• Topic van manonlarissa

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Amber 'Ambs' McJohnson - Sempra
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Brookelle "Brooke" Esmée Mason - Luminoase
    - Rochelle Leah George - Malino
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Alexander Jay Romano - Malino
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - manonlarissa
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - lovehopex
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 3!

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 22:02 ]

    Christian Grey
    Terwijl ik met Robyn in gesprek was ging mijn telefoon steeds vaker af en werd mijn middag voller en voller dus had ik voorgesteld dat we morgen bij the Brew afspraken rond lunchtijd en dat ik haar dan het kantoor kon laten zien.

    De hele middag en een deel van de avond heb ik besprekingen gehad en dingen moeten regelen. Ik ben nu eindelijk klaar en besluit nog even langs the Brew langs te gaan voor een warme chocolademelk ofzo. Ik wandel het kantoorpand uit en loop rustig richting the Brew. Als ik er eenmaal ben loop ik naar binnen. Het is heel erg rustig en er zit bijna niemand als je het vergelijkt met overdag. Een jongen is bezig met het schoonmaken van tafeltjes en ik loop rustig naar de bar toe en trek het jasje van mijn pak uit voordat ik ga zitten. Ik wacht rustig tot hij deze kant op komt.

    Blake Austin Gabriëls

    'Ik vertel het niet, maar mag ik meedoen met jou en Felicity?' grijnsde hij breed en ik kijk hem geërgerd aan.'En ik had het verhaal al verteld,' verbeterde hij zichzelf dan.
    "Nee ,je mag niet meedoen."zeg ik en nu lijk ik vast echt op een klein kind ,maar goed... "En ik weet heus wel wanneer je liegt of niet ,Cam. Je gaat toch niet zitten liegen tegen je beste vriend." zeg ik hem ,om hem wat schuldgevoel te geven.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cameron
    Hij geeft me een geërgerde blik en ik lach. Daarna probeerde hij me een schuldgevoel te geven maar ik trok me er weinig van aan. 'Luister, dat verhaal boeit niks en het kost alleen maar tijd. Er was niks gebeurd.' Er was heel veel gebeurd, maar uiteindelijk kwam het er toch op neer dat ik degene was die begon.
    'Ik kan beter maar gaan, dan heb je meer tijd met Felicity.' Er verscheen een glimlach op me gezicht, maar de oplossing leek me toch echt het beste.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Justin Benjamin Smith
    Ik boende rustig de tafels met een lap en een emmertje sop. Er was toch niemand. Ik moest nog 3 en een halge tafel poetsen toen er een klant binnenkwam. Ik boende de tafel van boven en onder af. Daarna hing ik de lap over de rand van de emmer en veegde mijn handen af aan mijn schort. Ik haalde een hand door mijn wilde haren en liep naarde tafel waar de jonge heer was gaan zitten. "Goedeavond. Wilt u wat bestellen?" vroeg ik beleefd. Hij was niet veel ouder dan ik, maar toch zei ik u. Zo was ik opgevoed. Ik hoefde mijn boekje niet uit mijn schort te halen. Hij was maar alleen. Ik kon het wel onthouden. Ik was misschien niet de werknemer die de meeste klanten zag, maar ik was een van de enigen die zo laat nog wilde werken.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 11:41 ]


