• Topic van manonlarissa

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Amber 'Ambs' McJohnson - Sempra
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Brookelle "Brooke" Esmée Mason - Luminoase
    - Rochelle Leah George - Malino
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Alexander Jay Romano - Malino
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - manonlarissa
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - lovehopex
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 3!

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 22:02 ]

    Felicity Harper

    "Je hoeft niet zo onzeker te zijn" Fluisterd Blake. Ik zwijg even, slik even vanwege de zenuwen die ik nu voel. Moet ik het doen? Zal ik het doen? Ga ik het echt doen? Ik leg mijn handen op Blake zijn borst en ga weer op mijn tenen staan,waardoor mijn gezicht weer dichter bij die van Blake is. Ik houd even kort mijn adem in. Laat het trillerig ontsnappen en druk dan zacht mijn lippen tegen die van Blake. Niet lang, maar wel iets langer dan Blake net deed. Ik kijk hem weer aan. " Sorry" fluister ik. "Dankje" zeg ik vervolgens. Ik maak mezelf helemaal in de war hierdoor. Ik laat mezelf weer langzaam zakken.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cameron
    Ik sloot de koelkast weer en gaf Blake gelijk. Hij loog niet tegen mij, ik anders wel tegen hem. Ik vroeg me af of hij nog terug zou komen, waarschijnlijk niet. Ik zuchtte, ik had ook geen zin om erheen te gaan ook. Ik wist ergens dat ze uitgebreid aan het zoenen waren, maar dat vertelde niks over mijn kansen. Voor hetzelfde geld lag ik vanavond met Blake in bed, in mijn dronken bui zou dat niet zo raar zijn.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Esmée Sophia Pearson
    "Ja toenet toen je nog in mijn kamer was" antwoord hij. "Weer voicemail" hij slaakt een diepe zucht. "Ik hoop dat ze geen domme dingen doet. Het is een slimme meid, maar ze is zo onzeker." Hij belt haar nog een keer met de huistelefoon op speaker en die springt gelijk op voicemail. "Ik wil haar best zoeken maar New York is groot, ik kan haar beter morgenochtend nog een keer bellen. dan neemt ze vast wel op. Dan kan ik altijd nog zoeken." Ik knik even. "Waarschijnlijk heeft ze haar telefoon uit gezet omdat jij ook niks van je liet horen en heeft ze gewoon een hotel opgezocht en is vervolgens vergeten haar telefoon weer aan te zetten. Dat gebeurd bij ons vrouwen wel eens en dan bedenken we de volgende morgen ineens dat we de telefoon hadden uitgezet omdat we op dat moment heel erg boos waren en dan denken we: Shit!" zeg ik dan in de hoop hem een beetje op te vrolijken. Ik doe de slagroom in de mokken erbij en draai me naar hem om. Ik geef hem een kus en pak de mokken van het aanrecht en loop naar de huiskamer. Ik zet de mokken op het tafeltje neer en ga op de bank zitten. 'Mijn vader heeft trouwens weer een aantal foto's opgestuurd" zeg ik dan terwijl ik met mijn ogen rol. Ik pak de envelop uit mijn tas. Ik was vergeten hem eruit te leggen vanwege de haast die ik vanmiddag had, omdat ik anders te laat zou zijn. "Wil je ze ook zien?" vraag ik dan en ik maak de envelop open. Hij stuurde altijd foto's op. Ik heb op mijn kamer echt dozen vol liggen en er zit geen enkele dubbele tussen. Ik had hem wel eens foto's zien maken, maar met de hoeveelheid foto's die ik al heb lijkt het net alsof ie me nonstop volgde met een fotocamera.

