• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 20:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik kijk haar knikkend aan en zucht. Ik zeg niets maar kus haar zachtjes. Mijn vingers tekenen zachtjes op de huid onder haar shirt en ik geniet even van het gevoel van mijn lippen op de hare en haar lichaam tegen het mijne.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik kus Jake terug en sluit mijn ogen. Dit gevoel blijft gewoon, ik moet me helemaal niet zorgen maken over de voorspelling, maar alsnog wil ik het wel aan Jake kwijt. Eigenlijk probeer ik hem in de kus te vertellen dat ik hem niet kwijt wil raken endat dat kan gebeuren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kijk haar met twinkelende ogen aan. 'Weet je wat echt lang geleden is?' fluister ik dan terug tegen haar lippen.
    Ik kijk haar dan iets ondeugend aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Even kijk ik hem aan, maar dan zie ik de blik in zijn ogen. "Mm, misschien moet je me even helpen herinneren?" vraag ik dan en glimlach naar hem. Ik streel zachtjes met mijn vingers over zijn borstkas.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik grinnik in mezelf, ik wist dat ze dacht dat ik dat bedoelde maar nee. 'Jah inderdaad.' speel ik het spelletje mee en laat mijn handen naar haar zij glijden om haar zogezegd uit haar shirt te helpen maar ik stop daar en begin haar te kietelen terwijl ik over haar hang.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Jake zijn handen glijden naar mijn zij en ik glimlach dan. Hij gaat mijn shirt uit doen en dan ineens maak ik een spastische beweging en schrik ik. "Nee! Jake! Vals!" Hij is mij gaan kietelen en ik spartel onder hem terwijl ik lach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Nee maar gratis sneakers laat ik niet aan me voorbij gaan.' glimlach ik en kijk haar aan.
    Ik doe de sneakers terug uit en kijk nog even rond.


    Katherine Garcia
    'Dat is waar' zeg ik met een glimlach, ik keek naar hem terwijl ik nadacht wie het zou kunnen zijn. Ik sloeg mijn benen over elkaar terwijl ik langs de schoenen en vervolgens weer naar Tyler kijk. 'Zij je net niet dat een vriendin van je vader hier werkte?' Vraag ik hem dan en kijk naar de rode schoenen. Een vreemde zou nooit zomaar iemand schoenen geven, of iemand in een winkel zeggen dat ze een paar schoen moest geven aan iemand, als die al ooit de winkel binnen gaan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    Ik lach en kijk haar aan. 'Wat krijg ik als ik stop?' vraag ik en kijk haar ondeugend aan. Ik bijt op mijn lip en ga door met kietelen ondertussen. Dit is echt veel te lang geleden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tyler Parker
    'Ja maar dat is 17 jaar geleden, je denkt toch niet dat...' Zouden deze van mijn vader kunnen zijn? Het zou het enige cadeau zijn dat ik van hem gekregen heb. Ik kijk haar aan en maak mijn zin niet af terwijl de verwarde gevoelens door me heen gaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Ja maar dat is 17 jaar geleden, je denkt toch niet dat...' Zouden deze van mijn vader kunnen zijn? Het zou het enige cadeau zijn dat ik van hem gekregen heb. Ik kijk haar aan en maak mijn zin niet af terwijl de verwarde gevoelens door me heen gaan.


    Katherine Garcia
    'Ik kan zelf niks anders bedenken, hij zou waarschijnlijk al gedacht dat je hier ooit zou komen, aangezien het zijn favoriete winkel was' antwoord ik, 'gaat het?' Vraag ik hen als ik niet alleen zie dat hij niet weet wat te denken maar het ook kan voelen.



    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik knik zwakjes en kijk rond. Ik zie zilveren sneakers staan, het soort dat Mayra wel leuk vind en kijk even of haar maat er bij zit. Ik pak de doos en kijk naar Katherine. 'Wil je ook iets? Ik trakteer.' glimlach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Jake Sadler
    Ik lach en kijk haar aan. 'Wat krijg ik als ik stop?' vraag ik en kijk haar ondeugend aan. Ik bijt op mijn lip en ga door met kietelen ondertussen. Dit is echt veel te lang geleden.


    Leslie Sadler
    Als ik kijk naar Jake zie ik de ondeugende blik. "Alles wat je wilt! Zolang je maar stopt!" Ik spartel nog steeds onder hem en kan niet meer stoppen met lachen. Wat moet iedereen wel niet denken die over de gang lopen?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Katherine Garcia
    'Wil je ook iets? Ik trakteer.' zegt hij glimlachend na één van de schoenen dozen hebben gepakt, 'Nee, dat kan ik niet maken' antwoord ik, als ik hem voor iets zou laten betalen zou ik me zelf slecht voelen. Daarbij zou het niet echt nodig zijn, 'Waar wil je hierna heen?' vraag ik hem als ik opsta van de stoel.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    'Aan jouw de keus?' glimlach ik en kijk haar aan. Ik reken af en betaal de vrouw. Als ze even niet kijkt laat ik de zak in onze kamer verschijnen omdat ik geen zin heb die te dragen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    'Alles?' Ik lach en stop met kietelen. ik laat me naast haar vallen en trek haar in een knuffel. 'Gewoon even met jou alleen een weekendje weggaan, net als 17jaar geleden. Na die ruzie.' glimlach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'