• Topic van manonlarissa

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Amber 'Ambs' McJohnson - Sempra
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Brookelle "Brooke" Esmée Mason - Luminoase
    - Rochelle Leah George - Malino
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Alexander Jay Romano - Malino
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - manonlarissa
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - lovehopex
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 3!

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 22:02 ]

    Justin Benjamin Smith
    Ik luisterde naar hem terwijl ik rustig door boende. Ik deed de onderkanten van de tafels ook altijd en je wilde niet weten wat ik er in hemelsnaam elke dag vanaf haalde. Ik had echt bewondering voor hem dat hij op zo'n jonge leeftijd al zo'n bedrijf leidde. Hij kon namelijkniet ouder zijn dan 25. Ik maakte de tafel af en ging naar de volgende. "Ik studeer audio engineering op de universiteit van New York." zei ik rustig. "Ik begin binnekort aan mijn tweede jaar." Op mijn 22ste moest ik klaar zijn, hopelijk wat eerder, want als ik 21 was zouden Aidan en Dean naar school gaan en dat kon ik niet financieren met alleen dit baantje. De geur van schoonmaakmiddel drong mijn neus binnen. Het rook lekker fris naar citroen. Straks moest ik nog dwijlen en dan was alles weer schoon.


    Bowties were never Cooler

    Blake Austin Gabriëls

    Cameron haf me een klap en ik kijk hem geschrokken aan. Ik had het niet van hem verwacht ,maar misschien verdiende ik het wel.
    Mijn neus begon te bloeden ,maar ik deed er niets aan ,maar bleef Cameron alleen maar geschrokken aanstaren.
    "Ik wil dat je weg gaat."mompel ik zacht. Ik had geen zin meer in een verdere discussie of nog een klap .
    Ik wilde mijn oude vriend terug en niet de dronken Cam. Nu pas ,veeg ik het bloed weg ,of ik probeer het tenminste.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cameron
    'Ik wil dat je weg gaat,' mompelde hij zacht. Ik moest moeite doen hem te horen en nu pas zag ik dat hij bloedde. Ik keek hem aan en draaide me toen om. Ik zag dat hij geschrokken was, maar ik was zelf nog meer bang voor een klap van hem. Blake kon zich goed inhouden, dat kon hij altijd al. Hij was nooit in voor gevechten terwijl ik altijd als eerste stond te kijken wie er won. Eigenlijk waren we zo verschillend van elkaar, maar ik kreeg het niet uit mijn strot om sorry te zeggen. Ik liep de deur uit met hoop dat hij achter me aan kwam. Ik gooide de deur hard dicht en pakte me hoofd met me handen vast. Dit was al de tweede ruzie die ik had vandaag.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Christian Grey
    Hij verteld dat hij audio engineering studeert op de universiteit van New York en dat hij binnenkort aan zijn tweede jaar begint. Ik knik even. Ik had geen bedrijven in die branche. Het sprak me ook niet echt aan. De geur van schoonmaakmiddel begint zich langzaam te verspreiden door de ruimte. Het rook naar citroen. "Ik heb nooit het geduld gehad om te studeren" zeg ik dan. Ik heb mijn studie niet afgemaakt. Ik had geen zin meer en wist toen al heel duidelijk wat ik wou gaan doen. Mijn ouders waren niet blij, maar hebben me gesteund. Mede dankzij hun heb ik nu een succesvol bedrijf. "Ik wist al vrij vroeg wat ik wou gaan doen, al heb ik mijn ouders wel heel wat grijze haren bezorgt toen ik zei dat ik ging stoppen met mijn studie." zeg ik.

    [ik reageer na de lunch]


