• Topic van manonlarissa

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Amber 'Ambs' McJohnson - Sempra
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Brookelle "Brooke" Esmée Mason - Luminoase
    - Rochelle Leah George - Malino
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Alexander Jay Romano - Malino
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - manonlarissa
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - lovehopex
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 3!

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 22:02 ]

    (Kom nie bij pc vandaag dus zit op tel. Kan post van esmee niet vinden :s)

    Felicity Harper


    "Pff die jongens zijn wel heel erg blind. Want jij bent het mooiste meisje dat ik ooit gezien heb. E het liefste, aardigste en leukste meisje dat ik ooit ontmoet heb" Blake neemt me op schoot en slaat zijn armen om me heen. Ik glimlach even. "Dat vind ik heel erg lief van je Blake" fluister ik verlegen. Ik bloos ervan. Ik kus hem nogmaals. Maar veel langer dan toenet en laat mijn handen door zijn haren gaan. Ik hoop dat hij me nog een beetje durft aan te raken, buiten de normale toegestane plekken. Ik hoop dat ik dat niet verpest heb door te zeggen dat ik maagd ben.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Haha, ik zal hem even quoten]

    mismi schreef:
    Esmée Sophia Pearson
    Hij streelt even langs mijn wang en ik glimlach. "Ja ik zorg heel goed voor hem. Hij komt niks te kort bij ons thuis". Ik glimlach. Ik geef Jake een kus en de foto's op het tafeltje neer. Ik pak een mok warme choco. Ik neem een slok, waarbij ik natuurlijk een snor van de slagroom krijg en glimlach. Je kon me wakker maken voor een goede mok warme choco. "Lekker" zeg ik tevreden en lik de slagroom van mijn lippen. "En het maakt mij niet zoveel uit of je de tv aanzet of een film, als ik nog wel even met jeag knuffelen zo" zeg ik en ik bloos even. Misschien was hij inmiddels wel uitgeknuffeld. Ik vraag me even af waar ik vanavond zal slapen. Ga ik zo nog terug naar mijn kamer? Slaap ik op het bankbed? Of misschien bij hem?? Ik durf het niet te vragen, want dat komt misschien ook weer zo raar over. Ik zie het vast vanzelf wel. Als ie genoeg van me heeft trapt ie me vanzelf wel de deur uit en als ik op het bankbed moet slapen is dat ook goed, dat is waarschijnlijk ook de plek waar ik kom te slapen straks. De twijfel begint flink toe te slaan. Was dit allemaal wel een goed idee? Wat als ik hem straks nog leuk ga vinden? Dan maak ik het alleen maar moeilijker. Mezelf kennende ontwikkel ik snel genoeg gevoelens voor een jongen die zo lief is als hij nu eigenlijk is, terwijl het hem waarschijnlijk alleen maar om de seks gaat. Geweldig.. ik heb het wel weer ingewikkeld gemaakt voor mezelf. Ik zit zo in gedachte verzonken dat ik niet eens merk of hij reageert op mijn knuffelvraag. Hoe redelijk zeker ik tot nu toe overkwam, zo onzeker voel ik me nu van binnen.

    (is niet erg, ik reageer ook traag nu ,omdat ik aan mijn kleedje werk ^^ )
    Blake Austin Gabriëls