    Bowties were never Cooler

    Blake Austin Gabriëls

    Cameron ,lachte alleen maar. 'Luister, dat verhaal boeit niks en het kost alleen maar tijd. Er was niks gebeurd.' zei hij en nogsteeds geloof ik er niets van ,maar ik laat het er maar bij.'Ik kan beter maar gaan, dan heb je meer tijd met Felicity.'zei hij met een glimlach op zijn gezicht.
    "Je hoeft heus niet weg te gaan ,want ik weet dat je anders niet thuis zal raken ,maar probeer gewoon effe normaal te doen. "zucht ik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Christian Grey
    Hij maakt de tafel eerst schoon en hangt de lap vervolgens over de emmer heen en komt mijn kant op gelopen. "Goedenavond. Wilt u wat bestellen?" vraagt hij beleefd. Nee ik zit hier gewoon denk ik bij mezelf. "Goedenavond. Ik wil graag een warme chocolademelk met wat amaretto en zonder slagroom." zeg ik dan. Ik kwam hier eigenlijk nooit in de avond en ik had deze jongen hier ook nog nooit gezien. Niet dat ik hier elke dag kwam, daar had ik simpelweg geen tijd voor. Ik had veel besprekingen en die waren ook niet altijd hier in New York en soms werkte ik gewoon thuis omdat ik geen zin had om naar kantoor te gaan.

    Cameron
    'Ik kom wel thuis,' antwoordde ik bot op hem en stond op. 'Ik hoef jullie alleen niet te horen de hele nacht waaraan ik niet eens mag meedoen. Luister, ik zoek wel een kroeg.' Ik had geen idee wat ik eigenlijk zei, maar Blake begreep het vast wel. Daar in tegen was Blake nog net zo zacht als vroeger, alleen hij was sterker geworden. De verhoudingen klopte niet en ik wist als ik boos zou worden op Blake dat ik degene zou zijn met de meeste pijn.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Justin Benjamin Smith
    Ik zag hem wat geirriteerd kijken. Was ik weer dom bezig? Vast wel. Hij klonk toch vriendelijk toen hij sprak. "Het komt eraan." Ik liep naar de bar en ging erachter opzoek naar de amaretto. Ik schonk een flinke laag in een mok voor ik die onder de machine zette en de hete chocolademelk eruit liet stromen. Toen de mok vol was haalde ik hem eronder uit, zette hem op een schoteltje met een koekje en een lepeltje voor ik hem naar de jongen bracht. "Alstublieft. Dat is 3,40." Ik had de prijs achter ook al opgezocht. Zelf had ik deze man nog nooit gezien, maar ik zag dan ook weinig mensen. Ja, op de uni, maar niet hier. 's Nachts kwamen mensen toch minder graag in het park. Daarbij zaten ze liever in een bar dan een cafe. Ik zou zo de laatste tafels wel boenen. Een gesprek starten kon ook nog, maar ik wist niet of iemand zoals hij, een jongeman die er belangrijk uit zag, een gesprek wilde voeren met een tienervader die amper de eindjes aan elkaar kon knopen.


    Bowties were never Cooler

    Blake Austin Gabriëls

    'Ik kom wel thuis,' antwoorde hij bot ,maar we wisten beiden wel ,dat het niet zo was.
    'Ik hoef jullie alleen niet te horen de hele nacht waaraan ik niet eens mag meedoen. Luister, ik zoek wel een kroeg.'brabelde hij en ik keek hem verbaasd aan.
    "Je hoeft geen dingen te fantaseren hoor Cameron ,het is en blijf alleen maar slapen ,meer niet."zeg ik tegen hem. "Ik ben niet zoals jou ,dat ik met het eerste en het beste meisje in bed ga duiken."ik zei het ,voordat ik er aan dacht ,dat ik nu echt gemeen bezig was.
    "Sorry."mompelde ik er zacht achterna.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Christian Grey
    "Het komt eraan" zegt de jongen en hij loopt naar achteren om mijn bestelling klaar te maken. Ik bekijk mijn telefoon even en de agenda van morgen. Ik had morgen thuis kunnen blijven als ik Robyn het kantoor niet zou laten zien. Naja, een extra dag op kantoor kan geen kwaad. De jongen komt terug met een mok warme chocolademelk en zette die op het tafeltje neer. "Alstublieft. Dat is 3,40." Zegt de jongen. Ik pak een briefje van vijf dollar en zeg dat het goed is zo. Ik roer even met het lepeltje in de mok en eet daarna eerst het koekje op. "Werk je hier al lang?" vraag ik dan.

