• Topic van manonlarissa

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Amber 'Ambs' McJohnson - Sempra
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Brookelle "Brooke" Esmée Mason - Luminoase
    - Rochelle Leah George - Malino
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Alexander Jay Romano - Malino
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - manonlarissa
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - lovehopex
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 3!

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 22:02 ]

    Felicity Harper

    "Ik ga wel op de sofa slapen" zegt Blake. "Is er iets?" vraagt Blake vervolgens met een bezorgde ondertoon. Net als ik het wil zeggen komt Cameron de kamer in. Hij grijnst. " Als je je vanavond alleen voelt, kan ik wel bij je slapen" Blake kijkt hem aan. " nah, Cameron, ik vind wel een ander slaapplekje voor jou" zegt Blake. Ik kijk beide jongens even aan. "Ik voel me niet zo vaak alleen, maar als het toch zo is, er woont hier een hele lieve hond." zeg ik droogjes. Ik geef een kneepje in Blake zijn hand. " Ik zeg het zo wel" mompel ik tegen hem en glimlach even.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cameron
    Ik zuchtte onopgemerkt van de afwijzing en de geiíriteerde blik van Blake. Ik kwam wat dichterbij Felicity staan en keek haar even snel aan. 'Waarom zou je je alleen moeten voelen om naast z'n stuk als mij moeten te liggen.' Ik grijnsde even naar haar en draaide me toen om naar Blake. Ik keek hem niet aan en stapte opzij.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Blake Austin Gabriëls

    "Ik voel me niet zo vaak alleen, maar als het toch zo is, er woont hier een hele lieve hond." antwoorde Felicity ,droogjes op Cameron's aanbod.
    Ze haf een kneepje in mijn hand waardoor ik haar even aankijk. " Ik zeg het zo wel"momplede ze en glimlachte daarna en ik knikte even "Is goed."zeg ik tegen haar. Nu we toch in mijn kamer waren ,besloot ik haar nog wat uit te leggen." De badkamer is daar als je het nodig hebt en als je een exstra kussen wilt ,er zitten ze in die kast daar."zeg ik wijzend naar mijn kast..'Waarom zou je je alleen moeten voelen om naast z'n stuk als mij moeten te liggen.' grijnsde Cameron naar haar. Ik zucht ,hij is nu echt aan het overdrijven.
    "Kom Cameron ,dan zal ik wel een matras voor je zoeken."zeg ik dan tgen hel en laat met tegenzin ,Felicity haar hand los.
    Voordat hij kon tegenpruttelen ,nam ik zijn pols vast en trok ik hem met me mee ,de kamer uit. "Wat is je probleem?"vraag ik hem redelijk bot.
    Echt ,die alcohol ,hij moest er nu echt mee stoppen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cameron
    ´´Kom Cameron, dan zal ik wel een matras voor je zoeken,´´ zegt Blake terwijl hij mijn polsen vast pakt en me meesleurd. ''Wat is jou probleem?'' Vraagt hij. Hij klonk erg bot en ik keek hem aan alsof ik van niks wist. 'Luister, ik mag toch gewoon vragen of ik bij haar kan liggen?' Zei ik rustig tegen hem waarbij ik leunde tegen de muur. Mijn haar zat alle kanten op en ik staarde naar Blake. 'Je kan me niks verbieden, en je moet niet zo klef doen.' Ik hoestte even waarbij er een hard geluid uit me keel kwam. 'Maar heb je nog wat te drinken?' Vroeg ik. Hij wist heus wel wat ik daarmee bedoelde.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Blake Austin Gabriëls

    'Luister, ik mag toch gewoon vragen of ik bij haar kan liggen?'zei hij rustig en leunde tegen de muur ,die ik gelukkig nog niet geverfd had ander ,zat hij nu vol met verf.
    Ik zucht ,als je het zo zegt ,klonk het wel normaal,maar zoiets doe je gewoon niet.
    'Je kan me niks verbieden, en je moet niet zo klef doen.' verbaasd kijk ik hem aan. "Hoe bedoel je klef? Ik doe helemaal niet klef."zeg ik verbaasd.
    Cameron hoeste even. 'Maar heb je nog wat te drinken?' vroeg hij. Ik wist heus wel dat hij alcohol bedoelde.
    "Nee ,alleen maar water ,en als je nog zo door doet een emmer ijswater over je heen."mompel ik en trek hem met me mee ,naar de opbergkast in de woonkamer,gelukkig heb ik hier nog een dunne matras liggen en extra kussens en dekens. "Hier."zeg ik ,terwijl ik het matras in zijn handen duw,het was echt niet zwaar en zelfs in zijn dronken toestand kan hij zoeits dragen. Ikzelf haal 2 kussens en 2 dekens uit en doe de kast dan dicht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Felicity Harper