    Ze glimlachte ,wat dus een goed teken was."Dat vind ik heel erg lief van je Blake" fluisterde ze verlegen en ze begon te blozen.
    Ze plante haar zachte lippen op die van mij en gewillig zoende ik haar terug. Haar handen woelden door mijn haren en ik liet mijn ene had op haar rug en de andere wat meer naar beneden. Ik ging nog een stapje verder en likte haar onderlip ,vragend om toestemming.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Justin Benjamin Smith
    Ik boende het laatste beetje kauwgom onder de tafel vandaan en stond toen op tijdens zijn verhaal. Ik legde de doek weer even weg en besloot zijn mok maar even naar achter te brengen. Ik pakte het kopje op en keek een beetje verbouwereerd naar hem toen hij vroeg naar of ik het wel redde met het geld. Ik liep naar achter de bar en zette de mok bij het laatste beetje vuile vaat in de afwasmachine, die ik toen aanzette. "Het is lastig, maar met mijn beurs, kinderbijslag en mijn baan lukt het me net. Ik knijp het alleen een beetje voor over 2 jaar. Dan moeten zij naar school en is er een kans dat ik nog niet klaar ben met studeren." Ik leunde nog even op de bar voor ik terug liep en aan de een na laatste tafel begon. Het was wel eens fijn tegen iemand te kunnen praten waarbij het niet uitmaakte wat die van je dacht. Ik zou hem waarschijnlijk toch niet meer zien. Ik knakte mijn knokkels even en ging verder met poetsen. "Zo interessant is mijn leven niet. Ik ben maar een arme student die door een aantal keuzes zonder steun van zijn ouders als een alleenstaande ouder boven een café woont. Jij bent een CEO van je eigen bedrijf die het zo te horen erg goed doet. " Ik had echt bewondering voor hem.


    Bowties were never Cooler

    [Can someone meet up :D]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    [Als mismi het goed vind kan Cam ook naar The Brew komen]


    Bowties were never Cooler

    [is goed, ik wacht wel even af tot ze antwoord :D]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Christian Grey
    Hij kijkt me even verbouwereerd aan als ik begin over geld en hij ruimt mijn mok op. "Het is lastig, maar met mijn beurs, kinderbijslag en mijn baan lukt het me net. Ik knijp het alleen een beetje voor over 2 jaar. dan moeten zij naar school en er is een kans dat ik nog niet klaar met studeren." Hij leunt nog even op de bar voordat hij weer terugloopt en aan het volgende tafeltje begint. "Zo interessant is mijn leven niet. Ik ben maar een arme student die door een aantal keuzes zonder steun van zijn ouders als een alleenstaande ouder boven een café woont. Jij bent een CEO van je eigen bedrijf die het zo te horen erg goed doet." Ik knik even. "Ik heb zeker niks te klagen" zeg ik dan. "Al moet ik zeggen dat de weg hiernaartoe best hard werken was" zeg ik dan. "Ik zou je een baan aan kunnen bieden, maar ik betwijfel of je dat wil." zeg ik dan. Ik zou hem dan alleen een baan aanbieden vanwege een soort medelijden ofzo, ten minste, zo zou hij het dan zien. Ik vind gewoon dat iedereen een eerlijke kans verdiend en het zou zonde zijn als hij straks zijn studie niet kan afmaken omdat zijn kinderen naar school moeten, of dat die kinderen naar een of andere slechte school moeten omdat hij het zich simpelweg niet kan veroorloven om ze naar een betere school te sturen.


    [oh ja hoor.. stuur Cameron ook maar naar the brew ;p]

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 16:31 ]

    Cameron
    Ik was het al snel zat om daar te staan en ik stond op van het trappetje voor de deur. Ik vond mijn balans dit keer al snel en was van plan richting de Brew te gaan. Blake had gelijk, ik zou toch niet thuiskomen en de Brew was altijd nog wel iemand. Onderweg was ik nog bezig met mijn haar wat rechter te doen aangezien ik er niet uitzag. Alles leek wel tegen te zitten en ik hoopte het niet weer te verpesten doordat ik al door 2 mensen was weggestuurd. Al snel was ik bij de Brew en gooide ik een deur open. Ik zag Christian aan een tafel zitten en ik zag hem praten met een jongen die daar werkte. Ik schoof een stoel naar achter bij het tafeltje van Christian. Christian was vroeger een vriend van me, en eigenlijk nu nog steeds. Maar hij had het altijd zo druk dat hij nooit echt tijd had gehad om met hem te praten. Hij hoopte niet dat ze merkte dat hij dronken was, voor zijn gevoel knapte Christian daar altijd erg op af. 'Hey,' zei ik en glimlachtte even snel naar de twee.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Justin Benjamin Smith
    Ik luisterde terwijl ik de tafel liet glimmen. Tuurlijk was het hard werken geweest, maar het was hem gelukt, iets wat een jongen als ik nooit meer zou lukken. Ik keek strak op toen hij me een baan aanbood. Alsof ik zielig was. Nee ik had het zeker niet breed, maar ik stond op eigen benen. Ik wilde niet iemand's goede doel projectje worden. Ik kon het prima zelf af. "Nee, bedankt" zei ik kortaf voor ik verder ging met schrobben. Ik zag vanuit mijn ooghoek nog iemand binnen komen. Opzich best een knappe jongen. Nee, Justin. Zo mag je niet denken. Dat is fout. Ik schrobde nog harder door waardoor mijn knokkels wit werden. Ik stopte nog net optijd om iet de lak van de tafel te boenen en ging verder met de onderkant. "Hallo. Ik kom er zo aan." zei ik tegen de jongen terwijl ik bijna geobsedeerd doorging met schrobben om maar niet zijn kant op te kijken.