    Bowties were never Cooler

    Blake Austin Gabriëls

    Cameron keek me even aan ,maar draaide zich dan om ,om daarna weg te gaan. Het had niet eens sorry gezegd. Toen de deur dichtgegooid ,werd zucht ik. Dit was echt vreselijk. Ik haatte ruzies ,maar hij begon en ik was nu echt kwaad op hem.
    Beseft hij dan niet ,dat hij zijn hele leven aan het vergallen is. Ik ga naar de keuken en laat de kraan lopen ,maar eerst neem ik een zakdoek ,om te proberen ,het bloeden te stoppen. Zodra het gestopt lijkt te zijn ,kuis ik mijn handen af en doe ik de kraan dicht. Twijfelend ,kijk ik naar het raam ,in de keuken. Ergens wilde ik gaan kijken ,of Cameron ,nog in de beurt ,was ,maar ik schudde die gedachten uit mijn hoofd. Nee Blake ,je moet geen moeite meer doen. zeg een stemmetje in mijn hoofd. Ik zucht en ruim ondertussen nog de tafel op en doe de restjes pizza weg. Ik had toch geen honger meer.
    Ik loop naar mijn kamer ,waar Felicity nog zat en ga naar binnen. "Hey."zeg ik zachtjes . Ik zie dat Puck bij haar was komen zitten.Ik plof me naast Felicity en Puck en streel hem eventjes. "Cameron is weg gegaan."mompel ik en ik hoop dat ze niet merkt ,dat mijn neus heeft gebloed.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cameron
    Blijkbaar was Blake niet van plan terug te komen naar mij en stond ik alleen voor zijn deur. Ik haalde beide handen door mijn haar heen en voelde me erg ziek. Ik had geen idee wat ik gedaan had, en het slechtste plan was om nu terug te gaan. 'Fuck,' scheldde ik en lachtte toen even wat schaapachtig. Ik had echt geen idee waar ik mee bezig was.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Felicity Harper

    De deur gaat open en Blake is daar weer. "Hey" hij ploft naast me neer en streelt Puck. "Cameron is weg" zegt hij zacht. "Waarom heeft hij je geslagen?" Mompel ik. "Er zit hier nog wat bloed"ik wijs het even aan. "oh ik moet je even waarschuwen" ga ik verder. "Ik ben nieuw met dit. Je bent de eerste jongen die ik gekust heb. Ben 20 best sneu" ik grinnik maar er zit niks van vrolijkheid inn. "Ik ben dus ook nog maagd. Maarik vind het niet erg als je me aanraakt"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Blake Austin Gabriëls

    "Waarom heeft hij je geslagen?" mompelde ze en ik zucht zacht. "Het is mijn eigen schuld ,ik was bot tegen hem."mompel ik zacht.
    "Er zit hier nog wat bloed"zei ze en wees het even aan en ik probeer het weg te vegen.
    "oh ik moet je even waarschuwen" ging e verder en ik kijk haar even aan."Ik ben nieuw met dit. Je bent de eerste jongen die ik gekust heb. Ben 20 best sneu" grinnikte ze ,maar ze was niet echt vrolijk.
    "Ik ben dus ook nog maagd. Maar ik vind het niet erg als je me aanraakt" zei ze dan en ik knikte even. "Geen zorgen ,ik doe het wel rustig aan met je,als ik te rap ga hoef je het alleen maar te zeggen."zeg ik met een klein glimlachje tegen haar en streel haar wang en druk dan een kus op haar lippen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    mismi schreef:
    Christian Grey
    Hij verteld dat hij audio engineering studeert op de universiteit van New York en dat hij binnenkort aan zijn tweede jaar begint. Ik knik even. Ik had geen bedrijven in die branche. Het sprak me ook niet echt aan. De geur van schoonmaakmiddel begint zich langzaam te verspreiden door de ruimte. Het rook naar citroen. "Ik heb nooit het geduld gehad om te studeren" zeg ik dan. Ik heb mijn studie niet afgemaakt. Ik had geen zin meer en wist toen al heel duidelijk wat ik wou gaan doen. Mijn ouders waren niet blij, maar hebben me gesteund. Mede dankzij hun heb ik nu een succesvol bedrijf. "Ik wist al vrij vroeg wat ik wou gaan doen, al heb ik mijn ouders wel heel wat grijze haren bezorgt toen ik zei dat ik ging stoppen met mijn studie." zeg ik.



    Justin Benjamin Smith
    Hij zei niets en ik zag hem vanuit mijn ooghoek knikken. Het leek hem niet zo te interesseren. Ik vond het wel best. Ik vond het geweldig, maar hij mocht zijn eigen mening hebben. Ik schrobde net een hardnekkige vlek toen ik hem hoorde. Zijn pad leek me riskant, maar gelukkig had hij zo te horen steun van zijn ouders. Dat had ik dus al zo'n 3 jaar niet meer. Studeren was nu voor mij gewoon iets om mijn dromen te kunnen verwezenlijken en tegelijkertijd een toekomst voor de jongens veilig te stellen. Ik zuchtte diep en poetste de rest van de tafel. "Ik zal wel moeten als ik Aidan en Dean een toekomst wil geven en het is het enige wat ik nog echt voor mezelf heb." Ik zuchtte nogmaals en ging op de vloer zitten om de onderkant te poetsen.