    Jake Harper

    Waarschijnlijk heeft ze haar telefoon uit gezet omdat jij ook niks van je liet horen en heeft ze gewoon een hotel opgezocht en is vervolgens vergeten haar telefoon weer aan te zetten. Dat gebeurd bij ons vrouwen wel eens en dan bedenken we de volgende morgen ineens dat we de telefoon hadden uitgezet omdat we op dat moment heel erg boos waren en dan denken we: Shit!" Ik glimlach even. "Dat klinkt wel Logisch ja" antwoord ik. Esmee heeft slagroom in de mokken gedaan en loopt met beide mokken naar de woonkamer die ze op het tafeltje zit. Ik vis Simba weer van de grond, loop ook naar de bank en plof er op. Simba nestelt zich lekker op mijn schoot en gaapt. "Mijn vader heeft trouwens weer een aantal fotos opgestuurd" Esmee rolt met haar ogen. " Wil je ze ook zien?" Ik knik even. "Ja dat is goed"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmée Sophia Pearson
    Hij glimlacht. "Dat klinkt wel logisch ja." zegt hij. Hij loopt met Simba naar de bank en ploft erop. Simba nestelt zich vervolgens lekker op zijn schoot en gaapt even. Ik pak een stapeltje foto's eruit. Er zit een briefje bovenop die ik even lees. Ik frons even en bekijk dan de eerste foto. Ik slik even. Dit zijn foto's van D' Mineur. Als er een paard is waar ik een echte band mee heb, dan is dat dat paard. Hij was flink beschadigd toen hij bij ons kwam staan. Hij was redelijk mishandeld en heeft daar flinke littekens aan overgehouden, zowel lichamelijk als mentaal. Ik blader even snel door alle foto's heen waarop het hele proces staat vastgelegd. De eerste foto's zijn best eng, hij stijgerde in het begin altijd naar mensen en ook naar mij. Hoewel ik op dat moment van binnen best bang was dat ie mij zou raken sta ik vrij kalm op de foto en deins niet eens achteruit. Ik was echt dagenlang met hem bezig en na en tijdje boekte ik wat vooruitgang. In totaal heeft alles zo'n 2 jaar geduurd. Hij is nu nog altijd mijn paard en ik rij hem meestal zonder zadel en hoofdstel omdat hij in paniek raakt zodra ik het zadel opleg en hoofdstel in wil doen, maar zonder is hij nu een geweldig paard.

    Blake Austin Gabriëls

    Felicity zweeg even. Ze legde haar hand op mijn borst. Ze ging weer op haar toppen staan en ze hield haar adem in.
    Uiteindelijk drukt ze toch haar lippen op de mijne het duurde wat langer ,dan daarnet ,maar het bleef perfect.
    " Sorry" fluisterde ze "Dankje" vervolgde ze daarna ,waardoor ik een beetje verwar geraak. "Je hoeft geen sorry te zeggen."fluister ik tegen haar en sla mijn armen om haar middel heen. "Ik ben echt zo blij dat ik je ontmoet heb."zeg ik gemeend tegen haar ,terwijl ik een verdwaalde pluk haar achter haar oor strijk.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jake Harper

    Als Esmee de fotos uit het mapje haalt fronst ze eerst naar een briefje. De eerste foto is van een paard. Vervolgens bladert ze snel door alle fotos heen. Ik geef ondertussen Simba wat aandacht die tevreden aan het knorren is. Ik kijk weer naar Esmee. Ondanks dat ze zo fronst is ze nog steeds mooi. Ik prik haar een paar keer in haar zij. "Gaat het?" vraag ik dan. "We kunnen ook gewoon tv kijken hoor of ik kan een film opzetten voor ons" zeg ik met een glimlach. " Als het nog te gevoelig is kun je het ook voor later bewaren" zeg ik vriendelijk.

    Felicity Harper

    "Je hoeft geen sorry te zeggen" Fluistert Blake. Hij slaat zijn armen om mijn middel. "Ik ben echt blij dat ik je ontmoet heb" Hij strijkt een verdwaalde lok achter mijn oor. Ik bloos en glimlach. "Nu al?" Fluister ik dan. "Is dit, datgene wat ze liefde op het eerste gezicht noemen?" vraag ik. "Ik heb er nooit in geloofd..Maar het begint er wel op te lijken" Ik druk zacht mijn lippen op die van Blake, even kort. Ik voel toch wel iets van vlinders in mijn buik maar is dat wel verstandig? "Ik ben blij dat jij degene was die me aansprak in het park" fluister ik zachtjes. Ik bloos weer even en bijt zachtjes op mijn lip. "Vind je vriend het niet erg dat je zo lang weg bent?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Blake Austin Gabriëls

    "Nu al?" fluisterde en ik knikte glimlachend. "Is dit, datgene wat ze liefde op het eerste gezicht noemen?" vroeg ze me dan en ik kijk haar even aan.
    "Ik heb er nooit in geloofd..Maar het begint er wel op te lijken" zei ze en drukte dan even kort haar zijde zachte lippen weer even op de mijne.
    "Ik denk het wel. Ik had er ook nooit in geloofd ,maar het is dus weldegelijk waar."glimlach ik."Ik ben blij dat jij degene was die me aansprak in het park" fluisterde ze zachtjes,ze begon te blozen en beet op haar lip.
    "Vind je vriend het niet erg dat je zo lang weg bent?" vroeg ze dan. Shit ,Cameron... "Oh ,bijna verheten."mompel ik zachtjes en druk een kusje op haar lippen. "Ik ga even met hem gaan praten en daarna ben ik terug ,dat beloof ik"zeg ik tegen haar ,waarna ik haar los laat.
    Ik ga mijn kamer uit en zoek naar Cameron.
    "Cam? Waar zit je."roep ik als ik hem niet in de woonkamer zie. Puck komt naar me afgerend en trekt me mee naar de keuken waar ik hem dan zie zitten.
    "Ik zei toch ,dat ik een drank had."mompel ik tegen hem en leun tegen de muur.
    "Vertel me nou maar wat er echt gebeurt is tussen jou en dat meisje."zeg ik tegen hem. Ik had recht op de waarheid en had geen zin in zijn leugens.

