• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 12:32 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Natuurlijk, je hebt geen tijd om met mij te praten omdat je moet leren, maar wel om met anderen te praten.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 18:33 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wil met je praten zoals vroeger. Kom online, ik mis je.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Je bent zo erg veranderd, en niet ten goede. In mijn ogen ben je een arrogante schizofreen geworden, in plaats van de brutale, spontane jongen waar ik ooit verliefd op was geworden.
    Inderdaad, ik mis je. Maar dan wel de jij die ik ken, en niet degene die je nu bent geworden. Je streek van gisteravond doet me verrassend weinig, waarschijnlijk omdat dat de laatste was om me te doen beseffen dat je jezelf niet meer bent. Ik kan je wel blijven missen, maar je bent er niet meer.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    13 episodes achter elkaar gekeken. Damn. *-*


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Nee mamma, ik ben niet "mislukt"...


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Cry.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik wil eigenlijk dat het nu al september is, zodat ik je eindelijk in mijn armen kan houden.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ugh, bij alles wat ik zie moet ik meteen huilen.

    Lol. Hoezo je wilt afspreken? We hebben elkaar jaren geleden de oorlog verklaard? Op zich kan me dat nu niks meer schelen want toen was ik ook een ongelofelijke huppelkut maar het feit blijft dat jij en ik heel verschillend zijn en ik niet de behoefte heb om een nieuwe vriendschap met je op te bouwen :W


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Omg, facking vriendjespolitiek.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sommige mensen moeten terug naar de basisschool om opnieuw te leren hoe ze moeten spellen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik vrees dat ik last ga krijgen van mijn hooikoorts. Al duurde het wel lang dit jaar. Maar het is irritant ._.


    -

    Ik hoest me kapot en alles loopt zo mijn neus uit.
    En ik heb het zo verrekte druk en ugh. >.<


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Draiochta schreef:
    Ik hoest me kapot en alles loopt zo mijn neus uit.
    En ik heb het zo verrekte druk en ugh. >.<


    This.
    Hoeveel zakdoekjes ik wel al niet gebruikt heb vandaag.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 20:41 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I miss our late night conversations (cat)