• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 12:32 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mijn ouders zijn zó druk bezig met mijn zusje die beter moet worden dat ze mij helemaal vergeten. Nee, met mij gaat het ook niet goed, dankjewel dat je het vraagt.

    Je bent egoïstisch, arrogant, gemeen, raar, zelfzuchtig, verwaand én gedraagt je als een klein kind. Toch houd ik van je.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Het verbaasd me echt wat sommige mensen flikken op Q :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik haat het om genegeerd te worden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik voel me eindelijk weer wat beter


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mijn ouders nemen me het kwalijk dat ik nu niet normaal kan lopen


    Can't control my second personality

    Embrace your dreams and don't ever lose sight of them.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Sommige dingen doen erg pijn om los te laten.. Willen doen we misschien geen van beide maar dit is voor nu niet ons moment ):


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik vertoon uitstelgedrag in leer- en maakwerk, foei.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Jezus. Waarom is dat concert nou weer op 'n doordeweekse dag -_- Ik wil zó graag. MEH.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Zo ontzettend handig dat we een geschiedenis PO moeten maken, maar dat er ook maar niemand weet wat de bedoeling er van is. Typisch mijn school, niks is goed geregeld.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben nog steeds gigantisch blij met mijn bandshirt. Skillet was geweldig C;


    26 - 02 - '16

    Poeh, morgen de grote dag, hopelijk rijd ik daarna trots rond in de auto van mijn pa :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nog anderhalve week wachten. :c
    Ik wil NU geslaagd zijn!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Endure schreef:
    Poeh, morgen de grote dag, hopelijk rijd ik daarna trots rond in de auto van mijn pa :Y)


    Succes!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife