• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 20:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate Sadler
    'Nja, je ging me te traag.' zeg ik pesterig en geef haar een brede glimlach. Ik pak de spullen over en stop ze weg.
    Dan ga ik op mijn bed liggen en luister muziek.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine Garcia
    Ik knik, ik begreep waarom hij erheen wilde,hij had zijn vader nog nooit gekend. Zelf had ik Twee paar ouders gehad, engelen en demonen, de engelen zijn gedood, en ookal hadden ze tegen me gelogen miste en mis ik ze nu nog steeds een beetje. Wanneer we aankomen bij de winkel loop ik met Tyler naar binnen.




    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik hoor een doos vallen en zie een vrouw me aanstaren. Dan schud ze haar hoofd en gaat verder met haar werk. Vreemd. Ik kijk naar de schoenen en loop naar de sneakers.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Oh en bedankt?" zeg ik dan en kijk hem even nep beledigd aan. Ik vraag me af waar Jake is, maar hij zal nog wel bij Mayra en Alexi zijn. Ik zie dat Nate op zijn bed ligt en muziek luistert. "Misschien moet ik maar even kijken waar Jake blijft," zeg ik tegen Nate.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Parker
    'Eh misschien is dat niet zo'n goed idee.' mompel ik en kijk haar aan.
    'Je kan ook hier blijven en me gezelschap houden?' probeer ik om haar hier te houden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Waarom is dat geen goed idee?" vraag ik aan Nate, maar ga wel bij hem op het bed zitten. "En ik kan best hier blijven, maar straks dan wordt Jake weer boos omdat we dichter bij elkaar zijn dan vijf meter afstand." Een kleine glimlach staat op mijn gezicht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik glimlach. 'Niets laat maar.' zeg ik dan gewoon. Jake kan zijn eigen boontjes doppen.
    Ik ga terug liggen en steek de muziek terug in mijn oren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik begin Nate in zijn zij te prikken. "Nu moet je het zeggen ook," zeg ik met een bredere glimlach dan daarstraks. "Eerst zeggen dat ik je gezelschap moet houden en dan muziek gaan luisteren." Ik blijf hem doorprikken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lucas Booth
    Ik spring recht en loop haar achterna. 'Dank Je Casey, het is heel heel heel heel lief van je.' zeg ik terug vrolijk en loop met haar naar de kantine. Ik pak een dienblad voor mij en één voor haar, dan begin ik met eten uit te kiezen.


    Casey Rosé Hazel
    Hij springt op en loopt me achterna. 'Dank Je Casey, het is heel heel heel heel lief van je.' Zegt hij vrolijk en loopt met me mee naar de kantine. Zodra we er zijn gaat Lucas meteen regelrecht op het eten af en pakt een dienblad. Ik loop dan ook naar het eten en neem het dienblad aan dat Lucas voor me vast houd en begin dan samen met Lucas wat eten uit te kiezen. 'Hmmm, zoveel keus..' Zeg ik grinnikend.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 19:25 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nate Sadler
    Ik lach. 'Ik wil gewoon zeggen dat ik je gemist heb.' en dat meen ik echt.
    Mijn blik versipt even als ik denk aan wat we hadden maar ik vergooi die gedachtes al snel.

    Lucas Booth
    Ik lach en laad vanalles op mijn dienblad. 'Keuze genoeg, zou ik denken.' Ik leg er fruit op, broodjes, choco, fruitsap, chocomelk, koeken, eigenlijk veel te veel maar ik heb honger.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Er staat een glimlach op mijn gezicht. "Ik heb jou ook gemist, Nate," zeg ik dan. "Knuffel?" Ik heb het hoofdstuk Nate afgesloten. Met deze knuffel bedoel ik niets, want Jake is voor mij de enige op de wereld.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik knuffel haar even en snuif haar geur nog eens op waardoor ik mijn hart nog eens voel krimpen.
    Ik laat haar dan los en draai me dan om zodat ik naar muziek kan luisteren en ze mijn gezichtsuitdrukking niet ziet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Ik ga maar eens op zoek naar Jake," zeg ik dan zachtjes nadat ik Nate geknuffeld heb. Ik sta op van zijn bed en loop dan naar de deur. Voor de deur draai ik me om. "Het is goed dat je terug bent Nate." Dan loop ik de deur uit, op zoek naar Jake. Ik zie hem dan met een meisje staan praten en ik houd halt. Het is niets, Leslie, gewoon een heel erg mooi uitziend meisje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik zie Leslie aan komen en glimlach eventjes naar Rebekah. 'Ik zie je nog wel eens.' glimlach ik en ze twijfelt even maar drukt dan toch een vluchtige kus op mijn wang waarna ze glimlachend knikt, zich omdraait en wegloopt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik merk dat Jake mij ziet en eigenlijk is het wel fijn dat hij een einde aan het gesprek maakt. Dan bevries ik als het meisje een kus op zijn wang drukt. Mijn blik wordt gelijk verdrietig. Ik ben...twintig minuten niet in de buurt van Jake? En dan gebeurt dat. Hij lijkt het ook niet erg te vinden. Ik draai me om en loop weg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.