    "Is goed, "De badkamer is daar als je het nodig hebt en als je een extra kussen wilt liggen ze in de kast daar" Blake wijst het aan. " Waarom zou je je alleen moeten voelen om naast zo'n stuk naast mij te liggen" grijnst Cameron naar mij. Ik haal mijn schouders op " I Choose not to" antwoord ik. " Kom Cameron dan zal ik een matras voor je zoeken" Blake laat mijn hand los en pakt die Cameron zijn pols en trekt hem mee de kamer uit. even kijk ik rond en loop dan naar de kast. Blake zijn kleren liggen hier ook in. Ik doe mijn blouse, rok en panty uit. Ik pak een van zijn t-shirts en trek die aan. Het is veels te groot maar ruikt zo erg naar hem. Ik leg mijn bril op het nachtkastje. Ik zie niet goed, maar wel genoeg. Ik loop de kamer weer uit. " uhm Blake. ik heb een t-shirt van je aangedaan is dat goed?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cameron
    Blijkbaar had hij geen alcohol in huis en moest ik het doen met water. 'Je weet wel wat ik bedoel met klef,' zei ik en keek hem snel aan en draaide mijn gezicht weer weg. Daarna trok hij me mee naar de opbergkast waar hij een dun matras pakte en extra kussens en dekens. Ik kreeg het in mijn handen geschoven maar ik legde het gelijk al weer neer terwijl ik moeite had om daarna weer balans te zoeken. 'Luister Blake, ik kan je niet beloven dat ik vanavond niet bij je ware liefde ga liggen.' Ik grijnsde naar hem. Ik keek de kamer rond en zag dat Felicity binnen was gekomen in een t-shirt van Blake. Ik kon een glimlach niet onderdrukken en bekeek haar even duidelijk.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 19:32 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Blake Austin Gabriëls

    'Je weet wel wat ik bedoel met klef,' zei hij en draaide zijn gezicht weg. Net als ik wil zeggen ,dat ik niet klef doe ,hoorde ik Felicity.
    " uhm Blake. ik heb een t-shirt van je aangedaan is dat goed?" vroeg ze en ik knikte. "Ja is goed ."zeg ik met een glimlachje en ik hoorde het matras op de grond ploffen wat betekende dat hij het los gelaten had.
    Ik zucht en kijk Cameron weer aan. 'Luister Blake, ik kan je niet beloven dat ik vanavond niet bij je ware liefde ga liggen.' grijnsde hij en ik rolde met mijn ogen.
    "Ze is gewoon een vriendin ,meer niet."zeg ik zacht tegen hem ,zodat Felicity het gesprek niet kan horen.Ik leg de dekens en de kussens op de grond en verschuif het matras ,naast de sofa. "En je weet toch ,dat ik alle deuren hier kan sluiten."mompel ik tegen hem en maak zijn bed op. Waarom doe ik eigenlijk nog al die moeite ?
    (moet eten ,tot zo)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Esmée Sophia Pearson
    Hij zucht diep. "Hmm een bad kan soms zo fijn zijn" zegt hij. "Vooral met een mooie meid" en hij prikt even in mijn zij waardoor ik een beetje een spastische beweging maak. "Niet doen" zeg ik met een pruillipje. Hmm. dit zat wel lekker. Ik sluit mijn ogen weer en leun tegen hem aan. Hij drukt een zacht kusje in mijn hals. "Ik had niet zo'n knuffelaar achter jou gezocht" mompel ik dan. Ik kon elk moment weg dommelen als ik dat zou willen. Ik zat wel lekker zo.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 19:41 ]

    Cameron
    'Ah, een goede vriendin. Dan maakt het toch niet uit als bij haar ga liggen?' Antwoordde ik net zo zacht terug. Ik grijnsde nog wat breder en keek toen weer naar Felicity die er een beetje ongemakkelijk bij stond. 'Je ziet er prachtig uit.' Ik zag hoe Blake mijn bed opmaakte, ik snapte eigenlijk ook niet zo goed waarom hij moeite deed.