    Bowties were never Cooler

    Christian Grey
    "Nee, bedankt" zegt hij kortaf en gaat verder met het schrobben van de tafel. Er komt nog iemand naar binnen en ik kijk even om. Het was Cameron. Hij loopt hiernaartoe en gaat bij mij aan de tafel zitten. "Hey" zegt hij. "Hey Cameron" zeg ik terug. Ik bekijk hem even. Hij zag er niet uit. Ik had van Blake al gehoord dat hij flink wat problemen had. Ja, hij had die problemen altijd al, maar ze waren nu een beetje uit de hand gelopen. Ik had zelf een hekel aan mensen die maar naar de drank grepen als ze problemen hadden die ze niet konden 'handelen'. De jongen schrobt de tafeltjes flink en ik heb het idee dat komt omdat ik hem misschien flink beledigd heb. Tja, het was niet mijn probleem dat sommige mensen geen hulp konden aanvaarden. Hij zegt tegen Cameron dat hij er zo aan komt. Ik bekijk Cameron weer even. "Hoeveel heb jij gedronken vandaag?" vraag ik dan terwijl ik hem doordringend aankijk.

    Jake Harper

    Esmee lijkt diep in haar gedachten verzonken te zijn. Ik glimlach even. Dan streel ik haar zacht over haar wang. "Waar slaap je vanavond?" Vraag ik dan zachtjes. "Bij mij? Of wil je liever in je eigen kamer slapen?" Ik druk een zacht kusje op haar slaap. Simba begint te miauwen omdat we hem niet genoeg aandacht geven. Ik aai hem dan maar weer.

    Felicity Harper

    Ik voel zijn handen op mijn rug en voel ik zijn tong over mijn onderlip. Ik twijfel even maar open dan mijn mond en laat onze tongen elkaar zacht strelen. Mijn hart slaat op hol en mijn onderbuik kriebelt. Ik hoop zo erg dat ik het niet slecht doe. En als ik het slecht doe dat hij zegt wat ik moet verbeteren. Ik leg zijn hand op mijn blote dijbeen met de topjes van zijn vingers onder het shirt. Hopelijk begrijpt hij de hint dat hij onder mijn/zijn shirt mag.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cameron
    Ik keek naar de jongen die de tafels schrobde en hij zei tegen mij dat hij er zo aan kwam. Ik keek naar Christian en die vroeg al gelijk hoeveel ik gedronken had. Ik rolde met mijn ogen en schudde mijn hoofd. 'Gaat je niks aan,' zei ik en keek weer snel naar de jongen. Waarschijnlijk had Christian ookal iets over hem gezegd waardoor hij niks meer met hem te maken wilde hebben. Christian had wel vaker dat hij gewoon zei wat hij dacht en dat kwam misschien soms nog wel is hard aan. 'Jij hebt anders vandaag zeker ook flink gewerkt?' Ik grijnsde even naar hem. Het was een echte workaholic die jongen.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Justin Benjamin Smith
    Ik haalde voor de laatste keer een lap over de tafel en liep toen met de emmer terug achter de bar. Nu was ik daarmee helemaal klaar. Ik waste mijn handen en slikte toen een keer voor ik terug naar het tafeltje liep. Aan de toon van de eerste jongen te horen was de ander, die blijkbaar Cameron heette, mooie naam, een dronkenlap. Gelukkig stond alle drank in een kast onder de bar, zodat het niet zichtbaar was voor publiek. Zo hoefde ik hem ten minste niets te schenken. Toen ik dichterbij kwam rook ik ook een lichte walm van alcohol tussen de citroen van het schoonmaakmiddel door end at was niet van die scheut amaretto van net. "Wat kan ik voor je inschenken?" vroeg ik beleefd. Toch probeerde ik zo goed mogelijk oogcontact te vermijden. Ik was er namelijk best bang voor. Ik wilde me zo helemaal niet voelen, het was fout, maar mijn lichaam dacht er blijkbaar anders over. Ook vond ik het vrij verwarrend aangezien ik echt super gelukkig en alles was met Layla, maar nu voelde naar welk meisje dan ook kijken als verraad aan haar.