    Cameron
    Ik hoestte even door zijn opmerking en keek hem even starend aan. Het was wel zo, ik dacht niet echt na over wat ik deed. 'Sorry,' mompelde hij er zacht achter na. 'Je kijkt zelf maar wat je doet, maar die meid is weg als je haar niet pakt.' Ik gaf hem een duw, waar ik niet over na had gedacht en wou weglopen.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Justin Benjamin Smith
    Ik keek naar hem en pakte het vijfje aan. Ik liep ermee naar de bar en deed het in de kassa. Het bonnetje prikte ik op de stapel en het wisselgeld stopte ik in mijn broekzak onder mijn schort. Zoveel fooien kreeg ik niet. Ik liep terug naar de emmer met sop om verder te poetsen. Ik pakte de lap en ging verder met het boenen van een tafel. Ik keek op toen hij vroeg hoe lang ik hier al werkte. "Anderhalf jaar. Sinds ik hierheen ben verhuisd." Ik poetste even verder. "Mag ik vragen wat u doet voor werk?" Vroeg ik met mijn ogen op de tafel. Die dingen werden overdag erg goor. Gelukkig had ik er 's nachts genoeg tijd voor om ze naar citroen te laten ruiken en ze weer te laten glimmen. Ik veegde wat haar uit mijn ogen en ging rustig verder. Van achter de bar hoorde ik wat gebrabbel. Het was Aidan die wakker was geworden. Veel zorgen maakte ik me er niet over. Meestal kroop hij dan gewoon weer onder zijn dekentje en viel in slaap, of hij klom in Dean's bedje en viel naast hem in slaap.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 12:27 ]


    Bowties were never Cooler

    Blake Austin Gabriëls

    Hij hoeste even ,door mijn opmerking en keek me dan starend aan. 'Je kijkt zelf maar wat je doet, maar die meid is weg als je haar niet pakt.' zei hij en haf me zomaar een duw ,om daarna een soort van willen weg te lopen. Ik liet het hier niet bij en pakte hem bij zijn kraag en trok hem terug.
    "En dan Cam ,wat dan hé?"vroeg ik redelijk kwaad. Ik had geen advies van hem nodig ,hij was diegenen ,die dat meer nodig had. "Mij maakt het niet meer uit ,of je ,je nu in coma gaat zuipen en ergens in slaap gaat vallen. Ik doe dit alleen om je te beschermen en helpen."zeg ik hem en laat hem dan los.
    Het maakte me wel uit als er iets met hem gebeurt ,maar hij werkt me nu echt op de zenuwen. Dan ga ik vaak dingen zeggen dat ik niet meen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Christian Grey
    Hij antwoord dat hij hier al anderhalf jaar werkt, sinds hij hierheen is verhuisd. Hij gaat weer verder met het schoonmaken van de tafeltjes als hij mij vraagt wat ik voor werk doe. "Ik heb een eigen bedrijf" antwoord ik dan. "Ik koop andere bedrijven op die op de rand van de afgrond staan, maar met wat aanpassingen nog geweldige bedrijven kunnen worden die nog veel winst kunnen maken" leg ik verder uit. Vanachter de bar klinkt een soort gebrabbel. Het klonk als een kind. Ik reageer er verder niet op, omdat het mijn zaken niet zijn. "Studeer jij nog of werk je?" vraag ik dan. Hij zag er nog vrij jong uit al zegt dat natuurlijk ook niet alles. Ik ben zelf ook pas 22.

    Cameron
    Ik voelde dat ik bij mijn kraag gepakt werd, eerlijk schrok ik er wel van en zag dat Blake nu echt geiïriteerd was. 'En dan Cam, wat dan he?' Hij klonk erg dreigend en ik kon mijn grens niet echt aanvoelen. Ik wist dat ik het niet moest doen maar gaf hem toen toch een klap. Ik wist niet waarom, en ik had het nooit gedaan als ik nuchter was. Ik liep naar achter.


    Everything is illuminated by the light of our past.