    (ben gaan slapen ,tot morgen ^^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik ga ook slapen xd antwoord morgen!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Esmée Sophia Pearson
    Hij prikt weer een paar keer in mijn zij, maar behalve wat spastische reacties, reageer ik er verder niet op en bekijk de foto's. "Gaat het?" vraagt hij dan en ik knik even lichtjes. "We kunnen ook gewoon tv kijken hoor of ik kan een film opzetten voor ons" zegt hij met een glimlach. "Als het nog te gevoelig is kun je het ook voor later bewaren" zegt hij vriendelijk. Ik kijk hem even aan en glimlach. "Het is niet zo gevoelig dat ik het niet kan zien.." zeg ik dan. "Het is alleen nooit leuk om iets te zien waar je heel veel van houdt terwijl het in een hele slechte staat was" zeg ik dan. Ik laat de eerste foto aan hem zien. "Dit is D' Mineur toen hij net bij ons stond. Hij was er best slecht aan toe toen en was eigenlijk best gevaarlijk naar mensen toe. Er was alleen iets aan hem waardoor ik hem niet mocht en niet kon opgeven. Iedereen verdiend een tweede kans in het leven en als er iemand was die een tweede kans verdiende was het dit paard wel. Ik heb er twee jaar over gedaan om de band op te bouwen die we nu hebben" vertel ik en ik laat de laatste foto ook zien waarbij ik op zijn rug zit zonder zadel en hoofdstel terwijl we allebei vrolijk naar de camera kijken. Hij met zijn oortjes naar voren en ik met een grote glimlach op mijn gezicht. "Ik kon hem helaas niet meenemen hiernaartoe" zeg ik dan.

    Jake Harper

    "Het is niet zo gevoelig dat ik het niet kan zien.." zeg ik dan. "Het is alleen nooit leuk om iets te zien waar je heel veel van houdt terwijl het in een hele slechte staat was"Zegt Esmee glimlachend waarna ze de eerste foto laat zien. "Dit is D' Mineur toen hij net bij ons stond. Hij was er best slecht aan toe toen en was eigenlijk best gevaarlijk naar mensen toe. Er was alleen iets aan hem waardoor ik hem niet mocht en niet kon opgeven. Iedereen verdiend een tweede kans in het leven en als er iemand was die een tweede kans verdiende was het dit paard wel. Ik heb er twee jaar over gedaan om de band op te bouwen die we nu hebben" Ik glimlach even. "Persoonlijk heb ik niks met paarden, maar het is een mooi dier" zeg ik vriendelijk. "Ik kon hem helaas niet meenemen hiernaartoe" Ik streel even langs Esmee haar wang. "Hij heeft toch een goed leven? Ik neem aan dat je goed voor hem zorgt als je hem ziet?"