    Bowties were never Cooler

    Esmée Sophia Pearson
    Hij streelt zacht over mijn wang heen, waardoor mijn gedachtes verstoord worden en ik naar hem opkijk. "Waar slaap je vanavond?" vraagt hij dan zachtjes. "Bij mij? Of wil je liever in je eigen kamer slapen?" Hij drukt een zacht kusje op mijn slaap en als Simba begint te miauwen aait hij hem weer even. Ik haal even mijn schouders op. "Ik weet het niet" zeg ik dan eerlijk. Ik kijk hem even kort aan en kijk dan weer naar de mok in mijn handen. Moest ik nu eerlijk zijn en vertellen wat me dwarszat of juist niet. Misschien moet ik maar gewoon eerlijk zijn, dan kan ik altijd nog een andere kamer zoeken als ik hem hiermee afschrik. Ik weet alleen niet zo goed hoe ik moet beginnen. Ik open een paar keer mijn mond om iets te zeggen, maar doe hem steeds weer dicht zonder überhaupt een woord gezegd te hebben. Ik zucht even. "Ik weet niet of het slim is als ik hier blijf slapen.." begin ik terwijl ik naar meer woorden zoek om te vertellen wat me dwars zit. "Ik ken mezelf en ik weet dat ik gevoelens voor je ga ontwikkelen. Aan de ene kant wil ik hier nooit meer weg want de seks was heerlijk en ik zou het zo nog een keer doen, maar aan de andere kant verwart het me heel erg en lijkt het me niet slim als ik hier kom slapen.." zeg ik nog een beetje twijfelachtig, maar de woorden beginnen te komen en ik ga verder "Ja ik begon vanochtend en ja ik had ook al een flinke tijd geen seks meer gehad en god wat zag je er sexy uit vanochtend en ik weet dat jij het ook alleen maar deed voor de seks, maar je verwarde me toen je nog wou knuffelen daarstraks. Zelfs mijn ex hield niet zo veel van knuffelen en dit was gewoon heerlijk en ik voelde me heel erg op me gemak en net in de keuken..." ik stop even om adem te halen en snel een blik op hem te werpen.


    Christian Grey
    "Gaat je niks aan" zegt Cameron nadat hij eerst met zijn ogen had gerold. "Jij hebt anders vandaag zeker ook flink gewerkt?" zegt hij en grijnst even naar me. Ik weet dat hij dit doet zodat de aandacht niet meer bij hem ligt. "Ja, ik heb een bedrijf en die runt zichzelf niet" zeg ik dan. Dat hij te lui was om te werken betekende niet dat iedereen zo was. Ja ik werk veel, maar ik ben wel gelukkig, dat kun je van hem niet zeggen. De jongen vraagt aan Cameron of hij wat voor hem kan inschenken. "Heb je niet genoeg van de alcohol ondertussen?" vraag ik aan Cameron en negeer de jongen even. "Je weet dat je je problemen niet weg kan drinken, ze komen altijd terug, ze halen je altijd weer in.."