'Ik pak Lux van hem over en zet haar op mijn schoot.'Zal ik jouw haartjes eens mooi maken meis?'Vraag ik haar.Lux knikt.Uit mijn tas pak ik elastiekjes en ik vlecht haar haar.Als ik 1 vlechtje af heb,draai ik het elastiekje erom.Het zelfde doe ik met de andere vlecht.'Zo kijk,nu heb jij mooie haartjes.'Lach ik naar Lux toe,en ik zet haar weer op Harry zijn schoot.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daniëlle Jane Westlize

    'hmm..niet echt veel bijzonders maar heb je wel verschrikkelijk gemist'Antwoord Louis.Hij loopt de nightliner in en komt terug met 2 zakken chips,2 blikjes redbull en 1 pak met koekjes.Hij opent 1 blikje redbull,en giet dat over mijn hoofd.'LOUIS!'Gil ik.Oh deze krijgt hij terug.'Deze krijg je terug Tomlinson.'Zeg ik met een grijns.Snel open ik het laatste blikje en giet dat over Louis zijn hoofd.Daarna open ik het pak met koekjes.Ik pak een koekje en maak die kapot boven zijn hoofd.En smeer ik het koekje uit over zijn haar.'Zo en nu staan we quit.'Zeg ik weer en ik ga op de grond zitten.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Emily Ashley Dorner

    "Ik heb niet echt dorst maar ik denk jij wel",zeg ik tegen hem. Ik wist zeker dat hij dorst had, oke hij vroeg het ook omdat hij behulpzaam was maar we zaten buiten en het was stikheet. Ik had niet echt dorst het was best raar want ik heb al van in het vliegtuig niet meer gedronken. Ik liep mee met Liam achter drank.Hij was echt knap,ik kan nog steeds niet geloven dat hij mijn vriendje was. Maar ik was er blij om.Ik hou van hem.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 11:20 ]


    Do what you love, love what you do