    Felicity Harper

    "Ik denk het wel. Ik had er ook nooit in geloofd ,maar het is dus weldegelijk waar."glimlacht Blake. "Oh ,bijna vergeten."mompelt Blake nadat ik hem wijs op Cameron. Hij drukt een kusje op mijn lippen. "Ik ga even met hem gaan praten en daarna ben ik terug ,dat beloof ik" Ik glimlach en knik even. Blake laat me los en loopt naar de woonkamer. De deur staat nog een stukje open. Ik ga op de rand van het bed zitten. Puck komt naar binnen gewandeld en springt ook op het bed. " Kom jij me dan maar gezelschap houden?" Ik aai het beestje over zijn kopje. "lieverdje"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmée Sophia Pearson
    Hij streelt even langs mijn wang en ik glimlach. "Ja ik zorg heel goed voor hem. Hij komt niks te kort bij ons thuis". Ik glimlach. Ik geef Jake een kus en de foto's op het tafeltje neer. Ik pak een mok warme choco. Ik neem een slok, waarbij ik natuurlijk een snor van de slagroom krijg en glimlach. Je kon me wakker maken voor een goede mok warme choco. "Lekker" zeg ik tevreden en lik de slagroom van mijn lippen. "En het maakt mij niet zoveel uit of je de tv aanzet of een film, als ik nog wel even met jeag knuffelen zo" zeg ik en ik bloos even. Misschien was hij inmiddels wel uitgeknuffeld. Ik vraag me even af waar ik vanavond zal slapen. Ga ik zo nog terug naar mijn kamer? Slaap ik op het bankbed? Of misschien bij hem?? Ik durf het niet te vragen, want dat komt misschien ook weer zo raar over. Ik zie het vast vanzelf wel. Als ie genoeg van me heeft trapt ie me vanzelf wel de deur uit en als ik op het bankbed moet slapen is dat ook goed, dat is waarschijnlijk ook de plek waar ik kom te slapen straks. De twijfel begint flink toe te slaan. Was dit allemaal wel een goed idee? Wat als ik hem straks nog leuk ga vinden? Dan maak ik het alleen maar moeilijker. Mezelf kennende ontwikkel ik snel genoeg gevoelens voor een jongen die zo lief is als hij nu eigenlijk is, terwijl het hem waarschijnlijk alleen maar om de seks gaat. Geweldig.. ik heb het wel weer ingewikkeld gemaakt voor mezelf. Ik zit zo in gedachte verzonken dat ik niet eens merk of hij reageert op mijn knuffelvraag. Hoe redelijk zeker ik tot nu toe overkwam, zo onzeker voel ik me nu van binnen.

    Fleeko schreef:
    Blake Austin Gabriëls

    "Nu al?" fluisterde en ik knikte glimlachend. "Is dit, datgene wat ze liefde op het eerste gezicht noemen?" vroeg ze me dan en ik kijk haar even aan.
    "Ik heb er nooit in geloofd..Maar het begint er wel op te lijken" zei ze en drukte dan even kort haar zijde zachte lippen weer even op de mijne.
    "Ik denk het wel. Ik had er ook nooit in geloofd ,maar het is dus weldegelijk waar."glimlach ik."Ik ben blij dat jij degene was die me aansprak in het park" fluisterde ze zachtjes,ze begon te blozen en beet op haar lip.
    "Vind je vriend het niet erg dat je zo lang weg bent?" vroeg ze dan. Shit ,Cameron... "Oh ,bijna verheten."mompel ik zachtjes en druk een kusje op haar lippen. "Ik ga even met hem gaan praten en daarna ben ik terug ,dat beloof ik"zeg ik tegen haar ,waarna ik haar los laat.
    Ik ga mijn kamer uit en zoek naar Cameron.
    "Cam? Waar zit je."roep ik als ik hem niet in de woonkamer zie. Puck komt naar me afgerend en trekt me mee naar de keuken waar ik hem dan zie zitten.
    "Ik zei toch ,dat ik een drank had."mompel ik tegen hem en leun tegen de muur.
    "Vertel me nou maar wat er echt gebeurt is tussen jou en dat meisje."zeg ik tegen hem. Ik had recht op de waarheid en had geen zin in zijn leugens.

    (ben gaan slapen ,tot morgen ^^
    )

    Cameron
    Ik had de koelkast alweer gesloten toen Blake binnenkwam. "Ik zei toch dat ik geen drank had," mompelde hij en ik haalde mijn schouders op. Daarna vroeg hij wat er echt gebeurd was en ik grijnsde even. 'Dat heb ik al verteld, vertel mij nou maar of je zit te rotzooien met Felicity?'


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Blake Austin Gabriëls

    Cameron haalde simpel zijn schouders op. Daarna grijnsde ik even. 'Dat heb ik al verteld, vertel mij nou maar of je zit te rotzooien met Felicity?' zei hij dan grijnzend en ik bloos lichtjes. "Dat vertel ik niet ,voordat jij het echt verhaal hebt verteld."zeg ik koppig en sla mijn armen over elkaar. Ja ik kon lekker kinderachtig zijn als Cameron ook zo deed.
    Het is ooit eens gebeurt ,dat we zo uren aan een stuk aten kinderachtig te doen...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cameron
    Blake wou het kinderachtig spelen waar we allebei echt goed in waren. 'Ik vertel het niet, maar mag ik meedoen met jou en Felicity?' Ik grijnsde weer breed naar hem. Blake bloosde erg snel en ik kon altijd zien of hij de waarheid sprak of niet. 'En ik had het verhaal al verteld,' verbeterde ik mezelf.


    Everything is illuminated by the light of our past.