    Eetsmakelijk!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Jake Harper

    "Niet doen" zegt Esmee na een spastische beweging gemaakt te hebben. "Ik had niet zo'n knuffelaar achter jou gezocht" zegt Esmee. "Ik doe het ook niet bij iedereen" geef ik toe. Ik laat mijn lippen zacht langs haar hals gaan, maar niet op de manier om haar op te winden, meer liefkozend. "Ik kan best net zoals andere jongens zijn, vaak ben ik ook zo. Misschien zelfs een tikkeltje erger. Maar iets in me zegt dat jij dat niet verdient. En ik vind het zelf ook wel fijn om af en toe eens lekker te knuffelen"

    Felicity Harper

    Blake laat weten dat het goed is, maar kijkt niet deze kant op, terwijl Cameron juist heel erg kijkt. Daardoor ga ik zelf een beetje ongemakkelijk voelen. Ze mompelen wat tegen elkaar, iets wat ik niet versta. "Je ziet er prachtig uit" zegt Cameron, terwijl Blake zijn bed om maakt en nog geen een keer deze kant op heb gekeken. Ik haal even spottend een wenkbrouw op, Ik? In een t-shirt om in te slapen? ja hoor vast. "Bedankt" mompel ik maar voel mijn wangen toch rood worden. Puck maakt een soort blafgrom dingetje. ik aai even over zijn koppie en hij trippelt naar Blake.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Blake Austin Gabriëls

    'Ah, een goede vriendin. Dan maakt het toch niet uit als bij haar ga liggen?' antwoorde hij even zacht terug ,waardoor ik op mijn lip beet. Hij grijnsde breder en keek toen naar Felicity. 'Je ziet er prachtig uit.' zei hij nog.
    Nadat ik Zijn bed opgemaakt had ,stond ik weer op. "Cameron,laat het toch gewoon ,ze heeft je daarnet al afgewezen. Of doe je zo om dat andere meisje te verheten."vraag ik hem dan ,fluisterend. Ik wist het hele verhaal niet echt ,maar ik weet dat Cameron alleen maar zo doet als hij wat problemen heeft gehad.
    Ik kijk even naar Felicity ,die blijkbaar mijn leivelingshirt had aangetrokken ,wat haar wel schattig stond. Toen een piep geluidje me uit mijn gedachten haalde ,scheurde ik mijn blik op Felicity af en keek naar Puck die zijn speeltje in zijn mond had.
    Ik hurkte me en aaide hem even.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 20:04 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Esmée Sophia Pearson
    "Ik doe het ook niet bij iedereen" geeft hij toe en hij laat zijn lippen zacht langs mijn hals gaan. "Ik kan best net zoals andere jongens zijn, vaak ben ik ook zo. Misschien zelfs een tikkeltje erger. Maar iets in me zegt dat jij dat niet verdient. En ik vind het zelf ook wel fijn om af en toe eens lekker te knuffelen". Ik verplaats en draai mijn hoofd een stukje zodat ik hem even aan kan kijken. Ik streel zijn wang even met mijn vingers en zoen hem heel even vederlicht. Dan kijk ik hem weer aan. "Ik vind knuffelen ook heel erg fijn" zeg ik dan en ik leg mijn hoofd weer neer tegen zijn schouder aan.

    Cameron
    'Blake,' ik stopte met praten. Hij had gelijk maar ik had totaal geen zin om er op in te gaan. Ik zag dat Felicia moest blozen en ik glimlachtte even naar haar.
    Hij had wel door dat het verhaal toch niet klopte, ik liet mezelf op de stoffige bank vallen en keek van Felicia naar Blake en weer terug.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Felicity Harper

    Blake en Cameron staan nog steeds te praten en ik slaak even een zucht. Waar ben ik toch mee bezig. De een is dronken dus tuurlijk zegt hij dat ik leuk of mooi ben. De andere die schenkt me niet eens aandacht. Ik loop terug naar de slaapkamer sluit de deur. Dan ga ik tegen de deur aan zitten. Ik zucht weer en leg mijn hoofd tegen mijn knieen. Waarom houd ik mezelf toch altijd voor de gek. Ik voel de tranen weer opkomen. Jankerd. Stomme trut. Houd op, Bel Jake, laat hem je ophalen. Niet zo heel verrassend beweeg ik niet.

    Jake Harper

    Esmee verplaatst zich iets, laat haar vingers mijn wang strelen, en kust me dan zachtjes. " Ik vind knuffelen ook heel fijn" dan gaat ze weer normaal zitten. ' Dat weet ik" fluister ik zachtjes. Ik knuffel Esmee van achter. Ik voel me alsnog een beetje schuldig en ik hoop dat Felicity ook ergens goed behandeld word. Ik moet er niet aan denken dat er straks iets met haar gebeurt of dat iemand haar als een stuk vuil behandelt. Ik leg mijn hoofd tegen Esmee aan. " Ik vind het fijn dat je er bent" mompel ik. Ze lijd mijn gedachte tenminste even af. Anders zou ik echt bezwijken van schuld gevoel.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]