    Bowties were never Cooler

    Felicity Harper

    "Maak je geen zorgen, ik doe het wel rustig aan met je, als ik te rap ga hoef je het alleen maar te zeggen" Blake streelt over mijn wang en drukt een kus op mijn mond. Ik glimlach. "Dankjewel" mompel ik. "Ik zal soms wel stuntelig overkomen. Ik ken dit helemaal niet" zeg ik zachtjes en ik kijk Blake verlegen aan en haal even diep adem. "Ben blijkbaar niet knap genoeg voor de meeste jongens "


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Christian Grey
    Hij zucht even voordat hij iets zegt. "Ik zal wel moeten als ik Aidan en Dean een toekomst wil geven en het is het enige wat ik nog echt voor mezelf heb." Hij zucht nog een keer en gaat vervolgens op de grond zitten om de onderkant van de tafel te poetsen. "Heb je kinderen?" vraag ik dan maar. Hij zag er te jong uit voor kinderen vond ik zelf. Ik moest er niet aan denken om nu al kinderen te hebben. Tuurlijk wil ik ze later wel, maar nu nog niet. Ik vond het dan wel knap dat hij nog altijd zijn studie deed. Vaak zie je dat ze dan stoppen omdat kinderen gewoon te duur zijn en ze dus full time moeten werken. Daarnaast waren kinderen nog vermoeiend ook.

    Blake Austin Gabriëls

    "Dankjewel" mompelde ze. "Ik zal soms wel stuntelig overkomen. Ik ken dit helemaal niet" zei ze zachtjes en keek me verlegen aan en haalde diep adem.
    "Ben blijkbaar niet knap genoeg voor de meeste jongens " mompelde ze dan. "Pff,die jongens zijn dan wel heel erg blind,want jij ben het mooiste meisje die ik ooit heb gezien."glimlach ik. "en het liefste ,aardigste ,leukste meisje die ik ontmoet heb en zo kan ik nog wel doorgaan."vervolg ik dan .
    Ik neem haar op mijn schoot en doe mijn armen om haar heen ,hopend dat ze dit niet erg vind.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Justin Benjamin Smith
    Ik keek op van onder de tafel bij zijn vraag. "Ja, twee zoontjes van twee. Ze zijn me het meest dierbaar, maar ik zie ze te weinig." Ik zuchtte. Ik was echt een slechte vader. Als ik al thuis was sliep ik de helft van de tijd terwijl zij beneden speelden zonder dat iemand op ze lette. Gelukkig kon ik ze wel een aantal uren per dag nog zien en met ze spelen, al merkte ik ook wel dat ze veel zelfstandiger waren nu al, dan mijn neefjes en nichtjes op die leeftijd. Af en toe op een vrije dag nam ik ze mee naar het park of de dierentuin en dan waren ze zo blij. Alsof ik ze iets geweldigs had gegeven. Ik keek even naar hem. "Zou jij later kinderen willen?" Zelf had ik nooit kinderen gewild voor mijn 25ste, maar het lot had het anders bepaalt. Ik was super blij met ze, daar niet van, maar het was heel zwaar studeren met kinderen en een baan te combineren.


    Bowties were never Cooler

    Christian Grey
    "Ja, twee zoontjes van twee. Ze zijn me het meest dierbaar, maar ik zie ze te weinig" zegt hij met een zucht. Hij zinkt even weg in gedachte en ik drink het laatste beetje van mijn warme chocolademelk op. "Zou jij later kinderen willen?" vraagt hij dan. Ik knik. "Ja ik wil later wel kinderen, maar nu nog niet. Ik heb nu geen tijd voor kinderen of voor een vriendin vanwege mijn werk. Ik zit op dit moment vrij veel op kantoor en anders ben ik thuis ook aan het werk. Daarbij moet ik af en toe ook reizen dus dit is geen goed moment voor kinderen" zeg ik dan. "Red je het eigenlijk wel met het geld? Want kinderen zijn duur en studeren is ook duur.." zeg ik dan. Misschien was dit wel te persoonlijk, maar ik kon er niet tegen als mensen het al moeilijk genoeg hadden en dan ook nog eens geldproblemen hadden. Het is een van mijn minpunten. Ik bied dat soort mensen altijd een baan aan die beter betaald, want tja.. ik had geld genoeg dus ik kon het me veroorloven om mensen in dienst te nemen.. daarnaast zijn we bijna altijd wel opzoek naar personeel.